Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Реконструкція будівлі Іршавського районного суду по вул. Шевченка, 23 в м. Іршава. Коригування.»
Очікувана вартість
2 951 635,00 UAH
UA-2018-11-30-000830-b ● 9a30876d7db74111b72bb98530b14a9f
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 26213408 |
Вебсайт: | https://zk.court.gov.ua/tu07/ |
Місцезнаходження: | 88017, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Загорська 30 |
Контактна особа: |
Габані Іван Іванович +380312644146 inbox@zk.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
06.09.2017 року тендерним комітетом ТУ ДСА України в Закарпатській області було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: Реконструкція будівлі Іршавського районного суду по вул. Шевченка, 23 в м.Іршава (Будівельні роботи - код ДК 021:2015:45000000-7) з очікуваною вартістю 8701135,00 грн (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-06-000324-c. Переможцем відкритих торгів визначено ТОВ «Фортуна-Іршава», з яким укладено договір від «09» жовтня 2017 року № 144/20/3142 на суму 7112990,00 грн. (з ПДВ). Проте, при виконанні даного Договору виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не були зазначені у початковому проекті але які стали, через непередбачені обставини, необхідними для належного та якісного виконання проекту. Дані додаткові будівельні роботи можливо було виявити та зафіксувати тільки після початку виконання робіт на об'єкті, які відповідно технічно пов'язані з основним проектом. Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, виникає через непередбачувані обставини та є необхідними для виконання проекту в цілому. Відповідно до діючих будівельних норм та нормативних актів виникла необхідність виконати наступні додаткові роботи: 1. додаткові демонтажні роботи на об’єкті; 2. додаткові роботи при влаштуванні даху покрівлі будівлі суду; 3. комплекс робіт з дооблаштування топкової та коридору в горищному просторі; 4. додаткові роботи з облаштування сходової клітки; 5. додаткові роботи при облаштувані подіумів в залах судових засідань; 6. дооблаштування вітражів та вікон гранітними плитами; 7. облаштування козирька головного входу з усіма додатковими роботами; 8. комплекс робіт з виконання внутрішнього оздоблення всередині приміщення, коридорів та сходової клітки; 9. комплекс робіт з виконання зовнішнього оздоблення будівлі, ганку та пандусу; 10. комплекс додаткових робіт з дооблаштування системи опалення, вентиляції всередині приміщення та вестибюлі; 11. додаткові роботи з монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації; 12. комплекс додаткових робіт з монтажу системи безпеки та слабоструменевих мереж, монтаж системи оповіщення; 13. комплекс додаткових робіт з монтажу системи газопостачання; 14. комплекс додаткових електромонтажних робіт; 15. додаткові роботи з влаштування зовнішньої лівньовки каналізації; 16. додаткові роботи з влаштування озеленення; 17. комплекс робіт з виконання мощення стоянки для автотранспорту, тротуарів та доріжок; 18. виконання комплексу робіт з влаштування на довиділеній землі огорожі. Таким чином, для проведення повноцінної комплексної реконструкції будівлі Іршавського районного суду необхідно визнати зазначені додаткові обсяги робіт. У зв’язку із зазначеним вище, проектувальником об’єкту, на підставі заявки на проектування, було здійснено корегування проекту, за результатами чого було проведено експертизу проектної документації. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, а за умови початку холодної пори року це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об'єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об'єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди. В цілому роботи, що виконуються технічно та економічно пов'язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 12 Закону. Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного)договору. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи, не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких додаткових робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року № 3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 2 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 і 6 ч. 2 ст. 35 Закону. Отже, за наявності експертного звіту ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області №07-1167-18 від 27 листопада 2018 року щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція будівлі Іршавського районного суду по вул. Шевченка, 23 в м. Іршава. Коригування» (Код ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, за код ДК 021:2015 45200000-9 «Роботи, пов'язані з об'єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, шо очікувана вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, а так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт, застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону. Наявність умов застосування процедури закупівлі підтверджується документами, зокрема: експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 27 листопада 2018 року № 07-1167-18; договір від «09» жовтня 2017 року № 144/20/3142 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Фортуна-Іршава» на суму 7112990,00 грн. (з ПДВ). Очікувана вартість закупівлі додаткових робі по об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Реконструкція будівлі Іршавського районного суду по вул. Шевченка, 23 в м. Іршава. Коригування» (Будівельні роботи - код ДК 021:2015:45000000-7) складає – 2 951 635 тис.грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча шістсот тридцять п’ять гривень) в тому числі ПДВ, що не перевищує 50 відсотків головного договору. на закупівлю робіт - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Реконструкція будівлі Іршавського районного суду по вул. Шевченка, 23 в м. Іршава. Коригування» (Будівельні роботи - код ДК 021:2015:45000000-7).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2018 16:52 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 грудня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 2951635UAH з ПДВ
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Реконструкція будівлі Іршавського районного суду по вул. Шевченка, 23 в м. Іршава. Коригування.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, вул. Шевченка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
30 листопада 2018 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Фортуна-Іршава #32123649 |
Переможець |
2 951 635,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2018 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 15:23
|
Додаткова угода Фортуна.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2018 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2018 09:42
|
246-18 Коригування.pdf | укладений |
11 грудня 2018 09:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Реконструкція будівлі Іршавського районного суду по вул. Шевченка, 23 в м. Іршава. Коригування.» | 1 | роб |
2 951 635,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення умов Договору |
Номер договору про закупівлю: | 246-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 246-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Реконструкція будівлі Іршавського районного суду по вул. Шевченка, 23 в м. Іршава. Коригування.» | 1 | роб |
2 951 635,00
UAH з ПДВ
|