Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
4 259 800,00 UAH
UA-2018-11-27-000778-a 3446a2bdae8c4fde89d59b9635e82bfe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 18 грудня 2018 15:40
Очікувана вартість: 4 259 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 794,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
168500 кг
молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
2000 кг
молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 17:20
ТД молоко 2019 зміни 3.doc
10 грудня 2018 17:20
Зміни до ТД молоко 2019 3.doc
06 грудня 2018 10:10
Зм-ни до ДК.doc
06 грудня 2018 10:10
ТД молоко 2019 зміни.doc
03 грудня 2018 14:32
ТД молоко 2019 зі ЗМІНАМИ.doc
03 грудня 2018 14:32
Зміни до ТД молоко 2019.doc
27 листопада 2018 15:53
ТД молоко 2019.doc
10 грудня 2018 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 17:20
ТД молоко 2019 зміни 3.doc
10 грудня 2018 17:20
Зміни до ТД молоко 2019 3.doc
06 грудня 2018 10:10
Зм-ни до ДК.doc
06 грудня 2018 10:10
ТД молоко 2019 зміни.doc
03 грудня 2018 14:32
ТД молоко 2019 зі ЗМІНАМИ.doc
03 грудня 2018 14:32
Зміни до ТД молоко 2019.doc
27 листопада 2018 15:53
ТД молоко 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-11-000018 ● 07e4132e845744b4b0c26ee79774e99a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 липня 2019 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.07.2019 № 177
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 10.07.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 10.07.2019№ 177

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2018-11-27-000778-a 27.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради на висновок про результати моніторингу Півнчно-східного офісу Держаудитслужби (далі Висновок) публічної закупівлі молока та вершків (код закупівлі UA-2018-11-27-000778-a), який був оприлюднений 31.07.2019 року в системі публічних закупівель PROZORRO, повідомляє наступне. Вся інформація та документи про закупівлю молока та вершків (код закупівлі UA-2018-11-27-000778-a) оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу. Вони свідчить про те, що Замовником внесено зміни до тендерної документації за рішенням тендерного комітету згідно із протоколом № 252 від «03» грудня 2018 р. в частині збільшення обсягів закупівлі молока коров’ячого пастеризованого 2,5 % жирності з 65000 кг до 168500 кг., а не 10.12.2018 року, коли були внесені зміни в інформаційну таблицю (прибрано – «Кількість надання послуг»). Таким чином, станом на день внесення змін до тендерної документації і оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу - 03.12.2018, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України на вказану дату становив 32,058238 грн. (133000 євро = 4 263 745,65 грн.). Очікувана вартість закупівлі після змін, внесених Замовником 03.12.2019 року становила 4 259 800,00 UAH з ПДВ, що менше ніж межа у 133000,00 євро. Отже очікувана вартість закупівлі молока та вершків на момент внесення змін не перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро. Відповідно, Замовником вірно встановлені строки для подання тендерних пропозицій без порушення вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону, а також здійснено розгляд та оцінку тендерних пропозицій з дотриманням вимог частини п’ятої статті 28 Закону.

2019-08-06 17:56:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ 4 258 115,00
UAH з ПДВ
4 258 115,00
UAH з ПДВ
Документи
Курочкін Віктор Євгенович 4 259 740,00
UAH з ПДВ
4 259 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 17:20
Молоко Б 05_12_2018.pdf
11 грудня 2018 17:19
Код_Свиридов Г.С.pdf
11 грудня 2018 17:19
Звіт_1ДФ_3кв_2018р..pdf
11 грудня 2018 17:19
Додатки та інформація.pdf
11 грудня 2018 17:19
Декларація 30_11_2018.pdf

Публічні документи

10 грудня 2018 14:16
Декларации.pdf
10 грудня 2018 14:16
Додаток_4.pdf
10 грудня 2018 14:16
Додаток_5.pdf
10 грудня 2018 14:15
Додаток_6.pdf
10 грудня 2018 14:15
Додаток_7.pdf
10 грудня 2018 14:15
Додаток_8.pdf
10 грудня 2018 14:15
Додаток_9.pdf
10 грудня 2018 14:15
Додаток_10.pdf
10 грудня 2018 14:15
Працівники.pdf
10 грудня 2018 14:15
Проект_договору.pdf
10 грудня 2018 14:14
Транспорт.pdf
10 грудня 2018 14:14
Упаковка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Курочкін Віктор Євгенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2888013875
Переможець 4 258 115,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 14:41

Документи

22 грудня 2018 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2018 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СВИРИДОВ ГЕННАДІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2888013875
4 258 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2018 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 14:52
Допугода 4 Молоко.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 16:56
Допугода 3 Молоко.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 13:42
Допугода 2 МОЛОКО.jpg зміни до договору
21 лютого 2019 11:32
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 14:25
Допугода 1 молоко та вершки.pdf зміни до договору
08 січня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:56
Договор молоко та вершки.pdf укладений
02 січня 2019 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пунктів 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 4 258 115,00 грн. (чотири мільйони двісті п’ятдесят вісім тисяч сто п’ятнадцять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 2. Внести зміни до пункту XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», та викласти їх в наступній редакції: «Постачальник» Фізична особа-підприємець Свиридов Геннадій Сергійович Інд.код 2888013875 61007, Україна, Харківська обл., м.Харків, вулиця Другої П’ятирічки, буд.5, кв. 5. тел. 063-355-00-77 р/р 26000026227801 в АТ «Альфа-Банк», МФО 300346.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) код ДК 021:2015:15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності) Кількість товарів за цим Договором: молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності – 165 999,53 кг.; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності – 2000 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 4 258 114,83 грн. (чотири мільйони двісті п’ятдесят вісім тисяч сто чотирнадцять грн. 83 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності – 25,48 грн. за кілограм; молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жирності – 91,05 грн. за кілограм.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пункту XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Постачальник», та викласти їх в наступній редакції: «Постачальник» Фізична особа-підприємець Свиридов Геннадій Сергійович Інд.код 2888013875 61007, Україна, Харківська обл., м.Харків, вулиця Бібліка, буд.5, кв. 5. тел. 063-355-00-77 р/р UA223071230000026004010275787 в АТ «Альфа-Банк», МФО 300346.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 258 101,33
UAH