Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г
Очікувана вартість
731 565,00 UAH
UA-2018-11-27-001371-c 22b9e19069fa4e6ba6782a9d5e3bc8f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Набок

+380501382766 voms_misto@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 40212371
Вебсайт: http://hadiach-voms.at.ua
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Драгоманова, 4, пр. 2
Контактна особа: Світлана Набок
+380501382766
voms_misto@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 13 грудня 2018 12:06
Очікувана вартість: 731 565,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 194,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32300 штука
молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1590 штука
молоко згущене в банках 370 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 12:56
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-27-001371-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 27 грудня 2018 18:06
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 27.11.18 року в системі PROZORRO Замовник - Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області, оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом згідно ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г). В закупівлі взяло участь такі учасники: 1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна. 2. Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна. 3. ТОВ "МАРІ ФУДС". 4. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА. 5. ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ОКСАНА ОВКСЕНТІЇВНА. 6. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА. 17.12.2018 Замовником - Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області визначено переможцем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА. Однак, ми не погоджуємось із визначенням переможцем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА, так як пропозиція не відповідає тендерній документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) Відсутність підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання В п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлену вимогу: «На підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці учасники подають копії відповідних документів: - для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування) або копіями інших документів, що посвідчують законність володіння/користування». ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА надала в складі пропозиції копію договору оренди автомобіля від 1 вересня 2018 р. не в повному обсязі, адже відсутні підписи сторін договору. В такому разі пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям та має бути відхилена. 2) Відсутність інформації про субпідрядника розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник має надати інформацію про субпідрядника (субпідрядників). В складі пропозиції ФОП Луць Н. Г. відсутній вказаний документ. Керуючись викладеним, ПРОШУ: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Додатково перевірити тендерну пропозицію Учасника – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом згідно ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г). 4) 5) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовник - Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області скасувати рішення про визначення переможцем Учасника – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом згідно ДК 021:2015, код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г). Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2018 18:05
Рішення від 29.12.2018 № 13322.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2018 18:05
Рішення від 18.01.2019 № 591.pdf
Дата публікації: 23 січня 2019 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про визначення фізичної особи-підприємця Луць Надії Григорівни переможцем процедури закупівлі – "Молоко 2,5 % жирності в упаковці 1 л; молоко згущене в банках 370 г", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-11-27-001371-c буде скасоване.
Дата виконання рішення замовником: 24 січня 2019 12:17

Документи подані скаржником

27 грудня 2018 18:06
платіжне доручення 6.pdf
27 грудня 2018 18:06
скарга молоко.pdf

Документи подані замовником

08 січня 2019 15:46
Молоко.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА 451 700,00
UAH з ПДВ
406 978,55
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ОКСАНА ОВКСЕНТІЇВНА 460 987,47
UAH з ПДВ
406 979,87
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 618 665,00
UAH з ПДВ
406 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 727 590,00
UAH з ПДВ
423 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 552 493,20
UAH з ПДВ
552 493,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 666 715,20
UAH з ПДВ
666 715,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 18:02
Електронний підпис
12 грудня 2018 18:01
пропозиція.rar

Публічні документи

12 грудня 2018 18:04
Електронний підпис
12 грудня 2018 18:04
Персон.дані Коваль О.О..JPG
12 грудня 2018 18:04
Паспорт Коваль О.О.0002.JPG
12 грудня 2018 18:04
Паспорт Коваль О.О.0001.JPG
12 грудня 2018 18:04
Паспорт Коваль О.О..JPG
12 грудня 2018 18:04
Код ІПН Коваль О.О..JPG
12 грудня 2018 18:04
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 19:23
паспорт (2).jpg
11 грудня 2018 19:23
паспорт (4).jpg
11 грудня 2018 19:23
паспорт (5).jpg
11 грудня 2018 19:23
паспорт (1).jpg
11 грудня 2018 19:23
паспорт (6).jpg
11 грудня 2018 19:23
паспорт (3).jpg
11 грудня 2018 19:23
податок (1).jpg
11 грудня 2018 19:23
код.jpg
11 грудня 2018 19:23
податок (2).jpg
11 грудня 2018 19:23
виписка (2).jpg
11 грудня 2018 19:23
виписка (1).jpg

Публічні документи

11 грудня 2018 19:05
виписка з ЄДР (2).jpg
11 грудня 2018 19:05
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

25 січня 2019 11:27
Електронний підпис
25 січня 2019 11:27
молоко.pdf
12 грудня 2018 18:09
Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
12 грудня 2018 18:09
цінова.pdf
12 грудня 2018 18:09
технічка.pdf
12 грудня 2018 18:09
проект договору.pdf
12 грудня 2018 18:09
Підписаний_G1218-6259-GL_tender.pdf
12 грудня 2018 18:09
Підписаний_Лицензия.pdf
12 грудня 2018 18:09
загальні документи.pdf
12 грудня 2018 18:09
довідка ліцензування.pdf
12 грудня 2018 18:09
19000.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 16:08
Підписаний_Лицензия.pdf
12 грудня 2018 16:08
Підписаний_G1218-6170-GL_tender.pdf
12 грудня 2018 16:08
Підписаний_6170_s.pdf
12 грудня 2018 16:08
Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
12 грудня 2018 16:08
13. гарантійний лист.pdf
12 грудня 2018 16:08
12. проект договору.pdf
12 грудня 2018 16:08
10. центр накладні.jpg
12 грудня 2018 16:08
10. центр без накладних.pdf
12 грудня 2018 16:08
10. укрнафта накладні.pdf
12 грудня 2018 16:08
10. надія яйця.pdf
12 грудня 2018 16:08
10. надія сир накладні.pdf
12 грудня 2018 16:08
9. технічні паспорти.pdf
12 грудня 2018 16:08
8. оренда склад.pdf
12 грудня 2018 16:08
6. ДОВІДКА ПО СТАТТІ 17.pdf
12 грудня 2018 16:08
3. документи підпис.pdf
12 грудня 2018 16:08
1. цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ОКСАНА ОВКСЕНТІЇВНА

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ТОВ "МАРІ ФУДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА
#2062212004
Рішення скасоване 406 978,55
UAH з ПДВ
24 січня 2019 16:38
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЦЬ НАДІЯ ГРИГОРІВНА
#2062212004
Відхилено 406 978,55
UAH з ПДВ
24 січня 2019 16:40
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ОКСАНА ОВКСЕНТІЇВНА
#2398507346
Відхилено 406 979,87
UAH з ПДВ
24 січня 2019 16:41
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 406 980,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 16:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 423 820,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 16:44
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 552 493,20
UAH з ПДВ
24 січня 2019 16:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

17 грудня 2018 17:24
Електронний підпис
17 грудня 2018 17:23
3. Рішення.pdf

Документи

24 січня 2019 16:40
Електронний підпис
24 січня 2019 16:39
4. Протокол.JPG

Документи

24 січня 2019 16:41
Електронний підпис
24 січня 2019 16:41
5. Протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

24 січня 2019 16:42
Електронний підпис
24 січня 2019 16:42
6. Протокол.pdf

Документи

24 січня 2019 16:44
Електронний підпис
24 січня 2019 16:43
7. Протокол.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

24 січня 2019 16:46
Електронний підпис
24 січня 2019 16:46
8. Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
552 493,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2019 16:46
Електронний підпис
24 січня 2019 16:46
8. Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:33
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:12
Зображення0004.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 16:25
Зображення.PDF зміни до договору
01 серпня 2019 16:24
Зображення0001.PDF зміни до договору
01 серпня 2019 16:24
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 14:36
Изображение.JPG зміни до договору
08 лютого 2019 14:35
Електронний підпис укладений
07 лютого 2019 14:43
Договір 05.02.2019.pdf укладений
07 лютого 2019 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі: молоко 2,5% жирності в упаковці 1л - на 1669шт, молоко згущене в банках 370г - 109шт та суми Договору на 29179,80грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 67-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 67-Т (дод. угода 1)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару не більше ніж на 10%, обсяг закупівлі становить: молоко 2,5% жирності в упаковці 1 л. - 28853 шт; молоко згущене в банках 370 г. - 1481 шт. (на підставі листа-прохання від ФОП Мазаратій Н.І. та довідки з Полтавської Торгово-Промислової Палати, що підтверджує підвищення цін на молоко).
Номер договору про закупівлю: 67-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 02 (дог №67-Т)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі: молоко 2,5% жирності в упаковці 1 л. на 8688 шт.,молоко згущене в банках на 3 шт. та суми Договору на 152027,40 грн з ПДВ. Обсяг закупівлі становить: молоко 2,5% жирності в упаковці 1 л. - 20271 шт.,молоко згущене в банках - 1479 шт. Сума договору становить 371286,00 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 67-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 371 286,00
UAH (в тому числі ПДВ 61 881,00 UAH)