Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 - 55320000-9
Очікувана вартість
334 527,20 UAH
UA-2018-11-28-001421-c ● b3e4d13f451244a988065eb0b3ace07c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЧАТКОВА ШКОЛА-ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМИ КЛАСАМИ (ГРУПАМИ) ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ №71 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 22041710 |
Місцезнаходження: | 87531, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь , вул. Гонди, буд. 105-А |
Контактна особа: |
Олена Д'ячкова +380629382571 shkola-sad71@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2018 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2018 11:10 |
Очікувана вартість: | 334 527,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 345,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
меню 1 - 1880 од., меню 2 - 470 од., меню 3 - 6956 од., меню 4 - 1739 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11045 одиниця
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ЗА КОДОМ дк 021:2015 - 55320000-9меню 1 - 1880 од., меню 2 - 470 од., меню 3 - 6956 од., меню 4 - 1739 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87531, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Гонди, 105а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2018 18:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2018 15:46 |
ТД_зi_змiнами_на 12.12.doc | |
12 грудня 2018 15:46 |
Перелік змін на 12.12.doc | |
12 грудня 2018 15:46 |
протокол №6 (сад).PDF | |
10 грудня 2018 15:02 |
Протокол № 3.PDF | |
10 грудня 2018 15:02 |
Перелік змін.doc |
12 грудня 2018 18:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 грудня 2018 15:46 |
ТД_зi_змiнами_на 12.12.doc
|
||||||
12 грудня 2018 15:46 |
Перелік змін на 12.12.doc
|
||||||
12 грудня 2018 15:46 |
протокол №6 (сад).PDF
|
||||||
10 грудня 2018 15:02 |
Протокол № 3.PDF
|
||||||
10 грудня 2018 15:02 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-28-001421-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БУБНОВА МАРІЯ ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3028114556
Дата подання: 30 листопада 2018 12:38
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
необхідно додати наступну інформацію:
1)передача готових страв відбувається порційно або загальним обсягом на групу?
2) тара для видачі готових страв належить замовнику послуги або постачальнику?
3)тара одноразова або зворотня.
4) вимога до тари (герметичність, метеріал виготовлення, ДСТУ та інше
5)терміни повернення оборотної тари.
6) процедура зважування при прийманні передачі готових страв.
7)кому належать ваги для зважування.
8) вимоги до ваг.
9)гарантійні умови при використанні оборотної тари в разі пошкодження і / або втраті замовником послуги.
10)на кому лежить відповідальність в разі подачі зіпсованого страви або подачі порції їжі дитині невідповідного ваги за умови, що в порціонної роздачі бере участь замовник послуги.
11) Які штрафні санкції передбачені за перелічені порушення.
12) вимагаємо детально розписати поділ відповідальності між замовником і виконавцем послуг в разі спільної реалізації даної послуги.
Розгорнути
Згорнути
1)передача готових страв відбувається порційно або загальним обсягом на групу?
2) тара для видачі готових страв належить замовнику послуги або постачальнику?
3)тара одноразова або зворотня.
4) вимога до тари (герметичність, метеріал виготовлення, ДСТУ та інше
5)терміни повернення оборотної тари.
6) процедура зважування при прийманні передачі готових страв.
7)кому належать ваги для зважування.
8) вимоги до ваг.
9)гарантійні умови при використанні оборотної тари в разі пошкодження і / або втраті замовником послуги.
10)на кому лежить відповідальність в разі подачі зіпсованого страви або подачі порції їжі дитині невідповідного ваги за умови, що в порціонної роздачі бере участь замовник послуги.
11) Які штрафні санкції передбачені за перелічені порушення.
12) вимагаємо детально розписати поділ відповідальності між замовником і виконавцем послуг в разі спільної реалізації даної послуги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2018 09:29
Відповідь на вимогу до Тендерної документації на закупівлю
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-28-001421-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БУБНОВА МАРІЯ ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3028114556
Дата подання: 03 грудня 2018 10:43
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
так як замовник є власником посуду і ваг, необхідно надати наступну інформацію: 1) кількості посуду; 2) якості посуду (сертифікати якості); 3) чи є необхідна кількість посуду для потреб постачальника (обсяг посуду, необхідний для кожної групи); 4) дійсний документ, що, на данний час, ваги пройшли державну перевірку; 5) технічні характеристики ваг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2018 12:54
Відповідь 2 на вимогу до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер вимоги: UA-2018-11-28-001421-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БУБНОВА МАРІЯ ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3028114556
Дата подання: 04 грудня 2018 17:20
уточнення
не зрозуміло які саме ваги потребують перевірки (скільки, шт. ) . необхідна вказаті які саме ваги вже є у замовника послуг (допустима вага вимірювання та погрішність вимірювання)
необхідна інформація стосовно посуду замовника (чи потребує заміни, якак кількість, об'єм)
в якому стані кухня та холодильне обладнання. (задовільне/не задовільне)
перелік обладнення яке міститься у замовника для приготування страв виконавцем
Розгорнути
Згорнути
необхідна інформація стосовно посуду замовника (чи потребує заміни, якак кількість, об'єм)
в якому стані кухня та холодильне обладнання. (задовільне/не задовільне)
перелік обладнення яке міститься у замовника для приготування страв виконавцем
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2018 13:16
ВІДПОВІДЬ НА УТОЧНЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер вимоги: UA-2018-11-28-001421-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БУБНОВА МАРІЯ ВАЛЕРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3028114556
Дата подання: 04 грудня 2018 17:24
вимоги до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ - ЗА КОДОМ ДК 021:2015-55320000-9
необхідно вказати: 1) які саме ваги потребують перевірки (скільки, шт. )
.2) необхідна вказаті які саме ваги вже є у замовника послуг (допустима вага вимірювання та погрішність вимірювання)
3) необхідна інформація стосовно посуду замовника (чи потребує заміни, якак кількість, об'єм)
4)в якому стані кухня та холодильне обладнання.
5)перелік обладнення яке міститься у замовника для приготування страв виконавцем
Розгорнути
Згорнути
.2) необхідна вказаті які саме ваги вже є у замовника послуг (допустима вага вимірювання та погрішність вимірювання)
3) необхідна інформація стосовно посуду замовника (чи потребує заміни, якак кількість, об'єм)
4)в якому стані кухня та холодильне обладнання.
5)перелік обладнення яке міститься у замовника для приготування страв виконавцем
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 грудня 2018 13:12
відповідь на вимогу 3 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ" |
334 438,84
UAH з ПДВ
|
334 438,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" |
334 527,20
UAH з ПДВ
|
334 527,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ" #01558922 |
Переможець |
334 438,84
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 23:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2020 10:57
|
звіт про виконання 71с.PDF | укладений |
09 січня 2020 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2019 13:12
|
Дод. угода к 71с від 02.01.2019.PDF | зміни до договору |
03 червня 2019 11:44
|
повідом к 71с від 02.01.2019.PDF | зміни до договору |
03 червня 2019 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 21:58
|
Протокол ПДВ.PDF | укладений |
02 січня 2019 15:38
|
Договор питание сад.PDF | укладений |
02 січня 2019 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 71/с |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 71/с |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |