Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

9091 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)
9091 Cleaning services (Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates)
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2018-11-28-002879-c bf080035e8754dcb9930d054df434220
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Іванович Ілюк

+380444228236 iliuk@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Віталій Іванович Ілюк
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Гуцман Юрій Михайлович
+380444228239
iliuk@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: ilyuk vitaliy
+380444228236
iliuk@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Гуцман Юрій Михайлович
+380444228239
iliuk@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 листопада 2018 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2018 17:30
Початок аукціону: 04 лютого 2019 11:50
Очікувана вартість: 4 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 144000 UAH
Publication date: 28 листопада 2018 17:34
Enquiries until: 19 грудня 2018 17:30
Complaints submission until: до 25 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 грудня 2018 17:30

Information

Estimated total value: 4 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Services for cleaning of premises of the UCRF and its affiliates
CPV: 90910000-9
Період постачання: з 01 січня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2018 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 17:34
Проект договору Прибирання приміщень 2019.docx
28 листопада 2018 17:34
ТД Прибирання приміщень 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість витратних матеріалів
Дата подання: 11 грудня 2018 13:03
Дата відповіді: 14 грудня 2018 15:07
Добрий день. Скажіть будь-ласка, в Центральний офіс та Філії, яку потрібно кількість враховувати витратних матеріалів, а саме:туалетний папір, рідке туалетне мило, освіжувачі повітря (з розрахунку один освіжувач на одну кабінку), змінні картриджі та елементи живлення для автоматичних освіжувачів повітря, пакети для сміття (чорного кольору), поліролі для меблів та поверхонь, засіб для миття вікон та скляних поверхонь, засіб для миття підлоги, засіб для миття санвузлів, ганчірки для меблів, йоржи для санвузлів, диспансери для туалетного паперу, мила та рушників або серветок для рук, губки, паперові рушники листові ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надаємо відповідь на Ваше запитання.
Додатком № 1 «Технічне завдання» до тендерної документації визначено загальну площу приміщень, функціональне призначення приміщення, склад та періодичність надання послуг, що мають виконуватись у конкретному приміщенні.
Кількість витратних матеріалів, необхідних для якісного надання послуг розраховується безпосередньо учасником процедури закупівлі, та буде залежати зокрема від технічних показників конкретного витратного матеріалу, що встановлюється його виробником, обладнання та устаткування, що буде використовуватись учасником при наданні послуг, та внутрішніх нормативів (технологічних карт) конкретного учасника.
Також повідомляємо, що для більш детального визначення кількості витратних матеріалів та інших умов прибирання, учасник може оглянути об’єкти прибирання.
Кваліфікація
Дата подання: 18 грудня 2018 14:35
Дата відповіді: 21 грудня 2018 12:49
Шановний Замовнику! Наявне питання в частині кваліфікаційних вимог в документації, а саме: п. 3 Додатку 2 встановлює вимогу стосовно надання учасниками Витяг з інвентаризаційного опису Учасника..... Звертаємо Вашу увагу на тому, що інвентаризаційний опис вчиняється на підставі Наказу МФ України від 17.06.2015 № 572. Даний Наказ є обов'язковим для виконання підприємствами, що належать до бюджетних установ. Тобто, своєю вимогою Замовник в особі Тендерного комітету ДП "Український держвний центр радіочастот" встановив кваліфікаційний критерій, який обмежує конкуренцію, оскільки Учасником може бути лише бюджетна установа. Принагідно зазначаємо на тому, що одним з основних принципів державних закупівель є недискримінація учасників, який Вами проігнорований. Враховуючи викладене, просимо ВАС внести зміни до Тендерної документації в частині надання підтверджуючих документів про наявність матеріально-технічної бази, а саме: "Витяг з інвентаризаційного опису або інший документ Учасника, який підтверджує перебування на балансі МТБ зазначеної у довідці про наявність обладнання, техніки та інвентарю".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має зокрема подати витяг з інвентаризаційного опису Учасника, який підтверджує перебування на балансі матеріально-технічної бази зазначеної у довідці про наявність обладнання, техніки, інвентарю. Відповідний витяг складається учасником самостійно, у довільній формі. Умовами тендерної документації не вимагається подання повного інвентаризаційного опису. В складі тендерної пропозиції учасником має бути наданий витяг з інвентаризаційного опису, який підтверджує перебування на балансі матеріально-технічної бази зазначеної у довідці про наявність обладнання, техніки, інвентарю.
Одночасно зазначаємо наступне. Порядок проведення інвентаризації активів і зобов’язань та оформлення її результатів регулюється Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань (далі – Положення), затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 (зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.10.2014 за № 1365/26142 ). Відповідно до пункту 2 Положення це Положення застосовується юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності (далі - підприємства).
Наказом Міністерства фінансів від 17.06.2015 № 572 (далі – Наказ), на який ви посилаєтесь, лише затверджені типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації. Крім того, згідно із пунктом 2 Наказу, затверджені цим наказом типові форми для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації можуть застосовуватися юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності.
Ураховуючи зазначене повідомляємо, що умови тендерної документації на закупівлю «9091 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)» не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до учасників різних форм власності, та відповідно ваша вимога щодо внесення змін до тендерної документації відхилена, як така, що не відповідає фактичним обставинам.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-11-28-002879-cbf080035e8754dcb9930d054df434220
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Учасник Документи Рішення
ПП "Клінінг-Про" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 18:40
посвідчення висотника.pdf
28 грудня 2018 18:40
довідка обладнання.pdf
28 грудня 2018 18:40
довідка договори_1.zip
28 грудня 2018 18:40
Гарантия 7962.zip
28 грудня 2018 18:40
6_спецодяг.pdf
28 грудня 2018 18:40
4_ст. 17 Закону.pdf
28 грудня 2018 18:40
3_калькуляція.pdf
28 грудня 2018 18:40
2_3_контроль якості.pdf
28 грудня 2018 18:40
2_1_тех. х-ки.pdf
28 грудня 2018 18:40
1_повноваження.pdf

Документи

Публічні документи

29 грудня 2018 13:45
Копія Витягу з Єдиного.pdf
29 грудня 2018 13:45
Довідка малоцінні.pdf
29 грудня 2018 13:45
Акт НАУ приміщ копія.pdf
29 грудня 2018 13:45
Договір аналог. 81 НАУ.PDF
29 грудня 2018 13:45
Воронов О.В. посв 1302.pdf
29 грудня 2018 13:45
Трудова_Трач.pdf
29 грудня 2018 13:45
Трудова Гол. інженер.pdf
29 грудня 2018 13:45
Трудов_Гарасимів.pdf

Документи

Публічні документи

29 грудня 2018 14:40
24. Трудова книжка.pdf
29 грудня 2018 14:40
23. Сертифікат.pdf
29 грудня 2018 14:40
6. Лист відгук.pdf
29 грудня 2018 14:40
2.Статут.pdf

Документи

Публічні документи

29 грудня 2018 16:06
Трудові 3.pdf
29 грудня 2018 16:06
Трудові 2.pdf
29 грудня 2018 16:06
Трудові 1.pdf
29 грудня 2018 16:05
СТАТУТ.pdf
29 грудня 2018 16:04
Ст 17.pdf
29 грудня 2018 16:04
ПРОТОКОЛ.pdf
29 грудня 2018 16:03
Протокол 3.pdf
29 грудня 2018 16:02
НАКАЗ.pdf
29 грудня 2018 16:00
Контроль якості.pdf
29 грудня 2018 15:58
Дозвіл висотні роботи.pdf
29 грудня 2018 15:58
Договір на прибирання.pdf
29 грудня 2018 15:56
24862_УСП_Гарантія_28_12_2018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ " І Н В А Й Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2018 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР" Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 18:40
посвідчення висотника.pdf
28 грудня 2018 18:40
довідка обладнання.pdf
28 грудня 2018 18:40
довідка договори_1.zip
28 грудня 2018 18:40
Гарантия 7962.zip
28 грудня 2018 18:40
6_спецодяг.pdf
28 грудня 2018 18:40
4_ст. 17 Закону.pdf
28 грудня 2018 18:40
3_калькуляція.pdf
28 грудня 2018 18:40
2_3_контроль якості.pdf
28 грудня 2018 18:40
2_1_тех. х-ки.pdf
28 грудня 2018 18:40
1_повноваження.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 13:45
Копія Витягу з Єдиного.pdf
29 грудня 2018 13:45
Довідка малоцінні.pdf
29 грудня 2018 13:45
Акт НАУ приміщ копія.pdf
29 грудня 2018 13:45
Договір аналог. 81 НАУ.PDF
29 грудня 2018 13:45
Воронов О.В. посв 1302.pdf
29 грудня 2018 13:45
Трудова_Трач.pdf
29 грудня 2018 13:45
Трудова Гол. інженер.pdf
29 грудня 2018 13:45
Трудов_Гарасимів.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 14:40
24. Трудова книжка.pdf
29 грудня 2018 14:40
23. Сертифікат.pdf
29 грудня 2018 14:40
6. Лист відгук.pdf
29 грудня 2018 14:40
2.Статут.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 16:06
Трудові 3.pdf
29 грудня 2018 16:06
Трудові 2.pdf
29 грудня 2018 16:06
Трудові 1.pdf
29 грудня 2018 16:05
СТАТУТ.pdf
29 грудня 2018 16:04
Ст 17.pdf
29 грудня 2018 16:04
ПРОТОКОЛ.pdf
29 грудня 2018 16:03
Протокол 3.pdf
29 грудня 2018 16:02
НАКАЗ.pdf
29 грудня 2018 16:00
Контроль якості.pdf
29 грудня 2018 15:58
Дозвіл висотні роботи.pdf
29 грудня 2018 15:58
Договір на прибирання.pdf
29 грудня 2018 15:56
24862_УСП_Гарантія_28_12_2018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ " І Н В А Й Т"

Товариство з обмеженою відповідальністю " УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 січня 2019 16:30
Коментар щодо відміни: встановлено, що технічні вимоги до предмету закупівлі, що зазначені у тендерній документації потребують уточнення та коригування, та відповідно очікувана вартість потребуватиме коригування. У зав’язку із цим в Замовника відпала подальша потреба в закупівлі, із технічними характеристиками, що зазначені у відповідній тендерній документації. Згідно зі ст. 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг