Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система узгодження і відстеження багажу (Baggage reconciliation and tracking system)
Очікувана вартість
120 000,00 EUR
UA-2018-11-27-003111-c 38a84e9626da4dfeb14fcb0bde0c0f12
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Санжара

+380322298285 o.sanzhara@airport.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "«Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького»"
Код ЄДРПОУ: 33073442
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., місто Львів, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Олександр Санжара
+380322298285
o.sanzhara@airport.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
05 жовтня 2018 року тендерним комітетом Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького» було опубліковано оголошення UA-2018-10-05-003008-c про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (CPV) (Система узгодження і відстеження багажу (Baggage reconciliation and tracking system)». 21 жовтня 2018 року торги було автоматично відмінено електронною системою у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Також, 22 жовтня 2018 року тендерним комітетом було подано оголошення UA-UA-2018-10-22-002942-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (CPV) (Система узгодження і відстеження багажу (Baggage reconciliation and tracking system)». Однак, 07 листопада 2018 року торги було автоматично відмінено електронною системою у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Беручи до уваги вищенаведене тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з метою здійснити закупівлю послуги - «48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами (CPV) (Система узгодження і відстеження багажу (Baggage reconciliation and tracking system)», відповідно до п. 4. ч. 2. ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 17:08
Оскарження наміру укласти договір: 08 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Система узгодження і відстеження багажу (Baggage reconciliation and tracking system)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 48150000-4 — Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами

Тендерна документація

27 листопада 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
JSC «RESA Airport Data Systems»
#38381155100043
Переможець 118 345,00
EUR з ПДВ
27 листопада 2018 17:08

Документи

27 листопада 2018 17:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2018 17:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
JSC «RESA Airport Data Systems»
#38381155100043
118 345,00
EUR з ПДВ
Документи

Документи

27 листопада 2018 17:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 18:13
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 16:25
Договір.pdf укладений
10 грудня 2018 16:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 118 345,00
EUR з ПДВ