Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
568 500,00 UAH
UA-2018-11-27-000661-c 12eabc74a9cb4e06ac19e246391e69b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорій Корнєєв

+380508758204 h.kornieiev@kr.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 34894735
Вебсайт: http://krjust.gov.ua/
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Дворцова, будинок 6/7
Контактна особа: Григорій Корнєєв
+380508758204
h.kornieiev@kr.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 13 грудня 2018 14:30
Очікувана вартість: 568 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 568,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
261 одиниця
Системні блоки, комплекти комп’ютерної техніки та монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Дворцова , 6/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 10:50
ТД Комп’ютерне обладнання 2018.doc
27 листопада 2018 10:50
Додаток 1 -5 Кваліф.крит..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 28 листопада 2018 14:19
Дата відповіді: 29 листопада 2018 14:19
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Тендерний комітет Головного територіального управління юстциії у Кіровоградській області із залученням ІТ спеціаліста надає Вам наступну відповідь: замовник проводить оплату за товар фактично одержаний. Під час отримання товару наші спеціалісти перевіряють ПК на відповідність технічним вимогам, які зазначені в оголошенні, в тому числі, і програмне ліцензійне забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Майкрософт. Незалежно від того яким чином учасник надасть програмне ліцензійне забезепечення (диском або імпортовано у складі пристрою). Тому необхідність вносити запропоновані Вами зміни в оголошенні, немає потреби.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 483 030,00
UAH з ПДВ
471 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 487 800,00
UAH з ПДВ
471 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 522 406,14
UAH з ПДВ
502 686,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОССО КІРОВОГРАД" 546 161,28
UAH з ПДВ
502 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 14:07
Електронний підпис
12 грудня 2018 14:06
проект договору.pdf
12 грудня 2018 14:06
технічна документація.pdf
12 грудня 2018 14:06
ТЧ довідка виробник .pdf
12 грудня 2018 14:06
витяг ПДВ_копія.pdf
12 грудня 2018 14:06
Витяг_6.12.2018.rtf
12 грудня 2018 14:06
копія статуту.pdf
12 грудня 2018 14:06
9053111_пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 11:46
Електронний підпис
12 грудня 2018 11:44
Проект договора.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 12:31
lлист повідомлення.pdf
06 грудня 2018 12:31
lлист гарантія.pdf
06 грудня 2018 12:31
аналогічний договір.pdf
06 грудня 2018 12:31
аналогічн договір 2018.pdf
06 грудня 2018 12:31
аналог. договора 2.pdf
06 грудня 2018 12:31
Статут.pdf
06 грудня 2018 12:30
документи россо.pdf
06 грудня 2018 12:30
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОССО КІРОВОГРАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 471 899,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 16:21

Документи

14 грудня 2018 16:21
Електронний підпис
14 грудня 2018 16:20
протокол 121.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
471 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 16:21
Електронний підпис
14 грудня 2018 16:20
протокол 121.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 08:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:06
Додаткова угода 2 виправл.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:57
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:52
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:32
договір кольор.pdf укладений
27 грудня 2018 16:25
договір кольор.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:24
Додаткова угода 1 комр. облад..pdf зміни до договору
27 грудня 2018 14:02
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 09:29
Договір 130 від 26.12 Комп. обладнання.pdf укладений
26 грудня 2018 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 471 899,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 649,84 UAH)