Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-11-27-001208-b ● be2e610d026b4ed886fb1ad42ca9e7da
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38960345 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вигурівський,4 |
Контактна особа: |
Цимбал Ганна Вікторівна 380445326001,380445152488 economist.cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2018 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2018 11:43 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Заправка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, місто Київ, Київ, бульвар,Вигурівський,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 грудня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2018 14:35 |
Оголошення послуги по заправці картриджів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 28 листопада 2018 01:12
Дата відповіді: 28 листопада 2018 09:28
Всі пункти Ваших технічних вимог, як і інших замовників, що виставляють подібні вимоги, повна маячня.
Виробники обладнання не вітають, або прямо забороняють, заправку картриджів власного виробництва та використання картиджів інших виробниів.
Такі дії, зазвичай, є першою умовою припинення гарантії.
Стандартний об’єм заправленого тонера не може забезпечити гарантований друк в межах ресурсу заявленого виробником.
По-перше, тому що це зовсім інший тонер іншого виробника.
По-друге, сам ресурс заявлений виробником досить умовна категорія, яку ніколи не можливо визначити, а тим більше вимагати, в умовах звичайної експлуатації.
Картриджі є витратним матеріалом, їх перше використання а тим більше заправка та згодом відновлення веде до поступової втрати якості внаслідок природного зношування механічних частин самих картриджів. Тому вимоги «друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг» є трохи завищеними.
І останнє. Дуже хочу побачити лист від шановної міжнародної корпорації Xerox або її сервісного партнера в Україні на ім'я нікому в світі не відомого Замовника, в якому підтримується використання заправлених картриджів. Не зовсім законних з точки зору виробника обладнання та витратних матеріалів послуг.
З повагою, сервісний інженер з 27-річним досвідом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження приймемо до уваги. Дякуємо.
комментарий
Дата подання: 28 листопада 2018 12:52
Дата відповіді: 28 листопада 2018 13:52
Я не буду участвовать в данном тендере, но хочу прокомментировать ваш диалог. "зауваження приймемо до уваги" - означает, что мы ничего не будем делать. В принципе имеют право. Только в Киеве полно сервисных партнёров Xerox. Вот несколько из первых строчек поисковика: http://www.lds.com.ua/rus/services https://www.insit.com.ua/
Один из них охотно напишет сам для себя любое подходящее по требованиям письмо.
Партнёром может попробовать стать каждый, тем более с 27 летним стажем на рынке: http://www.xerox.ua/for-partners/how-to-become-a-partner/
"Копію ліцензій на право займатися відповідною діяльністю" - в место этого документа нужно подавать справку об отсутствии лицензирования заправок картриджей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за інформацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-27-001208-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3181217938
Дата подання: 05 грудня 2018 12:32
Вимога відмінити рішення про визначення переможця
Пропозиція "ТОВ Вічний картридж" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
На підтвердження технічних вимог , Учасник не надав лист на ім'я Замовника, від виробника або сервісного партнера виробника друкуючих пристроїв Xerox в Україні про кваліфікацію Учасника. А отже "ТОВ Вічний картридж" не може здійснювати гарантійні ремонти обладнання в якому використувались заправлені картриджі Xerox 106R03625.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем "ТОВ Вічний картридж" та дискваліфікувати ії пропозицію
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження технічних вимог , Учасник не надав лист на ім'я Замовника, від виробника або сервісного партнера виробника друкуючих пристроїв Xerox в Україні про кваліфікацію Учасника. А отже "ТОВ Вічний картридж" не може здійснювати гарантійні ремонти обладнання в якому використувались заправлені картриджі Xerox 106R03625.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем "ТОВ Вічний картридж" та дискваліфікувати ії пропозицію
Скасована
Дата: 05 грудня 2018 15:56
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
6 000,00
UAH з ПДВ
|
6 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Рішення скасоване |
6 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 15:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Відхилено |
6 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 16:24
|
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ #3181217938 |
Переможець |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2018 09:32
|
Додаткова угода до договору 2240-13 від 12.12.2018.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 09:31
|
Договір 2240-13 від 12.12.2018.pdf | укладений |
12 грудня 2018 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 2240-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору №2240-13 від 12.12.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |