Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Конотопської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147747 |
Місцезнаходження: | 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА СУСЛО, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Радько Катерина +380675918916 rvo@konotop.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2018 17:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 13:07 |
Очікувана вартість: | 1 766 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 833,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2018 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 17:52 |
ТД нове буд. фуб.поле.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-05-000003 ● e6b3ec52d09e431d97ddccf6d1d09f37
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2019 № 6
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 05.02.2019 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-11-30-000930-b 30.11.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-27 17:06:59
«Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям на території В`язівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад»Конотопської районної ради Сумської області у с.В`язове по вул.Клубній 71, Конотопського району, Сумської області»
Відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації 30.11.2018року опубліковано оголошення на веб-порталі :Уповноваженого органу за №UA-2018-11-30-000930-b про проведення відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво футбольного поля зі штучним покриттям на території В`язівського НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад»Конотопської районної ради Сумської області у с.В`язове по вул.Клубній 71, Конотопського району, Сумської області». На очікувану вартість - 1 766 682,00 грн.
Тендер був проведений в строк та підписаний договір с переможцем ТОВ «ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ» на суму 1 490 000,00 грн.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У тендерній документації передбачено надання довідки у довільній формі без додаткового надання документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відтак, вимоги законодавства не порушено.
Копії документів тендерної пропозиції учасника, які не завірені згідно з вимогами тендерної документації, тендерний комітет вважає технічною помилкою, яку можна вважати як формально (несуттєвою)згідно ч.3 ст.22 Закону №922-VIII.
В розділі ІІ тендерної документації « Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям » не обумовлено кількість аналогічних договорів. Переможець надав два аналогічних договори. Договір ТОВ « БУДРЕМСЕРВІС» відповідає вимогам тендерної документації, а договір ТОВ « ІНТЕР КОНСТРАКШН КОМПАНІ» має не чітке зображення, але є читабельним через систему ПРОЗОРО .
Відділ освіти залишив за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявлені формальних помилок незначного характеру.
Що до відсутності розрахунку вартості експлуатації машин і механізмів; розрахунку вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, учасник ТОВ «ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ» надає договір оренди № 54/18 від 06.12.2018р., що підтверджує оренду майна, в тому числі техніки. У розрахунку 1-4 « Прямі витрати і загальновиробничі витрати; будівельні роботи/монтажні роботи, тис.грн.» є розрахунок експлуатації машин.
Згідно ДСТУ –Н.Б.Д. 1.1:2-2013 відповідно пункту 6.2.1.3 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-12-26-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2019 № 45
Суми
Про призначення перевірки
закупівель
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 27 грудня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2018-11-30-000930-b, здійсненої Відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації.
2. Створити групу державних аудиторів та інспекторів Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі - Управління) для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:
Семенова Катерина Михайлівна – заступник начальника відділу Управління (керівник групи);
Корнієнко Наталія Анатоліївна – провідний державний аудитор Управління;
Ковальов Петро Петрович – головний державний аудитор Управління;
Горбуленко Валерій Миколайович – головний державний фінансовий інспектор Управління.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
2019-12-26 14:21:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ" |
1 599 997,01
UAH з ПДВ
|
1 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ |
1 639 980,00
UAH з ПДВ
|
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 'БУД-ПАРТНЕР' |
1 698 075,16
UAH з ПДВ
|
1 638 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ" #35072236 |
Відхилено |
1 480 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2018 19:32
|
ТОВ ЮВЕНТА ІНЖИНІРІНГ #38497837 |
Переможець |
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2018 19:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 15:48
|
дод.уг.4 поле (1).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2019 15:47
|
дод.уг 3 (1).pdf | зміни до договору |
28 листопада 2019 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2019 14:21
|
д.у 2 (1).pdf | зміни до договору |
23 серпня 2019 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2019 09:35
|
дод.уг.№1 (1).pdf | зміни до договору |
18 квітня 2019 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2019 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 13:31
|
дог.№431 поле (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 11:13
|
договыр №431 поле.pdf | укладений |
28 грудня 2018 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | допущення формальної (несуттєвої) помилки при оформленні договору |
Номер договору про закупівлю: | 431 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 431 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобовязань згідно договору 431 від 28.12.2018 підпункту 4.1 пункту 4 |
Номер договору про закупівлю: | 431 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 431 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно листа-звернення вих.23/8-19 |
Номер договору про закупівлю: | 431 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повернення невикористованих сум поперед.оплати за 2018 рік коштів державного бюджету, та збільшення забовязань за 2019 рік за рахунок місцевого бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 431 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесени зміни до проектно-кошторисної документації: Покриття з штучної трави...якісне штучне покриття виготовлене з використанням унікального полімеру, підвищення зносостійкості.Унікальна форма підсилює інкансуляція засипки. Крім того, штучна трава не випускається виробником з 2017р., що унеможливлює придбання штучного покриття. Огорожу замінить на аналог з кращими технічними характеристиками. (Згідно листа) |
Номер договору про закупівлю: | 431 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |