Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фотографічне обладнання» ДК 021:2015:38650000-6 (Проектор з екраном)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2018-11-26-001632-c 623fffb7b4fc42ebbd058c12b2846b8d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Строган

+380312612892 m.kotsan@zk.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 34888449
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Марія Строган
+380312612892
m.kotsan@zk.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 15:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 21:00
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Проектор з екраном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2018 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 14:24
Додаток 4 проект договору.doc
26 листопада 2018 14:24
Додаток 2 Форма Цінова пропозиція.docx
26 листопада 2018 14:23
Додаток 1 Технічні та якісні вимоги до товару.docx
26 листопада 2018 14:23
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги до учасників.docx
26 листопада 2018 14:23
оголошення.PDF
26 листопада 2018 14:23
Додаток 5 Лист-згода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 27 листопада 2018 10:50
Дата відповіді: 27 листопада 2018 12:39
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Пунктом. 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, Замовником можуть встановлюватись вимоги до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. Разом з тим, звертаємо увагу Учасника на те, що Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено про те, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» (еквівалентний — «рівнозначний», «рівноцінний», однаковий за величиною), аналог (від грец. analogos — відповідний): об'єкт того ж призначення, що й заявлюваний, схожий з ним за технічною сутністю та за результатом, що досягається при їх використанні).
Замовником допускається розгляд аналогів та/або еквівалентів, які будуть запропоновані Учасником, однак їх технічна характеристика не повинна бути нижчою, ніж та, яка заявлена у технічних вимогах до даної закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 10 934,00
UAH з ПДВ
10 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 20:17
Сертифікат Екрани.pdf
28 листопада 2018 20:17
Висновок СЕС.pdf
28 листопада 2018 20:17
Інформаційний лист.pdf
28 листопада 2018 20:17
Підтвердження повноважень.pdf
28 листопада 2018 20:17
Лист, щодо сертифікації.pdf
28 листопада 2018 20:17
Додаток 5 Лист-згода.pdf
28 листопада 2018 20:17
Додаток 4 проект договору.pdf
28 листопада 2018 20:17
Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2018 20:17
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2018 20:17
Паспорт директора.pdf
28 листопада 2018 20:17
Статут.pdf
28 листопада 2018 20:17
4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 10 934,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 16:45

Документи

30 листопада 2018 16:45
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:44
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
10 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 16:45
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:44
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:58
договір № 274.PDF укладений
17 грудня 2018 16:55