Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці
Очікувана вартість
42 800,00 UAH
UA-2018-11-30-000464-a 728fef6ef8d44c86bb742ab00ef312d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Цимбал Ганна Вікторівна

380445326001
380445152488
economist.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38960345
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вигурівський,4
Контактна особа: Цимбал Ганна Вікторівна
380445326001,380445152488
economist.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2018 14:00
Очікувана вартість: 42 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 428,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Стільці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: бульвар,Вигурівський,4, Київ, місто Київ, 02232, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 12:05
проект договору товар.doc
30 листопада 2018 12:05
стільці технічний опис.xls
30 листопада 2018 12:05
Оголошення стільці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технчні характеристики
Дата подання: 01 грудня 2018 14:37
Дата відповіді: 03 грудня 2018 10:13
Доброго дня !!! Прикрепіть будь-ласка фото\сфему данного предмета закупівлі, для чіткого підбору товару.
Відповідь: Доброго дня,фото предмету закупівлі знаходиться в файлі "стільці технічний опис" лист "картинка"
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2018 10:21
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:43
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, товар повинен відповідати технічним характеристикам товару зазначеним в технічному описі предмету закупівлі та наданому фото зразку

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ" 42 300,00
UAH з ПДВ
42 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"
#2322600792
Переможець 42 300,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 16:44

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ЛЕОНІД СЕМЕНОВИЧ"
#2322600792
42 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:23
Додаткова угода до договору 2210-45 від 14.12.2018.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:20
Договір 2210-45 від 14.12.2018.pdf укладений
14 грудня 2018 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2210-45
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до Договору №2210-45 від 14.12.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 36 260,00
UAH