Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інспектування трубопроводів
Pipeline-inspection services
Очікувана вартість
362 739 912,37 UAH
UA-2018-11-30-000282-a f7ad58a34485461f9f058387974e5fbc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баїк Богдана Ігорівна

0322919948 emsmarttender@ukrtransnafta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Акціонерне Товариство "Укртранснафта"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Вебсайт: http://www.ukrtransnafta.com
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Московська, 32/2
Контактна особа: Баїк Богдана Ігорівна
0322919948
emsmarttender@ukrtransnafta.com
Додаткові контактні особи: Шеленко Федір Степанович
(032) 291-97-46
f.shelenko@ukrtransnafta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Join Stock Company "Ukrtransnafta"
National ID: 31570412
Contact point: Bayik Bohdana
0322919948
emsmarttender@ukrtransnafta.com
Additional contacts: Shelenko Fedir
(032) 291-97-46
f.shelenko@ukrtransnafta.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 12:19
Очікувана вартість: 362 739 912,37 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725 479,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 30 листопада 2018 11:14
Enquiries until: 12 лютого 2019 11:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2019 11:00

Information

Estimated total value: 362 739 912 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 725 480 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76600000-9: Послуги з інспектування трубопроводів


Scope of the procurement
Послуги з інспектування трубопроводів
Pipeline-inspection services
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Внутрішньотрубна діагностика/обстеження нафтопроводів АТ "Укртранснафта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська обл., Київ, вул. Московська 32/2
ДК 021:2015: 76600000-9 — Послуги з інспектування трубопроводів

Inline inspection/tap inspection of the oil pipelines of JSC «Ukrtransnafta»
CPV: 76600000-9
Період постачання: по 31 грудня 2022

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 14:01
03. Додаток 2 (ст.17, інші вимоги) зі змінами.docx
30 листопада 2018 11:11
03. Додаток 2 (ст.17, інші вимоги).docx
07 лютого 2019 14:01
01. ТД ВТД (Загальна частина) зі змінами 3.docx
23 січня 2019 14:13
01. ТД ВТД (Загальна частина) зі змінами 2.docx
14 грудня 2018 14:28
01. ТД ВТД (Загальна частина) зі змінами 1.docx
30 листопада 2018 11:11
01. ТД ВТД (Загальна частина).docx
07 лютого 2019 14:01
Зміни № 3 до ТД.docx
23 січня 2019 14:13
02. Додаток 1 (Кваліфікаційні вимоги) зі змінами.docx
30 листопада 2018 11:11
02. Додаток 1 (Кваліфікаційні вимоги).docx
23 січня 2019 14:13
Зміни №2 до ТД.docx
14 грудня 2018 14:28
Зміни № 1 до ТД.docx
30 листопада 2018 11:11
04. Додаток 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).docx
30 листопада 2018 11:11
05. Додаток 4 (Проект договору).docx
30 листопада 2018 11:11
06. Додаток 5 (Тендерна пропозиція).docx
30 листопада 2018 11:11
07. Додаток 6 (Опитувальник (Юридичні особи)).xls
30 листопада 2018 11:11
08. Додаток 7 (Опитувальник (Фізичні особи)).xlsx
30 листопада 2018 11:11
09. Додаток 8 (Питальник щодо екологічно-соціальної політики).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо гарантії проведення технічного аудиту та внесення змін до форми 1А Додатку 1 тендерної документації
Дата подання: 15 січня 2019 10:43
Дата відповіді: 18 січня 2019 09:20
1. Пунктом 2.6. Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю послуги – внутрішньотрубна діагностика/обстеження нафтопроводів АТ «Укртранснафта» передбачено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції Лист щодо гарантії проведення технічного аудиту (довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою 1В до Додатку 2 цієї тендерної документації щодо гарантії надання Замовнику можливості проведення технічного аудиту Учасника та субпідрядника (у разі залучення таких), або Учасника та виробника (у разі якщо Учасник не є виробником) дійсну на весь період розгляду тендерної пропозиції Учасника). Відповідно до Форми 1В до Додатку 2 тендерної документації Лист щодо гарантії проведення технічного аудиту повинен мати наступний текст: «Учасник (найменування Учасника) гарантує надання Замовнику, АТ «Укртранаснафта» можливості проведення технічного аудиту Учасника (найменування Учасника) та субпідрядника (у разі залучення таких) (найменування субпідрядника), або Учасника (найменування Учасника) та виробника (у разі якщо Учасник не є виробником) (найменування виробника) у будь який час періоду розгляду тендерної пропозиції Учасника. За необхідності, на письмовий запит Замовника, Учасник гарантує надання Замовнику запрошення та необхідних супроводжуючих документів для отримання уповноваженою особою Замовника віз країн резиденції Учасника та субпідрядника (у разі залучення таких), або Учасника та виробника (у разі якщо Учасник не є виробником) у відповідності з вимогами уповноважених на видачу віз установ цих країн в Україні. Учасник (найменування Учасника) гарантує Замовнику наявність кожного виду та діаметру внутрішньотрубного обладнання під час технічного аудиту за адресою реєстрації Учасника.». Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Надання Учасником у складі тендерної пропозиції вищезазначеного листа передбачає те, що Замовник на стадії розгляду тендерної пропозиції, тобто ще до проведення кваліфікації Учасника і прийняття рішення про його допущення (чи недопущення) до аукціону, може вимагати від Учасника проведення так званого «технічного аудиту» Учасника, субпідрядника та виробника обладнання з виїздом на місце. Такий «технічний аудит» суперечить принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та, навіть, може носити ознаки корупційних дій і зловживань. Адже цей «технічний аудит» може проводитися поза межами України, в закритому режимі, без залучення до участі у ньому представників інших Учасників та/або будь-яких інших сторонніх спостерігачів. Крім того, відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Всі ці критерії уже встановлені Замовником у Тендерній документації, а свою відповідність їм Учасник повинен підтвердити шляхом подання до електронної системи закупівель відповідних довідок та підтверджуючих документів, визначених Замовником. Окремо слід наголосити, що Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям виключно на підставі документів, поданих через електронну систему закупівель, оскільки відповідно до частини першої статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Враховуючи викладене, вимагаємо усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: виключення з тендерної документації та її додатків вимоги про надання Листа щодо гарантії проведення технічного аудиту, як такої, що суперечить нормам статей 3, 14, 16 та 28 Закону, а також його основній меті. 2. Відповідно до Форми 1А до Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен подати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Дана форма повинна бути заповнена для кожного ВІС. Проте, запропонована Замовником форма подання такої довідки не дає можливості Учаснику відобразити у повному обсязі інформацію щодо права володіння та користування обладнанням під час надання послуг з внутрішньотрубної діагностики/обстеження нафтопроводів АТ «Укртранснафта». Так, даною формою не передбачено окремі поля для ситуації, коли обладнання є власністю субпідрядника, який залучається до виконання вищевказаних послуг на підставі договору субпідряду. Учасник не повинен обов’язково мати обладнання у власності, оренді, лізингу чи виробляти його спеціально для проекту. Він, наприклад, може залучати до виконання послуг субпідрядника, який виконує роботи своїм обладнанням без передачі його у володіння та/чи користування Учаснику. Враховуючи викладене, вимагаємо внести відповідні зміни до Форми 1А до Додатку 1 Тендерної документації, а саме: додати поля «Інше» або «Власність субпідрядника» у пункті 6 та «Інші деталі договору» або «Деталі договору субпідряду» у рядку «Угоди».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за Ваше звернення!

Ваші питання опрацьовуються фахівцями відповідної кваліфікації.
У разі необхідності, у тендерну документацію буде підготовлена редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-30-000282-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ROSEN Europe B.V., Код ЄДРПОУ:08089342
Дата подання: 12 грудня 2018 12:18
Продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 25.01.2019
Шановний Замовник!
В зв'язку з необхідністю підготовки та збору великої кількості документів, прохання продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 25.01.2019.
Дякуємо за розуміння!
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2018 17:01
Дякуємо за Ваше звернення!

В тендерну документацію готується редакція змін, що будуть внесені після затвердження тендерним комітетом у відповідності до чинного законодавства.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 березня 2019
UA-2018-11-30-000282-af7ad58a34485461f9f058387974e5fbc
Найменування: Акціонерне Товариство "Укртранснафта"
Код ЄДРПОУ: 31570412
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська обл., Київ, вул. Московська, 32/2
Учасник Документи Рішення
ROSEN Europe B.V. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 березня 2019 15:49
287-5.pdf
05 березня 2019 15:49
Електронний підпис

Публічні документи

05 квітня 2019 19:48
075___Реєстр документів.pdf
21 лютого 2019 15:27
011____Довіреність.pdf
21 лютого 2019 13:36
025___Реєстр документів.pdf

Конфіденційні документи

21 лютого 2019 13:36
018-1__Структура власності ROSEN.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

21 лютого 2019 13:36
011____Довіреність.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

21 лютого 2019 13:36
010_3__Довідка про несудимість_ТК де Ланге__.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

21 лютого 2019 13:36
010_2__Довідка про несудимість_ГБ Дропперс__.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

21 лютого 2019 13:35
004_1__Відгуки Замовників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація стосується третьої сторони

Документи

05 березня 2019 15:50
287-5.pdf
05 березня 2019 15:50
Електронний підпис

Публічні документи

21 лютого 2019 17:35
Електронний підпис
21 лютого 2019 17:35
Електронний підпис
21 лютого 2019 17:21
Реєстр.pdf
21 лютого 2019 17:21
Додаток 6_Опитувальник.pdf
21 лютого 2019 17:21
20181022_authorization_ukr.pdf
21 лютого 2019 17:21
Форма 1В до Додатку 1.rar
21 лютого 2019 17:21
Форма 1А до Додатку 3.rar
21 лютого 2019 17:21
Форма 1Б до Додатку 1.rar
21 лютого 2019 17:21
Форма 1А до Додатку 1.pdf
21 лютого 2019 17:21
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ROSEN Europe B.V.

ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ROSEN Europe B.V. 334 240 000,00
UAH
332 060 250,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"" 348 592 000,00
UAH
332 701 050,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 19:48
075___Реєстр документів.pdf
21 лютого 2019 15:27
011____Довіреність.pdf
21 лютого 2019 13:36
025___Реєстр документів.pdf

Конфіденційні документи

21 лютого 2019 13:36
018-1__Структура власності ROSEN.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

21 лютого 2019 13:36
011____Довіреність.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

21 лютого 2019 13:36
010_3__Довідка про несудимість_ТК де Ланге__.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

21 лютого 2019 13:36
010_2__Довідка про несудимість_ГБ Дропперс__.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ містить персональні дані

21 лютого 2019 13:35
004_1__Відгуки Замовників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація стосується третьої сторони

Публічні документи

21 лютого 2019 17:35
Електронний підпис
21 лютого 2019 17:35
Електронний підпис
21 лютого 2019 17:21
Реєстр.pdf
21 лютого 2019 17:21
Додаток 6_Опитувальник.pdf
21 лютого 2019 17:21
20181022_authorization_ukr.pdf
21 лютого 2019 17:21
Форма 1В до Додатку 1.rar
21 лютого 2019 17:21
Форма 1А до Додатку 3.rar
21 лютого 2019 17:21
Форма 1Б до Додатку 1.rar
21 лютого 2019 17:21
Форма 1А до Додатку 1.pdf
21 лютого 2019 17:21
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ROSEN Europe B.V.

ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ROSEN Europe B.V.
#08089342
Переможець 332 060 250,00
UAH
03 квітня 2019 08:48

Документи

03 квітня 2019 08:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ROSEN Europe B.V.
#08089342
332 060 250,00
UAH
Документи

Документи

03 квітня 2019 08:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 10:05
Звіт про виконання договору 4-7002-11892.PDF укладений
02 січня 2023 10:05
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:54
Звіт про виконання договору 4-7002-11892.PDF укладений
02 січня 2023 09:53
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:52
Звіт про виконання договору 4-7002-11892.PDF укладений
02 січня 2023 09:52
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 17:43
Додаток_5_Договір_Розен_22.04.2019.rar укладений
26 квітня 2019 17:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 232 658 696,75
UAH