Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелажі для сушки посуду, виробничі столи та мийки для посуду для шкільних їдалельнь
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2018-11-26-001620-b 11e9d9c867084dd99490bbac250684f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Олена Миронівна

+380457253491 obuhovrmkekon@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Обухівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Контактна особа: Павленко Олена Миронівна
+380457253491
obuhovrmkekon@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2018 16:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 16:28
Початок аукціону: 04 грудня 2018 12:25
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Стелаж перфорований для викладення каструль 1700х600х1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
4 шт
Сушка для посуду 1200х330х1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
2 шт
Стелаж перфорований для викладення каструль 1700х400х1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
5 шт
Стіл виробничий без полиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
8 шт
Стіл виробничий з 2 полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1 шт
Стіл для розробки м'яса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
3 шт
Мийка потріна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
6 шт
Мийка подвійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2018 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 16:30
Обладнання для їдальні.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЛИВА ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 119 970,00
UAH з ПДВ
119 970,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Зірка Столиці 129 900,00
UAH з ПДВ
129 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 14:13
статут (2).rar
03 грудня 2018 14:13
Витяг з реєстру стор. 1.jpg
03 грудня 2018 14:13
Витяг з реєстру стор. 2.jpg
03 грудня 2018 14:13
Плательщик НДС.jpg
03 грудня 2018 14:13
Наказ.jpg
03 грудня 2018 14:13
держстат_1_стр.PDF
03 грудня 2018 14:13
держстат_2_сторона.PDF
03 грудня 2018 14:13
Наказ2.jpg
03 грудня 2018 14:13
Гарантія якості.pdf
03 грудня 2018 14:13
Цінова стелажі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЛИВА ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-комерційна фірма Зірка Столиці

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЛИВА ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#2822901270
Переможець 119 970,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 15:06

Документи

05 грудня 2018 15:06
Протокол 242.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЛИВА ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
#2822901270
119 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 15:06
Протокол 242.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 10:55
Договір 503.pdf укладений
10 грудня 2018 13:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 119 970,00
UAH з ПДВ