Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливо
Очікувана вартість
4 033 800,00 UAH
UA-2018-11-26-000482-a ● e6df0713e7f842d191cb3266d613907a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Жмеринський лісгосп |
Код ЄДРПОУ: | 00991449 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вул Барляєва 31 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Анатолій Федорович +380674302175 gl-forester@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2018 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2018 12:08 |
Очікувана вартість: | 4 033 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
на відстані не більше 8 км, від місця знаходження контори ДП"Жмеринський лісгосп" м.Жмеринка вул.Барляєва,31
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 л
Бензин А-92 (у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, Барляєва, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
90000 л
Дизельне паливо (у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, Барляєва,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2018 10:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2018 10:01 |
протокол тендер.zip | |
29 листопада 2018 10:01 |
Документ. торгів закупівля палива Жмеринка на 2019р. зі змінами 28.11.2018р..doc |
29 листопада 2018 10:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2018 10:01 |
протокол тендер.zip
|
|||
29 листопада 2018 10:01 |
Документ. торгів закупівля палива Жмеринка на 2019р. зі змінами 28.11.2018р..doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-26-000482-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Тінік-Оіл", Код ЄДРПОУ:37836304
Дата подання: 27 листопада 2018 15:02
Звернення
Шановний замовнику, згідно Вашої тендерної документації: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника 23100, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Барляєва, 31 документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику конкурсних торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1,2 ст. 17 Закону згідно Додатку №2 тендерної документації. Пакет документів з реєстром наданих документів, повинен бути прошитий та пронумерований. На останньому аркуші (на місці прошивання) необхідно зробити напис: «Прошито й пронумеровано», вказати кількість аркушів, поставити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, засвідчити печаткою підприємства.
Згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Просимо Вас внести зміни до документації і зобов’язати переможця торгів в термін визначений Законом оприлюднити документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику конкурсних торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1,2 ст. 17 Закону не лише в паперовому, а й в електронному вигляді на електронному майданчику, задля збереження основних принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, згідно Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Просимо Вас внести зміни до документації і зобов’язати переможця торгів в термін визначений Законом оприлюднити документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику конкурсних торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1,2 ст. 17 Закону не лише в паперовому, а й в електронному вигляді на електронному майданчику, задля збереження основних принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, згідно Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2018 09:55
Будуть зміни до тендерної документації, слідкуйте за змінами
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-26-000482-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АДІС", Код ЄДРПОУ:31576283
Дата подання: 01 січня 2019 17:01
Невідповідність тендерної пропозиції переможця згідно п.4ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Всупереч вимозі Замовника ПП «Тінік-Оіл» у складі тендерної пропозиції надає тільки зимове дизельне паливо ДТ-З-К5, сорт F, що підтверджує завантажений сертифікат відповідності за №DIN.00110-18 та паспорт якості №2999 від 26.11.18р. Враховуючи вищезазначену інформацію, пропозиція переможця щодо поставки зимового дизельного палива протягом 2019 р. є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації Замовника та вимогам чинного законодавства України і повинна бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 січня 2019 14:59
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, що надійшли через систему електронних закупівель від ПП «АДІС» код ЄДРПОУ 31576283 датовані від 01.01.2019 року за № ID: UA-2018-11-26-000482-a.b2; ID: UA-2018-11-26-000482-a.b3 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-11-26-000482-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АДІС", Код ЄДРПОУ:31576283
Дата подання: 01 січня 2019 19:14
Вимога про невідповідність тендерної пропозиції переможця ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Замовником в тендерній документації встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (сканкопія одного договору). Так, на вимогу Замовника учасником-переможцем було надано Договір №311/18 від 13.10.2018р. щодо поставки нафтопродуктів наливом автомобільним транспортом. Натомість, даною закупівлею передбачено поставку нафтопродуктів через АЗС (роздрібний продаж нафтопродуктів). Виходячи із специфіки закупівлі, вимог Замовника щодо наявності АЗС на відстані не більше 8 км по м. Жмеринка та Жмеринському районі від місця знаходження контори ДП «Жмеринський лісгосп», вважаємо що надані підтвердження досвіду виконання наливом автомобільним транспортом (гуртовий продаж) та передбачений ТД роздрібний продаж нафтопродуктів через АЗС є абсолютно різним досвідом виконання аналогічної поставки нафтопродуктів. Ураховуючи викладене, вважаємо, що надана сканкопія договору не підтверджує досвід виконання (роздрібний продаж) аналогічного договору, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації Замовника. Просимо розглянути дану вимогу щодо виявленого порушення та прийняти рішення на підставі наданої інформації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 січня 2019 15:40
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, що надійшли через систему електронних закупівель від ПП «АДІС» код ЄДРПОУ 31576283 датовані від 01.01.2019 року за № ID: UA-2018-11-26-000482-a.b2; ID: UA-2018-11-26-000482-a.b3 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" |
2 886 000,00
UAH з ПДВ
|
2 717 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АДІС" |
2 928 600,00
UAH з ПДВ
|
2 717 171,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" |
3 117 600,00
UAH з ПДВ
|
3 096 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 301 200,00
UAH з ПДВ
|
3 099 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 420 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" #37836304 |
Переможець |
2 717 100,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2018 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 13:48
|
Додаткова угода ПП Тінік-Оіл.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 10:13
|
Тінік-Оіл.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2019 14:01
|
Тінік-Оіл.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2019 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2019 13:17
|
Договір | укладений |
11 січня 2019 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |