Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста, морква, цибуля, буряк, помідор, огірки)
Очікувана вартість
276 260,00 UAH
UA-2018-11-27-000990-a 6e8b60abaaf14979bcf0641ffc9ba402
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рождественська Вікторія

+380973122347 rogdestvinska@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ"
Код ЄДРПОУ: 02003617
Вебсайт: http://www.hospital.kh.ua
Місцезнаходження: 61019, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
Контактна особа: Рождественська Вікторія
+380973122347
rogdestvinska@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 19 грудня 2018 11:37
Очікувана вартість: 276 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 381,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8287.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7950 кг
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська обл., Харків, Врубеля, 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
5300 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська обл., Харків, Врубеля, 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4240 кг
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська обл., Харків, Врубеля, 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
7950 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська обл., Харків, Врубеля, 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
840 кг
помідор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська обл., Харків, Врубеля, 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
840 кг
огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська обл., Харків, Врубеля, 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 15:17
зміни 2 овочі.docx
10 грудня 2018 15:17
Додаток 2 до ТД змін овочі.docx
10 грудня 2018 15:17
ТД овочі із змінами 2.doc
03 грудня 2018 16:40
Додаток 3 Технічні вимоги ов із ззм.docx
27 листопада 2018 17:29
Додаток 4 Проект договору.docx
27 листопада 2018 17:29
Додаток 1 Пропозиція.docx
10 грудня 2018 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 15:17
зміни 2 овочі.docx
03 грудня 2018 16:40
Зміни до ТД овочі.doc
10 грудня 2018 15:17
Додаток 2 до ТД змін овочі.docx
03 грудня 2018 16:40
Додаток 2 Кваліфікація ов із зм.docx
27 листопада 2018 17:29
Додаток 2 Кваліфікація.docx
10 грудня 2018 15:17
ТД овочі із змінами 2.doc
03 грудня 2018 16:40
ТД овочі із змінами.doc
27 листопада 2018 17:29
ТД овочі.doc
03 грудня 2018 16:40
Додаток 3 Технічні вимоги ов із ззм.docx
27 листопада 2018 17:29
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
27 листопада 2018 17:29
Додаток 4 Проект договору.docx
27 листопада 2018 17:29
Додаток 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання щодо періоду, за який необхідно надати акт(-и) виконаних робіт з вивезення твердих(побутових) відходів та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ.
Дата подання: 29 листопада 2018 15:16
Дата відповіді: 03 грудня 2018 13:54
Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласний госпіталь ветеранів війни» (далі - Замовник) проводиться процедура відкритих торгів на закупівлю - код ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове). Пунктом 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Відповідно до п. 1.8.2. додатку № 2 до ТД «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статей 16, 17 Закону та іншим вимогам замовника» з метою підтвердження вимог щодо утилізації (знищення) харчових відходів (неїстівних субпродуктів та інших залишків) та дезінфекцію контейнерів Учасник у складі пропозиції надає: акт(-и) виконаних робіт з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ. Разом з тим, в ТД не зазначено за який період необхідно надати акт(-и) виконаних робіт з вивезення твердих(побутових) відходів та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ. З урахуванням викладеного, керуючись п.1 ст. 23 Закону, просимо надати роз’яснення стосовно п. 1.8.2. додатку № 2 до ТД «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статей 16, 17 Закону та іншим вимогам замовника» щодо періоду, за який необхідно надати акт(-и) виконаних робіт з вивезення твердих(побутових) відходів та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. оператор ринку самостійно визначає періодичність вивезення твердих побутових відходів (далі - ТПВ) та дезінфекції контейнерів для збору ТПВ. Учасник самостійно визначає період за який необхідно надати акт (-и) виконаних робіт з вивезення ТПВ та дезінфекції контейнерів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-27-000990-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОЛІЙНИК АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3233907773
Дата подання: 30 листопада 2018 17:22
Вимагаю внести зміни до ТД шляхом видалення дискримінаційних вимог.
У пунктах 1.8.3, 2.4, 2.5,2.6 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає від Учасника з метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР):

- надання документів змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 2 місяці (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури (по одному екземпляру стосовно кожної процедури), які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках або документальне підтвердження розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, застосування спрощеного підходу, за умови якщо такий підхід забезпечує однаковий рівень захисту здоров’я споживачів, що і в разі запровадження принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу, згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. У разі, якщо потужність, що буде використовуватись (залучатись) Учасником, відноситься до малої потужності (які не постачають харчові продукти кінцевому споживачу та мають не більше ніж п’ять осіб робочого персоналу), необхідно документально підтвердити кількість працюючих осіб, шляхом надання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації), застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за останній звітний місяць 2018 року до дати подання тендерної пропозиції, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Вищезазначений звіт обов’язково повинен містити дані про ПІБ працівників, інші відомості, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу, можуть бути вилучені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Разом із звітом надати розрахунково-платіжну відомість (форма N П-6, відповідно до Наказу Держкомстату України 05.12.2008 N 489) за звітний період, щодо якого у складі пропозиції надано звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації), застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Вищезазначена відомість обов’язково повинна містити дані про ПІБ працівників, інформацію про їх професію (посаду) та код за класифікатором професій, інші відомості, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу, можуть бути вилучені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».згідно із статтями 21 та 22 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р.
- Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 2 до ТД) з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог за 2018 рік, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
- Наказ (-и) про призначення відповідальних осіб (групи НАССР) (стосується керівника потужності та хоча б одного з працівників, який за своїми посадовими обов’язками зобов’язаний мати знання про харчові продукти, технологічні процеси та відповідний досвід роботи) за контроль щодо застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу згідно з Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 р. та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012 р.
- Документи, які підтверджують забезпечення належної підготовки відповідальних осіб (групи НАССР) за контролем застосування постійно діючих процедур або застосування спрощеного підходу, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, за умови, що потужності оператора, де працевлаштовані вищезазначені особи, мають більше ніж 5 осіб робочого персоналу згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Наказу Мінагрополітики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» № 590 від 01.10.2012р.


Зважаючи на положення ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів від 22 липня 2014 року за № 1602-IIV», якими встановлено перехідний період для поступового переходу виробників на використання процедур НАССР, зокрема для:
-потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), через три роки з дня наступного за днем опублікування цього закону.
- потужностей які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), через чотири роки з дня наступного за днем опублікування цього закону.
- малих потужностей – через п’ять років з дня наступного за днем опублікування цього закону.

З огляду на вище викладене, обов’язок провадити процедури НАССР встановлені для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження та потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження.

На момент проведення Замовником процедури закупівлі, у Учасників які у своїй діяльності використовують малі потужності відсутній обов’язок запровадити та використовувати постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, у зв’язку з цим вимоги ТД про які зазначено вище є дискримінаційними по відношенню до них.

Вимагаю внести зміни до ТД шляхом видалення дискримінаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2018 15:23
1. При визначенні умов тендерної документації, Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласний госпіталь ветеранів війни» керувався чинним законодавством. Впровадження Системи управління харчових продуктів НАССР регулюється Законом України «Про безпечність та якість харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
2. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997р. оператори ринку обов’язково дотримуються вимог щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами та проводить навчання щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів.
Таким чином Замовник не погоджується з думкою ініціатора вимоги, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації.
Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.

Документи

03 грудня 2018 15:23
Пр вимога овочі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2018 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Показій Леонід Леонідович 193 381,00
UAH з ПДВ
193 381,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Косточка Станіслав Костянтинович 276 135,50
UAH з ПДВ
260 114,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УПТК УКРПОСТАЧЗБУТ" 276 060,00
UAH з ПДВ
276 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОМЕНКО ІРЕНА ВОЛОДИМИРІВНА 276 200,00
UAH з ПДВ
276 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2018 15:00
документи, щодо ст. 17 ЗУ
17 грудня 2018 19:24
Косточка С.К. овощи - 2.pdf
17 грудня 2018 19:23
Косточка С.К. овощи - 1.pdf
17 грудня 2018 19:23
Забезпечення ТП.rar

Публічні документи

17 грудня 2018 22:18
скани_общие_документи.rar
17 грудня 2018 22:18
ТП_овочи.pdf
17 грудня 2018 22:18
ТЕХЧ_ОВОЩИ.rar
17 грудня 2018 22:18
свідоцтво.rar
17 грудня 2018 22:18
правила.rar
17 грудня 2018 22:18
платежка_908_ВФР.pdf
17 грудня 2018 22:18
Гарантія908.rar
17 грудня 2018 22:18
18_908_Договір.pdf

Публічні документи

17 грудня 2018 18:20
Щодо підпису ТП.pdf
17 грудня 2018 18:20
Трудова книжка водія 2.pdf
17 грудня 2018 18:20
Трудова книжка водія 1.pdf
17 грудня 2018 18:20
Реєстрація потужності.pdf
17 грудня 2018 18:20
Працівники.pdf
17 грудня 2018 18:20
Паспорт.pdf
17 грудня 2018 18:20
Медична книжка водія 2.pdf
17 грудня 2018 18:20
Медична книжка водія 1.pdf
17 грудня 2018 18:20
Лист гарантія.pdf
17 грудня 2018 18:20
Калибровка 4642.pdf
17 грудня 2018 18:20
Калибровка 0967.pdf
17 грудня 2018 18:20
Інформаційна довідка.pdf
17 грудня 2018 18:20
Інформаційна довідка 1.pdf
17 грудня 2018 18:20
ИНН.pdf
17 грудня 2018 18:19
Договір транспорт.pdf
17 грудня 2018 18:19
Договір зберігання.pdf
17 грудня 2018 18:19
Договір дезінфекції.pdf
17 грудня 2018 18:19
Довідка.pdf
17 грудня 2018 18:19
Гарантійний лист.pdf
17 грудня 2018 18:19
Відомості.pdf
17 грудня 2018 18:19
Виписка.pdf
17 грудня 2018 18:19
Аналогічний договір.pdf
17 грудня 2018 18:19
Акти виконаних робіт.pdf
17 грудня 2018 18:19
Акт.pdf
17 грудня 2018 18:19
4642.pdf
17 грудня 2018 18:19
1ДФ транспорт.pdf
17 грудня 2018 18:19
0967.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Показій Леонід Леонідович

ФОП Косточка Станіслав Костянтинович

ТОВ "УПТК УКРПОСТАЧЗБУТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОМЕНКО ІРЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Показій Леонід Леонідович
#2162903353
Відхилено 193 381,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 10:02
ФОП Косточка Станіслав Костянтинович
#3257206833
Переможець 260 114,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 15:47

Документи

27 грудня 2018 10:02
Електронний підпис

Документи

28 грудня 2018 15:47
Електронний підпис
28 грудня 2018 15:47
Пр перем овочі479.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Косточка Станіслав Костянтинович
#3257206833
260 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 15:47
Електронний підпис
28 грудня 2018 15:47
Пр перем овочі479.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:58
Доп 12 овочі (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 08:58
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 14:00
Доп 11 овочі (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2019 14:00
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 09:12
Дод 10 овочі (1).pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 09:06
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 12:05
Доп 9 овочі (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2019 12:05
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 15:03
Доп 8 овочі (1).pdf зміни до договору
26 липня 2019 15:03
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 15:52
Доп 7 овочі (1).pdf зміни до договору
19 червня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2019 16:06
Доп 6 овочі (1).pdf зміни до договору
10 травня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 13:22
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 11:08
Доп 5 овочі (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2019 10:46
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2019 09:09
Доп 4 овочі (1).pdf зміни до договору
04 квітня 2019 09:09
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2019 16:15
доп 3 овочі (1).pdf зміни до договору
05 березня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 16:45
Доп 2 овочі517 (2).pdf зміни до договору
01 лютого 2019 16:45
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 13:36
Доп овочі 1 (1).pdf зміни до договору
11 січня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 13:18
Дог овочі т - 2.pdf укладений
11 січня 2019 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: т-2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: т-2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: т-2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: т-2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: т-2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одинцю товару
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: т-2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Морква -818,4320 кг;- 17,71 грн.-14494,43 грн; буряк - 2382,3106 кг - 17,71 грн. - 42190,72 грн.(Зміна ціни за одиницю товару) Джерело фінансування: Обласний бюджет
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: т-2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару. Кількість товарів після внесення змін: Буряк - 5293,410 кг; капуста - 5365,933; морква - 3870,132 кг; огірки -777,954 кг; помідори - 765,891 кг; цибуля -2780,438 кг. Зменшення суми договору на 2251,91 грн.
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару. Кількість товару після змін : Огірки - 737,0888 кг, помідори - 707,8756 кг.
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змына цыни за одиницю товару. Суму договору зменшено на 16175,80 грн.
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Кількість після змін : Цибуля-2280,438 кг.
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Суму договору зменшено на 1,13 грн.
Номер договору про закупівлю: т-2/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 235 810,11
UAH