Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Капітальний ремонт вуличного освітлення по м.Баштанка вулиці Полтавська від ТП-10/0,4кВ №232 Баштанського району Миколаївської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
149 310,00 UAH
UA-2018-11-29-001845-b ee98068ba35e4b3fb71d30b42f4fc759
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827704 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Вебсайт: http://www.bashtanka.org.ua
Місцезнаходження: 56100, Україна , Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2018 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2018 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 20:00
Початок аукціону: 07 грудня 2018 15:18
Очікувана вартість: 149 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Капітальний ремонт вуличного освітлення по м.Баштанка вулиці Полтавська від ТП-10/0,4кВ №232 Баштанського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2018 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 17:15
Оголошення -Кап.рем.вуличн. освітл.по м.Баштанка вул.Полтавська від ТП-10-0,4кВ №232.docx
29 листопада 2018 17:15
прот.272.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-29-001845-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:42277967
Дата подання: 12 грудня 2018 15:07
Надання більш детальної інформації щодо дискваліфікації учасника
ТОВ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ" надала більш привабливу ціну щодо данної закупівлі (ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 - Капітальний ремонт вуличного освітлення по м.Баштанка вулиці Полтавська від ТП-10/0,4кВ №232 Баштанського району Миколаївської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
В ПРОТОКОЛІ № 287 засідання тендерного комітету Баштанської міської ради дискваліфікація учасника не є обгрунтованою цитую : "технічне завдання з обсягами робіт Учасника не повністю співпадає з вимогами Замовника, відповідно до Додатку 6."
Чи могли б Ви вказати,більш детально, що саме не відповідає? І на скільки невідповідність, якщо така є, може бути критичною при виконанні робіт? Дякую за відповідь
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2018 16:45
Технічне завдання Учасника ,відповідно до Додатку 6, не повністю співпадає з даними замовника, а саме:
- згідно локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1(Форма № 1) Учасником закуплено 41 світильник( з них:17-замінено ,а 24 –не встановлено), про що свідчать відсутні дані п.2;
- Аналогічна ситуація і по гакам, про що свідчать відсутні дані п.5;
- Відсутні роботи по встановленню проколюючих затискачів,про що свідчать відсутні дані п.10.
Порівняльна характеристика та протокол засідання тендерного комітету №287 додається
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-29-001845-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:42277967
Дата подання: 12 грудня 2018 17:38
Щодо до відповіді на вимогу.
Після вивчення Вашої відповіді хочу Вам доповісти, що :
- згідно локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1(Форма № 1) Учасником закуплено 41 світильник( і змонтовано 41 світильник пунк: п.5 (Е33-115-1)), тому дані в п.2 враховані на 100 відсотків. 17+24 = 41
- п.5, п.7, п.10 включені на 100% відсотків в локальному кошторису на будівельні роботи №2-1-1(Форма № 1) в п.2 (Е33-108-1) (Пiдвiшування проводiв [1 провод при 20 опорах на 1 км лiнiї] для ВЛ 0,38 кВ за допомогою механiзмiв) Нормативні документи не забороняють комплексно враховувати роботи даного типу. Також підвішування проводів неможливе без відповідної арматури.
Із вище написаного Вашу відповідь, а також дискваліфікацію вважаю необгрунтованою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2018 21:26
Дискваліфікація є обгрунтованою відповідно до абзацу 1 п.п.9.2. п.9 «Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року за №35 .який регламентує, що виключними піставами дискваліфікації є:
«пропозиція Учасника,який запропонував найменшу діну, не відповідає умовам Закупівлі».
Обгрунтована відповідь викладена вище у попередньо заданому запитанні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

12 грудня 2018 16:32
прот.287.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ" 139 000,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Гумельник Володимир Олександрович 137 755,00
UAH з ПДВ
137 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 11:34
Електронний підпис
05 грудня 2018 11:33
Дефектний акт (2018_12_03).xls
05 грудня 2018 11:33
Договірна ціна (2018_12_03).xls
05 грудня 2018 11:33
Сканы.pdf
05 грудня 2018 11:33
Сертификат СИП.pdf
05 грудня 2018 11:33
Довідка.pdf
05 грудня 2018 11:33
довіреність0001.jpg
05 грудня 2018 11:33
документи по машині0003.jpg
05 грудня 2018 11:33
довіреність0002.jpg
05 грудня 2018 11:33
документи по машині0004.jpg
05 грудня 2018 11:33
документи по машині0005.jpg
05 грудня 2018 11:33
документи по машині0002.jpg
05 грудня 2018 11:33
договір 38-1.JPG
05 грудня 2018 11:33
договір 38-2.JPG
05 грудня 2018 11:33
48-3.JPG
05 грудня 2018 11:33
48-2.JPG
05 грудня 2018 11:33
48-1.JPG
05 грудня 2018 11:33
Додаток 3.2 - обладнання.pdf
05 грудня 2018 11:33
Додаток 5- досвід.pdf
05 грудня 2018 11:33
Додаток 4- персонал.pdf
05 грудня 2018 11:33
відгук.jpg
05 грудня 2018 11:33
додаток 2 - пропозиція.pdf
05 грудня 2018 11:33
додаток 6- ст.2.pdf
05 грудня 2018 11:33
довідка-екологія.pdf
05 грудня 2018 11:33
Паспорт та інд. код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ"

фізична особа-підприємець Гумельник Володимир Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ"
#42277967
Відхилено 135 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 21:29
фізична особа-підприємець Гумельник Володимир Олександрович
#2690714953
Переможець 137 755,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 21:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 21:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
фізична особа-підприємець Гумельник Володимир Олександрович
#2690714953
137 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 16:03
дог.443-оновлено.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 16:02
дог.443.pdf укладений
20 грудня 2018 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): тех.помилка
Номер договору про закупівлю: 443
Договір:
Номер додаткової угоди: 443
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 132 373,00
UAH з ПДВ