Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
381 200,00 UAH
UA-2018-11-29-000213-c f7e327a5989f41b19770a7451e39139d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Турова

+380673156668
+380965212346
03190159@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський пансіонат для ветеранів війни та праці № 1
Код ЄДРПОУ: 03190159
Місцезнаходження: 87550, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Лютнева, 104/2
Контактна особа: Галина Турова
+380673156668,+380965212346
03190159@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2018 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2018 10:10
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 10:10
Початок аукціону: 17 грудня 2018 15:36
Очікувана вартість: 381 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 906,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11436 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6150 кілограм
томатна паста, ікра, горошок, огірки, томати, капуста та т.п.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, м.Маріуполь , вул.Лютнева 104/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2018 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 09:32
Відкриті торги Оброблені овочі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-29-000213-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БУБНОВА МАРІЯ ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3028114556
Дата подання: 03 грудня 2018 14:48
ДК 021:2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Просимо надати відповідь:
Пункт 12.1
1) яким компетентним органом видається акт державного контролю, що здійснюється з метою перевірки складських приміщень відповідності законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів
Пункт 13.1
1) просимо надати зразок бланку, що підтверджує проходження відповідальною особою навчання з питань охорони праці?
2) яким уповноваженим органом видається данний документ?
3) де проходити навчання з питань охорони праці?
4) у ФОП не може бути наказів, як бути в цьому випадку? (завірені Учасником копії документів про виконання Законів та Нормативних актів України з охорони праці, а саме: копію/ї наказу/ів про призначення відповідальної/них особи/іб за стан охорони праці на підприємстві)
Пункт 13.2.
1) у ФОП не може бути наказів, як бути в цьому випадку? ( завірені Учасником копії наказів про призначення осіб відповідальних за контроль та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»)
2) просимо надати зразок бланку, що підтверджує, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб та підвищення їх кваліфікації з питань безпечності харчових продуктів, включаючи вимоги стандарту ISO 22000:2018 «Системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга», які є відповідальними за впровадження і поліпшення постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних чинників та контролю у критичних точках під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Пункт 15
1) просимо надати зразок сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування та зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства, та довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, які реалізують усі принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства.
2) просимо надати зразок документів, щодо змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника, які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури (по одному екземпляру стосовно кожної процедури), які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2018 15:38
вимогу не задовільнити, кількість транспорту у Учасника має буди не меншь 2-х одиниць
Номер вимоги: UA-2018-11-29-000213-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кравченко Василь Васильович, Код ЄДРПОУ:2269600392
Дата подання: 03 грудня 2018 22:52
Лист стосовно пункту 12.2.
Доброго дня. Згідно умов ТД документації означена вимога щодо наявності в Учасника транспорту у кількісті не менш 2-х одиниць. Але законодавством України не передбачено наявності певної кількості авто для ведення господарської діяльності юридичними чи/або фізичними суб’єктами, тобто Замовник не має права втручатися у діяльність Учасників, та обмежувати їх коло вимогою щодо наявності певної кількості авто.
Виходячи з вищевикладеного, чи не буде заперечувати Замовник щодо наявності не 2-х та більше одиниць транспорту, а 1-ї одиниці?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2018 15:43
Кількість транспорту для поставки продуктів харчування Учасником повинно бути не меньш 2-х одиниць

Документи

05 грудня 2018 15:38
84.PDF

Документи

05 грудня 2018 15:43
84.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрпродукт" 288 345,00
UAH з ПДВ
288 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравченко Василь Васильович 374 550,00
UAH з ПДВ
344 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна 344 200,00
UAH з ПДВ
344 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 16:38
Електронний підпис
13 грудня 2018 16:35
Пропозиція.pdf
13 грудня 2018 16:35
Техзавдання.pdf
13 грудня 2018 16:35
Проект договору.pdf
13 грудня 2018 16:35
Документи якості.pdf
13 грудня 2018 16:35
Наявність працівників.pdf
13 грудня 2018 16:35
Мат-тех база.pdf
13 грудня 2018 16:35
Документи ФОП .pdf
13 грудня 2018 16:35
Лицензия с эцп.pdf
13 грудня 2018 16:35
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
13 грудня 2018 16:35
Підписаний_G1218-6225-GL_tender.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 10:44
Справка.pdf
12 грудня 2018 10:44
Приказ.pdf
12 грудня 2018 10:44
Потужність.pdf
12 грудня 2018 10:44
Паспорт.pdf
12 грудня 2018 10:44
Медкнижка.pdf
12 грудня 2018 10:44
ИНН.pdf
12 грудня 2018 10:44
Договор склад1.pdf
12 грудня 2018 10:44
Договор дезинфекции.pdf
12 грудня 2018 10:44
Вытяг.pdf
12 грудня 2018 10:44
Вытяг ЕДРПОУ.pdf
12 грудня 2018 10:44
Выписка.pdf
12 грудня 2018 10:44
Санобработка.jpg
12 грудня 2018 10:44
Мар1 конс овощи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрпродукт"

ФОП Кравченко Василь Васильович

ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрпродукт"
#25326688
Переможець 288 345,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 14:59

Документи

19 грудня 2018 14:59
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:57
93.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрпродукт"
#25326688
288 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 14:59
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:57
93.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 16:05
Дог.СЗ19-116.PDF зміни до договору
22 листопада 2019 16:05
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:06
Обр.фрукт.PDF укладений
03 січня 2019 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквизитів
Номер договору про закупівлю: СЗ/19-116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 263 206,62
UAH (в тому числі ПДВ 43 867,77 UAH)