Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архангельська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в смт Архангельське Високопільського району – будівництво
Очікувана вартість
5 538 523,00 UAH
UA-2018-11-26-000154-c 94d01f24ee0f45f4a1483b727c58f926
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2018 09:32
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 09:32
Початок аукціону: 13 грудня 2018 12:02
Очікувана вартість: 5 538 523,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 846,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27692.61 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Архангельська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в смт Архангельське Високопільського району – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74022, Україна, Херсонська область, смт Архангельське Високопільський район, вул.Миру, 32б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2018 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 09:27
Додаток 7 проект договору.doc
26 листопада 2018 09:27
Додаток 6 технічне завдання.doc
26 листопада 2018 09:27
ТД амбулаторія Архангельське.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000009 ● bbc21603768c482cae06a2737172a99e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.01.2019 № 22

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-26-000154-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-04 15:13:34

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Архангельської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в смт Архангельське Високопільського району (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-26-000154-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо визначення ТОВ «Теплогазмережа» переможцем торгів зважаючи на те, що всупереч вимогам тендерної документації ціни на будівельні матеріали, а саме Портландцемент марки М400 та бруски обрiзні з хвойних порiд цього учасника, перевищують ціни визначені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект»: «Усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-07 14:39:37

Відповідь на запит від 04.02.2019 р.

Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації надає відповідь на запит від 04.02.2019 р. згідно рішення про моніторинг закупівлі «Архангельська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в смт Архангельське Високопільського району – будівництво» (UA-2018-11-26-000154-c), а саме:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «Теплогазмережа», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 1960,80*1,2= 2 352,96 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом на 01.12.2018 року, оприлюднені на сайті ТОВ «НВФ «Інпроект» (2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 3085,48 грн. без ПДВ та враховує відпускну ціну портландцементу без ПДВ (1960,80 грн./т), витрати на транспортування (1064,18 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (60,50 грн./т), які передбачені ДБН.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-25 15:16:58

Роз'яснення щодо висновку

Надаємо відповідь на висновок від 20.02.2019:
1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання».
Переможцем, ТОВ «Теплогазмережа», при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість відпускної ціни портландцементу марки 400 з ПДВ складає: 1960,80*1,2= 2 352,96 грн, що не перевищує усереднені ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Херсонській області станом, (сайт ТОВ «НВФ «Інпроект» на 01.12.2018 року - 2620 грн. з ПДВ). Поточна ціна за одиницю портландцементу марки 400 складає 3085,48 грн. без ПДВ та враховує відпускну ціну портландцементу без ПДВ (1960,80 грн./т), витрати на транспортування (1064,18 грн./т), заготовлення та зберігання на складі виконавця (60,50 грн./т), які передбачені ДБН.
Враховуючи викладену вище інформацію, ТОВ «Теплогазмережа» не порушив вимог тендерної документації та Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон). У разі відхилення пропозиції ТОВ «Теплогазмережа», дії Замовника могли б привести до порушення вимог статей 16, 28, 30 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 5 007 945,92
UAH з ПДВ
5 007 945,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Теплогазмережа" 5 227 523,64
UAH з ПДВ
5 212 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2018 08:54
Електронний підпис
12 грудня 2018 08:52
Установчі документи.rar
12 грудня 2018 08:52
ст 16.rar
12 грудня 2018 08:52
розрахунок пропозиції.rar
12 грудня 2018 08:52
Інші підставі ст 17.pdf
12 грудня 2018 08:52
Згода з ТЗ замовника .pdf

Публічні документи

28 грудня 2018 16:24
Кошторис.zip
28 грудня 2018 16:24
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2018 16:24
Довідки ст17.pdf
11 грудня 2018 16:49
Електронний підпис
11 грудня 2018 16:40
Смета.rar
11 грудня 2018 16:40
Статутні.pdf
11 грудня 2018 16:40
ст17.pdf
11 грудня 2018 16:40
ПРоект договору.pdf
11 грудня 2018 16:40
повноваження.pdf
11 грудня 2018 16:40
Листи, довідки.pdf
11 грудня 2018 16:40
сиваська видгук.jpeg
11 грудня 2018 16:40
Відгук Оригінал.pdf
11 грудня 2018 16:40
аналог.договори.pdf
11 грудня 2018 16:40
табл.1.2.pdf
11 грудня 2018 16:40
Довідка обладнання.pdf
11 грудня 2018 16:40
ЗВУ.pdf
11 грудня 2018 16:40
Банковская гарантия.zip
11 грудня 2018 16:40
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

ТОВ "Теплогазмережа"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Відхилено 5 007 945,92
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 14:24
ТОВ "Теплогазмережа"
#38727791
Переможець 5 212 990,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 09:02

Документи

19 грудня 2018 14:20
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:14
Протокол

Документи

27 грудня 2018 09:01
Електронний підпис
27 грудня 2018 08:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2018 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Теплогазмережа"
#38727791
5 212 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 грудня 2018 09:01
Електронний підпис
27 грудня 2018 08:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:33
Звіт виконання договору укладений
18 січня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 11:42
Дод. уг. 8.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 09:41
Дод. угода 7.1.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:27
Дод. уг. 7.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 09:06
Дод. уг. 6 Архангельська.pdf зміни до договору
17 червня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:24
Дод. угода 5 Архангельська.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 08:16
Архангельська 4-2.PDF зміни до договору
23 березня 2020 08:10
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 12:08
Дод угода 4-1 Архангельська.PDF зміни до договору
20 березня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 12:00
Дод. угода 4 Архангельська.pdf зміни до договору
17 березня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 15:53
Додаткова угода 3 Архангельська амбулаторія.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 14:20
Додаткова угода Архангельська амбулаторія.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 14:15
Електронний підпис укладений
21 лютого 2019 15:17
ДУ1 Архангельське.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 15:15
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 16:56
Договір укладений
15 січня 2019 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено реквізити виконавця робіт
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18.2 договору від 15 січня 2019 року № 4 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір) по об’єкту: «Архангельська амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Миру, 32б, в смт Архангельське Високопільського району – будівництво», доповнено текстом наступного змісту: «У зв’язку з затримкою фінансування, керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися продовжити строк дії Договору до 28 грудня 2020 року». 2. Доповнено пункт 11.1 Договору текстом наступного змісту: «Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) у 2019 році здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам і становить 3975325,00 грн (Три мільйони дев’ятсот сімдесят п’ять тисяч триста двадцять п’ять грн 00 коп.), у тому числі ПДВ 662554,17 грн (шістсот шістдесят дві тисячі п’ятсот п’ятдесят чотири грн 17 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фiнансування у 2020 роцi
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна директора ТОВ «Теплогазмережа»
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули договору та реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2019 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 203 837,73
UAH (в тому числі ПДВ 867 306,29 UAH)