Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали та бланки)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2018-11-29-001446-c 1a43165c641e4d29bf0ffb6283f0255e
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Тетяна Валентинівна

+380412486247 sashanpc2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласний протитуберкульозний диспансер Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991441
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62
Контактна особа: Савчук Тетяна Валентинівна
+380412486247
sashanpc2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2018 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2018 14:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 14:11
Початок аукціону: 07 грудня 2018 14:41
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

перелік бланків та журналів згідно додатку №1 документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 найменувань
Паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали та бланки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 09:33
Зміни до технічних вимог бланки та журнали.docx
29 листопада 2018 14:07
документація-бланки (2).docx
04 грудня 2018 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 09:33
Зміни до технічних вимог бланки та журнали.docx
29 листопада 2018 14:07
документація-бланки (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обгортка журналів
Дата подання: 02 грудня 2018 11:02
Дата відповіді: 03 грудня 2018 08:25
тверда обгортка - це макулатурній щільний картон? або теж саме,що картон з обтяжкою мается на увазі?
Відповідь: картон з обтяжкою

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-29-001446-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК", Код ЄДРПОУ:32875883
Дата подання: 12 грудня 2018 13:24
Дискримінація учасників торгів
Ознайомившись з протокольним рішенням Тендерного комітету Обласного протитуберкульозного диспансера Житомирської обласної ради №375 від 10.12.2018 року по закупівлі «ДК 021-2015- 22810000-1 – Паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали та бланки)» (UA-2018-11-29-001446-c) повідомляємо, що Замовником порушено Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель».

Рішенням тендерного комітету Замовника, розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» на відповідність вимогам тендерної документації. Замовник стверджує, що пропозиція ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» не відповідає технічним вимогам документації. Однак Замовник не надав вмотивованого пояснення, що саме не відповідає технічним вимогам документації.

ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» було надано усі необхідні доккументи, чкі вимагались Замовником, в тому числі підтверджуючі документи якості.

Вся запропонована нами продукція є повними еквівалентами, виготовлена за всіма стандартами нормативного законодавства України. Також, пропозиція ТОВ «ОФІСНИК УГОДНИК» є вигіднішою на 10048,00 грн за пропозицію ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" (переможець торгів), що говорить про неефективне використання бюджетних коштів Обласного протитуберкульозного диспансера Житомирської обласної ради.

Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК», та застосував дискримінаційний підхід.
Вимагаємо повторного розгляду пропозиції, та визнати комерційну пропозицію ТОВ «ОФІСНИЙ УГОДНИК» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 грудня 2018 16:02
в пропозиції учасника ТОВ "Офісний угодник" не враховані зміни до технічної документації, які були оприлюднені 04.12.2018 р.

Документи

13 грудня 2018 16:01
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2018 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК" 41 516,00
UAH з ПДВ
38 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Сахневич Наталія Василівна" 42 869,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 48 998,00
UAH з ПДВ
48 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 11:07
СЕРТИФИКАТ НА КАРТОН.pdf
06 грудня 2018 11:07
Лист згода..docx
06 грудня 2018 11:07
ДОГОВІР ПОСТАВКИ.docx
06 грудня 2018 11:07
img012.jpg
06 грудня 2018 11:07
img011.jpg
06 грудня 2018 11:07
img010.jpg
06 грудня 2018 11:07
img008.jpg
06 грудня 2018 11:07
витяг.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 11:32
Сертифікати якості.rar
06 грудня 2018 11:32
Довидки.rar
06 грудня 2018 11:30
Витяги.rar
06 грудня 2018 11:30
Пропозиция..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК"

ФОП "Сахневич Наталія Василівна"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІСНИЙ УГОДНИК"
#32875883
Відхилено 38 950,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:03
ФОП "Сахневич Наталія Василівна"
#2712413023
Відхилено 39 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:14
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
Переможець 48 998,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 16:27

Документи

Документи

Документи

10 грудня 2018 16:22
Рішення про переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
48 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 16:22
Рішення про переможця