Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обігрівачі
Очікувана вартість
32 800,00 UAH
UA-2018-11-27-002744-c 8472c7f0695648ceb2858e139b16ac8f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380661454947 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380661454947
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 16:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2018 16:40
Початок аукціону: 05 грудня 2018 15:02
Очікувана вартість: 32 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 758,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,31%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Обігрівачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. О Поля,35, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:05
ОГОЛОШ. обігрівачі.docx
27 листопада 2018 16:05
Додаток1 тех.завд..docx
27 листопада 2018 16:05
Додаток2 примірник ТП.doc
27 листопада 2018 16:05
Додаток3 квал. вимог..docx
27 листопада 2018 16:05
Додаток4 Проект дог. обігрівачі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 28 листопада 2018 10:15
Дата відповіді: 30 листопада 2018 09:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! аналоги та/або еквівалент товару по даній процедурі допускається, суттєві характеристики викладені в Додатку №1 до Оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-27-002744-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 12 грудня 2018 20:06
прошу скасувати визначення переможця - ФОП ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ
прошу відхилити пропозицію ФОП ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ з тієї ж причини, що вами відхилена пропозиція ПП "Європа-Схід", ТОВ "Епіцентр К", ТОВ "ВТС-ДНІПРО", ФОП ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, - "відсутня дата завірення документа" - копій сторінок паспорта . Якщо ви вже такі принципові - то чому ж ваша принциповість вибіркова - тут бачу, а тут не бачу... ______________прошу звернути увагу, що у ФОП ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ______________________жодна зі сторінок паспорта ТЕЖ не завірена. Якщо ви не скасуєте визначення переможцем ФОП ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ з-за цієї жахливої помилки, то всі зрозуміють що він з вами ділиться - він навіть не торгувався і різниця з найменшої ціною 32800-14860=18000,00 - більш ніж ВДВІЧІ !!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2018 13:34
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Учасником ФОП Танцюра В.Є. було завантажено у систему електронних закупівель сканований оригінал паспорту. Слід зазначити, що у разі завантаження сканованого документу з оригіналу завірення документу не вимагається. Вимога щодо завірення документів розповсюджується на ті документи, які скопійовані з оригіналу. Таким чином, Вашу вимогу задовольнити не можливо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-27-002744-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2665106897
Дата подання: 13 грудня 2018 13:32
Відміна торгів
Замовником Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради було розпочато процедуру допорогової закупівлі код закупівлі Обігрівачі СPV 39710000-2 Електричні побутові прилади ідентифікатор UA-2018-11-27-002744-c
ФОП Лебідь А. М. прийняв участь в процедурі, та подав пропозицію для участі в торгах на суму 18950 грн. без ПДВ. Згідно протоколу №473 від 11.12.18р. пропозицію ФОП Лебідь А, М. було дискваліфіковано, як таку, що не відповідає вимогам закупівлі. Було прийнято до розгляду пропозицію ФОП Танцюра В. Є. та визнано переможцем з пропозицією 32800 грн. без ПДВ
Вважаємо, що Замовник, відхиливши пропозицію ФОП ЛебідьА. М., та прийнявши до розгляду пропозицію ФОП Танцюра В. Є та визнавши її переможцем порушив вимоги п. 6.2.Наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" №35 від 13.04.16.
Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
А саме: пропозиція ФОП Лебідь була дискваліфікована через те, що на деяких документах відсутня дата завірення та надані не всі сторінки паспорту.
При цьому Замовник, дискваліфікувавши інших учасників торгів за майже такими ж приводами, прийняв до розгляду та визначив переможцем торгів пропозицію ФОП Танцюра В. Є. Однак пропозиція ФОП Танцюра В. Є. містить документи, що також не мають дати завірення документу, а саме «Код фізичної особи-платника податків» та копія паспорту не завірені учасником та не містить а ні підпису ФОП Танцюра, а ні дати, а ні фрази «згідно з оригіналом», як того вимагає Додаток №3 «Копії документів учасника завіряються відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, а саме: мати відмітку «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка завірила документ, ініціалів та прізвища, дати завірення документа. Підпис відповідальної особи скріплюється на документі печаткою організації..»
Зазначимо також, що згідно умов «ОГОЛОШЕННЯ про проведення допорогової закупівлі» Замовником встановлена очікувана вартість закупівлі «32800,00 грн. з ПДВ під «грн. з ПДВ» мається на увазі вартість послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для виконання на умовах цього оголошення». Пропозиція ФОП Танцюра В. Є. становить 32800 грн., без ПДВ, тобто Замовник повинен нарахувати на цю суму та сплатити ПДС у розмірі 20%, що вже буде перевищувати заплановану суму закупівлі.
Таким чином, пропозиція ФОП Танцюра В. Є не відповідає вимогам тендерної документації та п.п. 4 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно вимог цього пункту повинна бути відхилена.
Вимагаємо від Замовника усунути допущені порушення, дискваліфікувати пропозицію ФОП Танцюра В. Є. та визнати торги такими, що не відбулися.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2018 12:23
КП «Міська інфраструктура» ДМР розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: ФОП Танцюра В.Є. додав в складі своєї пропозиції оригінал паспорта громадяна України та оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, який не потребує завіряння. Стосовно перевищення запланованої суми закупівлі слід зазначити наступне: в проекті договору п.10.1 зазначено, що «Покупець є платником податку на прибуток підприємств без ПДВ», тому, Замовник не являється платником ПДВ, та очікувана сума не буде перевищена.
На підставі вищевикладеного, КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначає, процедуру проведення допорогової закупівлі було проведено без порушень та відповідно до вимог чинного законодавства України тому, прийняти Вашу вимогу вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2018-11-27-002744-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 13 грудня 2018 16:00
Невідповідність вимогам замовника
Доброго дня. Звертаємо увагу замовника, на невідповідність пропозиції ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ" вимогам замовника. ТД вимагалось надання довідок із обслуговуючих банків про наявність рахунку та відсутність протермінованої заборгованості за кредитами. Проте ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ" надано довідки з банку, в яких зазначено відомості про ПП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ". Згідно Господарського кодексу України, чітко визначено суб'єктів господарювання, у даному випадку ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ" є фізичною особою підприємцем, про що свідчать надані ним відомості з ЄДРПОУ. Відповідно, учасником ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ" не надано довідки із обслуговуючих банків про наявність рахунку та відсутність протермінованої заборгованості за кредитами, що є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. В свою чергу, вимагаємо дискваліфікувати учасника ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ", у зв'язку з ненаданням повного пакету документів, що вимагався замовником. Очікуємо на Ваше рішення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2018 12:24
КП «Міська інфраструктура» ДМР розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне:
В довідках про стан позичкової заборгованості та про відкриття рахунку видані АТ КБ ПриватБанк зазначено, «Танцюра Віталій Євгенович – приватний підприємець», слід зазначити, що визначення «приватний підприємець» та «фізична особа-підприємець» являються ідентичними. Фізична особа-підприємець (ФОП), або ж, як його ще називають, Приватний підприємець, суб’єкт підприємницької діяльності (СПД).
На підставі вищевикладеного, КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначає, процедуру проведення допорогової закупівлі було проведено без порушень та відповідно до вимог чинного законодавства України тому, прийняти Вашу вимогу вважаємо недоцільним
Номер вимоги: UA-2018-11-27-002744-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2665106897
Дата подання: 13 грудня 2018 17:17
Вимога по визначенню переможця
Звертаємо увагу Замовника, що згідно вимог Оголошення "Вимоги до складу пропозиції (перелік документів, що мають бути завантажені в систему електронних закупівель)" п.2 "2. Кваліфікаційні вимоги до учасника закупівлі повинні бути оформлені згідно із додатком 3 (вказані у додатку умови та перелік документів, що їх підтверджує є вичерпним та підлягає зміні та уточненням не пізніше ніж за один робочий день до дня закінчення періоду уточнень)." Додаток 3 "ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ" містить чітку та однозначну вимогу "Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства:.... - копія паспорта усі сторінки;
- копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичної особи); ..." з приміткою "Копії документів учасника завіряються відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, а саме: мати відмітку «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка завірила документ, ініціалів та прізвища, дати завірення документа. Підпис відповідальної особи скріплюється на документі печаткою організації. Для фізичної особи вимога щодо печатки не розповсюджується. " Тобто подання у складі пропозиції "сканованого оригіналу паспорту" та будь якого сканованого незавіреного оригінала не передбачене, оскільки неможливо встановити яким чином буда отримана дана копія - з оригиналу чи з кольорової роздруківки. Вимагається подання завіреної згідно вимог ДСТУ 4163-2003 копії документу. Зазначимо також, шо вищезгаданий ДСТУ не передбачає документів типу "сканованого оригіналу" будь якого документу, що не потребує завірення належним чином. Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо визнати пропозицію ФОП Танцюра В.Є., що містить не завірені належним чином копії паспорту та ідентифікаційного коду такою, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, відхилити її та визнати торги такими, що не відбулись
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 грудня 2018 12:25
Розглянувши вищезазначену вимогу повідомляємо наступне.
Згідно п. 6 наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладання з ними відповідних договорів. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
До того ж, слід зауважити, якщо Вам, як Учаснику даної закупівлі було щось незрозуміло, то в період уточнень, Ви мали можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Відповідно до п.6.7. даного наказу, для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Отже, оголошення про проведення даної допорогової закупівлі було складено відповідно до вимог законодавства та не містить жодної дискримінаційної вимоги.
Додаток №3 до оголошення містив вимоги до кваліфікації Учасників в якому було зазначено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства. Далі, внизу даного документа, було визначено, що саме мається на увазі «завірені документи»: - Копії документів учасника завіряються відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, а саме: мати відмітку «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка завірила документ, ініціалів та прізвища, дати завірення документа. Підпис відповідальної особи скріплюється на документі печаткою організації. Для фізичної особи вимога щодо печатки не розповсюджується.
Згідно з «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5 (далі ― Правила № 1000/5): ― копія документа ― це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи інформації іншого документа і в окремих випадках деяких його зовнішніх ознак. ФОП Танцюра В.Є. додав в складі своєї пропозиції оригінал паспорта громадяна України та оригінал довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, який не потребує завіряння.
На підставі вищевикладеного, КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначає, процедуру проведення допорогової закупівлі було проведено без порушень та відповідно до вимог чинного законодавства України тому, прийняти Вашу вимогу вважаємо недоцільним.

Документи подані скаржником

13 грудня 2018 13:32
скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2018 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід" 14 760,00
UAH з ПДВ
14 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 20 000,06
UAH з ПДВ
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТС-ДНІПРО" 17 604,00
UAH з ПДВ
17 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 18 950,00
UAH з ПДВ
18 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САОЛ" 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ" 32 800,00
UAH з ПДВ
32 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 16:26
Електронний підпис
04 грудня 2018 15:11
_15_персональні дані.pdf
04 грудня 2018 15:11
_12_аналогічний договір.pdf
04 грудня 2018 15:11
_11_захист довкілля.pdf
04 грудня 2018 15:11
_7_свідоц.про_реєстр.pdf
04 грудня 2018 15:11
_6_Статут.pdf
04 грудня 2018 15:11
_2_гарантійний лист.pdf
04 грудня 2018 15:11
_1_тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2018 15:11
_0_технічні вимоги.pdf
04 грудня 2018 15:11
_17_довідка новий товар.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 15:38
Паспорт МИ все ст.pdf
04 грудня 2018 15:38
02.1122364.pdf
04 грудня 2018 15:38
ст 17.pdf
04 грудня 2018 15:38
doc01835920181127084740.pdf
04 грудня 2018 15:38
doc01835820181127084730.pdf
04 грудня 2018 15:38
Сертифікати.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 16:12
додаток до декл конвектора.pdf
30 листопада 2018 16:12
декларація конвектора.pdf
30 листопада 2018 16:12
витяг.pdf
30 листопада 2018 16:12
інф про підпр.pdf
30 листопада 2018 16:12
статут.pdf
30 листопада 2018 16:12
протокол,_наказ_директор.pdf
30 листопада 2018 16:12
витяг_ПДВ.pdf
30 листопада 2018 16:12
виписка з ЄДР.pdf
30 листопада 2018 16:12
вiдомостi з ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2018 16:12
банківські реквізити.pdf
30 листопада 2018 16:12
договора аналог 09.12.rar
30 листопада 2018 16:12
аналог договора.rar
30 листопада 2018 16:12
паспорт.pdf
30 листопада 2018 16:12
тех характеристики.pdf
30 листопада 2018 16:12
згода персон дані.pdf
30 листопада 2018 16:12
гарантія довідка.pdf
30 листопада 2018 16:12
гарантійний лист.pdf
30 листопада 2018 16:12
довідка про особу.pdf
30 листопада 2018 16:12
пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 11:33
технічні.pdf
04 грудня 2018 11:33
сертифікати.pdf
04 грудня 2018 11:33
санкції.pdf
04 грудня 2018 11:33
пропозиція.pdf
04 грудня 2018 11:33
ндв 415.PDF
04 грудня 2018 11:33
підпис.pdf
04 грудня 2018 11:33
екологія.pdf
04 грудня 2018 11:33
лист-згода.pdf
04 грудня 2018 11:33
довідка рахунок.pdf
04 грудня 2018 11:33
гарантія.pdf
04 грудня 2018 11:33
достовірність.pdf
04 грудня 2018 11:33
витяг.pdf
04 грудня 2018 11:33
Ін код (2).pdf
04 грудня 2018 11:33
паспорт.pdf

