Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий, сік з трубочкою, сік овочевий (гарбузовий, моркв’яно-яблуневий), сік томатний)
Очікувана вартість
1 571 514,00 UAH
UA-2018-11-26-003205-c 9c332c110d6f4312b520374b02db9a1c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 20:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 20:06
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 20:06
Початок аукціону: 14 грудня 2018 11:54
Очікувана вартість: 1 571 514,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 858,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31430 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30800 л
сік фруктовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
3840 шт
сік з трубочкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
18500 л
сік овочевий (гарбузовий, моркв’яно-яблуневий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
18000 л
сік томатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 16:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 15:39
Порівняльна таблиця змін.doc
04 грудня 2018 15:39
Тендерна документація у новій редакції.doc
26 листопада 2018 20:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
04 грудня 2018 16:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 20:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 15:39
Порівняльна таблиця змін.doc
04 грудня 2018 15:39
Тендерна документація у новій редакції.doc
26 листопада 2018 20:02
Тендерна документація.doc
26 листопада 2018 20:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000015 ● 6b28197289714e47bb59238c438e35b8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

13) Код за ДК 021:2015- 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий, сік з трубочкою, сік овочевий (гарбузовий, моркв’яно-яблуневий), сік томатний), UA-2018-11-26-003205-c

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Панаріна Наталія Юріївна 1 455 321,00
UAH з ПДВ
1 349 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДСЕРВІС-08" 1 571 481,20
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сосновська-Рябуха О.В. 1 465 751,80
UAH з ПДВ
1 465 751,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+" 1 555 594,40
UAH з ПДВ
1 555 594,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 19:15
Пропозиція.PDF

Публічні документи

13 грудня 2018 12:36
Електронний підпис
13 грудня 2018 12:35
цінова пропозиція.rar
13 грудня 2018 12:35
працівники.rar
13 грудня 2018 12:35
мат тех база.rar
13 грудня 2018 12:35
інші док.rar
13 грудня 2018 12:35
гарантія соки.rar
13 грудня 2018 12:35
аналогічні договори.rar

Публічні документи

13 грудня 2018 19:21
Електронний підпис
13 грудня 2018 19:19
Підписаний_Лицензия.pdf
13 грудня 2018 19:19
Підписаний_G1218-6206-GL_tender.pdf
13 грудня 2018 19:19
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
13 грудня 2018 19:19
Пропозиція сок.PDF
13 грудня 2018 19:19
Документи 4.PDF
13 грудня 2018 19:19
Документи 3.PDF
13 грудня 2018 19:19
Документи 2.PDF
13 грудня 2018 19:19
Документи 1.PDF

Публічні документи

13 грудня 2018 10:47
Електронний підпис
13 грудня 2018 10:46
Технічна частина сік.rar
13 грудня 2018 10:46
Статут.pdf
13 грудня 2018 10:46
Протокол правочин сік.PDF
13 грудня 2018 10:46
Пропозиція сік.PDF
13 грудня 2018 10:46
Наявність працівників.rar
13 грудня 2018 10:46
Наявність МТБ.rar
13 грудня 2018 10:46
Наявність досвіду сік.rar
13 грудня 2018 10:46
Довідка ст. 17.PDF
13 грудня 2018 10:46
Виписка.PDF
13 грудня 2018 10:46
БГ сік.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Панаріна Наталія Юріївна

ТОВ "ПРОДСЕРВІС-08"

ФОП Сосновська-Рябуха О.В.

ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Панаріна Наталія Юріївна
#2726303268
Відхилено 1 349 999,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 13:37
ТОВ "ПРОДСЕРВІС-08"
#42525099
Відхилено 1 350 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 13:41
ФОП Сосновська-Рябуха О.В.
#2751211247
Переможець 1 465 751,80
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 14:43

Документи

19 грудня 2018 13:37
Електронний підпис
19 грудня 2018 13:36
Протокол розгляду

Документи

19 грудня 2018 13:41
Електронний підпис
19 грудня 2018 13:39
Протокол розгляду

Документи

22 грудня 2018 14:43
Електронний підпис
22 грудня 2018 14:42
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2018 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сосновська-Рябуха О.В.
#2751211247
1 465 751,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2018 14:43
Електронний підпис
22 грудня 2018 14:42
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:10
Додаткова угода про виконання договору укладений
26 грудня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:45
Додаткова угода 3 до 14-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 13:08
ПЗД 2.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 13:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 12:59
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 15:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 15:03
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 15:22
Договір укладений
11 січня 2019 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ст. 651 ЦК України, п.7 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», рішенням тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, у зв’язку зі зміною банківських реквізитів Учасника, Сторони домовились внести наступні зміни до договору: • п. 14 договору (в частині банківських даних Учасника) викласти в наступній редакції: Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОСНОВСЬКА-РЯБУХА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 71503, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Придніпровська, б.11/1 р/р 26009017651001 в ПАТ «АЛЬФА-БАНК» МФО 300346 ЄДРПОУ/ІНН 2751211247 Тел. (066) 798-65-50 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.02.2019.
Номер договору про закупівлю: 14-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 14-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних видатків замовника, Сторони домовились зменшити кількість товару: сік фруктовий на 355,4504 л., сік овочевий (гарбузовий, моркв’яно-яблуневий) на 336,7757 л., та зменшити суму договору на 15 000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 1 450 751,80 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят тисяч сімсот п’ятдесят одна гривня 80 копійок) з ПДВ».п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції:«Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4), а також Додатку 3»;. абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо».3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 14-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних видатків замовника, Сторони домовились зменшити кількість товару (Див. доданий файл Додаткової угоди №3 від 26.12.2019) на підставі чого, зменшити суму договору на 262 836,87 грн. (двісті шістдесят дві тисячі вісімсот тридцять шість гривень 87 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 1 187 914,93 грн. (один мільйон сто вісімдесят сім тисяч дев’ятсот чотирнадцять гривень 93 копійки) з ПДВ». п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4, 5), а також Додатку 3»;. абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 11.1 Договору, Сторони домовились припинити дію договору №14-19 від 11.01.2019 у зв’язку з повним його виконанням. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів.3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 14-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 187 914,93
UAH (в тому числі ПДВ 197 985,82 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до Додаткової угоди №3 від 26.12.2019 до договору №14-19 від 11.01.2019, договір №14-19 від 11.01.2019 з 26.12.2019 вважається таким, що виконаний в повному обсязі та припинив свою дію. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів.