Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
189 000,00 UAH
UA-2018-11-27-003383-c f678610bee654b74984a90bd154cd9bf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алла Голевська

+380569344669
+380665384274
tender_comitet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Дніпропетровська обласна фізіотерапевтична лікарня Солоний лиман
Код ЄДРПОУ: 01988692
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 51291, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, 94
Контактна особа: Алла Голевська
+380569344669,+380665384274
tender_comitet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 06 грудня 2018 12:20
Очікувана вартість: 189 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт кабінету циркулярного душу та душу «Шарко»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт кабінету циркулярного душу та душу «Шарко»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51291, Україна, Дніпропетровська область, с.Новотроїцьке, вул.Гервсименка,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2018 17:21
ЗМІНИ ОГОЛОШЕННЯ.doc
27 листопада 2018 17:48
Дефектний акт ст.1.jpg
27 листопада 2018 17:48
Дефектний акт ст.2.jpg
29 листопада 2018 17:21
ЗМІНИ ОГОЛОШЕННЯ.doc
27 листопада 2018 17:48
ОГОЛОШЕННЯ.doc
27 листопада 2018 17:48
Дефектний акт ст.1.jpg
27 листопада 2018 17:48
Дефектний акт ст.2.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 29 листопада 2018 15:49
Дата відповіді: 29 листопада 2018 17:19
Доброго дня. Графік виконання робіт треба надавати у пропозиції чи додовати при укладанні договору. Вимоги у додатку 2 треба надавати у пропозиції чи ні, бо вони виконуються лише при виготовленні проекту. Підрядник виконує роботи лише за вимогами проекту і не може сам додавати обсяги робіт.
Відповідь: Доброго дня! Графік виконання робіт додавати при укладанні договору. Надати згоду до додатку 2 оголошення щодо основних вимог до підготовчих робіт в довільній формі з підписом та печаткою. Так, дійсно, роботи повинні виконуватися лише згідно проектно-кошторисної документації.
кваліфікація
Дата подання: 29 листопада 2018 17:25
Дата відповіді: 29 листопада 2018 17:35
Чи треба надати у пропозиції договір , дефектний акт та графік.
Відповідь: Доброго дня! Так надати проект договору до пропозиції, а аграфік на виконання робіт при укладанні договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-27-003383-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОГАРАНТ-2014", Код ЄДРПОУ:39245042
Дата подання: 10 грудня 2018 09:06
ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Прийняте вами рішення про дискваліфікацію нашого підприємства є незаканним та протиправним .При розгляді пропозиції Учасників Замовник керується виключно законом , в даному випадку наказом ДП "Зовнішторгвидав №35 від 13.04.2016р. Саме в цьому законі у п.9,на який ви посилаєтесь, нема ані слова,а ні рядка про те,що Учасник повинен протягом 1 робочого дня після аукціону надати оновлену пропозицію ,крім того, у п.9.1 зазначено:"Замовник розглядає Учасника,який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним під час ОГОЛОШЕННІ закупівлі, ВКАЖІТЬ,ДЕ У ВАШОМУ ОГОЛОШЕННІ Є ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ПРОТЯГОМ 1РОБОЧОГО ДНЯ ОНОВЛЕНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ!!!! ТАКОЇ ВИМОГИ ВИ НЕ ВИСТАВЛЯЛИ!!! Крім того,законом ця норма не встановлена. У протоколі відхилення нашої пропозиціїї ви посилаєтесь на Додаток 2 ,але де у додатку 2 є вимога про оновлення пропозиції.У ЗУ про допорогові закупівлі вказано: дискваліфікація Учасника можлива лише у випадку -НЕВИКОНАННЯ УЧАСНИКОМ ХОЧА Б ОДНІЄЇ З ВИМОГ,ВКАЗАНИХ В ДОКУМЕНТАЦІЇ ТЕНДЕРНИХ ТОРГІВ. Ще раз просимо, вкажіть,який саме пункт ми не виконали і в якому додатку він знаходиться. Вимагаємо скасування вашого протоколу про відхилення пропозиціїї ТОВ"Єврогарант-2014" та сподіваємось на вашу порядність,адже нікму не потрібен розголос такого незаконного рішення ,особливо в засобах масової інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2018 14:16
Щодо вимоги про скасування дискваліфікації ТОВ «Єврогарант-2014».
Доброго дня!
Комунальне підприємство «ДОФТЛ «Солоний лиман» (далі за текстом - Замовник) засноване на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області та перебуває в управлінні Дніпропетровської обласної ради (орган управління майном).
Організаційно-методичне керівництво роботою підприємства з питань господарської діяльності та інших робіт здійснюється Дніпропетровською обласною державною адміністрацією (прикладом є: - департамент економічного розвитку облдержадміністрації, структурні підрозділи облдержадміністрації – головних розпорядників бюджетних коштів).
Департамент економічного розвитку облдержадміністрації спільно з юридичним управлінням облдержадміністрації розробили та подали на затвердження Рекомендації стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель.
При здійснені закупівлі товарів, робіт та послуг у разі, якщо вартість предмета закупівель не перевищує межі, встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» (допорогові закупівлі) Замовник повинен керуватись рекомендаціями стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель, наведених у Дорученні Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 «Про підвищення ефективності проведення процедури закупівель через електронну систему закупівель».
Метою рекомендацій є запровадження єдиного механізму придбання товарів, робіт та послуг у сфері публічних закупівель органів виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності.
Так п.1.1 та п 1.2. Загальних положень Рекомендацій прямо вказують на те, що це нормативно-правовий акт у сфері публічних закупівель, тому є нормою прямої дії.
При прийняті рішення (з вашого боку) стати учасником торгів та подати пропозиції про наміри надати товари, роботи та послуги у сфері публічних закупівель, Ви повинні враховувати Рекомендації стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель відповідно Доручення Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 у даному випадку,
п. 3.6 Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогою замовника.
На підставі вищесказаного, керуючись нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, Замовником прийнято рішення відхилити Вашу скаргу, та вважати таку яка не відповідає законним вимогам щодо обґрунтованості наведених підстав.
З повагою, дякуємо Вам!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-27-003383-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРОГАРАНТ-2014", Код ЄДРПОУ:39245042
Дата подання: 10 грудня 2018 16:49
щодо відповіді
З вашою відповіддю не згодні . Ви можете керуватись чим завгодно,але ВИКЛАДІТЬ ЦЕ У ОГОЛОШЕННІ, а якщо є вкажіть вякому пункті.Ще раз над гадуємо при каліфікаціїї Учасника ви повинні керуватись лише ЗАКОНОМ !!! У законі нема такої вимоги, тому не маєте права його порушувати. Ми будемо звертатись до правоохоронних органів та засобів масової інформації., адже наявна схема просування свого підрядника.Ви грубо та безцеремонно порушили ЗАКОН.Такий прецедент вперше за всю історію держзакупівель,тому ми так це не залишимо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2018 14:27
Доброго дня шановний учасник!
Щодо Вашої незгоди. (повторне)
Відповідно до абз.2 ч.1 ст. 2 . Сфера застосування Закону. (ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон ))
Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень;
Тобто, Закон застосовується виключно за умов, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. В нашому випадку це менше 200 тисяч гривень – допорогова закупівля, а не відкриті торги. У даному випадку, Замовник та учасники керуються підзаконними актами які регулюють ці відносини такі як, Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, Доручення Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017 «Про підвищення ефективності проведення процедури закупівель через електронну систему закупівель», Положення про застосування системи електронних закупівель затвердженні органами виконавчої влади (розпорядниками бюджетних коштів) та інші.
Зазначені підзаконні акти не суперечать нормам діючого Закону, оскільки розроблені на підставі нього та мають юридичну силу.
Абз.4 ч.1. ст..2 Закону передбачає, що Замовник, може використовувати електрону систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору, під час здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість що встановлена в абзацах другому та третьому ч.1.ст2 Закону, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Саме для забезпечення Принципів добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, економії та ефективність, при здійсненні закупівель, перед укладанням договору, зобов’язують нас використовувати електронну систему для визначення постачальника.
З повагою Тендерний комітет.
Номер вимоги: UA-2018-11-27-003383-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРОГАРАНТ-2014", Код ЄДРПОУ:39245042
Дата подання: 10 грудня 2018 17:17
щодо відхилення
Розпорядження Голово Дніпропетровської Держадміністраціїї є підзаконним актом про який можуть знати не всі Учасники ,тому у ЗАКОНІ І ЗАЗНАЧЕНО,ЩО ЗАМОВНИК викладає свої вимоги,ви спритно ухиляєтесь від відповіді на пряме питання чому не виклали таку вимогу у ОГОЛОШЕННІ. А відповідь проста протягнути ФОП БІТЬКО,яка займаєтья не будівництвом,а продажем комп'терів і у якої навіть нема ліценції та робітників у штаті це доведуть правоохоронні органи.Як можна займати такі посади як ваші і так порушувати ЗАКОН.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2018 14:33
Доброго дня шановний учасник!
Щодо Вашої незгоди. (повторне № 2)
Розпорядження Голови Дніпропетровської Держадміністрації є підзаконним актом про який можуть знати не всі учасники, тому у ЗАКОНІ І ЗАЗНАЧЕНО, ЩО ЗАМОВНИК викладає свої вимоги….(Ваша цитата)
При прийняті рішення (з вашого боку) стати учасником торгів та подати пропозиції про наміри надати товари, роботи та послуги у сфері публічних закупівель, Вам у роботі слід враховувати визначення основних термінів та сферу застосування нормативно-правових актів що регулюють дані відносини.
Щодо безпідставних та надуманих звинувачень «у схемах просування своїх підрядників», хотілось би зазначити слідкуюче, відповідно до ч.7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Замовника постійно використовує надане право щодо підтверджень інформації про здебільш усіх учасників (у тому числі Вас), звертаючись до органів державної влади, відповідно до їх компетенції, та отримує і володіє їй, але використовує її лише у випадку публічних закупівель (відкриті торги).
З повагою Тендерний комітет.

Номер вимоги: UA-2018-11-27-003383-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРОГАРАНТ-2014", Код ЄДРПОУ:39245042
Дата подання: 11 грудня 2018 15:45
щодо відповіді
Керуйтесь чим хочете ,але викладіть це у тендерній документації. Ви вперто ухиляєтесь від прямої відповіді. Де вказана ця суперечлива вимога. У Законі про держзакупівлі сказано Що дискваліфікація можлива при невиконанні хочаб одного пункту викладених вимог. Вкажіть ,яким пунктом зазначена ця вимога. Якможе бути ФОП БІТЬКО переможцем,коли у неї нема ані ліцензії,ані працівників-будівельників,ані машин та механізмів,та щей головна діяльність це торгівля . Наіщо шнші учасники витрачали кошти та час коли вже все було вирішено,треба було так і написати,а не робити вигляд справедливого вибору переможця.ГАНЬБА!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2018 14:29
Шановний учасник! Доброго дня!
КП «ДОФТЛ «Солоний лиман» (Замовник) в системі електронних закупівель ProZorro подав оголошення на проведення допорогової закупівлі ДК 021: 2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт кабінету циркулярного душу та душу «Шарко».
Хочемо в черговий раз звернути Вашу увагу на те, що Замовник застосував процедуру допорогової закупівлі, оскільки вартість закупівлі до 200 тисяч гривень для товарів і послуг, до 1,5 млн. грн. для робіт.
Тому, у своїй роботі Замовник керується Рекомендаціями стосовно порядку придбання товарів, робіт і послуг у сфері публічних закупівель відповідно Доручення Голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 07-48/0/35-17 від 23.06.2017. (далі-Рекомендації)
п.3.2 Рекомендацій передбачає Алгоритм проведення електронних закупівель, а саме, в оголошені про проведення закупівель обов’язково зазначаються:
- найменування замовника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження;
- розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі;
- найменування предмета закупівлі та коди відповідно до класифікаторів;
- кількість товару, обсяг робіт чи послуг;
- місце поставки товару, виконання робіт або надання послуг;
- строк поставки товару, виконання робіт або надання послуг;
- умови проведення розрахунків із зазначенням термінів оплати товару, робіт та послуг;
- спосіб та час доставки, механізм оплати за доставку товару;
- технічні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження;
- вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження;
- дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель;
- дата, час початку подання пропозицій;
- дата, час закінчення подання пропозицій;
- дата, час проведення електронного реверсивного аукціону та його умови (крок аукціону може становити 0,5 – 3% очікуваної вартості товару);
- іншу необхідну інформацію.
Таким чином, Замовник в оголошені надав всю обов’язкову інформацію передбачену Рекомендаціями.
На Ваше питання: - де вказана ця суперечлива вимога?
Замовник відповідає:
п.3.6 Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогою замовника. (Рекомендації)
Після визнання електронною системою, Вас як учасника, який подав пропозицію з найнижчою ціною, Ви повинні були протягом 1 наступного робочого дня внести зміни до кваліфікаційних документів закупівлі (запропонованого Вами предмета закупівлі), відповідно вимогам замовника, згідно найнижчої ціни відповідно до результатів реверсивного аукціону.
З Вашого боку зміни у документах закупівлі на підтвердження нової ціни (запропонованого Вами предмета закупівлі) та розміщення їх у системі не відбулись.
Тендерний комітет Замовника у строк, що становить не більше ніж 3 робочих дні з дня закінчення електронного реверсивного аукціону, проаналізував визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності учасника, що її подав, вимогам до кваліфікації учасників, а запропонованого предмета закупівлі – зазначеним технічним вимогам до предмета закупівлі в оголошенні та/або документації закупівлі, керуючись абз.5 п.3.6 (Рекомендацій) прийняв рішення, відхилити Вашу пропозицію, оскільки вважає, що кваліфікаційні документи закупівлі не відповідають запропонованому Вами предмету закупівлі та вимогам замовника.
З повагою, Тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОГАРАНТ-2014" 164 120,00
UAH з ПДВ
160 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ" 185 000,00
UAH з ПДВ
161 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БІТЬКО ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА " 184 780,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФАБРИКАНТ ДМИТРО СЕМЕНОВИЧ" 188 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 14:59
Електронний підпис
05 грудня 2018 11:18
Електронний підпис
05 грудня 2018 11:16
лист згода.pdf
05 грудня 2018 10:37
Електронний підпис
05 грудня 2018 10:24
Договір з додатками.pdf
05 грудня 2018 10:24
Договірнаціна.pdf
05 грудня 2018 10:24
Інші листи та довідки.pdf
05 грудня 2018 10:24
Лицензия.pdf
05 грудня 2018 10:24
Повноваження.pdf
05 грудня 2018 10:24
Пропозиція.pdf
05 грудня 2018 10:24
СТАТУТНІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 18:10
img042 161.pdf
07 грудня 2018 17:33
22_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
07 грудня 2018 17:33
22_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
07 грудня 2018 17:33
22_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
07 грудня 2018 17:33
22_ДЦ_ДЦ_4.rtf
07 грудня 2018 17:33
22_ДЦ_ДЦ_3.rtf
07 грудня 2018 17:33
22_ДЦ_ДЦ_2.rtf
07 грудня 2018 17:33
22_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
03 грудня 2018 19:13
img041.pdf
03 грудня 2018 19:13
img040.pdf
03 грудня 2018 19:13
img037.pdf
03 грудня 2018 19:13
img036.pdf
03 грудня 2018 19:13
img035.pdf
03 грудня 2018 19:13
18.pdf
03 грудня 2018 19:13
17.pdf
03 грудня 2018 19:13
16.pdf
03 грудня 2018 19:13
15.pdf
03 грудня 2018 19:13
14.pdf
03 грудня 2018 19:13
13.pdf
03 грудня 2018 19:13
12.pdf
03 грудня 2018 19:13
11.pdf
03 грудня 2018 19:13
10.pdf
03 грудня 2018 19:13
9.pdf
03 грудня 2018 19:13
8.pdf
03 грудня 2018 19:13
7.pdf
03 грудня 2018 19:13
6.pdf
03 грудня 2018 19:13
5.pdf
03 грудня 2018 19:13
4.pdf
03 грудня 2018 19:13
3.pdf
03 грудня 2018 19:13
2.pdf
03 грудня 2018 19:13
1.pdf

Публічні документи

10 грудня 2018 16:25
ценовая финал.pdf
10 грудня 2018 16:25
Договор.pdf
10 грудня 2018 16:24
Договор 7.pdf
10 грудня 2018 16:24
Договор 6.pdf
10 грудня 2018 16:24
Договор 5.pdf
10 грудня 2018 16:24
Договор 4.pdf
10 грудня 2018 16:24
Договор 3.pdf
10 грудня 2018 16:24
Договор 2.pdf
10 грудня 2018 16:24
Договор 1.pdf
05 грудня 2018 12:17
Ценовое предложение.pdf
05 грудня 2018 12:17
Згода з Додатком 2.pdf
05 грудня 2018 12:17
Договор.pdf
05 грудня 2018 12:17
Договор 7.pdf
05 грудня 2018 12:17
Договор 6.pdf
05 грудня 2018 12:17
Договор 5.pdf
05 грудня 2018 12:17
Договор 4.pdf
05 грудня 2018 12:17
Договор 3.pdf
05 грудня 2018 12:17
Договор 2.pdf
05 грудня 2018 12:17
Договор 1.pdf
05 грудня 2018 12:17
Довідка про досвід.pdf
05 грудня 2018 12:17
Витяг.pdf
05 грудня 2018 12:17
Витяг 1.pdf
05 грудня 2018 12:17
Виписка.pdf
05 грудня 2018 12:17
Виписка 1.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 15:41
В 5 2017 Фабрикант.jpg
04 грудня 2018 15:41
В 4 2017 Фабрикант.jpg
04 грудня 2018 15:41
В 3 2017 Фабрикант.jpg
04 грудня 2018 15:41
В 2 2017 Фабрикант.jpg
04 грудня 2018 15:41
В 1 2017 Фабрикант.jpg
04 грудня 2018 15:41
ЦЕНОВАЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОГАРАНТ-2014"

ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ"

ФОП "БІТЬКО ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА "

ФОП "ФАБРИКАНТ ДМИТРО СЕМЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОГАРАНТ-2014"
#39245042
Відхилено 160 999,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 14:35
ТОВ "БУД ПРОМ ІНВЕСТ"
#41965249
Відхилено 161 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 15:25
ФОП "БІТЬКО ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА "
#2955700102
Переможець 179 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 14:58

Документи

Документи

11 грудня 2018 14:57
Scan_20181211_145548.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІТЬКО ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА "
#2955700102
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2018 14:57
Scan_20181211_145548.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 10:43
Д.У. №1.jpg зміни до договору
21 грудня 2018 10:42
Scan_20181213_145145.jpg укладений
13 грудня 2018 15:08
Scan_20181213_145019.jpg укладений
13 грудня 2018 15:08
Scan_20181213_144951.jpg укладений
13 грудня 2018 15:08
Scan_20181213_144920.jpg укладений
13 грудня 2018 15:08
Scan_20181213_144843.jpg укладений
13 грудня 2018 15:08
Scan_20181213_144810.jpg укладений
13 грудня 2018 15:08
Scan_20181213_144728.jpg укладений
13 грудня 2018 15:08
Scan_20181213_144644.jpg укладений
13 грудня 2018 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 361/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 361/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 174 604,40
UAH з ПДВ