Публічні документи

04 грудня 2018 15:23
Сертифікат дилерства.pdf
04 грудня 2018 15:23
Кредобанк 29.11.18 р 2в 1.pdf
04 грудня 2018 15:23
лист 01.jpg
04 грудня 2018 15:23
лист 02.jpg
04 грудня 2018 15:23
лист 03.jpg
04 грудня 2018 15:23
Копія паспорта 6-7.pdf
04 грудня 2018 15:23
Копія паспорта 4-5, 10-11.pdf
04 грудня 2018 15:23
Копія паспорта 1-2,3.pdf
04 грудня 2018 15:23
ПДВ завірений.pdf
04 грудня 2018 15:23
ВИТЯГ 19.10.2018 (1).rar
04 грудня 2018 15:23
Статут завірений.rar
04 грудня 2018 15:23
Протокол зборів 1 ф.pdf
04 грудня 2018 15:23
Технічні х-ки.pdf
04 грудня 2018 15:23
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 16:21
Танцюра В.Е. полн. паспорт.pdf
30 листопада 2018 16:21
код.pdf
30 листопада 2018 16:21
Додаток 2 .pdf
30 листопада 2018 16:21
Договір досвід №05.pdf
30 листопада 2018 16:21
довідка про наявні рахунки.pdf
30 листопада 2018 16:21
Довідка інформаційна.pdf
30 листопада 2018 16:21
Технчн умови.pdf
30 листопада 2018 16:21
Лист гарантя.pdf
30 листопада 2018 16:21
Гарантийн. лист.pdf
30 листопада 2018 16:21
Гарант. лист.pdf
30 листопада 2018 16:21
Витяг з реєстру платникв.pdf
30 листопада 2018 16:21
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Європа-Схід"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ВТС-ДНІПРО"

ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "САОЛ"

ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Європа-Схід"
#31526583
Відхилено 14 760,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 16:17
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 16 500,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 16:40
ТОВ "ВТС-ДНІПРО"
#41571688
Відхилено 17 604,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 17:05
ЛЕБІДЬ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2665106897
Відхилено 18 950,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 17:25
ТОВ "САОЛ"
#40898952
Відхилено 24 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 17:41
ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ"
#2678800373
Переможець 32 800,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 17:49

Документи

11 грудня 2018 16:17
Електронний підпис
11 грудня 2018 16:17
П.К.470.pdf

Документи

11 грудня 2018 16:40
Електронний підпис
11 грудня 2018 16:39
П.К.471.pdf

Документи

11 грудня 2018 17:05
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:04
П.К.472.pdf

Документи

11 грудня 2018 17:25
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:25
П.К.473.pdf

Документи

11 грудня 2018 17:41
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:40
П.К.474.pdf

Документи

11 грудня 2018 17:49
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:48
П.К.475.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТАНЦЮРА ВІТАЛІЙ ЄВГЕНОВИЧ"
#2678800373
32 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2018 17:49
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:48
П.К.475.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 08:32
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 08:30
Дог. ФОП Танцюра.pdf укладений
18 грудня 2018 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 32 800,00
UAH з ПДВ