Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі (коригування "Стадії проект")
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2018-11-27-001929-b ● 18d24e42a9a945199abb89ca64617226
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34879125 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz/#/createProfile |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Солом'янська, 3 офіс 614 |
Контактна особа: |
Berezivskuj Mukola Vasulovush 380445201263 solomservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2018 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2018 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2018 23:00 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі (коригування "Стадії проект")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі (коригування "Стадії проект")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03110, Україна, місто Київ, Київ, вул. Солом'янська, 3, оф 614
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2018
—
14 червня 2019
ДК 021:2015: 71223000-7 — Послуги у сфері архітектури прибудов
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2018 16:54 |
ПРОТОКОЛ 52.docx |
27 листопада 2018 16:53 |
ТД Тупікова, 27, допорогова.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-27-001929-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 30 листопада 2018 10:01
Дискримінація
Замовник в п. 7 додатку 3 до документації вимагає надання учасником копії кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва). Зазначена вимога не відноситься до предмету закупівлі, оскільки цей сертифікат стосується технології будівельного виробництва, а предметом закупівлі є коригування проектно-кошторисної документації. Встановлення такої вимоги до учасників, може свідчити про прописування вимог під конкретного учасника.
Замовник в п. 7 додатку 3 до документації вимагає надання учасниками кваліфікаційних сертифікатів ГІП та ГАП та інженерів-проектувальників, це суперечить вимогам чинного законодавства України оскільки:
1) В залежності від специфіки своєї діяльності та обсягів робіт, проектна організація САМОСТІЙНО визначає кількість фахівців, які повинні мати кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом професійної діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури.
2) За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації.
3)Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури НЕ ПОТРЕБУЄ наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
4) Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту НЕ Є обов’язковим.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до документації та виключити дискримінаційні положення, а саме: виключити з вимог "копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва)", внести зміни до вимог та чітко зазначити, про те, що роботи розробляються під керівництвом ГІП або ГАП, якщо в учасника роботи проводяться під керівництвом ГІП то надається його сертифікат, якщо під керівництвом ГАП то сертифікат архітектора. У випадку якщо відповідні зміни не будуть внесені до документації це штучно звузить коло потенційних учасників та не презведе до економії публічних коштів.
Окрім того, Замовник в п. 10 додатку 3 документації вимагає від учасника подання кошторису розрахованого в програмному комплексі АС-4пир. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки в законодавстві відсутні вимоги, що саме лише ВИКЛЮЧНО в цьому програмному комплексі можна робити кошторис, це може свідчити про вимоги документації під конкретного учасника в якого є ця програма. Вимагаємо виключити вимогу до програмного комплексу АС-4пир.
Розгорнути
Згорнути
Замовник в п. 7 додатку 3 до документації вимагає надання учасниками кваліфікаційних сертифікатів ГІП та ГАП та інженерів-проектувальників, це суперечить вимогам чинного законодавства України оскільки:
1) В залежності від специфіки своєї діяльності та обсягів робіт, проектна організація САМОСТІЙНО визначає кількість фахівців, які повинні мати кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом професійної діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури.
2) За визначенням, наведеним у пункті 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (далі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, головний інженер проекту (далі – ГІП) – інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Тобто, ГІП є посадою, призначеним на яку може бути сертифікований інженер-проектувальник будь-якої спеціалізації.
3)Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури НЕ ПОТРЕБУЄ наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
4) Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту НЕ Є обов’язковим.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до документації та виключити дискримінаційні положення, а саме: виключити з вимог "копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва)", внести зміни до вимог та чітко зазначити, про те, що роботи розробляються під керівництвом ГІП або ГАП, якщо в учасника роботи проводяться під керівництвом ГІП то надається його сертифікат, якщо під керівництвом ГАП то сертифікат архітектора. У випадку якщо відповідні зміни не будуть внесені до документації це штучно звузить коло потенційних учасників та не презведе до економії публічних коштів.
Окрім того, Замовник в п. 10 додатку 3 документації вимагає від учасника подання кошторису розрахованого в програмному комплексі АС-4пир. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки в законодавстві відсутні вимоги, що саме лише ВИКЛЮЧНО в цьому програмному комплексі можна робити кошторис, це може свідчити про вимоги документації під конкретного учасника в якого є ця програма. Вимагаємо виключити вимогу до програмного комплексу АС-4пир.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 22:34
Вимогу задоволено частково та внесено зміни в п. 7 додатку 3 тендерної документації, а саме виключити п. 7.2.. Також доповнити п.10 додатку 3 до тендерної документації, а саме крім «АС-4пир» та формату word кошторисна документаці може бути надана в програмному комплексі АВК-5.
Стосовно інших питань тендерна документація по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі (коригування стадії проект) розроблена згідно вимог чинного законодавства.
Протокол рішення тендерного комітету КП "Солом'янка-Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації №53 від 30.11.2018 року.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно інших питань тендерна документація по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі (коригування стадії проект) розроблена згідно вимог чинного законодавства.
Протокол рішення тендерного комітету КП "Солом'янка-Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації №53 від 30.11.2018 року.
Вимогу задоволено частково та внесено зміни в п. 7 додатку 3 тендерної документації, а саме виключити п. 7.2.. Також доповнити п.10 додатку 3 до тендерної документації, а саме крім «АС-4пир» та формату word кошторисна документаці може бути надана в програмному комплексі АВК-5.
Стосовно інших питань тендерна документація по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі (коригування стадії проект) розроблена згідно вимог чинного законодавства.
Стосовно інших питань тендерна документація по об’єкту: «Реконструкція будівлі для розміщення дошкільного навчального закладу на вул. Генерала Тупікова, 27 у Солом'янському районі (коригування стадії проект) розроблена згідно вимог чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Оксі-К #33934902 |
Переможець |
1 040 619,36
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2018 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:56
|
Оксі.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 19:31
|
Додаткова угода Окси-К.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 19:10
|
додаток 5 1.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:17
|
додаток 5.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:16
|
додаток 4 1.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:16
|
додаток 4.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:16
|
додаток 3.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:14
|
додаток 2 2.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:14
|
додаток 2 1.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:14
|
додаток 2.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:14
|
додаток 1.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:14
|
договiр-5.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:02
|
договiр4.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:02
|
договiр3.pdf | укладений |
17 грудня 2018 21:02
|
договiр2.pdf | укладений |
17 грудня 2018 20:57
|
договiр2.pdf | укладений |
17 грудня 2018 20:56
|
договiр_1 14.12..pdf | укладений |
17 грудня 2018 20:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору у зв'язку з відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 13122018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 13122018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |