Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове
Очікувана вартість
3 561 821,00 UAH
UA-2018-11-29-001716-b ● 0da618a78c5e4e1e922abd8ff907a7d0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2018 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 561 821,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20952 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2018 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2018 11:27 |
Зміни.doc | |
04 грудня 2018 11:27 |
ТД масло 2019 зі змінами.doc | |
29 листопада 2018 16:44 |
проект договору 2019.doc |
04 грудня 2018 11:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2018 11:27 |
Зміни.doc
|
|||
04 грудня 2018 11:27 |
ТД масло 2019 зі змінами.doc
|
|||
29 листопада 2018 16:44 |
проект договору 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін
Дата подання: 03 грудня 2018 19:10
Дата відповіді: 04 грудня 2018 11:12
Шановний Замовник, відповідно до умов тендерної документації, Ви зазначаєте : "Надана (завантажена в Систему) Комерційна частина тендерної пропозиції (остаточна пропозиція за результатами проведеного аукціону) пізніше, ніж на наступний робочий день з дня проведення Аукціону, вважається невідповідністю тендерної пропозиції умовам Тендерної документації та не розглядається Замовником"
Зазначаємо, що в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", та численних рішень АМКУ, ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ЗАВАНТАЖЕНА ПІСЛЯ АУКЦІОНУ НЕ Є ЧАСТИНОЮ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ОСКІЛЬКИ ЗАВАНТАЖЕНА ПІСЛЯ АУКЦІОНУ ! ТОМУ ВІДХИЛЕННЯ ІЗ ЗАНАЧЕНОЇ УМОВИ Є НЕЗАКОННИМ !
ВНЕСІТЬ ЗМІНИ ! ТА ЧИТАЙТЕ СВОЮ Є ДОКУМЕНТАЦІЮ УВАЖНІШЕ !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені зміни
Роз'яснення умов
Дата подання: 03 грудня 2018 19:15
Дата відповіді: 04 грудня 2018 11:13
Шановний замовник, відповідно до умов тендерної документації, "під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі до бюджетних організацій за 2015-2018 роки"
До Вас вже звертались як учасники так і громадськість, та зазначали, що вимога стосовно "бюджетних організацій" в розумінні Закону, є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, та такою що ОБМЕЖУЮ в участі учасників які мають досвід, але не з бюджетними організаціями.
Внесіть зміни, чи ви не розумієте основних принціпиів закупівель ? Можливо Вам необхідно, що б слідчий управління поліції пояснив, що це є порушенням Закону ! ?
Навіщо Ви свідомо порушуєте Закон ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: будуть внесені зміни
Внесення змін
Дата подання: 03 грудня 2018 19:26
Дата відповіді: 04 грудня 2018 11:21
Шановний ЗАмовник, роз'ясніть будь-ласка, на якій правовій підставі ви вимагаєте "документ перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень, не більше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій."
Питання саме в тому яка правова підстава вимагати саме не більше шестимісячної давнини документ ?!
Ви взагалі розумієте, що чинність 42 Наказу Держпроспоживслужби складає ОДИН РІК !
Дана вимога є дикримінаційною, оскільки перевірка Держпрожспоживслужби проводиться один раз на рік та потенційний учасник, який має такий акт семімісячної давнини буде відхилений!
Знову умисне порушення Закону з боку ЗАмовника !
Це Вас ФОП МАкаренко надоумив, у якого такий наказ не більше 6 міс давнини. !
Негайно внесіть зміни !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо Вам за звернення. Дійсно, Держпродспоживслужбою один раз на рік проводиться планова перевірка складських приміщень, але існують і позапланові перевірки за зверненнями Учасників і такі перевірки можна проводити хоч кожен тиждень, тому будь-ласка зверніться в Держпродспоживслужбу та пройдіть перевірку. Дану вимогу нас змусили написати недобросовісні постачальники, які з порушеннями виконують договірні зобовязання.
Внесення змін
Дата подання: 04 грудня 2018 13:02
Дата відповіді: 06 грудня 2018 14:38
Шановний замовник, відповідно до Закону України " Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" , оператори ринку, діяльність яких повязана з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, зобовязані для здійснення діяльності, мати експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу (Держпродспоживслужбою) операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження;. Отже, експлуатаційний дозвіл є аналогічним до Акту обстеження Держпродспоживслужбою потужностей оператора ринку. Просимо внести зміни до ТД, в даній частин, і зазначити що учасник повинен надати один з цих документів, а саме : або документ перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються, не більше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій або експлуатаційний дозвіл, який відповідно до ч.16 ст.23 ЗУ " Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" є безстроковим. Вимагання від Замовника проходження Учасником сотень однакових перевірок, є порушення прав Учасників та вимог законодавста.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання! Повідомляємо, що ми не вимагаємо проходження Учасником сотень однакових перевірок. Є чітка вимога надати «документ перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються, не більше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Ця вимога, на наше переконання, є цілком обгрунтованою та такою, що відповідає чинному законодавству України.
Окремо повідомляємо, що оголошена закупівля проводиться з метою забезпечення належного та якісного харчування дітей в закладах освіти міста Біла Церква, а тому вимога надати певні документи, які засвідчують належну якість продукту, правила їх збереження, транспортування тощо є вимушеною та законною, оскільки це питання безпеки життя і здоров’я дітей, за яке несе відповідальність у встановленому законодавством порядку як Замовник, так і Постачальник (Учасник)!
Окремо повідомляємо, що оголошена закупівля проводиться з метою забезпечення належного та якісного харчування дітей в закладах освіти міста Біла Церква, а тому вимога надати певні документи, які засвідчують належну якість продукту, правила їх збереження, транспортування тощо є вимушеною та законною, оскільки це питання безпеки життя і здоров’я дітей, за яке несе відповідальність у встановленому законодавством порядку як Замовник, так і Постачальник (Учасник)!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-29-001716-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 29 грудня 2018 16:46
Відповідь на протокол № 2 розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2018р.
Згідно інформації з Витягу з ЄДР основні фонди підприємства - цілісний майновий комплекс ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" знаходиться за адресою: 08703, Київська область, Обухівський район, м.Обухів, вул.Каштанова, 1, де розташовані виробничі цеха, власні складські приміщення та автотранспортні засоби. Орендованими складськими приміщеннями та автотранспортними засобами підприємство не користується.
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робІт щодо обробки складських приміщень та автотранпортних засобів. Підприємство має абсолютно усі можливості щодо організації власними силами відповідних підрозділів молокозаводу здійснювати санітарну обробку усіх приміщень та автотранспортних засобів.
У складі поданої тендерної документації ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" є сканована копія наступних документів, які повністю підтверджують наявність усіх умов проведення необхідних дій відповідно до вимог тендерної документації.
Технічна частина:
1. 1. Стор 25. Документ: Паспорт на асортимент молочних продуктів. Пункт. 12.
2. Стор 33, 35. Документ: Експлуатаційний дозвіл, виданий СЕС та Управлінням ветеринарної медицини.
3. Стор 37. Довідка щодо власного автотранспорту.
4. Стор 53. Гарантійний лист щодо санітарної обробки приміщень.
5. Стор 55. Акт, складений за результатми проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оепраторами ринку гігієнічних вимог поводження з харчовими продуктами, виданий Держпродсроживслужбою: Стор. 63. Розділ ІІІ. п.п. 3.1-3.5; Стор 65. Розділ ІV. п.п. 4.1-4.6; Стор 67. Розділ V. п.п. 5.1-5.8; Стор. 69 Розділ VІ п.п. 6.1-6.5.
Також в наявності є експертний висновок № 0000636п/18 від 09.10.2018р, який не було залучено до складу тендерної документації згідно технічної помилки.
Розгорнути
Згорнути
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робІт щодо обробки складських приміщень та автотранпортних засобів. Підприємство має абсолютно усі можливості щодо організації власними силами відповідних підрозділів молокозаводу здійснювати санітарну обробку усіх приміщень та автотранспортних засобів.
У складі поданої тендерної документації ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" є сканована копія наступних документів, які повністю підтверджують наявність усіх умов проведення необхідних дій відповідно до вимог тендерної документації.
Технічна частина:
1. 1. Стор 25. Документ: Паспорт на асортимент молочних продуктів. Пункт. 12.
2. Стор 33, 35. Документ: Експлуатаційний дозвіл, виданий СЕС та Управлінням ветеринарної медицини.
3. Стор 37. Довідка щодо власного автотранспорту.
4. Стор 53. Гарантійний лист щодо санітарної обробки приміщень.
5. Стор 55. Акт, складений за результатми проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання оепраторами ринку гігієнічних вимог поводження з харчовими продуктами, виданий Держпродсроживслужбою: Стор. 63. Розділ ІІІ. п.п. 3.1-3.5; Стор 65. Розділ ІV. п.п. 4.1-4.6; Стор 67. Розділ V. п.п. 5.1-5.8; Стор. 69 Розділ VІ п.п. 6.1-6.5.
Також в наявності є експертний висновок № 0000636п/18 від 09.10.2018р, який не було залучено до складу тендерної документації згідно технічної помилки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2019 11:56
В додатку 6 тендерної документації чітко зазначено «Перелік документів, що є підтвердженням необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі»:
• протокол випробувань та/або експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше 3-х місячної давнини відносно дати аукціону;
• договір на санітарну обробку складських приміщень дійсний на термін виконання договору постачання; акт про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
• документ перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються, не більше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ПАТ «Обухівський молочний завод» не надав договір та акти виконаних робіт на санітарну обробку складських приміщень та автотранспортних засобів. Відповідно до листа, товариством проводиться санітарна обробка складських приміщень та автотранспорту, але окрім даного листа не надано інших підтверджуючих документів санітарної обробки приміщень та автотранспорту (журнали санітарної обробки);
Протокол випробувань, наданий ПрАТ «Обухівський молочний завод» виданий від 04.07.2018р., а в тендерній документації зазначено Протокол випробувань виданий не більше 3-х місячної давнини відносно дати аукціону; Експертний висновок не наданий.
• протокол випробувань та/або експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, не більше 3-х місячної давнини відносно дати аукціону;
• договір на санітарну обробку складських приміщень дійсний на термін виконання договору постачання; акт про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
• документ перевірки Держпродспоживслужби складських приміщень, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються, не більше шестимісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
ПАТ «Обухівський молочний завод» не надав договір та акти виконаних робіт на санітарну обробку складських приміщень та автотранспортних засобів. Відповідно до листа, товариством проводиться санітарна обробка складських приміщень та автотранспорту, але окрім даного листа не надано інших підтверджуючих документів санітарної обробки приміщень та автотранспорту (журнали санітарної обробки);
Протокол випробувань, наданий ПрАТ «Обухівський молочний завод» виданий від 04.07.2018р., а в тендерній документації зазначено Протокол випробувань виданий не більше 3-х місячної давнини відносно дати аукціону; Експертний висновок не наданий.
Номер вимоги: UA-2018-11-29-001716-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт", Код ЄДРПОУ:00445920
Дата подання: 04 січня 2019 17:34
Вимога щодо скасування рішення Замовника
За результатами розгляду тендерних пропозицій у закупівлі ID UA-2018-11-29-001716-b на Масло вершкове, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Макаренко О.В.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Макаренко О.В., вважаємо, що вона не відповідає умовам тендерної документації з огляду на наступне.
1. Замовником у Тендерної документації (далі – Документація) встановлені наступні кваліфікаційні критерії до Учасників:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 3 Документації.
1.1. Згідно п. 1 Додатку № 3 Документації на підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасник мав надати Лист у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для відповідних умов зберігання продуктів із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази.
Проте, надана довідка «Відомості про наявність в Учасника обладнання та малоцінного інвентаря» не містить всієї необхідної інформації згідно вимог Документації.
1.2. Згідно п. 2.1. Додатку № 3 Документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи (із зазначенням загальної кількості працівників на підприємстві); зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.
Проте, в наданій довідці вказана як працівник лише сама ФОП Макаренко О.В., та зазначено про можливе залучення працівників на підставі договорів, а не про саму їх наявність.
Також у довідці не визначено обов’язки самої ФОП Макаренко О.В., як особи, відповідальної за виконання замовлень, що прямо суперечить вимогам п. 2.1. Додатку № 3 Документації.
