Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39578073 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14 |
Контактна особа: |
Романченко Дмитро Віталійович +380432562053 dbma@vin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2018 20:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2018 20:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2018 20:20 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2018 11:51 |
Очікувана вартість: | 43 966 704,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 439 667,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2018 20:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2018 20:16 |
проект договору.docx | |
27 листопада 2018 20:16 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000061 ● 265883227be947b9bcf7bd5e76eb5b48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 09:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2018-11-27-001063-a 27.11.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-10 16:49:47
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень адмінбудівель по вул.Соборна, 15-а в м.Вінниці» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-27-001063-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43 та підпунктів 2,9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації (далі-замовник) не дотримано частину 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), якою обумовлено, що строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів?
2. Яким чином учасник ТОВ «Будівельна компанія СТАМ», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 12.02.2019 №16), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 1 Додатку 4 тендерної документації в частині надання інформаційної довідки, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску) та копій договорів оренди транспортних засобів з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів);
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій зі зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років);
- підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації в частині надання посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на працівника Тарасюка Ф.П., який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 07.12.2018 №15?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-17 16:08:28
Пояснення
1. Уточнювалась достовірність поданих підрядником документів. 2.Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАМ» обрано переможцем правомірно, так як учасник виконав вимоги підпункту 1 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційну довідку вих. №14 від «7» грудня 2018 року, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), копії Договорів оренди транспортних засобів із копіями свідоцтва про реєстрацію (копії технічних паспортів транспортних засобів); підпункту 2 Додатку 4 тендерної документації надавши інформаційні довідки вих. №15 від «7» грудня 2018 року, яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника (ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності та досвіду роботи на аналогічній посаді (років), довідку вих. №16 від «7» грудня 2018 року, яка містить інформацію про наявність в учасника в штаті та по сумісництву головного інженера, виконробів та інженера з охорони праці; завірені копії трудових книжок, посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на працівників та дипломи. Надання копії посвідчення про право виконання робіт з підвищеної небезпеки на Тарасюка Федора Петровича, який зазначений в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації вих. №15 від «7» грудня 2018 року, є недоцільним, так як Тарасюк Ф.П. являється водієм автомобіля бортового ГАЗ 5228 та не приймає участі в виконані робіт з підвищеної небезпеки.
- 19 Довідка про матеріально-технічну базу.pdf
- 20 Скановані Договора оренди МтаМ з дорученням та техпаспортами.pdf
- 21 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf
- 22 Довідка про наявність головного інженера_виконроба та інженера ОП.pdf
- 23 Копії трудових книжок_ посвідчень та дипломів.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Департамент надає аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
2020-04-01 16:53:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ" |
37 656 250,00
UAH з ПДВ
|
37 656 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНБУДІЗОЛ" |
40 182 193,57
UAH з ПДВ
|
40 182 193,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ" #38953893 |
Рішення скасоване |
37 656 250,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 11:11
|
ТОВ "Будівельна компанія СТАМ" #38953893 |
Переможець |
37 656 250,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2019 12:56
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 березня 2019 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 16:46
|
договір | укладений |
01 березня 2019 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання взвязку з відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |