Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям на території Вязівського НВК
Очікувана вартість
1 766 682,00 UAH
UA-2018-11-30-000930-b 40e906f4d7ec406186c3748f69828fdb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радько Катерина

+380675918916 rvo@konotop.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Конотопської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147747
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА СУСЛО, будинок 21 А
Контактна особа: Радько Катерина
+380675918916
rvo@konotop.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2018 19:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 13:07
Очікувана вартість: 1 766 682,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 833,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

обсяг виконання робіт відповідно до технічної частини тендерної документації (додаток 11)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям на території Вязівського НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Михайла Сусло 21-а, 41600, Конотоп, Україна, Сумська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 17:52
Електронний підпис
30 листопада 2018 17:52
ТД нове буд. фуб.поле.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-05-000003 ● e6b3ec52d09e431d97ddccf6d1d09f37
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2019 10:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

05.02.2019 № 6

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 05.02.2019 № 6

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-11-30-000930-b 30.11.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-27 17:06:59

«Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям на території В`язівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад»Конотопської районної ради Сумської області у с.В`язове по вул.Клубній 71, Конотопського району, Сумської області»

Відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації 30.11.2018року опубліковано оголошення на веб-порталі :Уповноваженого органу за №UA-2018-11-30-000930-b про проведення відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям на території В`язівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад»Конотопської районної ради Сумської області у с.В`язове по вул.Клубній 71, Конотопського району, Сумської області». На очікувану вартість - 1 766 682,00 грн.
Тендер був проведений в строк та підписаний договір с переможцем ТОВ «ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ» на суму 1 490 000,00 грн.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тендерній документації передбачено надання довідки у довільній формі без додаткового надання документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відтак, вимоги законодавства не порушено.
Копії документів тендерної пропозиції учасника, які не завірені згідно з вимогами тендерної документації, тендерний комітет вважає технічною помилкою, яку можна вважати як формально (несуттєвою)згідно ч.3 ст.22 Закону №922-VIII.
В розділі ІІ тендерної документації « Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям » не обумовлено кількість аналогічних договорів. Переможець надав два аналогічних договори. Договір ТОВ « БУДРЕМСЕРВІС» відповідає вимогам тендерної документації, а договір ТОВ « ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ» має не чітке зображення, але є читабельним через систему ПРОЗОРО .
Відділ освіти залишив за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявлені формальних помилок незначного характеру.
Що до відсутності розрахунку вартості експлуатації машин і механізмів; розрахунку вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, учасник ТОВ «ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ» надає договір оренди № 54/18 від 06.12.2018р., що підтверджує оренду майна, в тому числі техніки. У розрахунку 1-4 « Прямі витрати і загальновиробничі витрати; будівельні роботи/монтажні роботи, тис.грн.» є розрахунок експлуатації машин.
Згідно ДСТУ –Н.Б.Д. 1.1:2-2013 відповідно пункту 6.2.1.3 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-12-26-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.12.2019 № 45

Суми

Про призначення перевірки
закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 27 грудня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-11-30-000930-b, здійсненої Відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації.
2. Створити групу державних аудиторів та інспекторів Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі - Управління) для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:
Семенова Катерина Михайлівна – заступник начальника відділу Управління (керівник групи);
Корнієнко Наталія Анатоліївна – провідний державний аудитор Управління;
Ковальов Петро Петрович – головний державний аудитор Управління;
Горбуленко Валерій Миколайович – головний державний фінансовий інспектор Управління.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

2019-12-26 14:21:30


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ" 1 599 997,01
UAH з ПДВ
1 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ 1 639 980,00
UAH з ПДВ
1 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 'БУД-ПАРТНЕР' 1 698 075,16
UAH з ПДВ
1 638 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2018 17:29
Електронний підпис
15 грудня 2018 17:29
Електронний підпис
15 грудня 2018 17:27
довідка №7 від 14.12.2018.pdf
15 грудня 2018 17:27
Лист №11 від 14.12.2018.pdf
15 грудня 2018 17:27
Довідка №2 від 14.12.2018 р..pdf
15 грудня 2018 17:27
довідка №6 від 14.12.2018.pdf
15 грудня 2018 17:26
Довідка №5 від 14.12.2018.pdf
15 грудня 2018 17:26
Довідка №1 від 14.12.2018.pdf
15 грудня 2018 17:26
Довідка №4 від 14.12.2018.pdf
15 грудня 2018 17:26
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 14:35
лист гарантія ст. 17.pdf
21 грудня 2018 14:35
Довідка МВС оригінал.pdf
21 грудня 2018 14:35
Довідка МВС завірена.pdf
21 грудня 2018 14:35
Довідка ДПІ.pdf
21 грудня 2018 14:35
Довідка ДПІ завірена.pdf
15 грудня 2018 09:58
Електронний підпис
15 грудня 2018 09:13
Технічне завдання.pdf
15 грудня 2018 09:13
тендерна пропозиція.pdf
15 грудня 2018 09:13
статут.pdf
15 грудня 2018 09:13
рішення учасника.pdf
15 грудня 2018 09:13
паспорт код директора.pdf
15 грудня 2018 09:13
Опис.pdf
15 грудня 2018 09:13
наказ директора.pdf
15 грудня 2018 09:13
ліцензія.pdf
15 грудня 2018 09:13
лист санкції.pdf
15 грудня 2018 09:13
лист згода.pdf
15 грудня 2018 09:13
лист гарантія ст 17.pdf
15 грудня 2018 09:13
Довідка субпідрядник.pdf
15 грудня 2018 09:13
довідка працівники.pdf
15 грудня 2018 09:13
Довідка пояснення.pdf
15 грудня 2018 09:13
Довідка досвід.pdf
15 грудня 2018 09:13
дефектний акт.pdf
15 грудня 2018 09:13
гарантійний лист.pdf
15 грудня 2018 09:13
витяг єдр.pdf
15 грудня 2018 09:12
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 грудня 2018 12:34
Електронний підпис
14 грудня 2018 18:03
Кошторис.PDF
14 грудня 2018 18:02
Розрахунки.PDF
14 грудня 2018 16:50
Електронний підпис
14 грудня 2018 16:46
Електронний підпис
14 грудня 2018 16:27
Санкції.PDF
14 грудня 2018 16:25
Стаття_17.PDF
14 грудня 2018 16:24
Антикорупція.PDF
14 грудня 2018 16:20
Антикорупція.PDF
14 грудня 2018 16:19
Стаття_17.PDF
14 грудня 2018 15:57
Графік.PDF
14 грудня 2018 15:55
Лист_згода.PDF
14 грудня 2018 15:53
Захист довкілля.PDF
14 грудня 2018 15:51
Досвід.PDF
14 грудня 2018 15:39
КБ_3Самбір.PDF
14 грудня 2018 15:37
Обладнання.PDF
14 грудня 2018 15:36
Довідка_досвід.PDF
14 грудня 2018 15:35
Працівники.PDF
14 грудня 2018 15:29
Статут.PDF
14 грудня 2018 15:13
Довідка.PDF
14 грудня 2018 15:09
Субпідрядники.PDF
14 грудня 2018 15:06
Протокол.PDF
14 грудня 2018 15:05
Тендерна_пропозиція.PDF
14 грудня 2018 15:01
Проект_договору.PDF
14 грудня 2018 14:49
Ліцензія.PDF
14 грудня 2018 14:48
Дозвіл_небезпека0001.PDF
14 грудня 2018 14:48
Єдиний.PDF
13 грудня 2018 15:58
Ліцензія.jpg
13 грудня 2018 15:58
Єдиний.jpg
13 грудня 2018 15:58
Ліцензія 001.jpg
13 грудня 2018 15:58
Дозвіл.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ"

ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 'БУД-ПАРТНЕР'

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ"
#35072236
Відхилено 1 480 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 19:32
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ
#38497837
Переможець 1 490 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 19:45

Документи

17 грудня 2018 19:32
Електронний підпис

Документи

17 грудня 2018 19:45
Електронний підпис
17 грудня 2018 19:36
повідомленя.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 19:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ
#38497837
1 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 19:45
Електронний підпис
17 грудня 2018 19:36
повідомленя.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:13
договыр №431 поле.pdf укладений
28 грудня 2018 11:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:01
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 15:48
дод.уг.4 поле (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 15:47
дод.уг 3 (1).pdf зміни до договору
28 листопада 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 14:21
д.у 2 (1).pdf зміни до договору
23 серпня 2019 14:21
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 09:35
дод.уг.№1 (1).pdf зміни до договору
18 квітня 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:31
дог.№431 поле (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): допущення формальної (несуттєвої) помилки при оформленні договору
Номер договору про закупівлю: 431
Договір:
Номер додаткової угоди: 431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобовязань згідно договору 431 від 28.12.2018 підпункту 4.1 пункту 4
Номер договору про закупівлю: 431
Договір:
Номер додаткової угоди: 431
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно листа-звернення вих.23/8-19
Номер договору про закупівлю: 431
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повернення невикористованих сум поперед.оплати за 2018 рік коштів державного бюджету, та збільшення забовязань за 2019 рік за рахунок місцевого бюджету.
Номер договору про закупівлю: 431
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесени зміни до проектно-кошторисної документації: Покриття з штучної трави...якісне штучне покриття виготовлене з використанням унікального полімеру, підвищення зносостійкості.Унікальна форма підсилює інкансуляція засипки. Крім того, штучна трава не випускається виробником з 2017р., що унеможливлює придбання штучного покриття. Огорожу замінить на аналог з кращими технічними характеристиками. (Згідно листа)
Номер договору про закупівлю: 431
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 490 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 248 333,33 UAH)