Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа пшенична (арнаутка), крупа гречана, крупа перлова, пластівці вівсяні, крупа ячнєва, пшоно шліфоване, рис довгозернистий шліфований, борошно пшеничне)
Очікувана вартість
336 233,20 UAH
UA-2018-11-26-002061-b ea6f1dd375d74ce2bfa72bf536c885d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 20:09
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 20:14
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 20:14
Початок аукціону: 14 грудня 2018 11:44
Очікувана вартість: 336 233,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 682,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
крупа пшенична (арнаутка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1670 кг
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
910 кг
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1070 кг
пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1250 кг
крупа ячнєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
830 кг
пшоно шліфоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4250 кг
рис довгозернистий шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
9050 шт
борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 16:07
Порівняльна таблиця змін.doc
04 грудня 2018 16:07
Тендерна документація у новій редакції.doc
26 листопада 2018 20:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
04 грудня 2018 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 16:07
Порівняльна таблиця змін.doc
04 грудня 2018 16:07
Тендерна документація у новій редакції.doc
26 листопада 2018 20:10
Тендерна документація.doc
26 листопада 2018 20:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000005 ● 030fe5437e9546df97d46c06f464641e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 22.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
3) Код за ДК 021:2015- 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (крупа пшенична (арнаутка), крупа гречана, крупа перлова, пластівці вівсяні, крупа ячнєва, пшоно шліфоване, рис довгозернистий шліфований, борошно пшеничне), UA-2018-11-26-002061-b

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+" 332 744,70
UAH з ПДВ
332 744,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДСЕРВІС-08" 336 231,00
UAH з ПДВ
336 231,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 10:39
Електронний підпис
13 грудня 2018 10:38
Статут.pdf
13 грудня 2018 10:38
Наявність працівників.rar
13 грудня 2018 10:38
Наявність МТБ.rar
13 грудня 2018 10:38
Довідка ст. 17.PDF
13 грудня 2018 10:38
Виписка.PDF
13 грудня 2018 10:38
БГ крупа та борошно.zip

Публічні документи

12 грудня 2018 16:03
Електронний підпис
12 грудня 2018 16:01
цінова пропозиція.rar
12 грудня 2018 16:01
працівники.rar
12 грудня 2018 16:01
мат тех база.rar
12 грудня 2018 16:01
інші док.rar
12 грудня 2018 16:01
гарантія крупи.rar
12 грудня 2018 16:01
аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"

ТОВ "ПРОДСЕРВІС-08"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"
#41697275
Переможець 332 744,70
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 17:47

Документи

17 грудня 2018 17:46
Електронний підпис
17 грудня 2018 17:32
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФУДМАРКЕТ+"
#41697275
332 744,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 17:46
Електронний підпис
17 грудня 2018 17:32
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:58
Додаткова угода про виконання договору укладений
26 грудня 2019 17:11
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:09
Додаткова угода 6 до 04-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 18:27
Додаток до ПЗД.xls зміни до договору
17 жовтня 2019 18:02
Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
17 жовтня 2019 18:02
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 18:02
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 11:53
ПЗД.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 11:26
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 10:57
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
20 червня 2019 10:56
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 червня 2019 10:56
Електронний підпис укладений
14 березня 2019 11:43
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 березня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 14:24
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 14:23
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 16:30
Договір укладений
08 січня 2019 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ст. 651 ЦК України, п.7 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», рішенням тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради, у зв’язку з реєстрацією Учасника, як платника податку на додану вартість з 01.02.2019 (ПДВ), Сторони домовились з 01.02.2019 вартісні показники за цим договором відображати з урахуванням ПДВ, у зв’язку з чим: доповнити договір п.3.5 в наступній редакції: «У зв’язку з реєстрацією 01.02.2019 Учасника, як платника податку на додану вартість (ПДВ), відповідно до витягу з реєстру платників податку на додану вартість №1908284500016 від 21.01.2019, вартісні показники за цим договором з 01 лютого 2019 року зазначаються з урахуванням ПДВ. 2. Керуючись п.1, 2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1, 2 п.3.2 Договору, у зв’язку з коливанням ціни за одиницю товару на ринку Сторони домовились з 01.02.2019 по 28.02.2019 змінити ціну за одиницю товару: крупа перлова (сезон закупівлі зима) в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що не призводить до збільшення суми договору (ціна договору не змінюється) з урахуванням зменшення обсягу закупівлі товару: крупа перлова на 5,673 кг. (див. доданий файл Додаткової угоди №1 від 12.02.2019). 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.02.2019.
Номер договору про закупівлю: 04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1, 2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1, 2 п.3.2 Договору, у зв’язку з коливанням ціни за одиницю товару на ринку Сторони домовились з 01.03.2019 по 31.05.2019 змінити ціну за одиницю товару: крупа перлова, крупа пшенична (арнаутка), в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що не призводить до збільшення суми договору (ціна договору не змінюється) з урахуванням зменшення обсягу закупівлі товару: крупа перлова на 18,415 кг., крупа пшенична (арнаутка) на 16,442 кг. (див. доданий файл Додаткової угоди №2 від 14.03.2019). На підставі вищевикладеного: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4, 5), а також Додатку 3; абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.03.2019.
Номер договору про закупівлю: 04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1, 2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1, 2 п.3.2 Договору, у зв’язку з коливанням ціни за одиницю товару на ринку Сторони домовились з 01.06.2019 по 31.08.2019 змінити ціну за одиницю товару: крупа пшенична (арнаутка), крупа перлова, пшоно шліфоване, борошно пшеничне, в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що не призводить до збільшення суми договору (ціна договору не змінюється) з урахуванням зменшення обсягу закупівлі товару: крупа пшенична (арнаутка) на 14,450 кг., крупа перлова на 16,424 кг., пшоно шліфоване на 15,493 кг., борошно пшеничне на 180,000 кг. (див. доданий файл Додаткової угоди №3 від 19.06.2019). На підставі вищевикладеного: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4, 5, 6), а також Додатку 3. абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.06.2019.
Номер договору про закупівлю: 04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1, 2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1, 2 п.3.2 Договору, у зв’язку з коливанням ціни за одиницю товару на ринку Сторони домовились з 01.09.2019 по 30.09.2019 змінити ціну за одиницю товару: крупа пшенична (арнаутка), крупа перлова, крупа ячнєва, пшоно шліфоване, борошно пшеничне, в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що не призводить до збільшення суми договору (ціна договору не змінюється) з урахуванням зменшення обсягу закупівлі товару: крупа пшенична (арнаутка) на 4,120 кг., крупа перлова на 7,464 кг., крупа ячнєва на 5,407 кг., пшоно шліфоване на 7,195 кг., борошно пшеничне на 67,835 кг. (див. доданий файл Додаткової угоди №4 від 11.09.2019). На підставі вищевикладеного: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4, 5, 6, 7), а також Додатку 3. абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.09.2019.
Номер договору про закупівлю: 04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1, 2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1, 2 п.3.2 Договору, у зв’язку з коливанням ціни за одиницю товару на ринку Сторони домовились з 01.10.2019 по 31.12.2019 змінити ціну за одиницю товару: крупа пшенична (арнаутка), крупа гречана, крупа перлова, борошно пшеничне, в бік збільшення не більше ніж на 10 відсотків, що не призводить до збільшення суми договору (ціна договору не змінюється) з урахуванням зменшення обсягу закупівлі товару: крупа пшенична (арнаутка) на 18,238 кг., крупа гречана на 50,650 кг., крупа перлова на 11,239 кг., борошно пшеничне на 142,483 кг. (див. доданий файл Додаткової угоди №5 від 17.10.2019). На підставі вищевикладеного: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7, 8), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4, 5, 6, 7, 8), а також Додатку 3. абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7, 8) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.10.2019.
Номер договору про закупівлю: 04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару (Див. доданий файл Додаткової угоди №6 від 26.12.2019), на підставі чого, зменшити суму договору на 6 540,63 грн. (шість тисяч п’ятсот сорок гривень 63 копійки), у зв’язку з чим: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9), а також Додатку 3»; абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 326 204,07 грн. (триста двадцять шість тисяч двісті чотири гривні 07 копійок) з ПДВ»; абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 11.1 Договору, Сторони домовились припинити дію договору №04-19 від 06.01.2019 у зв’язку з повним його виконанням. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 04-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 326 204,07
UAH (в тому числі ПДВ 54 367,34 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до Додаткової угоди №6 від 26.12.2019 до договору №04-19 від 06.01.2019, договір №04-19 від 06.01.2019 з 26.12.2019 вважається таким, що виконаний в повному обсязі та припинив свою дію. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів.