Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний)
Очікувана вартість
2 052 000,00 UAH
UA-2018-11-29-001053-b 3201cb6bfbb2478aabe65d9f1b7b019e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 15:03
Очікувана вартість: 2 052 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75000 кг
Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
40000 кг
хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2018 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 14:21
ТД хліб 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Цифровий підпис
Дата подання: 30 листопада 2018 12:21
Дата відповіді: 03 грудня 2018 18:34
В р.1 Інструкції з пiдготовки тендерної пропозицiї, зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Скажіть, будь-ласка, чи є обов’язковим накладення електронного підпису на тендерну пропозицію учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Електронний підпис на пропозицію накладають ти учасники, які у своїй діяльності використовують цифровий електронний підпис

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-29-001053-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТДВ Охтирський хлібокомбінат, Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 30 листопада 2018 12:09
Дискримінаційна вимога місцезнаходження
У розділі 5 підпункт г) Квалiфiкацiйних критерiїв до учасникiв та вимоги, установленi статтею 17 Закону, висувається вимога щодо місцезнаходження виробничих потужностей учасника - в межах Харківської області. Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, унеможливлює участь в торгах інших учасників, які розташовані за межами Харківської області однак, мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. У статтях 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Просимо усунути дану, відверто дискримінаційну, вимогу.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2018 15:37
Доброго дня. Ваші зауваження прийнято до уваги, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-29-001053-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТДВ Охтирський хлібокомбінат, Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 30 листопада 2018 12:14
Вимоги щодо СОУ
Доброго дня! Згідно з розділом 6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi Тендерної документації, товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005.
Хочемо зазначити, що при виготовленні будь-якої продукції повинно керуватися вимогами національних стандартів (ДСТУ) або міждержавних стандартів (ГОСТ), діючих в Україні.
За відсутності ГОСТ і ДСТУ на дану продукцію чи при необхідності конкретизувати/підвищити вимоги стандартів чи розширити асортимент може розроблятися стандарт організацій України (СОУ).
ДСТУ і ГОСТ відносяться до документів національного рівня, СОУ – це документ рівня організації.
Таким чином, вимога про відповідність товару СОУ (стандарту певної організації) є, на нашу думку, дискримінаційною вимогою, яка звужує кількість потенційних учасників, тому просимо вилучити дані вимоги з тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 цього ж Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. До того ж, зазначені СОУ були розроблені раніше ніж відповідні ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2018 15:37
Доброго дня.
Відповідно до ч.6 Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi (розділ - Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї) Тендерної документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції повинен бути наданий зразок упаковки (етикетки) предмету закупівлі (фото) – хлібу пшеничного з борошна вищого ґатунку та хлібу житньо-пшеничного, у якій повинно бути вказано, що товар, який планується поставлятися виготовлений у відповідності до умов ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови», СОУ 15.8-37-00389676-559:2007 та ДСТУ-П 4583:2006 «Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна», СОУ 15.8-37-0032744-004:2005.
СОУ – стандарт організацій України, що розроблюється базовою організацією зі стандартизації, затверджується та реєструється в порядку передбаченому чинним законодавством, відповідно до ЗУ «Про стандартизацію» та інших нормативно-правових актів.
Враховуючи те, що, відповідно до вищезазначеної вимоги Тендерної документації, для кожного виду хлібу встановлено по два альтернативні стандарти, що передбачають виготовлення товару по державному стандарту України або стандарту організацій України, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в порядку, передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-11-29-001053-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ Охтирський хлібокомбінат, Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 09 січня 2019 10:29
Пояснення
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до Протоколу № 7 від 08.01.2019р. розгляду пропозицію ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» було дискваліфіковано.
ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не погоджується з даним рішенням, та вважає за необхідне надати пояснення:

1. Що стосується наступної підстави для дискваліфікації – відсутність документу про державну реєстрацію потужності щодо виду діяльності - реалізація, пояснюємо наступне: в складі нашої пропозиції нами було подано Повідомлення про присвоєння особистого номеру потужності від 09.01.2017р. № 18-01/20 в стовпчику 5 якої зазначений вид діяльності – продаж харчових продуктів. Слова «реалізація» та «продаж» є синонімами і несуть тотожне значення. Вважаємо таку підставу дискваліфікації, необґрунтованою і такою, що наголошує на упередженому ставленні до учасника ТДВ «Охтирський хлібокомбінат».

