Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
9091 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)
9091 Cleaning services (Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates)
9091 Cleaning services (Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates)
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2018-11-28-002879-c ● bf080035e8754dcb9930d054df434220
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Віталій Іванович Ілюк +380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Гуцман Юрій Михайлович +380444228239 iliuk@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ukrainian State Centre of Radio Frequencies |
National ID: | 01181765 |
Contact point: |
ilyuk vitaliy +380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua |
Additional contacts: |
Гуцман Юрій Михайлович +380444228239 iliuk@ucrf.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2018 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2018 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2018 17:30 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 11:50 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 144000 UAH |
Publication date: | 28 листопада 2018 17:34 |
Enquiries until: | 19 грудня 2018 17:30 |
Complaints submission until: | до 25 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 грудня 2018 17:30 |
Information
Estimated total value: | 4 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates
CPV: 90910000-9
Період постачання:
з 01 січня 2019 по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2018 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2018 17:34 |
Проект договору Прибирання приміщень 2019.docx | |
28 листопада 2018 17:34 |
ТД Прибирання приміщень 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість витратних матеріалів
Дата подання: 11 грудня 2018 13:03
Дата відповіді: 14 грудня 2018 15:07
Добрий день. Скажіть будь-ласка, в Центральний офіс та Філії, яку потрібно кількість враховувати витратних матеріалів, а саме:туалетний папір, рідке туалетне мило, освіжувачі повітря (з розрахунку один освіжувач на одну кабінку), змінні картриджі та елементи живлення для автоматичних освіжувачів повітря, пакети для сміття (чорного кольору), поліролі для меблів та поверхонь, засіб для миття вікон та скляних поверхонь, засіб для миття підлоги, засіб для миття санвузлів, ганчірки для меблів, йоржи для санвузлів, диспансери для туалетного паперу, мила та рушників або серветок для рук, губки, паперові рушники листові ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надаємо відповідь на Ваше запитання.
Додатком № 1 «Технічне завдання» до тендерної документації визначено загальну площу приміщень, функціональне призначення приміщення, склад та періодичність надання послуг, що мають виконуватись у конкретному приміщенні.
Кількість витратних матеріалів, необхідних для якісного надання послуг розраховується безпосередньо учасником процедури закупівлі, та буде залежати зокрема від технічних показників конкретного витратного матеріалу, що встановлюється його виробником, обладнання та устаткування, що буде використовуватись учасником при наданні послуг, та внутрішніх нормативів (технологічних карт) конкретного учасника.
Також повідомляємо, що для більш детального визначення кількості витратних матеріалів та інших умов прибирання, учасник може оглянути об’єкти прибирання.
Додатком № 1 «Технічне завдання» до тендерної документації визначено загальну площу приміщень, функціональне призначення приміщення, склад та періодичність надання послуг, що мають виконуватись у конкретному приміщенні.
Кількість витратних матеріалів, необхідних для якісного надання послуг розраховується безпосередньо учасником процедури закупівлі, та буде залежати зокрема від технічних показників конкретного витратного матеріалу, що встановлюється його виробником, обладнання та устаткування, що буде використовуватись учасником при наданні послуг, та внутрішніх нормативів (технологічних карт) конкретного учасника.
Також повідомляємо, що для більш детального визначення кількості витратних матеріалів та інших умов прибирання, учасник може оглянути об’єкти прибирання.
Кваліфікація
Дата подання: 18 грудня 2018 14:35
Дата відповіді: 21 грудня 2018 12:49
Шановний Замовнику!
Наявне питання в частині кваліфікаційних вимог в документації, а саме:
п. 3 Додатку 2 встановлює вимогу стосовно надання учасниками Витяг з інвентаризаційного опису Учасника.....
Звертаємо Вашу увагу на тому, що інвентаризаційний опис вчиняється на підставі Наказу МФ України від 17.06.2015 № 572.
Даний Наказ є обов'язковим для виконання підприємствами, що належать до бюджетних установ.
Тобто, своєю вимогою Замовник в особі Тендерного комітету ДП "Український держвний центр радіочастот" встановив кваліфікаційний критерій, який обмежує конкуренцію, оскільки Учасником може бути лише бюджетна установа.
Принагідно зазначаємо на тому, що одним з основних принципів державних закупівель є недискримінація учасників, який Вами проігнорований.
Враховуючи викладене, просимо ВАС внести зміни до Тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів про наявність матеріально-технічної бази, а саме: "Витяг з інвентаризаційного опису або інший документ Учасника, який підтверджує перебування на балансі МТБ зазначеної у довідці про наявність обладнання, техніки та інвентарю".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має зокрема подати витяг з інвентаризаційного опису Учасника, який підтверджує перебування на балансі матеріально-технічної бази зазначеної у довідці про наявність обладнання, техніки, інвентарю. Відповідний витяг складається учасником самостійно, у довільній формі. Умовами тендерної документації не вимагається подання повного інвентаризаційного опису. В складі тендерної пропозиції учасником має бути наданий витяг з інвентаризаційного опису, який підтверджує перебування на балансі матеріально-технічної бази зазначеної у довідці про наявність обладнання, техніки, інвентарю.
Одночасно зазначаємо наступне. Порядок проведення інвентаризації активів і зобов’язань та оформлення її результатів регулюється Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань (далі – Положення), затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.10.2014 за № 1365/26142 ). Відповідно до пункту 2 Положення це Положення застосовується юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності (далі - підприємства).
Наказом Міністерства фінансів від 17.06.2015 № 572 (далі – Наказ), на який ви посилаєтесь, лише затверджені типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації. Крім того, згідно із пунктом 2 Наказу, затверджені цим наказом типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації можуть застосовуватися юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності.
Ураховуючи зазначене повідомляємо, що умови тендерної документації на закупівлю «9091 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)» не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до учасників різних форм власності, та відповідно ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації відхилена, як така, що не відповідає фактичним обставинам.
Одночасно зазначаємо наступне. Порядок проведення інвентаризації активів і зобов’язань та оформлення її результатів регулюється Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань (далі – Положення), затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.10.2014 за № 1365/26142 ). Відповідно до пункту 2 Положення це Положення застосовується юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності (далі - підприємства).
Наказом Міністерства фінансів від 17.06.2015 № 572 (далі – Наказ), на який ви посилаєтесь, лише затверджені типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації. Крім того, згідно із пунктом 2 Наказу, затверджені цим наказом типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації можуть застосовуватися юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності.
Ураховуючи зазначене повідомляємо, що умови тендерної документації на закупівлю «9091 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)» не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до учасників різних форм власності, та відповідно ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації відхилена, як така, що не відповідає фактичним обставинам.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Місцезнаходження: | 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ " І Н В А Й Т" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2018 17:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" | — | Документи | |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | — | Документи | |
ТОВ " І Н В А Й Т" | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 січня 2019 16:30 |
Коментар щодо відміни: | встановлено, що технічні вимоги до предмету закупівлі, що зазначені у тендерній документації потребують уточнення та коригування, та відповідно очікувана вартість потребуватиме коригування. У зав’язку із цим в Замовника відпала подальша потреба в закупівлі, із технічними характеристиками, що зазначені у відповідній тендерній документації. Згідно зі ст. 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
22 січня 2019 16:30
|
Електронний підпис |
22 січня 2019 16:29
|
Протокол № 34 Прибирання приміщень Відсуктність подальшої потреби.doc |