Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали та бланки)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2018-11-29-001446-c ● 1a43165c641e4d29bf0ffb6283f0255e
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласний протитуберкульозний диспансер Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991441 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62 |
Контактна особа: |
Савчук Тетяна Валентинівна +380412486247 sashanpc2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2018 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2018 14:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2018 14:11 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2018 14:41 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
перелік бланків та журналів згідно додатку №1 документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 найменувань
Паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали та бланки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2018 09:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2018 09:33 |
Зміни до технічних вимог бланки та журнали.docx | |
29 листопада 2018 14:07 |
документація-бланки (2).docx |
04 грудня 2018 09:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2018 09:33 |
Зміни до технічних вимог бланки та журнали.docx
|
|||
29 листопада 2018 14:07 |
документація-бланки (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
обгортка журналів
Дата подання: 02 грудня 2018 11:02
Дата відповіді: 03 грудня 2018 08:25
тверда обгортка - це макулатурній щільний картон? або теж саме,що картон з обтяжкою мается на увазі?
Відповідь: картон з обтяжкою
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-29-001446-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК", Код ЄДРПОУ:32875883
Дата подання: 12 грудня 2018 13:24
Дискримінація учасників торгів
Ознайомившись з протокольним рішенням Тендерного комітету Обласного протитуберкульозного диспансера Житомирської обласної ради №375 від 10.12.2018 року по закупівлі «ДК 021-2015- 22810000-1 – Паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали та бланки)» (UA-2018-11-29-001446-c) повідомляємо, що Замовником порушено Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель».
Рішенням тендерного комітету Замовника, розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник стверджує, що пропозиція ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» не відповідає технічним вимогам документації. Однак Замовник не надав вмотивованого пояснення, що саме не відповідає технічним вимогам документації.
ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» було надано усі необхідні доккументи, чкі вимагались Замовником, в тому числі підтверджуючі документи якості.
Вся запропонована нами продукція є повними еквівалентами, виготовлена за всіма стандартами нормативного законодавства України. Також, пропозиція ТОВ «ОФІСНИК УГОДНИК» є вигіднішою на 10048,00 грн за пропозицію ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" (переможець торгів), що говорить про неефективне використання бюджетних коштів Обласного протитуберкульозного диспансера Житомирської обласної ради.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК», та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо повторного розгляду пропозиції, та визнати комерційну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішенням тендерного комітету Замовника, розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник стверджує, що пропозиція ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» не відповідає технічним вимогам документації. Однак Замовник не надав вмотивованого пояснення, що саме не відповідає технічним вимогам документації.
ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» було надано усі необхідні доккументи, чкі вимагались Замовником, в тому числі підтверджуючі документи якості.
Вся запропонована нами продукція є повними еквівалентами, виготовлена за всіма стандартами нормативного законодавства України. Також, пропозиція ТОВ «ОФІСНИК УГОДНИК» є вигіднішою на 10048,00 грн за пропозицію ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" (переможець торгів), що говорить про неефективне використання бюджетних коштів Обласного протитуберкульозного диспансера Житомирської обласної ради.
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК», та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо повторного розгляду пропозиції, та визнати комерційну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2018 16:02
в пропозиції учасника ТОВ "Офісний угодник" не враховані зміни до технічної документації, які були оприлюднені 04.12.2018 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК" |
41 516,00
UAH з ПДВ
|
38 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Сахневич Наталія Василівна" |
42 869,00
UAH з ПДВ
|
39 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
48 998,00
UAH з ПДВ
|
48 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК" #32875883 |
Відхилено |
38 950,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 16:03
|
ФОП "Сахневич Наталія Василівна" #2712413023 |
Відхилено |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 16:14
|
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" #16295262 |
Переможець |
48 998,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 16:27
|