Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги хірургічних стаціонарних закладів)
Очікувана вартість
1 812 885,00 UAH
UA-2018-11-28-002840-c 4b7ea73aa4da4746b867f101480a86f0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжос Інна Вікторівна

+380487222370 tender_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 01998957
Місцезнаходження: 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38
Контактна особа: Манжос Інна Вікторівна
+380487222370
tender_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Комунальної установи «Міська лікарня № 5» було двічі проведено процедури закупівлі (відкриті торги) на закупівлю послуг за кодом ДК України 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги хірургічних стаціонарних закладів). Перша процедура (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-23-001037-c) відмінена з причини - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (пропозицію подано ТОВ «КАРДІКА АСІСТАНС»). Дата відміни: 08 листопада 2018 року. Друга процедура (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-08-000475-a) відмінена з причини – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (пропозицію подано ТОВ «КАРДІКА АСІСТАНС»). Дата відміни: 24 листопада 2018 р. Оскільки було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників (подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, вирішено: з метою забезпечення послугами хірургічних стаціонарних закладів КУ «Міська клінічна лікарня №3 ім. професора Л.Й. Алейнікової», застосувати «Переговорну процедуру закупівлі» за кодом ДК України 021: 2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги хірургічних стаціонарних закладів).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2018 17:44
Оскарження наміру укласти договір: 09 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги хірургічних стаціонарних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, Послуги повинні наватися за місцем реєстрації учасника (переможця) або за місцезнаходженням його необхідної лікувальної бази, яка належить або перебуває у користуванні учасника, на території міста Одеса.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

28 листопада 2018 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРДІКА АСІСТАНС"
#40339704
Переможець 1 812 885,00
UAH
28 листопада 2018 17:44

Документи

28 листопада 2018 17:43
Електронний підпис
28 листопада 2018 17:42
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2018 17:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАРДІКА АСІСТАНС"
#40339704
1 812 885,00
UAH
Документи

Документи

28 листопада 2018 17:43
Електронний підпис
28 листопада 2018 17:42
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 12:51
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 12:46
Дод.угода.pdf зміни до договору
02 травня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 11:24
Дод.угода.PDF зміни до договору
29 березня 2019 11:23
Дод.угода.PDF зміни до договору
29 березня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 17:09
Дод.угода.PDF зміни до договору
01 лютого 2019 17:07
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:29
Дод.угода.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:32
дод.угоди.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:30
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 11:03
договір укладений
10 грудня 2018 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв`язку з продовженням терміну Договору на початок 2019 року, керуючись п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшити ціну договору до 20 відсотків суми, визначеної в цьому Договорі, виклавши п.3.1 у новій редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 255530,00грн.(двісті п`ятдесят п`ять тисяч п`ятсот тридцять грн.,00 копійок) без ПДВ, і складається з частин:-213975,00 грн.,що розраховані для використання у 2018 році; - 41555,00 грн., що не перевищує 20 % від суми на 2018 рік,- для використання у 2019 році".
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 30 квітня 2019
Сума оплати за договором: 227 965,00
UAH