Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби пластмасові
Очікувана вартість
4 210 000,00 UAH
UA-2018-11-28-002812-c ● 651e50f05650483ea9518ef76553419d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи |
Код ЄДРПОУ: | 00699690 |
Вебсайт: | http://vetlabresearch.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Донецька, 30 |
Контактна особа: |
Юлія Антипова +380442433755 zabezpech.vet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2018 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2018 18:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2018 18:30 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2018 12:07 |
Очікувана вартість: | 4 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 одиниця
Вироби пластмасові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, Київ, Київ, вул. Донецька, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2018
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2018 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2018 17:53 |
Пластик 20 нова редакція.docx | |
06 грудня 2018 17:53 |
Перелік змін до тендерної документації пластик 20.docx |
06 грудня 2018 17:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2018 17:53 |
Пластик 20 нова редакція.docx
|
|||
06 грудня 2018 17:53 |
Перелік змін до тендерної документації пластик 20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-28-002812-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2220617311
Дата подання: 03 грудня 2018 13:47
Усунення вимог щодо фасування
Шановний Замовнику!
В Додатку №2 до Тендерної документації Ви визначаєте вимоги до товару, зокрема вимоги до фасування Пробірок для ПЛР: 1000 шт., 500 шт., 250 шт., в залежності від пробірки. Проте різні виробники мають різне фасування продукції призначеної для ПЛР, наприклад 200 шт., але не більше 1000 шт.
Впевнений, що різниця в пакуванні якісної продукції не може бути достатнім фактором при прийнятті рішення про відповідність пропозиції Учасника, адже принципами проведення публічних закупівель є, зокрема: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку №2 до Тендерної документації Ви визначаєте вимоги до товару, зокрема вимоги до фасування Пробірок для ПЛР: 1000 шт., 500 шт., 250 шт., в залежності від пробірки. Проте різні виробники мають різне фасування продукції призначеної для ПЛР, наприклад 200 шт., але не більше 1000 шт.
Впевнений, що різниця в пакуванні якісної продукції не може бути достатнім фактором при прийнятті рішення про відповідність пропозиції Учасника, адже принципами проведення публічних закупівель є, зокрема: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2018 17:55
В тендерну документацію внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2018-11-28-002812-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МИХАЙЛЕНКО ІВАН ГРИГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2220617311
Дата подання: 03 грудня 2018 15:19
Розділення на ЛОТИ
Шановний Замовнику! В Додатку №2 до Тендерної документації Ви визначаєте перелік продукції, яку маєте намір придбати в рамках даної Закупівлі.
Проте:
- в переліку присутня унікальна продукція (Позиції 8, 9 та 10, бренд MicroAmp). Ви вказуєте можливість постачання еквіваленту для Позиції 10, проте не надаєте детальну інформацію щодо технічних даних даної позиції (лише вказуєте що "Плашки повинні бути сумісні з системами генетичних аналізаторів Applied Biosystems серії 310/3100/3130"). На основі лише інформації про сумісність плашки з окремим аналізатором неможливо зробити висновок про відповідність продукції, адже Аналізаторів є велика кількість, а Виробники не перелічують всі можливі варіанти.
- в переліку наведена велика кількість диверсифікованої продукції (бактеріологія, плр, збір зразків, розхідні матеріали для аналізатору), та сукупна сума Закупівлі сама по собі є фактором, що суттєво обмежує конкуренцію.
Розділіть, будь ласка, товари на ЛОТИ, щоб зменшити суму кожного лота окремо та збільшити кількість учасників, що зможуть взяти участь (пропозиція щодо розділення наступна):
1. Піпетки серологічні, піпетки пастера
2. Ємкість для збору матеріалів
3. Продукція бренду MicroAmp
4. Петлі мікробіологічні та Чашки Петрі
5. Пробірки для ПЛР
6. Наконечники
До того ж є ризик, що таку сукупну потребу в продукції не зможе задовольнити один постачальник і Закупівля взагалі не відбудеться, що в умовах кінця року є фатальним.
Таке розділення для Вас, як замовника не несе додаткових витрат/ризиків, адже Ви в будь якому випадку зможете обрати лише ту продукцію, що відповідає вимогам, але значно збільшить конкурентність кожного лоту, забезпечивши більшу кількість учасників і таким чином значну економію бюджету.
Все ж таки принципами проведення публічних закупівель є, зокрема: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Розділення Закупівлі на Лоти - найкраще, що може зробити Замовник задля того, щоб гарантувати відповідність Закупівлі цим принципам.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Проте:
- в переліку присутня унікальна продукція (Позиції 8, 9 та 10, бренд MicroAmp). Ви вказуєте можливість постачання еквіваленту для Позиції 10, проте не надаєте детальну інформацію щодо технічних даних даної позиції (лише вказуєте що "Плашки повинні бути сумісні з системами генетичних аналізаторів Applied Biosystems серії 310/3100/3130"). На основі лише інформації про сумісність плашки з окремим аналізатором неможливо зробити висновок про відповідність продукції, адже Аналізаторів є велика кількість, а Виробники не перелічують всі можливі варіанти.
- в переліку наведена велика кількість диверсифікованої продукції (бактеріологія, плр, збір зразків, розхідні матеріали для аналізатору), та сукупна сума Закупівлі сама по собі є фактором, що суттєво обмежує конкуренцію.
Розділіть, будь ласка, товари на ЛОТИ, щоб зменшити суму кожного лота окремо та збільшити кількість учасників, що зможуть взяти участь (пропозиція щодо розділення наступна):
1. Піпетки серологічні, піпетки пастера
2. Ємкість для збору матеріалів
3. Продукція бренду MicroAmp
4. Петлі мікробіологічні та Чашки Петрі
5. Пробірки для ПЛР
6. Наконечники
До того ж є ризик, що таку сукупну потребу в продукції не зможе задовольнити один постачальник і Закупівля взагалі не відбудеться, що в умовах кінця року є фатальним.
Таке розділення для Вас, як замовника не несе додаткових витрат/ризиків, адже Ви в будь якому випадку зможете обрати лише ту продукцію, що відповідає вимогам, але значно збільшить конкурентність кожного лоту, забезпечивши більшу кількість учасників і таким чином значну економію бюджету.
Все ж таки принципами проведення публічних закупівель є, зокрема: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Розділення Закупівлі на Лоти - найкраще, що може зробити Замовник задля того, щоб гарантувати відповідність Закупівлі цим принципам.
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2018 17:54
Доброго дня! Для позицій 8-10 замовником передбачена можливість постачання еквіваленту. Щодо сумісності позиції 10 з системами генетичних аналізаторів Applied Biosystems серії 310/3100/3130 є обов’язковою характеристикою для плашки, що закуповується. Дана вимога є важливою для замовника у зв’язку з тим, що він використовує в роботі обладнання саме цього виробника і саме цієї серії.
Замовник приймає рішення щодо визначення предмету закупівлі (на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749) за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках конкретної назви товару (з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454), враховує специфіку предмета закупівлі та керується принципами здійснення закупівель, закріпленими у статтях 3 та 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно та є правом, а не обов'язком замовника. Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства. Замовник не повинен ділити предмет закупівлі на лоти для постачальника, який займається лише піпетками або ємністю для збору матеріалів, або оптичними стрипованими пробірки для ПЛР, або плашками для проведення електрофорезу, або мікробіологічними петлями, або чашками петрі, або пробірками для ПЛР, або наконечниками. Замовник звертає Вашу увагу на те, що подати тендерну пропозицію в даній закупівлі, має можливість будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, за умови відповідного звернення до виробника(-ків) переліку товару (Додаток 2 до тендерної документації) та виконання умов дистриб`юторського(-их) договору(-ів) (в разі наявності). Отже, предмет закупівлі визначено з дотриманням чинного законодавства України та в тендерній документації не міститься жодних дискримінаційних вимог, що звужують коло учасників.
Також повідомляємо, що існує більше ніж один виробник по кожній позиції, що відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не можуть суттєво обмежувати конкуренцію.
Замовник приймає рішення щодо визначення предмету закупівлі (на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749) за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках конкретної назви товару (з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454), враховує специфіку предмета закупівлі та керується принципами здійснення закупівель, закріпленими у статтях 3 та 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно та є правом, а не обов'язком замовника. Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства. Замовник не повинен ділити предмет закупівлі на лоти для постачальника, який займається лише піпетками або ємністю для збору матеріалів, або оптичними стрипованими пробірки для ПЛР, або плашками для проведення електрофорезу, або мікробіологічними петлями, або чашками петрі, або пробірками для ПЛР, або наконечниками. Замовник звертає Вашу увагу на те, що подати тендерну пропозицію в даній закупівлі, має можливість будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, за умови відповідного звернення до виробника(-ків) переліку товару (Додаток 2 до тендерної документації) та виконання умов дистриб`юторського(-их) договору(-ів) (в разі наявності). Отже, предмет закупівлі визначено з дотриманням чинного законодавства України та в тендерній документації не міститься жодних дискримінаційних вимог, що звужують коло учасників.
Також повідомляємо, що існує більше ніж один виробник по кожній позиції, що відповідає вимогам тендерної документації. Таким чином, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не можуть суттєво обмежувати конкуренцію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРЛАБ" |
3 421 271,50
UAH з ПДВ
|
3 421 271,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" |
4 201 164,00
UAH з ПДВ
|
4 201 164,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛТ Україна Лтд |
4 203 773,16
UAH з ПДВ
|
4 203 773,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕксімКаргоТрейд |
4 209 925,86
UAH з ПДВ
|
4 209 925,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРЛАБ" #40780723 |
Відхилено |
3 421 271,50
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 17:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" #38576300 |
Переможець |
4 201 164,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 12:31
|
Договір 312.pdf | укладений |
26 грудня 2018 12:31
|