Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, перець солодкий, огірки, помідори, баклажани, кабачки, банани, лимони, апельсини, мандарини, яблука)
Очікувана вартість
1 603 705,00 UAH
UA-2018-11-29-000399-a 233dbba380f54d19a898fcf55a7f7d86
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2018 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 17 грудня 2018 11:37
Очікувана вартість: 1 603 705,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 111,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
42000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
35000 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
70000 кг
Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2500 кг
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 09:56
Зм-ни до ДК.doc
06 грудня 2018 09:56
ТД овощи_фрукти 2019 зі змінами.doc
29 листопада 2018 13:00
ТД овощи_фрукти 2019.doc
06 грудня 2018 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 09:56
Зм-ни до ДК.doc
06 грудня 2018 09:56
ТД овощи_фрукти 2019 зі змінами.doc
29 листопада 2018 13:00
ТД овощи_фрукти 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-06-000047 ● b1d22088ac794f8783b92ee5bd701ad9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2019 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
06.05.2019 №129
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 06.05.2019 № 129

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2018-11-29-000399-a 29.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-13 15:24:40

Запит про надання пояснень

З яких підстав, Замовником через авторизований електронний майданчик не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-15 12:26:21

Щодо надання пояснень за запитом від13.05.2019 за процедурою UA-2018-11-29-000399-a

За результатами проведених торгів на закупівлю овочів (капуста качанна, морква, цибуля ріпчаста, буряк столовий, перець солодкий, огірки, помідори, баклажани, кабачки, банани, лимони, апельсини, мандарини, яблука) (ДК 021:2015: 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи) для закладів дошкільної освіти було обрано переможця ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЯВОРОВСЬКУ ІРИНУ ЮРІЇВНУ (протокол засідання № 304 від 21.12.2019).
08.01.2019р ФО-П Яворовська І.Ю. надала листа щодо відмови від укладання договору, у зв’язку із настанням непередбачуваних обставин та стрімкого зростання цін на овочі.
09.01.2019р тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФО-П Яворовської І.Ю (протокол засідання № 9)
При перевірці закупівлі було виявлено відсутність розміщеного файлу в електронній системі закупівель.
11.05.2019р головою тендерного комітету запропоновано дорозмісити відсутній файл з відповідним рішенням та відмінити закупівлю на підставі частини 2 пункту 1 статті 31 Законі України “Про публічні закупівлі”, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яворовська Ірина Юріївна 1 603 200,00
UAH з ПДВ
1 603 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Оксеніч Наталія Миколаївна 1 603 650,00
UAH з ПДВ
1 603 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 19:25
Тендерна пропозиція (1).pdf
14 грудня 2018 19:25
Тендерна пропозиція (2).pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яворовська Ірина Юріївна

ФОП Оксеніч Наталія Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яворовська Ірина Юріївна
#2552019160
Очікує рішення 1 603 200,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 12:01
ФОП Яворовська Ірина Юріївна
#2552019160
Рішення скасоване 1 603 200,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 12:01

Документи

Документи

22 грудня 2018 15:41
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 травня 2019 12:08
Коментар щодо відміни: За результатами проведених торгів було обрано переможця ФО-П Яворовську І.Ю (протокол засідання № 304 від 21.12.2018) та оголошено Повідомлення про намір укласти договір (22.12.2018), але, в зв’язку з листом ФО-П Яворовської від 08.01.2019 щодо відмови укласти угоду, Переможця було декваліфіковано (протокол засідання щодо відміни рішення та відхилення пропозиції № 9 від 09.01.2019). При перевірці закупівлі було виявлено відсутність розміщеного файлу в електронній системі закупівель. Запропоновано дорозмісити відсутній файл з відповідним рішенням та відмінити закупівлю на підставі частини 2 пункту 1 статті 31 Законі України “Про публічні закупівлі”, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
Документи:
15 травня 2019 12:08
Лист про відмову укласти договір.jpg
15 травня 2019 12:08
Протокол