Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2018-11-29-000327-b 6e527154ece647e08396d50fd8258a18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестерова Наталія Володимирівна

380442800467 buhcnap7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42332873
Місцезнаходження: 01010, Україна , місто Київ обл., Київ, Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15
Контактна особа: Нестерова Наталія Володимирівна
380442800467
buhcnap7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2018 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 11:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 15:53
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі);
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, місто Київ, Київ, М.Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018  —  14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 30 листопада 2018 11:13
Дата відповіді: 30 листопада 2018 11:28
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.6.4 "Порядку здійснення допорогових закупівель" Замовником приймаються у пропозиціях Учасників аналоги та/або еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, відповідно до визначених технічних (якісних) вимог до товару за предметом закупівлі (Додаток 1).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-29-000327-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 29 листопада 2018 11:04
В Україні відсутня сертифікація товарів
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вам, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова
сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет).
Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції,
що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з
питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме
обов’язковій сертифікації.
Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування
національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи
сертифікації.
У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують
продукцію, а й НЕ ВИДАЮТЬ ЖОДНИХ ДОВІДОК ПРО ТЕ ЧИ ПІДПАДАЄ ТОВАР СЕРТИФІКАЦІЇ,
оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації.
Просимо внести зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2018 11:20
Шановний Учаснику! Кваліфікаційні вимоги утчонено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 8 780,00
UAH з ПДВ
3 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 4 524,00
UAH з ПДВ
4 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 7 548,00
UAH з ПДВ
7 548,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ка-Софт" 10 845,60
UAH з ПДВ
10 845,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2018 14:20
ІПН.pdf
04 грудня 2018 14:20
Довідка стаття 17.pdf
04 грудня 2018 14:20
Паспорт.pdf
04 грудня 2018 14:20
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2018 14:20
Договір 187.pdf
04 грудня 2018 14:20
Витяг з ЄДР.pdf
04 грудня 2018 14:20
Виписка.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 12:25
Електронний підпис
04 грудня 2018 12:24
9. Наказ Директора.pdf
04 грудня 2018 12:24
Договір аудитори.pdf
04 грудня 2018 12:24
Кваліфікація.pdf
04 грудня 2018 12:24
13 Сертифікація.pdf
04 грудня 2018 12:24
Пропозиція.pdf
04 грудня 2018 12:24
8. Статут.pdf
04 грудня 2018 12:24
10. Паспорт Директора.pdf
04 грудня 2018 12:24
9.2.Протокол.pdf
04 грудня 2018 12:24
Видаткова аудитори.pdf
04 грудня 2018 12:24
4. Витяг платника ПДВ.pdf
04 грудня 2018 12:24
Довідка про досвід.pdf
04 грудня 2018 12:24
Виписка.pdf
04 грудня 2018 12:24
Витяг.pdf
04 грудня 2018 12:24
Накладна і договір НБ.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 12:00
Документація 2.rar
04 грудня 2018 12:00
Документація.rar
04 грудня 2018 11:13
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВ "Ка-Софт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
#3095913837
Переможець 3 630,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 14:25

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
#3095913837
3 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір№16_ФОП Корпай.pdf укладений
13 грудня 2018 09:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 630,00
UAH з ПДВ