Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо
Очікувана вартість
4 033 800,00 UAH
UA-2018-11-26-000482-a e6df0713e7f842d191cb3266d613907a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилюк Анатолій Федорович

+380674302175 gl-forester@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Жмеринський лісгосп
Код ЄДРПОУ: 00991449
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вул Барляєва 31
Контактна особа: Гаврилюк Анатолій Федорович
+380674302175
gl-forester@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 14 грудня 2018 12:08
Очікувана вартість: 4 033 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

на відстані не більше 8 км, від місця знаходження контори ДП"Жмеринський лісгосп" м.Жмеринка вул.Барляєва,31
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 л
Бензин А-92 (у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, Барляєва, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
90000 л
Дизельне паливо (у талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, Барляєва,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2018 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 10:01
протокол тендер.zip
29 листопада 2018 10:01
Документ. торгів закупівля палива Жмеринка на 2019р. зі змінами 28.11.2018р..doc
29 листопада 2018 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 10:01
протокол тендер.zip
29 листопада 2018 10:01
Документ. торгів закупівля палива Жмеринка на 2019р. зі змінами 28.11.2018р..doc
26 листопада 2018 14:44
Документ. торгів закупівля палива Жмеринка на 2019р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-26-000482-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Тінік-Оіл", Код ЄДРПОУ:37836304
Дата подання: 27 листопада 2018 15:02
Звернення
Шановний замовнику, згідно Вашої тендерної документації: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника 23100, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Барляєва, 31 документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику конкурсних торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1,2 ст. 17 Закону згідно Додатку №2 тендерної документації. Пакет документів з реєстром наданих документів, повинен бути прошитий та пронумерований. На останньому аркуші (на місці прошивання) необхідно зробити напис: «Прошито й пронумеровано», вказати кількість аркушів, поставити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, засвідчити печаткою підприємства.
Згідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Просимо Вас внести зміни до документації і зобов’язати переможця торгів в термін визначений Законом оприлюднити документи, що підтверджують відсутність підстав відмови учаснику конкурсних торгів в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1,2 ст. 17 Закону не лише в паперовому, а й в електронному вигляді на електронному майданчику, задля збереження основних принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, згідно Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 листопада 2018 09:55
Будуть зміни до тендерної документації, слідкуйте за змінами
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-26-000482-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АДІС", Код ЄДРПОУ:31576283
Дата подання: 01 січня 2019 17:01
Невідповідність тендерної пропозиції переможця згідно п.4ч.1 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Всупереч вимозі Замовника ПП «Тінік-Оіл» у складі тендерної пропозиції надає тільки зимове дизельне паливо ДТ-З-К5, сорт F, що підтверджує завантажений сертифікат відповідності за №DIN.00110-18 та паспорт якості №2999 від 26.11.18р. Враховуючи вищезазначену інформацію, пропозиція переможця щодо поставки зимового дизельного палива протягом 2019 р. є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, умовам тендерної документації Замовника та вимогам чинного законодавства України і повинна бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 січня 2019 14:59
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, що надійшли через систему електронних закупівель від ПП «АДІС» код ЄДРПОУ 31576283 датовані від 01.01.2019 року за № ID: UA-2018-11-26-000482-a.b2; ID: UA-2018-11-26-000482-a.b3 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-11-26-000482-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АДІС", Код ЄДРПОУ:31576283
Дата подання: 01 січня 2019 19:14
Вимога про невідповідність тендерної пропозиції переможця ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Замовником в тендерній документації встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (сканкопія одного договору). Так, на вимогу Замовника учасником-переможцем було надано Договір №311/18 від 13.10.2018р. щодо поставки нафтопродуктів наливом автомобільним транспортом. Натомість, даною закупівлею передбачено поставку нафтопродуктів через АЗС (роздрібний продаж нафтопродуктів). Виходячи із специфіки закупівлі, вимог Замовника щодо наявності АЗС на відстані не більше 8 км по м. Жмеринка та Жмеринському районі від місця знаходження контори ДП «Жмеринський лісгосп», вважаємо що надані підтвердження досвіду виконання наливом автомобільним транспортом (гуртовий продаж) та передбачений ТД роздрібний продаж нафтопродуктів через АЗС є абсолютно різним досвідом виконання аналогічної поставки нафтопродуктів. Ураховуючи викладене, вважаємо, що надана сканкопія договору не підтверджує досвід виконання (роздрібний продаж) аналогічного договору, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації Замовника. Просимо розглянути дану вимогу щодо виявленого порушення та прийняти рішення на підставі наданої інформації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 січня 2019 15:40
Замовником проведено розгляд звернень до Замовника за роз'ясненнями, що надійшли через систему електронних закупівель від ПП «АДІС» код ЄДРПОУ 31576283 датовані від 01.01.2019 року за № ID: UA-2018-11-26-000482-a.b2; ID: UA-2018-11-26-000482-a.b3 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.

Документи

29 листопада 2018 09:55
Протокол

Документи подані скаржником

Документи

08 січня 2019 14:58
Лист відповідь

Документи

04 січня 2019 15:39
Лист відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Тінік-Оіл" 2 886 000,00
UAH з ПДВ
2 717 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АДІС" 2 928 600,00
UAH з ПДВ
2 717 171,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" 3 117 600,00
UAH з ПДВ
3 096 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 301 200,00
UAH з ПДВ
3 099 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 3 420 000,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 10:45
Електронний підпис
11 січня 2019 10:42
Довідка банкрутство.pdf
27 грудня 2018 12:52
Електронний підпис
27 грудня 2018 12:35
Банкрутство.pdf
26 грудня 2018 16:55
Довідка МВС.pdf
26 грудня 2018 16:55
Довідка ДФС.pdf
26 грудня 2018 16:55
Довідка корупція.pdf
26 грудня 2018 16:55
Довідка Юстиція.pdf
14 грудня 2018 15:21
Електронний підпис
13 грудня 2018 09:41
Електронний підпис
13 грудня 2018 09:37
МТБ.pdf
12 грудня 2018 15:24
Електронний підпис
12 грудня 2018 14:44
Статут зав.pdf
12 грудня 2018 14:44
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2018 14:44
сертифікат ДП зима.pdf
12 грудня 2018 14:44
Паспорт ДП.pdf
12 грудня 2018 14:44
Сертифікат паспорт А92.pdf
12 грудня 2018 14:44
Технічне завдання.pdf
12 грудня 2018 14:44
Договір Чернятин.pdf
12 грудня 2018 14:44
Установчі.pdf
12 грудня 2018 14:44
Паспорт керівника коп.pdf
12 грудня 2018 14:44
Витяг.pdf
12 грудня 2018 14:44
Проект договору.pdf
12 грудня 2018 14:44
Стаття 17.pdf
12 грудня 2018 14:44
Виписка.pdf
12 грудня 2018 14:44
Персональні дані.pdf
12 грудня 2018 14:44
Ідент.к.pdf
12 грудня 2018 14:44
Довідка довкілля.pdf
12 грудня 2018 14:44
Аналог договір.pdf
12 грудня 2018 14:44
Уповноважена особа.pdf
12 грудня 2018 14:44
Довідка відстань.pdf

Публічні документи

13 грудня 2018 09:55
Електронний підпис
13 грудня 2018 09:54
Частина 2.pdf
13 грудня 2018 09:54
Витяг ПДВ.pdf
13 грудня 2018 09:54
Виписка0001.PDF
13 грудня 2018 09:54
Довідка про АЗС.pdf
13 грудня 2018 09:54
Паспорт та код.pdf
13 грудня 2018 09:54
Рішення.pdf
13 грудня 2018 09:54
Наказ.pdf
13 грудня 2018 09:54
Довідка ст 17.pdf
13 грудня 2018 09:54
Довідка довкілля.pdf
13 грудня 2018 09:54
Довідка власна АЗС.pdf
13 грудня 2018 09:54
Статут.PDF
13 грудня 2018 09:54
Довідка банк 12.12.18 2.pdf
13 грудня 2018 09:54
Довідка банк 12.12.18 1.pdf
13 грудня 2018 09:54
Тендерна пропозиція.pdf
13 грудня 2018 09:54
Проект договору0012.pdf
13 грудня 2018 09:54
Лист згода СПД.pdf
13 грудня 2018 09:54
Сертифікати паспорти.pdf
13 грудня 2018 09:54
Технічне завдання.pdf
13 грудня 2018 09:54
Витяг 11.12.18.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 18:10
Електронний підпис
12 грудня 2018 18:09
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2018 17:53
Електронний підпис
12 грудня 2018 17:44
Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2018 17:44
Статут.pdf
12 грудня 2018 17:44
ст 17.pdf
12 грудня 2018 17:44
Договір Євро Пауер.pdf
12 грудня 2018 17:44
Довідки ст 17.pdf
12 грудня 2018 17:44
Довідка про мережу АЗС.pdf
12 грудня 2018 17:44
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2018 17:44
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2018 17:44
Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2018 17:44
Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2018 17:44
Виписка ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2018 17:44
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 18:18
азс Україна.pdf
12 грудня 2018 18:18
АЗС Він обл.pdf
12 грудня 2018 18:18
накладна 27112017.pdf
12 грудня 2018 18:18
накладна 20112017.pdf
12 грудня 2018 18:18
лист-відгук.PDF
12 грудня 2018 18:18
Про відкр.рах_07_11_2018.pdf
12 грудня 2018 18:17
ОТП_рах та заб_0711.pdf
12 грудня 2018 18:17
ІНГ_loan_071118.pdf
12 грудня 2018 18:17
ІНГ_071118.pdf
12 грудня 2018 18:17
Аваль_рах_0611.pdf
12 грудня 2018 18:17
АВАЛЬ_0711_заборг.pdf
12 грудня 2018 17:54
ст.17.pdf
12 грудня 2018 17:54
сертифікат ДП.pdf
12 грудня 2018 17:54
сертифікат А92.pdf
12 грудня 2018 17:54
Паспорт С.Стоянський.pdf
12 грудня 2018 17:54
Паспорт Кучабської І О.pdf
12 грудня 2018 17:54
Наказ_АП.pdf
12 грудня 2018 17:54
код, паспорт Іванов.pdf
12 грудня 2018 17:54
код, паспорт Гордієнко.pdf
12 грудня 2018 17:54
ДФС до 19.12.pdf
12 грудня 2018 17:54
Договори ОК_БНК.pdf
12 грудня 2018 17:54
Договір ОК-ОБК.pdf
12 грудня 2018 17:54
Витяг від 11.09.2018 р..rtf
12 грудня 2018 17:54
Виписка_ОК_14.02.2017.pdf
12 грудня 2018 17:54
АЗС Жмеринка.pdf
12 грудня 2018 17:54
Цінова 120.pdf
12 грудня 2018 17:54
Проект договору 120.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Тінік-Оіл"

ПП "АДІС"

ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Тінік-Оіл"
#37836304
Переможець 2 717 100,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 13:40

Документи

22 грудня 2018 13:40
Електронний підпис
22 грудня 2018 13:30
Протокол
21 грудня 2018 14:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2018 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Тінік-Оіл"
#37836304
2 717 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2018 13:40
Електронний підпис
22 грудня 2018 13:30
Протокол
21 грудня 2018 14:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:48
Додаткова угода ПП Тінік-Оіл.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 09:59
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:13
Тінік-Оіл.pdf зміни до договору
26 червня 2019 09:36
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 14:01
Тінік-Оіл.pdf зміни до договору
15 квітня 2019 09:06
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 13:17
Договір укладений
11 січня 2019 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 2 717 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 452 850,00 UAH)