Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва") - Реконструкція будівлі під "Будинок правосуддя" по вул. Волкова, 2 (вул.Героїв України, 6/13) в м. Кропивницькому Кіровоградської області
Other building completion work - (DSTU BD.1.1-1:2013 "Rules for determining the cost of construction") – The reconstruction of the "House of Justice" building at 2, Volkova St.(6/13, Heroiv Ukrainy St.) in Kropyvnytskyi in Kirovograd region.
Очікувана вартість
176 765 098,80 UAH
UA-2018-11-27-002217-b d0af6dffd4e8445b8a38c9eb9deb4849
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берест Ганна Олександрівна

+380522225744 berest@kr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 26241445
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40
Контактна особа: Берест Ганна Олександрівна
+380522225744
berest@kr.court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Бондаренко Олександр Миколайович
+380675362861
bondarenkobud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Territorial Department of the State Judicial Administration of Ukraine in Kirovograd region
National ID: 26241445
Contact point: Berest Ganna Oleksandrivna
+380522225744
berest@kr.court.gov.ua
Additional contacts: Bondarenko Olexandr Mykolayovych
+380675362861
bondarenkobud@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2019 17:49
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 17:49
Початок аукціону: 13 лютого 2019 14:46
Очікувана вартість: 176 765 098,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178 996,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 353530.2 UAH
Publication date: 27 листопада 2018 17:45
Enquiries until: 04 січня 2019 17:49
Complaints submission until: до 10 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 січня 2019 17:49

Information

Estimated total value: 176 765 099 UAH including VAT
Minimal lowering step: 178 997 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва") - Реконструкція будівлі під "Будинок правосуддя" по вул. Волкова, 2 (вул.Героїв України, 6/13) в м. Кропивницькому Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Волкова, 2(вул. Героїв України 6/13)
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Other building completion work - (DSTU BD.1.1-1:2013 "Rules for determining the cost of construction") – The reconstruction of the "House of Justice" building at 2, Volkova St.(6/13, Heroiv Ukrainy St.) in Kropyvnytskyi in Kirovograd region.
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 31 серпня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 12:40
Учасникам торгів 27.12.18.pdf
27 грудня 2018 12:40
Додаток 6.doc
14 грудня 2018 14:18
Учасникам торгів 14.12.2018.pdf
14 грудня 2018 14:18
Додаток 7 частина 2 Підсумок відомостей ресурсів.pdf
27 листопада 2018 17:45
Додаток 7.pdf
27 листопада 2018 17:45
Додаток 5.doc
27 листопада 2018 17:45
Додаток 4.docx
27 листопада 2018 17:45
Додаток 3.doc
27 листопада 2018 17:45
Додаток 2.doc
27 листопада 2018 17:45
Додаток 1.doc
27 листопада 2018 17:45
Тендерна документація.doc
27 грудня 2018 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 12:40
Учасникам торгів 27.12.18.pdf
27 грудня 2018 12:40
Додаток 6.doc
27 листопада 2018 17:45
Додаток 6.doc
14 грудня 2018 14:18
Учасникам торгів 14.12.2018.pdf
14 грудня 2018 14:18
Додаток 7 частина 2 Підсумок відомостей ресурсів.pdf
27 листопада 2018 17:45
Додаток 7.pdf
27 листопада 2018 17:45
Додаток 5.doc
27 листопада 2018 17:45
Додаток 4.docx
27 листопада 2018 17:45
Додаток 3.doc
27 листопада 2018 17:45
Додаток 2.doc
27 листопада 2018 17:45
Додаток 1.doc
27 листопада 2018 17:45
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад тендерної документації
Дата подання: 11 грудня 2018 17:55
Дата відповіді: 14 грудня 2018 14:19
Шановний Замовнику! Закон України «По публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Розглянувши документи, що було завантажено на портал «prozoro» за предметом закупівлі, хочемо наголосити на тому, що відсутня інформація щодо матеріальних ресурсів, які повинні бути використані при будівництві об’єкта закупівлі. Статтею 3 Закону передбачені принципи здійснення закупівель, а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, обмеживши можливих учасників в наданні інформації щодо матеріальних ресурсів, які повинні використовуватись при будівництві об’єкта закупівлі, розмістивши тільки креслення в pdf форматі, вбачається бажання Замовника обмежити добросовісну конкуренцію. Також, наголошуємо на тому, що порушується один із основних принципів здійснення закупівель, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи вищевикладене, з метою усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, просимо Вас розмістити на порталі «prozoro» підсумкову відомість ресурсів по об’єкту закупівлі Реконструкція будівлі під "Будинок правосуддя" по вул. Волкова, 2 (вул.Героїв України, 6/13) в м. Кропивницькому Кіровоградської області.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою дотримання вимог закону публікуємо підсумкову відомість, проте, для забезпечення рівних умов і якісного підходу до підготовки цінової пропозицій учасниками торгів, залишаємо ціновий показник неопублікований.
Додаток №6 тендерної документації "Договір Підряду"
Дата подання: 28 грудня 2018 10:25
Дата відповіді: 28 грудня 2018 15:23
Згідно змін, опублікованих 27.12.2018р. , в п.3.7. "........Замовник може перерахувати Г енпідряднику попередню оплату (аванс) згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше 90 календарних днів. Розмір авансу не може перевищувати ЗО відсотків суми бюджетних зобов’язань на 2019 рік за даним Договором згідно пункту 3.2. Попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику на небюджетний рахунок № ______________, відкритий на ім'я Г енпідрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Г енпідрядником виключно з таких рахунків на цілі визначені договором. ....." Прошу надати роз'яснення. Генпідрядник, для отримання авансу, повинен відкрити рахунок в органах Казначейства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2018 №1074 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №117», яка набрала чинності 18.12.2018, було внесені зміни до Постанови №117, а саме доповнено її пунктом 21 наступного змісту:
«Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг».
Враховуючи вищезазначене Генпідрядник, для отримання авансу, повинен відкрити рахунок в органах Казначейства.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 лютого 2019
UA-2018-11-27-002217-bd0af6dffd4e8445b8a38c9eb9deb4849
Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 26241445
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 40
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "Архітектурно-реставраційне бюро" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БК САН" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРАНБУД"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Хозхімсервіс
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "МЕГАБУД-БК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 лютого 2019 17:22
Протокол
07 лютого 2019 17:24
Електронний підпис

Публічні документи

11 січня 2019 11:06
Електронний підпис
11 січня 2019 10:59
Лист згода.pdf
11 січня 2019 10:59
Договір підряду.pdf
11 січня 2019 10:01
Електронний підпис
11 січня 2019 08:54
Блок№16.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№15.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№14.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№13.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№12.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№11.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№10.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№9.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок №8.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№6.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№3.pdf
11 січня 2019 08:54
Блок№2(таб).pdf

Документи

07 лютого 2019 17:35
Протокол
07 лютого 2019 17:36
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2019 15:17
Електронний підпис
25 лютого 2019 15:08
Довідка з МВС
25 лютого 2019 15:08
календарний графік
25 лютого 2019 15:08
Ліцензія,додаток, дозвіл
25 лютого 2019 15:07
Довідка з ДФС
25 лютого 2019 15:07
Кошторис
18 лютого 2019 10:01
Електронний підпис
18 лютого 2019 09:26
КОШТОРИС (оновлений)
15 лютого 2019 19:50
Кошторис
15 лютого 2019 19:50
Цінова пропозиція
15 лютого 2019 19:47
Кошторис
15 лютого 2019 19:47
Цінова пропозиція
15 лютого 2019 19:29
цінова пропозиція
15 лютого 2019 19:29
кошторис
15 лютого 2019 19:21
Кошторис
15 лютого 2019 19:21
Цінова пропозиція
15 лютого 2019 19:02
Кошторис
15 лютого 2019 19:02
Цінова пропозиція
11 січня 2019 16:06
Електронний підпис
11 січня 2019 16:06
Електронний підпис
11 січня 2019 15:57
_2_ДОВІДКА ІТР.pdf
11 січня 2019 11:41
Електронний підпис
11 січня 2019 11:41
Електронний підпис
11 січня 2019 11:28
_22_ВИТЯГ ПДВ.pdf
11 січня 2019 11:28
_20_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 січня 2019 11:28
_19_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 січня 2019 11:28
_16_ВИПИСКА З ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2019 11:28
_2_ДОВІДКА ІТР.pdf
11 січня 2019 11:28
_15_.СТАТУТ.pdf
11 січня 2019 11:27
760.imd

Документи

07 лютого 2019 17:38
Протокол
07 лютого 2019 17:39
Електронний підпис

Публічні документи

11 січня 2019 16:38
Банківська гарантія.rar
11 січня 2019 16:37
персоніфікація.rar
11 січня 2019 16:37
технічні вимоги.rar
11 січня 2019 16:36
Довідка екологія.pdf
11 січня 2019 16:36
Статут.pdf
11 січня 2019 16:36
Наказ 1-ок.pdf
11 січня 2019 16:36
ліцензія 2.pdf
11 січня 2019 16:36
дозвіл 2.jpg
11 січня 2019 16:36
дозвіл 1.jpg
11 січня 2019 16:36
Договора аренди.rar
11 січня 2019 16:36
Договір ПСБ.pdf
11 січня 2019 16:36
Договір ОАЗІС.pdf
11 січня 2019 16:36
Договір МОНТАЖСТИЛЬ.pdf
11 січня 2019 16:36
виписка з ЄДР.pdf
11 січня 2019 16:36
відгуки.pdf
11 січня 2019 16:36
Субпідрядники ПСБ.rar

Документи

07 лютого 2019 17:41
Протокол
07 лютого 2019 17:41
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2019 16:30
Електронний підпис
14 січня 2019 15:54
Довідка ст. 17.pdf
14 січня 2019 13:38
Договори оренди.rar
14 січня 2019 13:38
Ліцензія СС2 СС3.PDF
14 січня 2019 13:37
Устав.PDF
14 січня 2019 13:37
Протокол 2.pdf
14 січня 2019 13:37
Наказ директор.PDF
14 січня 2019 13:37
Обладнання власне.rar
14 січня 2019 13:37
Посвідчення з ОП.rar
14 січня 2019 13:37
Ліцензія АВК-5.pdf
14 січня 2019 13:37
Витяг ПДВ.PDF
14 січня 2019 13:37
Виписка ЄДР.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРАНБУД" #42143944

№ рішення у справі

55-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

07 лютого 2019 17:44
Протокол
07 лютого 2019 17:45
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2019 17:47
Електронний підпис
14 січня 2019 17:47
Електронний підпис
14 січня 2019 17:46
додаток5.pdf
14 січня 2019 17:44
Додаток4.pdf
14 січня 2019 17:44
Листи та довідки.pdf
14 січня 2019 16:12
Ліцензія учасника.pdf
14 січня 2019 16:02
Статут учасника.pdf
14 січня 2019 13:37
Аналогічний договір2.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Хозхімсервіс #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

07 лютого 2019 17:46
Протокол
07 лютого 2019 17:47
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2019 16:30
Електронний підпис
14 січня 2019 16:30
Електронний підпис
14 січня 2019 16:20
Календарний графік.PDF
14 січня 2019 16:20
РОзрахунок прибутку.PDF
14 січня 2019 16:20
Цінова пропозиція.PDF
14 січня 2019 16:19
Тендерна пропозиція.PDF
14 січня 2019 16:19
Копія виписки з ЄДР.PDF
14 січня 2019 16:19
Копія Статуту.pdf
14 січня 2019 16:19
Копії відгуків.PDF

Документи

07 лютого 2019 17:49
Протокол
07 лютого 2019 17:50
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2019 17:43
Електронний підпис
14 січня 2019 17:10
ДОДАТОК 10.rar
14 січня 2019 16:44
ДОДАТОК 6.rar
14 січня 2019 16:44
ДОДАТОК 5.rar
14 січня 2019 16:44
ДОДАТОК 4.rar
14 січня 2019 16:44
ДОДАТОК 3.rar
14 січня 2019 16:44
ДОДАТОК 2.rar
14 січня 2019 16:44
ДОДАТОК 1.rar
14 січня 2019 16:44
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.rar

Документи

07 лютого 2019 17:51
Протокол
07 лютого 2019 17:52
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2019 17:25
Електронний підпис
14 січня 2019 17:23
Додаток 8.PDF
14 січня 2019 17:23
Додаток 7.PDF
14 січня 2019 17:23
Додаток 6.PDF
14 січня 2019 17:22
Додаток 9.PDF
14 січня 2019 17:22
Додаток 2.PDF
14 січня 2019 17:22
Додаток 1.PDF
14 січня 2019 17:22
Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"

ПП "Архітектурно-реставраційне бюро"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БК САН"

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРАНБУД"

ТОВ Хозхімсервіс

ТОВ "МЕГАБУД-БК"

ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Архітектурно-реставраційне бюро" 175 635 897,15
UAH з ПДВ
129 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Хозхімсервіс 176 753 280,00
UAH з ПДВ
130 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 15:17
Електронний підпис
25 лютого 2019 15:08
Довідка з МВС
25 лютого 2019 15:08
календарний графік
25 лютого 2019 15:08
Ліцензія,додаток, дозвіл
25 лютого 2019 15:07
Довідка з ДФС
25 лютого 2019 15:07
Кошторис
18 лютого 2019 10:01
Електронний підпис
18 лютого 2019 09:26
КОШТОРИС (оновлений)
15 лютого 2019 19:50
Кошторис
15 лютого 2019 19:50
Цінова пропозиція
15 лютого 2019 19:47
Кошторис
15 лютого 2019 19:47
Цінова пропозиція
15 лютого 2019 19:29
цінова пропозиція
15 лютого 2019 19:29
кошторис
15 лютого 2019 19:21
Кошторис
15 лютого 2019 19:21
Цінова пропозиція
15 лютого 2019 19:02
Кошторис
15 лютого 2019 19:02
Цінова пропозиція
11 січня 2019 16:06
Електронний підпис
11 січня 2019 16:06
Електронний підпис
11 січня 2019 15:57
_2_ДОВІДКА ІТР.pdf
11 січня 2019 11:41
Електронний підпис
11 січня 2019 11:41
Електронний підпис
11 січня 2019 11:28
_22_ВИТЯГ ПДВ.pdf
11 січня 2019 11:28
_20_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 січня 2019 11:28
_19_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
11 січня 2019 11:28
_16_ВИПИСКА З ЄДРПОУ.pdf
11 січня 2019 11:28
_2_ДОВІДКА ІТР.pdf
11 січня 2019 11:28
_15_.СТАТУТ.pdf
11 січня 2019 11:27
760.imd

Публічні документи

14 січня 2019 16:30
Електронний підпис
14 січня 2019 16:30
Електронний підпис
14 січня 2019 16:20
Календарний графік.PDF
14 січня 2019 16:20
РОзрахунок прибутку.PDF
14 січня 2019 16:20
Цінова пропозиція.PDF
14 січня 2019 16:19
Тендерна пропозиція.PDF
14 січня 2019 16:19
Копія виписки з ЄДР.PDF
14 січня 2019 16:19
Копія Статуту.pdf
14 січня 2019 16:19
Копії відгуків.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Архітектурно-реставраційне бюро"

ТОВ Хозхімсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Архітектурно-реставраційне бюро"
#33379440
Переможець 129 900 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 13:14

Документи

20 лютого 2019 13:14
Електронний підпис
20 лютого 2019 13:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Архітектурно-реставраційне бюро"
#33379440
129 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2019 13:14
Електронний підпис
20 лютого 2019 13:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 09:00
Звіт укладений
27 серпня 2020 08:58
Акти укладений
27 серпня 2020 08:58
Додоткова укладений
27 серпня 2020 08:58
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:12
Додаткова553 pdf.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:10
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 17:29
Догдаткова 292.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:37
Догдаткова 291.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 16:36
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 17:38
152.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 17:37
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 09:51
139.pdf зміни до договору
22 березня 2019 09:48
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 15:25
Договір укладений
06 березня 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Розділу 3 "Ціна договору" доповнити абзацом 2 наступного змісту: "Сума бюджетних зобов’язань на 2019 рік становить – 24 468 100,00 грн. (двадцять чотири мільйона чотириста шістдесят вісім тисяч сто грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 078 016, 67 грн. (чотири мільйони сімдесят вісім тисяч шістнадцять грн. 67 коп.). Сума бюджетних зобов'язань протягом 2019 року може бути збільшена, відповідно до бюджетних призначень, шляхом укладання додаткової угоди. 2. Внести зміни до пункту 3.7. Розділу 3 "Ціна договору" та викласти його у наступній редакції: 3.7. Замовник може частинами перерахувати Генпідряднику попередню оплату (аванс) на загальну суму – 4 893 620,00 грн. (чотири мільйона вісімсот дев'яносто три тисячі шістсот двадцять грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ 815 603,33 грн. (вісімсот п'ятнадцять тисяч шістсот три грн. 33 коп.) у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" на строк до 90 календарних днів. Попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику на небюджетний рахунок 37126033379440, відкритий на ім'я Генпідрядника в ДКСУ м. Київ МФО 820172, у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Генпідрядником виключно з цього рахунку на цілі визначені договором. Попередня оплата призначається для виконання робіт, в тому числі придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Генпідрядник протягом не більше 90 календарних днів з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання підписаними актами приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ-2в та довідками про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3. У разі не використання попередньої оплати протягом 90-денного терміну, невикористані кошти повертаються Замовнику.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення назви об'єкта
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 3.7. Розділу 3 «Ціна договору» та викласти його у наступній редакції: 3.7. Замовник може частинами перерахувати Генпідряднику попередню оплату (аванс) на загальну суму – 7 553 448,00 грн (сім мільйонів п’ятсот п’ятдесят три тисячі чотириста сорок вісім грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ 1 258 908,00 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот вісім грн. 00 коп.) у відповідності до Постанови Кабінета Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк до 80 календарних днів. Попередня оплата Замовником здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Генпідряднику на не бюджетний рахунок 37126033379440, відкритого на ім’я Генпідрядника в ДКСУ м. Київ МФО 820172, у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Генпідрядником виключно з цього рахунку на цілі визначені договором. Попередня оплата призначається для придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Генпідрядник протягом не більше 80 календарних днів з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання підписаними актами приймання виконаних підрядних робіт за формою КБ-2в та довідками про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3. У разі не використання попередньої оплати протягом 80-денного терміну, невикористані кошти повертаються Замовнику.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 291
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Додатку №2 до Договору "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 292
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Розділу 3 "Ціна договору " доповнити абзацом 2 наступного змісту: "Сума бюджетних зобов'язань на 2019 рік становить - 38 489 067.68 грн., у тому числі ПДВ 6414844.61 грн."
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 553
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2019 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 38 489 067,68
UAH (в тому числі ПДВ 6 414 844,61 UAH)
Причини розірвання договору: Замовник та Генпідрядник дійшли згоди розірвати Договір №105 від 06.03.2019 року з 25 серпня 2020 року.