Просимо прийняти до уваги наші пояснення та прийняти рішення, яким відмінити попереднє Ваше рішення про дискваліфікацію пропозиції ТДВ «Охтирський хлібокомбінат».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 14:56
Доброго дня.
Вказана Замовником в протоколі № 7 від 08.01.2019р. причина відхилення Вашої пропозиції не є єдиною та є обгрунтованою.
Тендерною документацією (ТД) вимагався в складі пропозиції “Документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності — реалізація;”. Саме так ця вимога сформульована.
Пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» не містить такого документу. За таких обставин, Замовник не має іншого виходу, з точки зору норм Закону України "Про публічні закупівлі", як прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, документ, що вимагається ТД, видається на підставі Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”. Пункт 75 ч. 1 .ст. 1 даного закону визначає реалізацію як передачу, обмін, поставку за договором та відчуження іншим шляхом харчового продукту від однієї особи до іншої безвідносно від того, чи відбулася реалізація платно та/або в іншій формі. Як видно, значення терміну “реалізація” є значно ширшим ніж фраза “продаж харчових продуктів”, яка зазначена в доданому Вами повідомленні від 09.01.2017 року № 18-01/20.
Важливо відмітити, що від Вас як учасника чи іншої зацікавленої особи в “період уточнень” в тендері не надходило жодних питань, вимог чи запитів на роз’яснення щодо формулювання назв чи описів діяльності, для якої виданий документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів.

Додатково зазначимо, що Замовником в протоколі № 7 від 08.01.2019р. не викладено вичерпний перелік фактів невідповідності Вашої пропозиції умовам ТД. Згідно із текстом протоколу, вказану вище обставину наведено як приклажд серед інших (див. фразу в протоколі: “При детальному розгляді наданої пропозиції, тендерним комітетом була виявлена декілька невідповідності, у тому числі:...”). Отже, текст протоколу містить інформацію про те, що вказана вище підстава відхилення не єдина. Замовником виявлено й інші та наведено в протоколі вказану вище для прикладу.

В той же час, наведемо ще приклад. Умови ТД вимагають надання учасником в складі тендерної пропозиції "податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за третій квартал 2018 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників."
Пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» містить такий податковий розрахунок (звіт), але в доданому звіті роботодавця відсутня інформація про одного працівника з таблиці згідно із п. "а)". А саме, звіт роботодавця не містить даних повідомленого учасником працівника - водія транспортних засобів Щербини М.М., який зазначений в інформаційній довідці учасника вих № 14/12-3т від 14.12.2018 року. Це є порушенням вимоги абз. “г” пп. 2 п. 5 розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї ТД.

Є й інші невідповідності Вашої пропозиції умовам ТД. А саме, ще один приклад.
Умовами ТД вимагається надання в складі тендерної пропозиції учасником “щодо всіх вказаних працівників: трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, які підтверджують трудові відносини між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі.”
Тобто, обов’язковими для надання учасником в цьому переліку є або трудові книжки з повідомленнями про прийняття працівників на роботу, або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу. Це обумовлено застосуванням в тексті вимоги сполучника “та” перед фразою “повідомлення про прийняття працівників на роботу”.
Ваша тендерна пропозиція не містить жодного повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р. Разом з цим, одразу кілька наданих трудових книжок працівників свідчать про зарахування їх на роботу на підприємство ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» протягом 2017-2018 року, коли постанова КМУ № 413 від 17.06.2015р. була чинною, як і зараз. Це є порушенням вимоги абз. “б” пп. 2 п. 5 розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї ТД.

Наведемо Вам ще один приклад невідповідності Вашої пропозиції умовам ТД.
Умовами ТД вимагається від учаника надати в складі тендерної пропозиції “особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників, комплектувальників товарів. В таблиці учасником вказано 4 водія автотранспортного засобу, 4 експедитора транспортних, 4 вантажники у відповідності із кількістю заявлених учасником в пропозиції автомобілів. Також учасник повідомив про 2 комплектувальники товару, як вимагає ТД.
В складі пропозиції учасником надано відповідну кількість особистих медичних книжок, але згідно із їх змістом вони надані не експедитору транспортному, а, наприклад, “водій експедитор” (див. особисту медичну книжку Плевака В.В.), “укладальник пакувальник” (див. особисту медичну книжку Нікончук Л.В.), не комплектувальнику товарів, а, наприклад, “фасовщик” (див. особисту медичну книжку Лук’янова Л.М.), не вантажнику, а наприклад, “завантажувач-вивантажувач” (див. особисту медичну книжку Роман Ю.М.) та ін. Це є порушенням вимоги абз. “в” пп. 2 п. 5 розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї ТД.

Вищевказане не обмежує невідповідності Вашої пропозиції вимогам ТД. Разом з іншими недоліками тендерної пропозиції зазначене ще раз доводять обгрунтованість рішення Замовника про відхилення.

Зауважимо, що згідно із нормами Закону України “Про публічні закупівлі” та враховуючи зміст форми протоколу розгляду тендерних пропозицій (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490), Замовник зобов’язаний протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюдити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції, результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону), підстави відхилення тендерної пропозиції згідно із ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Саме це і було зроблено Замовником. Зміст протоколу не повинен містити викладення всіх мотивувань щодо підстав відхилення, тим більше Замовник не Зобов’язаний повідомляти в протоколі виключний перелік недоліків пропозиції.

Вашу вимогу вимушені відхилити.
Номер вимоги: UA-2018-11-29-001053-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ Охтирський хлібокомбінат, Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 09 січня 2019 10:25
Пропозиція не відповідає тендерній документації
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до Протоколу №8 від 08.01.2019р. розгляду пропозицій ФОП Железняк Ніни Константинівни було визнано переможцем, зазначивши при цьому, що пропозиція ФОП Железняк Ніни Константинівни відповідає усім кваліфікаційним та технічним вимогам документації.
Однак, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що тендерна пропозиція ФОП Железняк Ніни Константинівни не відповідає умовам тендерної документації, а саме:

В п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «Кожен Учасник повинен дотримуватись форм зазначених у додатках цієї тендерної документації та не має права відступати від них». Додатком 1 Тендерної документації визначена форма Тендерної пропозиції. Тобто, усі учасники повинні заповнити дану форму і надати її в складі своєї пропозиції. В тендерній пропозиції пропозиція ФОП Железняк Ніни Константинівни відсутня дана заповнена форма.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Железняк Ніни Константинівни не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення її тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2019 14:58
Доброго дня.
Дійсно в п. 1 розділу тендерної документації (ТД) “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що «Кожен Учасник повинен дотримуватись форм зазначених у додатках цієї тендерної документації та не має права відступати від них». Також вказано в цьому розділі ТД: “Тендерна пропозицiя подається в електронному виглядi шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається iнформацiя про цiну, та завантаження файлiв з:
- iнформацiєю та документами, що підтверджують вiдповiднiсть учасника квалiфiкацiйним критерiям;
- iнформацiєю щодо вiдповiдностi учасника вимогам, визначеним у статтi 17 Закону (Додаток № 6);
- інформаційною довідкою про відповідність продукції технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi (Додаток № 7);
- документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi, щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї;
Крім того, пунктом 2 розділу “Результати торгiв та укладання договору про закупiвлю” ТД передбачено, що “Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну пропозицію (Додаток № 1)....”
На виконання цієї вимоги ФО-П Железнякова Ніна Костянтинівна 09.01.2019 року о 22:13 розміщено на веб-порталі тендерну пропозицію за формою Додатку № 1 ТД.
Таким чином, умовами ТД не вимагалось від учасника надати заповнену форму згідно із Додатком 1 саме в складі тендерної пропозиції. Вимога про надання Додатку № 1 стосується лише переможця.

Ваша вимога не є обгрунтованою та підлягає відхиленню.

Документи

04 грудня 2018 15:36
Пояснення по суті Скарги

Документи

04 грудня 2018 15:36
Пояснення по суті Скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Охтирський хлібокомбінат 1 829 500,00
UAH з ПДВ
1 829 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Железнякова Ніна Костянтинівна 2 048 500,00
UAH з ПДВ
2 048 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Максименко Сергій Володимирович 2 051 940,00
UAH з ПДВ
2 051 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 21:49
лист пояс адрес.pdf
14 грудня 2018 21:49
ст17.pdf
14 грудня 2018 21:49
тенд проп.pdf
14 грудня 2018 21:49
дов санкції.pdf
14 грудня 2018 21:49
від про уч.pdf
14 грудня 2018 21:48
дов зах довк.pdf
14 грудня 2018 21:48
гар лист предпрод підг.pdf
14 грудня 2018 21:48
лист пояс зав в строк.pdf
14 грудня 2018 21:48
лист пояс маршр.pdf
14 грудня 2018 21:48
дов потужн.pdf
14 грудня 2018 21:48
кільк якісн хар.pdf
14 грудня 2018 21:48
відомості ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2018 21:48
вит статут.pdf
14 грудня 2018 21:48
витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2018 21:48
вит штатн розп.pdf
14 грудня 2018 21:48
якісне.pdf
14 грудня 2018 21:48
етикетка-1-2.pdf
14 грудня 2018 21:48
аналог дог садики.pdf
14 грудня 2018 21:48
1ДФ.pdf
14 грудня 2018 21:48
мед кн.pdf
14 грудня 2018 21:48
трудові кн.pdf
14 грудня 2018 21:48
дов прац.pdf
14 грудня 2018 21:48
витяг майно 3.pdf
14 грудня 2018 21:48
повід реєстр потужн .pdf
14 грудня 2018 21:48
дог корист авто.pdf
14 грудня 2018 21:48
тех пасп 4.pdf
14 грудня 2018 21:48
дов трансп.pdf
14 грудня 2018 21:48
наказ призначення.pdf
14 грудня 2018 21:48
протокол призначення.pdf

Публічні документи

08 грудня 2018 15:41
трудовые книжки.rar
08 грудня 2018 15:41
мед книжки.rar
08 грудня 2018 15:41
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Охтирський хлібокомбінат

ФОП Железнякова Ніна Костянтинівна

ФОП Максименко Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Охтирський хлібокомбінат
#00374568
Відхилено 1 829 500,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 18:39
ФОП Железнякова Ніна Костянтинівна
#1908100829
Переможець 2 048 500,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 18:41

Документи

08 січня 2019 18:38
Електронний підпис
08 січня 2019 18:37
Відхилення ОХК.pdf
17 грудня 2018 15:31
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

08 січня 2019 18:41
Електронний підпис
08 січня 2019 18:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2019 18:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Железнякова Ніна Костянтинівна
#1908100829
2 048 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2019 18:41
Електронний підпис
08 січня 2019 18:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 17:00
ДУ 10 ХЛІБ 19.pdf зміни до договору
29 травня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 13:08
Допугода 8 Хліб.pdf зміни до договору
24 січня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 14:07
Допугода 7 Хліб.pdf зміни до договору
22 січня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:41
Допугода 6 Хліб.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:56
Допугода 5 Хліб.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 14:51
Допугода 4 хліб.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 15:49
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 16:22
Доп угода 3 ХЛІБ.pdf зміни до договору
05 березня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:27
Допугода 2 Хліб.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 11:18
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 17:59
Додаткова угода 1 ХЛІБ.jpg зміни до договору
29 січня 2019 17:49
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 12:39
ХЛЕБ.pdf укладений
22 січня 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1 ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 2 048 500,00 грн. (два мільйони сорок вісім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015:15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Кількість товарів за цим Договором: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 69 458,259 кг.; хліб житньо-пшеничний – 34 647,1 кг.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015:15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Кількість товарів за цим Договором: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 69 458,259 кг.; хліб житньо-пшеничний – 34 647,1 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 1 972 572,56 грн. (один мільйон дев’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят дві грн. 56 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку - 20,68 грн. за кілограм; хліб житньо-пшеничний – 15,62 грн. за кілограм;
Номер договору про закупівлю: 27
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015:15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Кількість товарів за цим Договором: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 69 458,259 кг.; хліб житньо-пшеничний – 31 965,919 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 1 972 572,42 грн. (один мільйон дев’ятсот сімдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят дві грн. 42 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку - 20,68 грн. за кілограм; хліб житньо-пшеничний – 17,18 грн. за кілограм.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015:15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Кількість товарів за цим Договором: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 69 458,259 кг.; хліб житньо-пшеничний – 31 352,8882 кг. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку - 20,68 грн. за кілограм; хліб житньо-пшеничний – 18,32 грн. за кілограм.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015:15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Кількість товарів за цим Договором: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 49 193,1126 кг.; хліб житньо-пшеничний – 28 322,0135 кг. 3.1 Ціна цього Договору становить 1 497 963,58 грн. (Один мільйон чотириста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот шістдесят три грн. 58 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 10.2., 11.2. Договору та за угодою сторін подовжити дію тендерного Договору про публічну закупівлю № 27 від 21.01.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в зв’язку з цим пункт 10.1 викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту укладення і діє до 31 березня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись з п.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 10.2., 11.2. Договору та за угодою сторін подовжити дію тендерного Договору про публічну закупівлю № 27 від 21.01.2019 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередні році, в зв’язку з цим пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна цього Договору складається відповідно до специфікації (додаток 1 до Договору) із розрахунку: - зобов’язання за 2019 рік становлять 1 497 963,58 грн. (Один мільйон чотириста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот шістдесят три грн. 58 коп.). - зобов’язання за 2020 рік становлять 299 592,71 грн. (Двісті дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн. 71 коп.). - разом сума договору складає 1 797 556,29 грн. (Один мільйон сімсот дев’яносто сім тисяч п’ятсот п’ятдесят шість грн. 29 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. Відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України, оплата за цими зобов’язаннями здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.»
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 11.1., 11.2 ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пункту XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Замовник», «Постачальник», та викласти їх в наступній редакції: «Замовник» Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 02146334, 61146, м. Харків, вул. Валентинівська, буд.27-Г тел. (057)725-15-60 р/р UA518201720344230004000025610, р/р UA678201720344221004200025610 ДКСУ, м. Київ МФО 820172 «Постачальник» Фізична особа-підприємець Железнякова Ніна Костянтинівна Інд. код 1908100829, 61085, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Астрономічна, буд.35-Є, кв. 73, тел. 756-50-07, (068)118-98-90 р/р, UA 613253650000002600601718366 в ПАТ «Кредобанк», МФО 325365.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція до 19.04.2020), відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015:15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби). Кількість товарів за цим Договором: - зобов’язання за 2019 рік :хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 49 193,1126 кг.; хліб житньо-пшеничний – 28 322,0135 кг. зобов’язання за 2020 рік: хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку – 5315,2941 кг.; хліб житньо-пшеничний – 2946,8042 кг. 3.1 Ціна цього Договору складається відповідно до специфікації (додаток 1 до Договору) із розрахунку: - зобов’язання за 2019 рік становлять 1 497 963,58 грн. (Один мільйон чотириста дев’яносто сім тисяч дев’ятсот шістдесят три грн. 58 коп.). зобов’язання за 2020 рік становлять 163 905,74 грн. (Сто шістдесят три тисячі дев’ятсот п’ять грн. 74 коп.). разом сума договору складає 1 661 869,32 грн. (Один мільйон шістсот шістдесят одна тисяча вісімсот шістдесят дев’ять грн. 32 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 611 869,32
UAH