1.3. У складі пропозиції ФОП Макаренко О.В. відсутня довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідає вимогам п. 5.1. Документації Замовника.
2. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Макаренко О.В. і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Макаренко О.В. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Макаренко О.В., вважаємо, що вона не відповідає умовам тендерної документації з огляду на наступне.
1. Замовником у Тендерної документації (далі – Документація) встановлені наступні кваліфікаційні критерії до Учасників:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям викладений у Додатку 3 Документації.
1.1. Згідно п. 1 Додатку № 3 Документації на підтвердження наявності матеріально-технічної бази Учасник мав надати Лист у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для відповідних умов зберігання продуктів із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази.
Проте, надана довідка «Відомості про наявність в Учасника обладнання та малоцінного інвентаря» не містить всієї необхідної інформації згідно вимог Документації.
1.2. Згідно п. 2.1. Додатку № 3 Документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в даному напрямку роботи (із зазначенням загальної кількості працівників на підприємстві); зазначити особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон.
Проте, в наданій довідці вказана як працівник лише сама ФОП Макаренко О.В., та зазначено про можливе залучення працівників на підставі договорів, а не про саму їх наявність.
Також у довідці не визначено обов’язки самої ФОП Макаренко О.В., як особи, відповідальної за виконання замовлень, що прямо суперечить вимогам п. 2.1. Додатку № 3 Документації.
1.3. У складі пропозиції ФОП Макаренко О.В. відсутня довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не відповідає вимогам п. 5.1. Документації Замовника.
2. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Макаренко О.В. і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП Макаренко О.В. та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 січня 2019 14:20
Шановний Учасник з приводу Вашої вимоги (щодо скасування рішення Замовника)від 04.01.2019 року повідомляємо, що Учасником ПрАТ "Обухівський молокозавод" подана скарга до органу оскарження, відповідно процедура закупівлі призупинена та заблокована, та очікує розгляду в органі оскарження. Так як Ваша вимога аналогічна поданій скарзі, тому чекаємо на рішення Антимонопольного комітету україни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-29-001716-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 04 січня 2019 17:43
Дата подання: 04 січня 2019 17:43
Скарга щодо оскарження рішення тендерного комітету
Вивчивши подану ФОП Макаренко О.В. тендерну документацію, було виявлено ряд недоліків.
ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" подає скаргу на оскарження рішення щодо визначення переможцем ФОП Макаренко О.В.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 січня 2019 11:45
Рішення від 09.01.2019 № 181 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 11:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2019 № 700.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 14:56
рішення від 22.01.2019 № 700.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 20:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення буде усунено шляхом скасування рішення про визнання ФОП Макакренко О.В. переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2019 12:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ТК Молімпекс" |
2 287 958,40
UAH з ПДВ
|
2 215 045,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
2 619 000,00
UAH з ПДВ
|
2 225 102,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Макаренко Ольга Володимирівна |
2 879 642,88
UAH з ПДВ
|
2 685 836,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" |
3 013 945,20
UAH з ПДВ
|
2 686 046,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
3 061 087,20
UAH з ПДВ
|
2 686 465,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
3 561 420,96
UAH з ПДВ
|
3 561 420,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТК Молімпекс" #35414234 |
Відхилено |
2 215 045,44
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2018 15:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Відхилено |
2 225 102,40
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 10:43
|
|
ФОП Макаренко Ольга Володимирівна #3436006021 |
Рішення скасоване |
2 685 836,88
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 14:14
|
|
ФОП Макаренко Ольга Володимирівна #3436006021 |
Відхилено |
2 685 836,88
UAH з ПДВ
|
28 січня 2019 14:22
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" #34200887 |
Переможець |
2 686 046,40
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2020 12:20
|
дог.34 додаткова.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2020 13:57
|
дод.4 до дог. 34.pdf | зміни до договору |
11 січня 2020 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:27
|
дог. 34.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:47
|
зменшення масло 34.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2019 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2019 11:28
|
підвищення масло.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2019 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2019 12:28
|
договір масло 2019.pdf | укладений |
12 лютого 2019 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можлива зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 Ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |