Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул.Фещенка-Чопівського, 24/4 в м.Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
71 500 000,00 UAH
UA-2018-11-28-003170-c cca5c1798634425c9d7dc6b8445a7785
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубченко Оксана Володимирівна

+380412474388 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2018 21:10
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 21:15
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 21:15
Початок аукціону: 14 грудня 2018 11:39
Очікувана вартість: 71 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 358 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
«Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул.Фещенка-Чопівського, 24/4 в м.Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Фещенка Чопівського,24/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати: 30%
можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 30%
можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 20%
можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 10%
відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 0%
29 листопада 2018 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 21:11
Техзавдання(ОНКО).doc
28 листопада 2018 21:11
ТД онко приміщення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000013 ● 9cf66106ad944bcb828c5c088cc10ede
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.07.2019
№ 38

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.07.2019 № 38.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-11-28-003170-c від 28.11.2018 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-11 17:33:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ««Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул. Фещенка-Чопівського, 24/4 в м. Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-28-003170-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно частини 4 статті 11 Закону № 922 зокрема визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Поряд з тим, аналізом встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 17.12.2018 року № 470, відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «КОМПАНІЯ РОС», яку за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) внаслідок не дотримання вказаним учасником вимог Додатку № 1 тендерної документації, а саме: вказаним учасником протягом 1-го робочого дня з дня проведення аукціону, тобто на наступний робочий день, не завантажено в електронну систему закупівель тендерну пропозицію тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Cтаттею 21 Закону № 922 встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону № 922 встановлено, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, завантажені документи, після закінчення строку подання тендерних пропозицій не є частиною самої тендерної пропозиції.
Разом з тим, виходячи з вимог частини 3 статті 17 Закону № 922, учасник який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, повинен у строк що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику документи, які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922, відповідно до вимог цього Закону та тендерної документації.
При цьому, Законом № 922 після закінчення строку подання тендерних пропозицій не передбачено надання учасниками та/або переможцем будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 цього Закону.
В той же час, статтею 30 Закону № 922 встановлено виключний перелік підстав відхилення замовником тендерної пропозиції:
- якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
- переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
При цьому, виходячи зі змісту статті 3 Закону № 922, закупівлі мають здійснюватися замовниками, зокрема за принципами: максимальна економія та ефективність, а також об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція, приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, яка завантажується після аукціону не є складовою самої тендерної пропозиції, а також не є документом, що підтверджує відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону № 922.
Таким чином, відсутність вищевказаного документу та/або його не відповідність не може стати підставою відхилення тендерної пропозиції.
Слід відмітити, що рішенні що в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.11.2017 № 8192-р/пк-ск, також зазначено, що не завантаження остаточної цінової пропозиції після проведення аукціону та/або її не відповідність не може стати підставою відхилення тендерної пропозиції.
Отже, поясніть, чому Замовником відхилено тендерну пропозицію ПП «КОМПАНІЯ РОС» внаслідок невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, за не завантаження документу, який фактично не є складовою самої тендерної пропозиції, а також не є документом, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону № 922.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-16 15:28:30

Надання пояснень

На запит Державної аудиторської служби України Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.07.2019 року Департамент регіонального розвитку Житомирської облдержадміністрації надає наступні пояснення.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації цінову пропозицію, в складі визначеному в п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (у разі зміни ціни), учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає чи завантажує в Систему протягом 1 (ого) робочого дня з дня проведення Аукціону, тобто на наступний робочий день. А у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції цінову тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого є наступною, надає чи завантажує в Систему протягом 1 (ого) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто на наступний робочий день.
Учасником ПП «КОМПАНІЯ РОС» не дотримано цієї умови тендерної документації.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Відповідно до п.1.2 вищезазначеного стандарту він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Цей стандарт містить вимоги, які відповідають чинному законодавству.
Учасником при розрахунку своєї цінової пропозиції повинні бути дотримані вимоги вищезазначеного стандарту. З урахуванням того, що після проведення аукціону відбувається пониження ціни пропозицій, учасником можуть бути застосовані коефіцієнти та показники, не передбачені стандартом, які безпосередньо можуть бути застосовані при розрахунку цінової пропозиції учасника.
З огляду на вищевикладене, вважаємо надання кошторисної частини після пониження суттєвою вимогою при розгляді тендерних пропозицій.
Тому пропозицію Учасника відхилено не через ненадання документів після аукціону, а в зв'язку з тим, що дана тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу два частини вісім статті 7ˉ¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) департамент регіонального розвитку Житомирської ОДА (далі – Департамент) надає аргументовані заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Держаудитслужба) від 26.07.2019 року. Пунктом 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що при складані ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається з урахуванням усереднених показників наведених у Додатку Е, в залежності від класу наслідків (відповідальності). Згідно висновку Держаудитслужби, для визначення прибутку у складі ціни тендерної пропозиції з дотриманням вимог пункту 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, тендерна документація повинна містити інформацію про клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва, який є предметом закупівель. Однак, ні ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 ні Закон № 922 не містять норми, які передбачають, що клас наслідків має бути зазначений в тендерній документації. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922, на який посилається Держаудитслужба, як на порушення зі сторони Замовника, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Отже, дана норма не вимагає обов'язково передбачати клас наслідків об'єкта будівництва. Відповідно до 6.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що при складані ціни тендерної пропозиції учасником, розмір прибутку, приймається з урахуванням усереднених показників наведених у Додатку Е, в залежності від класу наслідків (відповідальності). Отже, при складанні ціни тендерної пропозиції будь-який учасник мав можливість дізнатись клас наслідків у замовника, оскільки враховувати клас наслідків при складані ціни тендерної пропозиції є обов'язком учасника, а не замовника вказувати його в тендерній документації. Щодо вимог статті 17 Закону № 922 Статтею 17 Закону № 922 встановлено перелік підстав, за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону № 922 передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Таким чином, тендерна документація може містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 10 частини першої статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. В тендерній документації по даному предмету закупівлі від учасників вимагалась надання інформації про відсутність підстав, визначених у пункті 10 частини першої 17 Закону № 922 в довільній формі, крім того від переможців документальне підтвердження відсутності вищевказаних підстав не вимагалось відповідно до частини третьої статті 17 Закону № 922, тому зміст тендерної документації відповідає ст. 17 та ст.22 Закону № 922. Крім того, відповідно до вимог частини третьої ст.22 Закону № 922 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до додатку 1 тендерної документації цінову пропозицію, в складі визначеному в п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону (у разі зміни ціни), учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає чи завантажує в Систему протягом 1 (ого) робочого дня з дня проведення Аукціону, тобто на наступний робочий день. А у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції цінову тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник пропозиція якого є наступною, надає чи завантажує в Систему протягом 1 (ого) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто на наступний робочий день. Учасником ПП «КОМПАНІЯ РОС» не дотримано цієї умови тендерної документації. Відповідно до п.1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Відповідно до п.1.2 вищезазначеного стандарту він носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Цей стандарт містить вимоги, які відповідають чинному законодавству. Учасником при розрахунку своєї цінової пропозиції повинні бути дотримані вимоги вищезазначеного стандарту. З урахуванням того, що після проведення аукціону відбувається пониження ціни пропозицій, учасником можуть бути застосовані норми, не передбачені стандартом, які безпосередньо можуть бути застосовані при розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника. З огляду на вищевикладене, вважаємо надання кошторисної частини після пониження суттєвою вимогою при розгляді тендерних пропозицій. Тому пропозицію Учасника відхилено не через ненадання документів після аукціону, а в зв'язку з тим, що дана тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Пояснення з цього питання були надані Держаудитслужбі 16.07.2019 року. Але вони Держаудитслужбою не опрацьовані та до уваги не прийняті. Обґрунтовано заперечуємо також неправомірність визначення переможцем даної закупівлі ТОВ «УЮТ СТРОЙ». Держаудитслужбою у висновку зазначено як порушення відсутність в складі тендерної пропозиції переможця, крім договору оренди, який наданий в зв’язку з використанням орендованої техніки, акту приймання-передачі даної орендованої техніки. Відповідно до Форми 1 Додатку 6 тендерної документації учасники разом із відомостями про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт при використанні орендованої техніки повинні надати копії договорів оренди з додатками із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму (або для підтвердження вартості маш-год крім договору надати акти наданих послуг із зазначенням вартості маш-год. орендованої техніки). Учасником переможцем надано договори оренди техніки в яких вказано вартість машино-годин кожного орендованого механізму, тому додаткових якихось документів подавати учаснику не потрібно. Надання актів приймання-передачі орендованої техніки тендерною документацією не вимагалось. Тому вважати недотримання умов форми 1 додатку 6 тендерної документації переможцем закупівлі є хибним. З огляду на вищевикладене, порушення законодавства в сфері публічних закупівель з боку замовника відсутні.

2019-08-02 15:38:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "УЮТ СТРОЙ" 71 061 751,20
UAH з ПДВ
69 556 600,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 48 689 620 Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 70 280 941,00
UAH з ПДВ
69 541 428,57
UAH з ПДВ
1.4285714286 48 679 000 Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 20:43
Електронний підпис
13 грудня 2018 20:42
303_ДЦ_ДЦ.pdf
13 грудня 2018 20:32
Електронний підпис
13 грудня 2018 20:31
303_ДЦ_ИЭСНД ч.14.pdf
13 грудня 2018 20:31
303_ДЦ_ИЭСНД ч.13.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч. 12.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч.11.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч.10.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч.9 (стр.326).pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч. 9.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч. 8.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч. 7.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч.6.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч. 5.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч.4.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД. ч.3.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч.2.pdf
13 грудня 2018 20:30
303_ДЦ_ИЭСНД ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:57
РЗПК.pdf
13 грудня 2018 19:57
ОПР_АР_Таб.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ТЗ_10.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_Т11.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_Т2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8 - 7-1-4 ч.2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8 - 7-1-4 ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-7.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-6.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-5.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-3.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ОПРЛС 2-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС2_2-1-13.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_6-3-1 - 7–1-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_3-1-2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_3-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-6, 2-1-7 ч.2.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-6,2-1-7 ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:57
303_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-2 ч.3.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-2 ч.2.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-2 ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-1 ч3.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-1 ч2.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЛС1_2-1-1 ч.1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1 - 7-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1 - 6-3-1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_3-1-2.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-9 - 3-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7, 2-1-8.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5, 2-1-6pdf.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ЗКР.pdf
13 грудня 2018 19:56
303_ДЦ_ДЦ.pdf
13 грудня 2018 18:51
Додаток 2 (графік) .pdf
13 грудня 2018 18:51
303.imd

Публічні документи

13 грудня 2018 15:02
Електронний підпис
13 грудня 2018 15:01
Проект договору.pdf
13 грудня 2018 15:01
Про податки.pdf
13 грудня 2018 15:01
Про гарантійний строк.pdf
13 грудня 2018 15:01
Лист погодження.pdf
13 грудня 2018 15:01
Кошторис.rar
13 грудня 2018 15:01
Копія Статуту.pdf
13 грудня 2018 15:01
Ст 17.pdf
13 грудня 2018 15:01
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УЮТ СТРОЙ"

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМПАНІЯ РОС"
#36104970
Відхилено 69 541 428,57
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 18:51
ТОВ "УЮТ СТРОЙ"
#38191007
Переможець 69 556 600,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 20:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 20:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УЮТ СТРОЙ"
#38191007
69 556 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 14:50
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 11:42
Додаткова угода _ 9 до Д-ру _ 107 від 28.12.2018.pdf зміни до договору
07 травня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 09:31
Додаткова угода _ 8 до Д-ру _107 від 28.12.2018.pdf зміни до договору
06 травня 2021 09:25
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 16:25
додаткова угода_6 від 23.06.2020.pdf зміни до договору
24 червня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:18
Додаткова угода 4 зміни до договору
03 січня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 14:29
Договір підряду укладений
28 грудня 2018 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 15.1 розділу 15. Договору підряду № 107 від 28.12.2018р по об’єкту: «Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул.Фещенка-Чопівського, 24/4 в м.Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція), Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 15.6. розділу 15. Договору підряду № 107 від 28.12.2018 по об’єкту: «Реконструкція будівлі Житомирського обласного онкологічного диспансеру за адресою: вул.Фещенка-Чопівського, 24/4 в м. Житомирі з прибудовою» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція), та відповідно до пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (далі Закон) (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) та пункту 4 частини 4 статті 36 Закону (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 10.4 розділу Х "Фінансування робіт (будівництва об`єкта) та проведення розрахунків за виконані роботи" у новій редакції, доповнивши Договір пунктом 10.5, викласти Додаток № 2 "Календарний графік виконання робіт" та Додаток № 3 "Протокол погодження договірної ціни" у новій редакції, а також доповнити Договір Додатком 3-21 "Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік".
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 2 "Календарний графік виконання робіт" у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 109
Договір:
Номер додаткової угоди: № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 556 599,99
UAH (в тому числі ПДВ 11 592 766,66 UAH)