Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво поля для гри в міні - футбол в Новодністровській міській гімназії міста Новодністровськ Чернівецької області з подальшим облаштуванням зони благоустрою
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2018-11-27-000352-a b2179d86c30841a2b7a2a3b18c6fc95b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрик Борис Юхимович

+380374133731 novod-prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новодністровська міська рада
Код ЄДРПОУ: 05398510
Вебсайт: http://miska-rada.com.ua
Місцезнаходження: 60236, Україна , Чернівецька обл., місто Новодністровськ, мікрорайон "Діброва"
Контактна особа: Петрик Борис Юхимович
+380374133731
novod-prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 12:17
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 12:17
Початок аукціону: 14 грудня 2018 11:47
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво поля для гри в міні - футбол в Новодністровській міській гімназії міста Новодністровськ Чернівецької області з подальшим облаштуванням зони благоустрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60236, Україна, Чернівецька область, м.Новодністровськ, м-н "Сонячний", 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 12:13
Додаток_1_(технiчне_завдання).doc
27 листопада 2018 12:13
Додаток_2_(проект_договору)(1).doc
27 листопада 2018 12:13
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-28-000001 ● 512387da1ce4491c9e20f495bba6193c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2018 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

28.12.2018 Львів № 301


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.


Начальник Р.КРОЛЯК

Витяг з Додатку 2
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 301
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2018-11-27-000352-а від 27.11.2018 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-29 10:53:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво поля для гри в міні - футбол в Новодністровській міській гімназії міста Новодністровськ Чернівецької області з подальшим облаштуванням зони благоустрою» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-27-000352-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень стосовно наступних питань.
На яких підставах ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" визнано переможцем торгів зважаючи, що у складі його тендерної пропозиції відсутні:
• копія ліцензії, яка необхідна для виконання даного виду робіт, відповідно до вимог, встановлених у підпункті 2.1 пункту 2 розділу 5 тендерної документації;
• інформація щодо найменування організації, з якою укладено договір оренди обладнання, машин та механізмів, передбачена підпунктом 1.1 критерію 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації;
• копії технічних паспортів, або свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів та автотранспорту, завірені підписом та печаткою орендодавця, передбачені підпунктом 1.1 критерію 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш запит про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг до закупівлі «Нове будівництво поля для гри в міні-футбол в Новодністровській міській гімназії міста Новодністровськ Чернівецької області з подальшим облаштуванням зони благоустрою» (UA-2018-11-27-000352-a), повідомляємо наступне. Новодністровської міською радою проводилась процедура відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво поля для гри в міні-футбол в Новодністровській міській гімназії міста Новодністровськ Чернівецької області з подальшим облаштуванням зони благоустрою» (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва). Для участі в зазначених торгах було подано 2 тендерні пропозиції, а саме: ТОВ «Енерджі Менеджмент Проджектс Юкрейн» та ПП «УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО – БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «СІТІ – СТРОЙ». В зв’язку із тим, що електронною системою визначено найбільш економічно – вигідною пропозицією ПП «УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО – БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «СІТІ – СТРОЙ» проведено аналіз документів наданих вищезазначеними учасником у складі пропозиції. За результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону. На Ваші запитання повідомляємо наступне: 1. Копія діючої ліцензії та додатку завантажена на електронний майданчик. Даний вид робіт відноситься до класу наслідків СС1 (роботи з низькою категорією складності) і не відноситься до ліцензованих видів робіт. Ліцензія вимагалась лише для з’ясування досвіду учасника на виконання будівельних робіт. 2. Відповідно до підпункту 1.1 критерію 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації надана довідка «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», вихідний №38/22 від 11 грудня 2018 року. До довідки додано договір №01/11-18 від 01.11.2018 р., в якому вказано особу у якої орендується обладнання вказане у вищезазначеній довідці. Крім того додано технічні паспорти спецтранспорту завірені печаткою та підписом власника, в яких присутні конкретні посилання на найменування (тип, марку), а також реєстраційні номери.

2019-01-18 15:48:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" 1 990 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРДЖІ МЕНЕДЖМЕНТ ПРОДЖЕКТС ЮКРЕЙН" 2 098 500,00
UAH з ПДВ
1 812 321,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 16:00
Електронний підпис
14 грудня 2018 15:59
Ліцензія Сіті-Строй.jpg
14 грудня 2018 14:57
Електронний підпис
14 грудня 2018 14:56
Пояснювальна записка.pdf
14 грудня 2018 14:56
433.imd
13 грудня 2018 09:36
Електронний підпис
13 грудня 2018 09:35
433.imd
12 грудня 2018 14:27
Електронний підпис
12 грудня 2018 14:25
Цінова пропозиція.jpg
12 грудня 2018 14:25
Довідка Мінюст.jpg
12 грудня 2018 14:25
Довідка МВС.jpg
12 грудня 2018 14:25
Пояснювальна записка.pdf
12 грудня 2018 14:25
Штатний роспис.jpg
12 грудня 2018 14:25
ПП Щербан.pdf
12 грудня 2018 14:25
Кордо.pdf
12 грудня 2018 14:25
Інвест Альнс.pdf
12 грудня 2018 14:25
Зварювальні роботи.pdf
12 грудня 2018 14:25
Гравитон.pdf
12 грудня 2018 14:25
Посвідчення.pdf
12 грудня 2018 14:25
Паспорт директора.pdf

Публічні документи

13 грудня 2018 10:48
лист відгук з вихідним.jpg
13 грудня 2018 09:24
пропозиція.pdf
13 грудня 2018 09:24
лист відгук.jpg
13 грудня 2018 09:24
лист 17 Закону.pdf
13 грудня 2018 09:24
довідка субпідрядники.pdf
13 грудня 2018 09:24
довідка про МТБ.pdf
13 грудня 2018 09:24
довідка працівники.pdf
13 грудня 2018 09:24
аналогічні договори.pdf
12 грудня 2018 18:21
Спрака банк.pdf
12 грудня 2018 15:02
ВЫПИСКА ЕДР.pdf
12 грудня 2018 15:02
ВЫПИСКА ЕДР 2.pdf
12 грудня 2018 14:50
560_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
12 грудня 2018 14:50
560_ДЦ_ИВР.rtf
12 грудня 2018 14:50
560_ДЦ_ДЦ.rtf
12 грудня 2018 14:50
560.imd
12 грудня 2018 13:59
Додаток до ліцензії.jpg
12 грудня 2018 13:59
Витяг_ПДВ.jpg
12 грудня 2018 13:59
Витяг НДС ЕМП ЮКРЕЙН.pdf
12 грудня 2018 13:59
Витяг ЕМП.docx
12 грудня 2018 13:59
Будівельна Ліцензія.pdf
12 грудня 2018 13:59
Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ"

ТОВ "ЕНЕРДЖІ МЕНЕДЖМЕНТ ПРОДЖЕКТС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ"
#36697603
Переможець 1 800 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ"
#36697603
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 11:32
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
19 вересня 2019 11:29
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 11:15
поле1.PDF зміни до договору
19 вересня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 10:41
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 15:32
бла гоу ст(1).pdf зміни до договору
14 травня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 17:37
Рисунок (6)(2).jpg укладений
26 грудня 2018 17:34
Рисунок (5)(2).jpg укладений
26 грудня 2018 17:34
Рисунок (4)(2).jpg укладений
26 грудня 2018 17:34
Рисунок (3)(3).jpg укладений
26 грудня 2018 17:34
Рисунок (2)(1).jpg укладений
26 грудня 2018 17:34
договір укладений
26 грудня 2018 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дяії договору
Номер договору про закупівлю: 26-1/12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 26-1/12/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 26-1/12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/09/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в додаток 1 до договору № 26-1/12/18 від 26.12.2018 року
Номер договору про закупівлю: 26-1/12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-02/09/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 01 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 300 000,00 UAH)