Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко пастерізоване жирністю 2,5%-2,6%(плівка)
Очікувана вартість
437 400,00 UAH
UA-2018-11-26-001328-c dad674c1dd6f49b88c57d56bd22e00a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деміш Ірина Іванівна

+380629221371 psihlikar7glavny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛПУ "Міська психіатрична лікарня №7 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 03096992
Вебсайт: http://psih-mariupol.com.ua
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Пашковського, буд. 4
Контактна особа: Деміш Ірина Іванівна
+380629221371
psihlikar7glavny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 16:00
Початок аукціону: 12 грудня 2018 12:01
Очікувана вартість: 437 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 187,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13122 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16200 кг
молоко пастерізоване жирністю 2,5%-2,6%(плівка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Пашковського,4,корпус №1-харчоблок,КЛПУ"Міська психіатрична лікарня № 7 м. Маріуполя"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2018 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 13:32
Проект договору.docx
26 листопада 2018 13:32
Кваліфікаційні крітерії.docx
26 листопада 2018 13:32
Технічні характеристики.docx
26 листопада 2018 13:32
Тендерна документація.doc
26 листопада 2018 13:32
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-26-001328-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Укрпродукт", Код ЄДРПОУ:25326688
Дата подання: 17 грудня 2018 17:19
Оскарження рішення замовника
В. о. голови тендерного комітету
КЛПУ «Міська психіатрична
лікарня №7 м.Маріуполя»
Л.В. Ларіонової

ОСКАРЖЕННЯ

12 грудня 2018 року відбувся аукціон по процедурі відкриті торги, замовником яких був КЛПУ "Міська психіатрична лікарня №7 м.Маріуполя", за предметом закупівлі молоко пастерізоване жирністю 2,5%-2,6% (плівка), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-26-001328-c.
17 грудня 2018 року, Вами було визначено переможцем процедури Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт».
Тендерний комітет, при кваліфікації переможця процедури не прийняв до уваги те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт» не надало документи, які підтверджують виконання ними п. 15.1. Додатку 2 Документації, а саме:
ТОВ «Екоіллічпродукт» у складі пропозиції також надало сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування та напоями №СУБХП.045-18 від 7 грудня 2018 року виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «НПП Міжнародні стандарти і системи» (Код ЄДРПОУ 34953219).
У сертифікаті ТОВ «Екоіллічпродукт» на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування та напоями №СУБХП.045-18 від 7 грудня 2018 року відсутній національний знак акредитації Національного агентства з акредитації України який використовується органами з сертифікації акредитованими Національним агентством з акредитації України у межах відповідної галузі акредитації на сертифікатах відповідно до вимог Правил застосування національного знаку акредитації затверджених Наказом Мінекономіки №399 від 21.11.2002р.
Національне агентство з акредитації України веде реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності. Згідно інформації Реєстру органів з сертифікації систем менеджменту Національного агентства з акредитації України розміщеного у відповідному розділі на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) Товариство з обмеженою відповідальністю «НПП Міжнародні стандарти і системи» (Код ЄДРПОУ 34953219) не має компетентності органу з сертифікації в сфері надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями та відповідної акредитації від Національного агентства з акредитації України не отримувало.
Наданий ТОВ «Екоіллічпродукт» сканований оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг оптової та роздрібної торгівлі продуктами харчування та напоями №СУБХП.045-18 від 7 грудня 2018 року виданий установою, що не акредитована Національним агентством з акредитації України як орган з сертифікації у сфері надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями.
У зв’язку в вищевикладеним, звертаємось до Вас с оскарженням на рішення тендерного комітету який не виконав положення ст. 16, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25 грудня 2015 року та оголосив переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Екоіллічпродукт», яке не надало всі необхідні документи для підтвердження виконання ним п. 15.1. Додатку 2 до Тендерної документації.
К вищевикладеному хочемо додати, що у разі не перегляду рішення тендерного комітету ми, як Учасник процедури закупівлі, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні запупівлі» маємо право звернутися до Антимонопольного комітету України.

З повагою

Директор ТОВ «Укрпродукт» І.В.Абальмаз
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 грудня 2018 14:06
Директору
ТОВ «Укрпродукт»
І.В. Абальмаз



Шановний учаснику!


На ваше оскарження щодо перегляду рішення ТК щодо закупівлі молока пастерізованого жирністю 2,5%-2,6% (плівка), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-26-001328-c., яке надійшло 17.12.2018 р.,повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом КЛПУ прийнято до уваги Ваше оскарження, після перевірки зазначених фактів, рішення буде переглянуто.


З повагою,

В. о. голови тендерного комітету
КЛПУ «Міська психіатрична
лікарня №7 м.Маріуполя» Л.В. Ларіонова
Номер вимоги: UA-2018-11-26-001328-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 26 грудня 2018 14:59
оскарження
ОСКАРЖЕННЯ

12 грудня 2018 року відбувся аукціон по процедурі відкриті торги, Замовником яких є КЛПУ “Міська психіатрична лікарня №7” , предмет закупівлі - ДК 021-2015 (CPV) - 15510000-6 - Молоко та вершки (молоко пастерізоване жирністю 2,5%-2,6% (плівка), ідентифікатор —UA-2018-11-26-001328-c.
21 грудня 2018 року був опубліковано повідомлення про намір укласти договір КЛПУ “Міська психіатрична лікарня №7” та визнано переможцем ТОВ “Укрпродукт”.
Тендерний комітет не прийняв до уваги, що ТОВ “Укрпродукт” не надав документи, які відповідають вимогам п.15.1 тендерної документації, а саме сканований оригінал документу про результати останнього наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів. Натомість, ТОВ “Укрпродукт” надав Звіт за результатами проведення спеціального аудиту з розширення сертифікації системи управління безпечностю харчових продуктів та введення нової потужності. В підставах для проведення аудиту зазначено тільки розширення сфери сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів та введення нової потужності. Також ТОВ “Укрпродукт” не надав пояснень, що спеціальний аудит за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів є тотожним до наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів.
Згідно вимог п.13. 1 тендерної документації вимагалося надання завірених Учасником копії документів про виконання Законів та Нормативних актів України з охорони праці, а саме: копію/ї наказу/ів про призначення відповідальної/них особи/іб за стан охорони праці на підприємстві та копію/ї діючого документу, виданого уповноваженим органом, що підтверджує проходження відповідальною особою навчання з питань охорони праці. ТОВ “Укрпродукт” надав дані, згідно яких за охорону праці відповідає директор ТОВ “Укпродукт” Абальмаз І.В.. Згідно зі ст. 15 Закону «Про охорону праці», служба охорони праці створюється на підприємстві, в установі, організації з кількістю працівників 50 і більше осіб. Якщо на підприємстві менше 50 працівників, функції служби охорони праці можуть виконувати за сумісництвом особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні спеціалісти, які мають належну підготовку. Внутрішнє сумісництво (заняття двох посад на одному підприємстві, одна з яких — інженер з охорони праці) оформлюється шляхом укладання окремих трудових договорів. Розпорядження інженера з охорони праці може скасувати лише роботодавець. ТОВ “Укрпродукт” не надав кількість працюючих осіб, тому визначити чи є правомірним призначення відповідального за охорону праці директора ТОВ “Укрпродукт” Абальмаз В.І.. Невиконання вимог з охорони праці може привести до негативних наслідків та вплинути на виконання умов договору. Також директор ТОВ “Укрпродукт” Абальмаз В.І. не надав трудовий договір, згідно якого він виконує обов’язки відповідального з охорони праці.
Згідно розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. тендерної документації на електронні торги Учасник повинен надати документи в електронному вигляді.
Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією, а саме інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлених у Додатку 3. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право дискваліфікувати пропозицію Учасника. ТОВ “Укрпродукт” не виконав вимоги Додатку№3 тендерної документації, а саме не надав кількісні характеристики предмету закупівлі згідно встановленого зразка, що є значним порушенням вимог тендерної документації.
ТОВ “Екоіллічпродукт” звертає увагу Замовника на те, що ТОВ “Укрпродукт” надав дані про автотранспорт, у кількості 2 автомобілів, які також будуть перевозити не тільки молочну продукцію, але і інші види товару, в тому числі і м’ясні вироби та м’ясо, заборонено згідно санітарно-гігієнічних норм.
Договір оренди транспортного засобу, укладений між ТОВ “Укрпродукт” та представником власника за довіреністю гр. Печерських О.М., нею же підписаний лист про намір подовження строку дії договору оренди транспортного засобу на 2019 рік. Однак, до даного листа та Договору не надана копія довіреності, яка надає повноваження гр. Печерських О.М. продовжувати строк дії договору та вести листування від імені Довірителя гр. Яцук О.В.. Тобто, за умови відсутності повноважень у гр. Печерських О.М. даний лист буде вважатися недійсним, а також може привести до не продовження строку дії Договору оренди транспортного засобу, що суттєво вплине на можливість виконання умов договору.
ТОВ “Екоіллічпродукт” також звертає увагу на те, що основним критерієм вибору переможця є ціна. ТОВ “Екоіллічпродукт” запропонував ціну, яка значно менше ніж ТОВ “Укрпродукт”. Різниця між цінами становить 63 000,00 гривень. Тобто Замовник, обравши переможцем ТОВ “Укрпродукт” порушив ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме ст.3 цього Закону, в якій визначені принципи здійснення публічних закупівель, а саме пункт: максимальна економія та ефективність бюджетних коштів.
У зв’язку з вищевикладеним, звертаємось з оскарженням на рішення тендерного комітету, який оголосив переможцем ТОВ “Укрпродукт”, який не надав усі документи, які підтверджували виконання вимог тендерної документації.
ТОВ “Екоіллічпродукт” залишає за собою право звернутися до компетентних органів для в тому числі до Національної поліції та прокуратури для неупередженої правої оцінки діяльності тендерного комітету
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2018 15:02
ТОВ «Екоіллічпродукт»



Шановний учаснику!

На ваше оскарження щодо рішення ТК, щодо оголошення ТОВ «Укрпродукт» переможцем закупівлі молока пастерізованого жирністю 2,5%-2,6% (плівка), ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-26-001328-c., яке надійшло 26.12.2018 р.,повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом КЛПУ прийнято до уваги Ваше оскарження, після перевірки зазначених фактів, рішення буде переглянуто.


З повагою,

В. о. голови тендерного комітету
КЛПУ «Міська психіатрична лікарня №7
м.Маріуполя» Л.В. Ларіонова

Документи подані скаржником

17 грудня 2018 17:18
Оскарження

Документи

20 грудня 2018 14:05
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 315 900,00
UAH з ПДВ
315 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрпродукт" 379 080,00
UAH з ПДВ
379 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТ АР ТРАНС" 432 540,00
UAH з ПДВ
432 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 10:02
Електронний підпис
11 грудня 2018 10:00
Підписаний_G1218-6168-GL_tender.pdf
11 грудня 2018 10:00
ГБ №7 Проект договору.pdf
11 грудня 2018 10:00
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
11 грудня 2018 10:00
15.1. 8О108.СУБХП.045-18.PDF
11 грудня 2018 10:00
15.1 Атестат СИСТЕМИ.pdf
11 грудня 2018 10:00
15.1 №СУБХП045.PDF
11 грудня 2018 10:00
13.1.3 Охорона праці.pdf
11 грудня 2018 10:00
12.1.4 Гарантійний лист .pdf
11 грудня 2018 10:00
Погодження 2019.pdf
11 грудня 2018 10:00
Лист-роз'яснення.pdf
11 грудня 2018 10:00
7. Наказ № 3 від 22.06.2010.pdf
11 грудня 2018 10:00
7. Наказ № 2 від 02.01.2018 р.pdf
11 грудня 2018 10:00
3. Свідоцтво ПДВ(копія).pdf
11 грудня 2018 10:00
2.1.Статут оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ТОВ "Укрпродукт"

ТОВ "СТ АР ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Рішення скасоване 315 900,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 10:48
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 315 900,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 10:51
ТОВ "Укрпродукт"
#25326688
Переможець 379 080,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 14:58

Документи

21 грудня 2018 10:51
Електронний підпис
21 грудня 2018 10:49
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрпродукт"
#25326688
379 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:24
Звіт укладений
02 січня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:33
Додаткова угода.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 11:17
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 13:45
Додаткова угода.PDF зміни до договору
05 листопада 2019 13:42
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 13:40
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 11:12
Договір укладений
08 січня 2019 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розпорядження голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника військово-цивільної адміністрації № 468/5-19 від 06.05.2019р «Про реорганізацію органів охорони здоров’я Донецької області, які знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебуває в управлінні Донецької обласної ради», КЛПУ «Міська психіатрична лікарня №7 м. Маріуполя» було реорганізовано шляхом перетворення в КНП «Психіатрична лікарня м. Маріуполь». Комунальне некомерційне підприємство «Психіатрична лікарня м. Маріуполь» є правонаступником Комунальної лікувально-профілактичної установи «Міська психіатрична лікарня № 7 м. Маріуполя» та зміна реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: УЗО-19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закон України «Про публічні закупівлі» ст. 36 ч. 4 п. 1 - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Номер договору про закупівлю: УЗО-19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 296 028,72
UAH (в тому числі ПДВ 49 338,12 UAH)