Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки
Очікувана вартість
369 670,00 UAH
UA-2018-11-28-000683-c ● 5432ef1b3a3c4e85abaa65826513e53d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01998383 |
Місцезнаходження: | 54058, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Київская, буд. 1 |
Контактна особа: |
ВІкторія Цибко +380950409731 mokl1948@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2018 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2018 10:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 10:59 |
Очікувана вартість: | 369 670,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
28 листопада 2018 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2018 11:10 |
ТД МОЛОКО.doc | |
28 листопада 2018 11:10 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-28-000683-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 21 грудня 2018 16:51
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимагаю скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ю.Кей" у зв’язку з наступним.
Згідно з ч. 4 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної
пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної
процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі
фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з ПОРЯДКОМ видачі ветеринарних документів. затв. ПКМУ від 21.11.2013 № 857 цей Порядок визначає процедуру
видачі юридичним особам та фізичним особам - підприємцям для переміщення тварин, продукції тваринного
походження, інших об’єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду ветеринарних документів,
відмови у їх видачі та анулювання таких документів.
Відповідно до п. 3 цього Порядку об’єкти державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду супроводжуються
у тому числі ветеринарними свідоцтвами (для України - форми № 1 та 2) - під час переміщення за межі території
Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, районів, міст (крім харчових продуктів
тваринного та рослинного походження для споживання людиною).
Те саме зазначено у п.1-3 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. затв.
Зконом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності"
Відповідно до ст. 1 ЗУ "Про ветеринарну медицину" ветеринарне свідоцтво - разовий документ, виданий державним
ветеринарним інспектором, що підтверджує ветеринарно-санітарний стан партії тварин, продуктів
тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, кормів тваринного та
рослинного походження, включаючи обов'язкове зазначення результатів лабораторних досліджень
та ветеринарно-санітарного статусу території (потужності) походження, а для тварин - засвідчення проведення
вакцинації та діагностичних досліджень.
Разом з цим Цей закон розрізняє поняття "продукти тваринного походження" та "продукти тваринного
походження для споживання людиною".
Як вбачається з встановлених Вами характеристик предмет закупівлі (молоко) призначений саме для споживання людиною, отже законодавство не зобов’язує отримувати ветеринарне свідоцтво.
Стосовно відсутності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, звертаю увагу на роз’яснення, що міститься
у документі "Відомості про підприємство", який був наданий у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, вимагаю також надати докладне обгрунтування рішення про відхилення з посиланням на
відповідні норми законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч. 4 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної
пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної
процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі
фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з ПОРЯДКОМ видачі ветеринарних документів. затв. ПКМУ від 21.11.2013 № 857 цей Порядок визначає процедуру
видачі юридичним особам та фізичним особам - підприємцям для переміщення тварин, продукції тваринного
походження, інших об’єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду ветеринарних документів,
відмови у їх видачі та анулювання таких документів.
Відповідно до п. 3 цього Порядку об’єкти державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду супроводжуються
у тому числі ветеринарними свідоцтвами (для України - форми № 1 та 2) - під час переміщення за межі території
Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, районів, міст (крім харчових продуктів
тваринного та рослинного походження для споживання людиною).
Те саме зазначено у п.1-3 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. затв.
Зконом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності"
Відповідно до ст. 1 ЗУ "Про ветеринарну медицину" ветеринарне свідоцтво - разовий документ, виданий державним
ветеринарним інспектором, що підтверджує ветеринарно-санітарний стан партії тварин, продуктів
тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, кормів тваринного та
рослинного походження, включаючи обов'язкове зазначення результатів лабораторних досліджень
та ветеринарно-санітарного статусу території (потужності) походження, а для тварин - засвідчення проведення
вакцинації та діагностичних досліджень.
Разом з цим Цей закон розрізняє поняття "продукти тваринного походження" та "продукти тваринного
походження для споживання людиною".
Як вбачається з встановлених Вами характеристик предмет закупівлі (молоко) призначений саме для споживання людиною, отже законодавство не зобов’язує отримувати ветеринарне свідоцтво.
Стосовно відсутності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, звертаю увагу на роз’яснення, що міститься
у документі "Відомості про підприємство", який був наданий у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, вимагаю також надати докладне обгрунтування рішення про відхилення з посиланням на
відповідні норми законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2018 10:33
На Вашу вимогу від 21.12.2018р. щодо публічних торгів з закупівлі «Молока та вершків», МОКЛ повідомляє наступне:
Тендерна документація замовника передбачає умову щодо надання учасниками торгів ветеринарного свідоцтва, відповідності стандартам, ГОСТам, ДСТУ, санітарно-епідеміологічної експертизи товару. Вказана вимога прямо прописана в Додатку № 2 до Тендерної документації. Вами ця вимога не виконана, тому замовник відхилив Вашу пропозицію.
Ветеринарне свідоцтво – разовий виданий в установленому порядку документ суворої звітності, виданий лікарем державної установи ветеринарної медицини (державним інспектором ветеринарної медицини), що підтверджує стан здоров’я тварин і факт проведення вакцинації та діагностичних досліджень, якість та безпеку продукції тваринного походження, інших об’єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду і місцевості їх походження, ветеринарно-санітарний стан партії тварин, партії продуктів лову та харчової продукції з них вимогам ветеринарно-санітарної безпеки, продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, кормів тваринного та рослинного походження, включаючи обов’язкове зазначення результатів лабораторних досліджень та ветеринарно-санітарного статусу території (потужності) походження, а для тварин — засвідчення проведення вакцинації та діагностичних досліджень.
Необхідність наявності даного документу регламентується наступними нормативно-правовими актами:
• ЗУ № 2498-XII від 25.06.1992р. «Про ветеринарну медицину»;
• Наказ Міністерства аграрної політики України № 288 від 01.08.2014р. «Про затвердження Правил заповнення, зберігання, списання ветеринарних документів та вимог до їх обліку».
Документ видається інспекторами ветеринарної медицини Державної ветеринарної та фітосанітарної служби.
На підставі вище викладеного МОКЛ не може задовольнити Вашу вимогу та визнати Вас переможцями вказаних торгів.
Тендерна документація замовника передбачає умову щодо надання учасниками торгів ветеринарного свідоцтва, відповідності стандартам, ГОСТам, ДСТУ, санітарно-епідеміологічної експертизи товару. Вказана вимога прямо прописана в Додатку № 2 до Тендерної документації. Вами ця вимога не виконана, тому замовник відхилив Вашу пропозицію.
Ветеринарне свідоцтво – разовий виданий в установленому порядку документ суворої звітності, виданий лікарем державної установи ветеринарної медицини (державним інспектором ветеринарної медицини), що підтверджує стан здоров’я тварин і факт проведення вакцинації та діагностичних досліджень, якість та безпеку продукції тваринного походження, інших об’єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду і місцевості їх походження, ветеринарно-санітарний стан партії тварин, партії продуктів лову та харчової продукції з них вимогам ветеринарно-санітарної безпеки, продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, кормів тваринного та рослинного походження, включаючи обов’язкове зазначення результатів лабораторних досліджень та ветеринарно-санітарного статусу території (потужності) походження, а для тварин — засвідчення проведення вакцинації та діагностичних досліджень.
Необхідність наявності даного документу регламентується наступними нормативно-правовими актами:
• ЗУ № 2498-XII від 25.06.1992р. «Про ветеринарну медицину»;
• Наказ Міністерства аграрної політики України № 288 від 01.08.2014р. «Про затвердження Правил заповнення, зберігання, списання ветеринарних документів та вимог до їх обліку».
Документ видається інспекторами ветеринарної медицини Державної ветеринарної та фітосанітарної служби.
На підставі вище викладеного МОКЛ не може задовольнити Вашу вимогу та визнати Вас переможцями вказаних торгів.
Номер вимоги: UA-2018-11-28-000683-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Ю.КЕЙ", Код ЄДРПОУ:37912699
Дата подання: 22 грудня 2018 12:59
Неправомірне визначення переможця
Тендерна пропозиція ТОВ "Ю.Кей" була відхилена через відсутність документів, що підтверджують якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: ветеринарне свідоцтво, відповідність санітарно-епідеміологічної експертизи.
При цьому визнаний переможцем учасник ПрАТ "Юрія" також не надав ветеринарного свідоцтва, а висновок санепідекспертизи (файл "31.Ультра молоко Юрія технічна документація") стосується пакувального матеріалу, а не товару, який є предметом закупівлі.
Окрім того всупереч вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме надати гарантійний лист яким гарантувати залишковий термін придатності на момент постачання продукції не менше ніж 85% загального терміну зберігання, учасник ПрАТ "Юрія" надав гарантійний лист (файл "20.Гарантійні листи"), яким гарантував термін (строк) придатності товару на момент поставки не менше 80% загального терміну придатності.
За такого пропозиція ПрАТ "Юрія" мала бути відхилена відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вищевказані факти свідчать про дискримінаційний підхід замовника при розгляді тендерних пропозицій та порушення принципів, встановлених ст. 3 згаданого закону.
Вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ю.Кей" та рішення про визначення ПрАТ "Юрія" переможцем.
Розгорнути
Згорнути
При цьому визнаний переможцем учасник ПрАТ "Юрія" також не надав ветеринарного свідоцтва, а висновок санепідекспертизи (файл "31.Ультра молоко Юрія технічна документація") стосується пакувального матеріалу, а не товару, який є предметом закупівлі.
Окрім того всупереч вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме надати гарантійний лист яким гарантувати залишковий термін придатності на момент постачання продукції не менше ніж 85% загального терміну зберігання, учасник ПрАТ "Юрія" надав гарантійний лист (файл "20.Гарантійні листи"), яким гарантував термін (строк) придатності товару на момент поставки не менше 80% загального терміну придатності.
За такого пропозиція ПрАТ "Юрія" мала бути відхилена відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вищевказані факти свідчать про дискримінаційний підхід замовника при розгляді тендерних пропозицій та порушення принципів, встановлених ст. 3 згаданого закону.
Вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ю.Кей" та рішення про визначення ПрАТ "Юрія" переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 грудня 2018 13:45
Шановний учасник! Надаємо відповідь на Вашу вимогу: ПрАТ "Юрія" було надано ряд протоколів випробувань харчових продуктів, декларації, в тому числі від виробника, сертифікати виробництва предмета закупівлі. Експертний висновок та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи - що даєможливість поано оцінити відповідність та якість предмета закупівлі. Вами ж надано тільки декларацію виробника про якість товару. З одного документу замовнику неможливо встановити його відповідність та належну якість. Відносно наданого гарантійного листа учасником ПрАТ "Юрія" про термін придатності не менше 80%, то такий термін є більшим, ніж вимагалося замовником. вказаний більший термін не є порушенням та повністю задовольняє вимоги замовника разом з іншими наданими документами. Підстав задовольняти Ваше повідомлення не вбачається.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Молоко та вершки (молоко коров'яче питне 2,5% ультрапастеризоване 0,9л) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 321 195,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 605,98 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
13965 стоп.пап
молоко коров'яче питне 2,5% ультрапастеризоване 0,9л
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Київська, 1
Дата доставки:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
262 262,70
UAH з ПДВ
|
262 262,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
266 871,15
UAH з ПДВ
|
253 527,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" |
284 048,10
UAH з ПДВ
|
284 048,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ю.КЕЙ" #37912699 |
Відхилено |
253 527,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 14:20
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" #00447853 |
Переможець |
262 262,70
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2018 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 09:15
|
юрія молоко.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2020 09:18
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
10 січня 2020 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2019 10:20
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2019 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2019 14:38
|
Дод.угода Юрія молоко 1.doc | зміни до договору |
15 січня 2019 14:37
|
дод.угода №1 договору №3.pdf | зміни до договору |
14 січня 2019 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2019 13:38
|
Договір №3.pdf | укладений |
09 січня 2019 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |