Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-11-27-001208-b be2e610d026b4ed886fb1ad42ca9e7da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Цимбал Ганна Вікторівна

380445326001
380445152488
economist.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Деснянського р-ну м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38960345
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Вигурівський,4
Контактна особа: Цимбал Ганна Вікторівна
380445326001,380445152488
economist.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 11:43
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Заправка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, бульвар,Вигурівський,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 28 листопада 2018 01:12
Дата відповіді: 28 листопада 2018 09:28
Всі пункти Ваших технічних вимог, як і інших замовників, що виставляють подібні вимоги, повна маячня. Виробники обладнання не вітають, або прямо забороняють, заправку картриджів власного виробництва та використання картиджів інших виробниів. Такі дії, зазвичай, є першою умовою припинення гарантії. Стандартний об’єм заправленого тонера не може забезпечити гарантований друк в межах ресурсу заявленого виробником. По-перше, тому що це зовсім інший тонер іншого виробника. По-друге, сам ресурс заявлений виробником досить умовна категорія, яку ніколи не можливо визначити, а тим більше вимагати, в умовах звичайної експлуатації. Картриджі є витратним матеріалом, їх перше використання а тим більше заправка та згодом відновлення веде до поступової втрати якості внаслідок природного зношування механічних частин самих картриджів. Тому вимоги «друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг» є трохи завищеними. І останнє. Дуже хочу побачити лист від шановної міжнародної корпорації Xerox або її сервісного партнера в Україні на ім'я нікому в світі не відомого Замовника, в якому підтримується використання заправлених картриджів. Не зовсім законних з точки зору виробника обладнання та витратних матеріалів послуг. З повагою, сервісний інженер з 27-річним досвідом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження приймемо до уваги. Дякуємо.
комментарий
Дата подання: 28 листопада 2018 12:52
Дата відповіді: 28 листопада 2018 13:52
Я не буду участвовать в данном тендере, но хочу прокомментировать ваш диалог. "зауваження приймемо до уваги" - означает, что мы ничего не будем делать. В принципе имеют право. Только в Киеве полно сервисных партнёров Xerox. Вот несколько из первых строчек поисковика: http://www.lds.com.ua/rus/services https://www.insit.com.ua/ Один из них охотно напишет сам для себя любое подходящее по требованиям письмо. Партнёром может попробовать стать каждый, тем более с 27 летним стажем на рынке: http://www.xerox.ua/for-partners/how-to-become-a-partner/ "Копію ліцензій на право займатися відповідною діяльністю" - в место этого документа нужно подавать справку об отсутствии лицензирования заправок картриджей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за інформацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-27-001208-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3181217938
Дата подання: 05 грудня 2018 12:32
Вимога відмінити рішення про визначення переможця
Пропозиція "ТОВ Вічний картридж" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
На підтвердження технічних вимог , Учасник не надав лист на ім'я Замовника, від виробника або сервісного партнера виробника друкуючих пристроїв Xerox в Україні про кваліфікацію Учасника. А отже "ТОВ Вічний картридж" не може здійснювати гарантійні ремонти обладнання в якому використувались заправлені картриджі Xerox 106R03625.
Вимагаємо відмінити рішення про визначення переможцем "ТОВ Вічний картридж" та дискваліфікувати ії пропозицію
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 грудня 2018 15:56
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 6 000,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ 12 000,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 11:42
Свідотства.rar
29 листопада 2018 11:42
Договор 1.zip
29 листопада 2018 11:42
Статут 3.rar
29 листопада 2018 11:42
Статут 5.rar
29 листопада 2018 11:42
Статут 4.rar
29 листопада 2018 11:42
Договір надання послуг 1.pdf
29 листопада 2018 11:42
Відомості про учасника.pdf
29 листопада 2018 11:42
Статут 2.rar
29 листопада 2018 11:42
Договір надання послуг.pdf
29 листопада 2018 11:42
Висновок на тонер.pdf
29 листопада 2018 11:42
3110821.pdf
29 листопада 2018 11:42
Статут 1.rar
29 листопада 2018 11:42
Довідка.pdf
29 листопада 2018 11:42
Наказ_протокол.rar
29 листопада 2018 11:42
Довідки.rar
29 листопада 2018 11:42
Перелік установ.pdf
29 листопада 2018 11:42
Договор 2.rar

Публічні документи

29 листопада 2018 09:25
Електронний підпис
29 листопада 2018 09:23
Сертифікат.pdf
29 листопада 2018 09:23
реєстраційні документи.pdf
29 листопада 2018 09:23
Відгук.jpg
29 листопада 2018 09:23
Аналогічний договір.pdf
29 листопада 2018 09:23
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Рішення скасоване 6 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 15:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Відхилено 6 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 16:24
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3181217938
Переможець 12 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ЖАДЬКО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3181217938
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 09:32
Додаткова угода до договору 2240-13 від 12.12.2018.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 09:31
Договір 2240-13 від 12.12.2018.pdf укладений
12 грудня 2018 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 2240-13
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №2240-13 від 12.12.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 500,00
UAH