Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork (Operational maintenance of public roads of the state value M-14 Odessa - Melitopol - Novoazovsk (in Taganrog city), km 55 + 550 - km 139 + 716 and N-14 Aleksandrovka - Kropivnitsky - Nikolayev, km 235 + 650 - km 239 +273 within the city of Mykolayiv and territorial roads of the general use of the state significance of Berezansky, Veselinivsky, Mykolayivsky and Ochakivskyi royons of the Mykolaiv region)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Вебсайт: | http://www.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Контактна особа: |
Служба автомобільних доріг 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Evgeniya Oniksimova 380512563860 mykolsad@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2018 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 січня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 443 177 608,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Publication date: | 27 листопада 2018 16:56 |
Enquiries until: | 07 січня 2019 19:00 |
Complaints submission until: | до 13 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 січня 2019 19:00 |
Information
Estimated total value: | 443 177 608 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 51 630 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2019 16:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2019 16:41 |
Проект договору ЕУ 2019_2020 закреслені 09 01 19.doc | |
09 січня 2019 16:41 |
Проект договору ЕУ 2019_2020 09 01 19.doc | |
09 січня 2019 16:40 |
ТД експлуатаційне утримання південний регіон закреслені 09 01 19.doc | |
09 січня 2019 16:40 |
ТД експлуатаційне утримання південний регіон нова редакція 09 01 19.doc | |
09 січня 2019 16:39 |
Перелік змін 09 01 19.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-11-000020 ● 761d6532148344e1ba52e98d560188d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.02.2019 № 38
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-27-002026-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 листопада 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Д. ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-12 13:55:36
Запит замовнику щодо надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за предметом «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), км 55+550 – км 139+716 і Н-14 Олександрівка – Кропивницький - Миколаїв, км 235+650 – км 239+273 в межах міста Миколаєва та територіальних автомобільних доріг загального користування державного значення Березанського, Веселинівського, Миколаївського та Очаківського районів Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) Пояснити, на якій підставі прийнято рішення щодо визначення «Розміру бюджетного призначення за кошторисом або очікуваної вартості предмета закупівлі» у сумі 443 177 608,00 грн та строку надання послуг в термін до 31.12.2020? Пояснити, чи затверджений в установленому порядку план фінансування відносно предмета закупівлі на період до 31.12.2020?
2) Пояснити, на якій підставі прийнято рішення (Додаток 5 до тендерної документації) щодо застосування норм (умов) наказу Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України «Про затвердження Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов'язаних з утриманням автомобільних доріг» від 21.09.2012 №573/1019 (далі – Наказ № 573/1019) з метою визначення додаткових витрат у обсязі 10% від вартості робіт по технічному завданню для виконання непередбачуваних робіт, в тому числі зазначити, яким чином визначений вищезазначений обсяг додаткових витрат?
3) Додатком 2 до тендерної документації «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» передбачено: «* Звертаємо увагу! До довідки включаються працівники, що будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі». Згідно з умовами пунктів 3.5 та 3.7 тендерної документації Додаток 2 подається відносно учасника та субпідрядних організацій. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чи означає вказана вимога, що учасникам в «Довідках про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» достатньо зазначити будь-яку кількість працівників, відмінну від нуля щодо кожної довідки.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-15 16:21:50
Пояснення Замовника на запит
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше звернення та надає пояснення.
По першому питанню:
Рішення щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в сумі 443 177 608,00 грн. прийняте на підставі затвердженої наказом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області №147-О від 16.11.2018 кошторисної документації (зі змінами, внесеними наказом №153-О від 30.11.2018року). Склад і обсяги робіт з експлуатаційного утримання в кошторисній документації визначені виходячи з оцінки фактичного стану автомобільних доріг загального користування державного значення і зафіксовані в дефектному акті.
Рішення щодо строку надання послуг в термін до 31.12.2020 року (тобто на два роки) прийняте на підставі положень ст..6 Закону України «Про автомобільні дороги»: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та інших видів автомобільних доріг може здійснюватися на основі довгострокових (до семи років) договорів (контрактів) про утримання автомобільних доріг загального користування за принципом забезпечення їх експлуатаційного стану відповідно до нормативно-правових актів, норм та стандартів.
Істотними умовами такого договору є:
предмет договору;
ціна договору, порядок її коригування та застосування
штрафних санкцій;
порядок оплати виконаних робіт та джерела фінансування;
розмір та порядок використання гарантійної суми (притримання)
та резервної суми;
строки початку та закінчення виконання робіт;
порядок виконання та вимоги до організації робіт;
порядок приймання-передачі виконаних робіт;
права та обов’язки сторін;
умови страхування ризиків;
порядок забезпечення робіт проектною документацією та
матеріальними ресурсами;
порядок залучення субпідрядників;
порядок здійснення замовником контролю якості ресурсів та
виконаних робіт;
гарантійні обов’язки підрядника, порядок усунення недоліків;
відповідальність сторін за порушення умов договору;
відповідальність за шкоду, завдану внаслідок
дорожньо-транспортної пригоди і зупинки руху;
спеціальні умови.
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області є державною організацією, одержувачем бюджетних коштів. Відповідно п.9 Загальних положень Постанови Кабінету Міністрів України №228 від 28 лютого 2002 р. «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» (зі змінами), одержувач бюджетних коштів використовує бюджетні кошти на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі відповідного розпорядника бюджетних коштів. Виходячи із зазначеного, план фінансування Службою не складається та не затверджується.
По другому питанню:
Рішення щодо застосування норм Наказу № 573/1019 прийняте у зв’язку з тим, що на момент формування кошторисної документації та проведення закупівлі відсутні фактичні данні на непередбачувані роботи (роботи, які неможливо чітко спрогнозувати). Неможливо передбачити обсяги та види аварійних та інших робіт, потреба в яких на дорогах області може виникнути неочікувано - для ліквідації наслідків та попередження аварійних ситуацій, несприятливих погодних умов та інших. Слід зазначити, що витрати на виконання непередбачуваних робіт в обсязі 10% не є додатковими, зазначений обсяг передбачений кошторисною документацією та включений до очікуваної вартості закупівлі.
Витрати на виконання непередбачуваних робіт в обсязі 10% визначені в межах 15%, регламентованих Наказом № 573/1019 та СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання»
По третьому питанню.
Учасники в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі» мають зазначити будь-яку кількість працівників, за умови що вказані особи будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-18 17:59:47
Запит замовнику щодо надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за предметом «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), км 55+550 – км 139+716 і Н-14 Олександрівка – Кропивницький - Миколаїв, км 235+650 – км 239+273 в межах міста Миколаєва та територіальних автомобільних доріг загального користування державного значення Березанського, Веселинівського, Миколаївського та Очаківського районів Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) В поясненнях Замовника від 15.02.2019 зазначено: «Витрати на виконання непередбачуваних робіт в обсязі 10% визначені в межах 15%, регламентованих Наказом № 573/1019 та СОУ 42.1-37641918-085:2018». Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, які саме норми (зазначити відповідний пункт) наказу Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України «Про затвердження Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг та нормативів витрат, пов'язаних з утриманням автомобільних доріг» від 21.09.2012 №573/1019 (далі – Наказ № 573/1019) дозволяють Замовнику встановити в «Технічному завданні» (додаток 5 до тендерної документації) наступну умову: «Враховуючи неможливість заздалегідь врахувати усі обсяги аварійних робіт та інші роботи передбачити на виконання непередбачуваних робіт 10% від вартості робіт по технічному завданню згідно наказу № 573/1019»? Також, пропонуємо пояснити, на якій підставі в пункті 6.3 Проекту договору (додаток 6 до тендерної документації) застосовано посилання на Наказ № 573/1019 під час визначення резервної суми?
2) Пропонуємо пояснити, якими саме умовами проекту договору визначено розмір гарантійної суми (притримання) та порядок її (його) використання?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-21 11:29:01
Пояснення Замовника на запит
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше звернення та надає пояснення.
По першому питанню:
Додаток 8 до Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України №573/1019 від 21.09.2012 (далі – Наказ № 573/1019) визначає комплекс робіт та їх обсяги для забезпечення нормальних умов руху автотранспорту. Пунктом 9 зазначеного додатку є непередбачувані роботи, при цьому текстом під табличною частиною визначено, що у разі відсутності фактичних даних на непередбачувані роботи, їх можна орієнтовно прийняти як 15% від суми за пунктами 1-8 цього додатка. Так як на момент формування кошторисної документації та проведення закупівлі відсутні фактичні данні на непередбачувані роботи (роботи, які неможливо чітко спрогнозувати) з підстав, зазначених у попередньому поясненні, Службою в межах діючих нормативних документів, внесено до додатку 5 до тендерної документації умову «Враховуючи неможливість заздалегідь врахувати усі обсяги аварійних робіт та інші роботи передбачити на виконання непередбачуваних робіт 10% від вартості робіт по технічному завданню згідно наказу № 573/1019».
Замовник визначив витрати на непередбачувані роботи у розмірі 10% від вартості робіт, що передбачені технічним завданням тендерної документації в якості резервної суми, саме на цій підставі пункт 6.3 проекту договору містить посилання на Наказ № 573/1019. Зазначене повністю відповідає умовам тендерної документації, так як витрати на непередбачувані роботи у розмірі 10% визначені додатком 5 до тендерної документації, та не суперечить жодним нормативам документам.
По другому питанню:
Розмір гарантійної суми та порядок її використання визначено пунктами 6.1 та 6.2 розділу 6 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ» проекту договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ" АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСЕРВІС" |
443 177 608,00
UAH з ПДВ
|
443 125 978,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ" АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
443 177 608,00
UAH з ПДВ
|
443 177 608,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСЕРВІС" #38524556 |
Переможець |
443 125 978,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 13:56
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 лютого 2019 12:09 |
Коментар щодо відміни: | ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) |
27 лютого 2019 12:08
|
Повідомлення про відміну торгів.doc |