Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Без назви
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2018-11-27-002192-b 70c89864b164401ebc3359ea0ac6f5af
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000000000000

000000000000 000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000, 000000000000
Контактна особа: 0000000000000000000000000
000000000000
000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
Official name: 000000000000000000000000000000000000000000000000000
National ID: 00000000
Contact point: 00000000000000000000000000
000000000000
000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2018 18:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 17:38
00000000
27 листопада 2018 17:37
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
27 листопада 2018 17:37
00000000000000000000000000000000000
27 листопада 2018 17:36
00000000000000000000000000000000000
27 листопада 2018 17:36
00000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-12-000002 ● 69ecd1c1b25e49cf8abacdf004c75229
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2018 12:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2018 Одеса № 346
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі»
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель:
- oголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за унікальним номером UA-2018-11-16-001211-c, оприлюднено 16.11.2018 року.
- oголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу за унікальним номером UA-2018-11-27-002192-b, оприлюднено 27.11.2018 року.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.



Начальник О. МУРАТОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-12 16:47:35

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва будівлі казарми у військовому містечку №75, м. Калинівка, Вінницька область. Шифр – 75/К (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-27-002192-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) який номер ID оприлюдненої інформації про планування проведення закупівлі щодо будівництва будівлі казарми у військовому містечку №75, м. Калинівка, Вінницька область. Шифр – 75/К. Очікувана вартість 28 863 818,00 грн з ПДВ (надати посилання на номер ID плану закупівель, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель)?
2) яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо дотримання учасником вимог встановлених у примітці до п.п.п.2 п.п. 12.3. п. 12 оголошення про проведення відбору на закупівлю робіт для гарантованого забезпечення потреб оборони на об’єкті «Будівництво будівлі казарми у військовому містечку №75, м. Калинівка, Вінницька область. Шифр – 75/К» (далі – ОППВ), адже відповідно до оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2018-10-05-000758-a, UA-2018-10-12-000386-a) гарантовані учасником робітники на період виконання робіт на об’єкті Замовника у той самий період заявлені, як такі, що будуть задіяні для виконання робіт на інших об’єктах?
3) яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо дотримання учасником п.п.п. 3 п.п. 12.3. п. 12 ОППВ, адже відповідно до відгуку щодо виконання робіт за аналогічним договором означений у ньому договір не завершений і роботи тривають?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-14 17:30:45

Відповідь на поставленні питання

1) ID оприлюдненої інформації про планування проведення закупівлі щодо будівництва будівлі казарми у військовому містечку №75, м. Калинівка, Вінницька область. Шифр – 75/К - UA-P-2018-07-28-000217-b (Додаток 1)
2) відповідно до п.п.п.2 п.п. 12.3 п.12 оголошення – підтвердженням кваліфікаційним критеріям визначено виключно наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації та наявність 3 працівників, які мають вищу освіту в галузі будівництва та досвід роботи на посаді начальника будівельної дільниці або виконавця робіт не менше 3 роки.
Примітка щодо гарантій учасника спрямована на подальші взаємовідносини підрядника та замовника щодо кваліфікованого та якісного виконання робіт на будівництві військових (режимних) об’єктах.
відповідно до примітки в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих №12 від 3 грудня 2018 року Директор Стаднійчук Михайло Степанович за особистим підписом та печаткою на сторінці 4 засвідчує: «Учасник гарантує, що заявлені у Довідці працівники відповідних професій та кваліфікації не будуть залучені на період виконання робіт на об’єкті Замовника на інших об’єктах будівництва.». Тобто замовник має право надати відповідні фамілії працівників на оформлення тимчасових перепусток (або перевірки відповідними службами) для проходу на територію військової частини та вимагати від підрядника відповідно його гарантій залучення саме цих працівників.
3) за своїм контекстом поставлене питання не відповідають змісту відгуку, наданого ТОВ «Техноторг» про виконання робіт згідно договору підряду №12/12/2016-ГП, в якому чітко зазначено, що ТОВ «Будівельна компанія Стам» виконала роботи по будівництву магазину гуртової та роздрібної торгівлі запасними частинами сільськогосподарської техніки ТОВ «Техноторг» по вул.. Немирівське шосе в с. Вінницькі хутори, Вінницького району, Вінницької області.
Інформація крім того, була перевірена та підтверджується відомостями, що містяться у вільному доступі на веб-порталі ДАБІ, про готовність об’єкта до експлуатації (додаток 2).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Недоліки усуненні. шляхом прикриплення нових документів.

2019-01-03 11:08:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 11 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Переговорна процедура закупівлі в частині оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу плану закупівлі Замовника на 2018 рік здійснена не у відповідності до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Переговорна процедура закупівлі в частині оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу плану закупівлі Замовника на 2018 рік здійснена не у відповідності до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2019-01-10 15:17:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 19:13
000000000000000000000
06 грудня 2018 19:13
000000000000000000000000000
06 грудня 2018 19:13
000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:51
00000000
05 грудня 2018 14:46
0000000000000000000000
05 грудня 2018 14:46
00000000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:46
0000000000000000000
05 грудня 2018 14:46
000000000000
05 грудня 2018 14:46
00000000000
05 грудня 2018 14:46
00000000000
05 грудня 2018 14:46
00000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:46
00000000000000000
05 грудня 2018 14:46
0000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
00000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
0000000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
00000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
00000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
0000000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
000000000000000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
000000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
000000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
00000000000000000000000
05 грудня 2018 14:45
00000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2018 20:07

Документи

08 грудня 2018 20:06
00000000
08 грудня 2018 20:05
00000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 18:02
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2018 20:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2018 20:06
00000000
08 грудня 2018 20:05
00000000000000000000000000000000000
05 грудня 2018 18:02
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 зміни до договору
26 жовтня 2021 15:02
00000000 зміни до договору
26 жовтня 2021 14:59
00000000 зміни до договору
12 травня 2021 15:32
00000000000000000000000000 зміни до договору
12 травня 2021 15:30
00000000 зміни до договору
12 травня 2021 11:21
0000000000000000000000 зміни до договору
12 травня 2021 11:19
00000000 зміни до договору
03 січня 2021 15:01
00000000000000 зміни до договору
03 січня 2021 14:44
00000000 зміни до договору
12 грудня 2019 16:00
00000000000000000000 зміни до договору
12 грудня 2019 15:59
00000000 зміни до договору
22 листопада 2019 19:00
00000000000000000000 зміни до договору
22 листопада 2019 18:59
00000000000000000 зміни до договору
22 листопада 2019 18:59
00000000 зміни до договору
28 грудня 2018 10:04
00000000000000000000 зміни до договору
28 грудня 2018 10:02
00000000 укладений
21 грудня 2018 22:21
0000000000000000000 укладений
21 грудня 2018 22:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
  • 00000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML