Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новодністровська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 05398510 |
Вебсайт: | http://miska-rada.com.ua |
Місцезнаходження: | 60236, Україна , Чернівецька обл., місто Новодністровськ, мікрорайон "Діброва" |
Контактна особа: |
Петрик Борис Юхимович +380374133731 novod-prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2018 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2018 12:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2018 12:17 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2018 11:47 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2018 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2018 12:13 |
Додаток_1_(технiчне_завдання).doc | |
27 листопада 2018 12:13 |
Додаток_2_(проект_договору)(1).doc | |
27 листопада 2018 12:13 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-28-000001 ● 512387da1ce4491c9e20f495bba6193c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2018 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.12.2018 Львів № 301
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатків 1-3, що додаються.
2.Відділам та секторам контролю у сфері закупівель у областях забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатках 1-3 до цього наказу.
3.Відповідальність за своєчасність та якість проведення моніторингу закупівель покладено на начальників управлінь Західного офісу Держаудитслужби.
Начальник Р.КРОЛЯК
Витяг з Додатку 2
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 301
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2018-11-27-000352-а від 27.11.2018 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-29 10:53:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво поля для гри в міні - футбол в Новодністровській міській гімназії міста Новодністровськ Чернівецької області з подальшим облаштуванням зони благоустрою» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-27-000352-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень стосовно наступних питань.
На яких підставах ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" визнано переможцем торгів зважаючи, що у складі його тендерної пропозиції відсутні:
• копія ліцензії, яка необхідна для виконання даного виду робіт, відповідно до вимог, встановлених у підпункті 2.1 пункту 2 розділу 5 тендерної документації;
• інформація щодо найменування організації, з якою укладено договір оренди обладнання, машин та механізмів, передбачена підпунктом 1.1 критерію 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації;
• копії технічних паспортів, або свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів та автотранспорту, завірені підписом та печаткою орендодавця, передбачені підпунктом 1.1 критерію 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш запит про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг до закупівлі «Нове будівництво поля для гри в міні-футбол в Новодністровській міській гімназії міста Новодністровськ Чернівецької області з подальшим облаштуванням зони благоустрою» (UA-2018-11-27-000352-a), повідомляємо наступне. Новодністровської міською радою проводилась процедура відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво поля для гри в міні-футбол в Новодністровській міській гімназії міста Новодністровськ Чернівецької області з подальшим облаштуванням зони благоустрою» (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва). Для участі в зазначених торгах було подано 2 тендерні пропозиції, а саме: ТОВ «Енерджі Менеджмент Проджектс Юкрейн» та ПП «УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО – БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «СІТІ – СТРОЙ». В зв’язку із тим, що електронною системою визначено найбільш економічно – вигідною пропозицією ПП «УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО – БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «СІТІ – СТРОЙ» проведено аналіз документів наданих вищезазначеними учасником у складі пропозиції. За результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону. На Ваші запитання повідомляємо наступне: 1. Копія діючої ліцензії та додатку завантажена на електронний майданчик. Даний вид робіт відноситься до класу наслідків СС1 (роботи з низькою категорією складності) і не відноситься до ліцензованих видів робіт. Ліцензія вимагалась лише для з’ясування досвіду учасника на виконання будівельних робіт. 2. Відповідно до підпункту 1.1 критерію 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації надана довідка «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», вихідний №38/22 від 11 грудня 2018 року. До довідки додано договір №01/11-18 від 01.11.2018 р., в якому вказано особу у якої орендується обладнання вказане у вищезазначеній довідці. Крім того додано технічні паспорти спецтранспорту завірені печаткою та підписом власника, в яких присутні конкретні посилання на найменування (тип, марку), а також реєстраційні номери.
2019-01-18 15:48:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ МЕНЕДЖМЕНТ ПРОДЖЕКТС ЮКРЕЙН" |
2 098 500,00
UAH з ПДВ
|
1 812 321,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "УНІВЕРСАЛЬНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СІТІ СТРОЙ" #36697603 |
Переможець |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 11:32
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2019 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 11:15
|
поле1.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2019 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2019 15:32
|
бла гоу ст(1).pdf | зміни до договору |
14 травня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 17:37
|
Рисунок (6)(2).jpg | укладений |
26 грудня 2018 17:34
|
Рисунок (5)(2).jpg | укладений |
26 грудня 2018 17:34
|
Рисунок (4)(2).jpg | укладений |
26 грудня 2018 17:34
|
Рисунок (3)(3).jpg | укладений |
26 грудня 2018 17:34
|
Рисунок (2)(1).jpg | укладений |
26 грудня 2018 17:34
|
договір | укладений |
26 грудня 2018 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дяії договору |
Номер договору про закупівлю: | 26-1/12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26-1/12/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 26-1/12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12/09/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в додаток 1 до договору № 26-1/12/18 від 26.12.2018 року |
Номер договору про закупівлю: | 26-1/12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18-02/09/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |