Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

екскаватор - навантажувач
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2018-11-25-000047-c 328f4fe2534b4713a00157ff9d94f764
Відкриті торги    Призупинено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Валентина Міняйло

+380532616092 omts_pvk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 03361661
Вебсайт: http://www.vodokanal.poltava.ua/
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
Контактна особа: Валентина Міняйло
+380532616092
omts_pvk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 листопада 2018 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2019 21:00
Початок аукціону: 25 листопада 2021 11:13
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
екскаватор - навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, Панянка 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2018 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 16:45
ТД екскаватор зі змінами.doc
17 грудня 2018 16:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
18 грудня 2018 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2018 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 16:45
ТД екскаватор зі змінами.doc
25 листопада 2018 19:54
ТД екскаватор.doc
17 грудня 2018 16:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-25-000047-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АЛЕАНДА", Код ЄДРПОУ:38701862
Дата подання: 19 грудня 2018 16:19
Вимога про внесення змін до тендерної документації
UA-2018-11-25-000047-c
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-12-000027 ● c06f46ce4b9c42a79fab9f1f9c25f084
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 листопада 2021 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
12.11.2021 № 492
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
12.11.2021 № 492

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-11-25-000047-c, 25.11.2018, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-22 08:28:25

запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3400000,00грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-25-000047-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- під час аналізу веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель встановлено, що наявна вимога про усунення порушення від 19.12.2018 № UA-2018-11-25-000047-c.c1, на яку замовник відповідно до статті 23 Закону повинен надати відповідь протягом 3 робочих днів, проте станом на 22.11.2021 відповідь відсутня. Просимо надати пояснення з яких причин Комунальним підприємством Полтавської обласної ради "Полтававодоканал" не надано відповідь на вимогу про усунення порушення від 19.12.2018 № UA-2018-11-25-000047-c.c1, а також чому відсутні подальші рішення Комунального підприємства Полтавської обласної ради "Полтававодоканал" щодо проведення процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-24 16:10:51

Про надання пояснення по моніторингу ID: UA-M-2021-11-12-00002

Комунальне підприємство Полтавської обласної ради «Полтававодоканал» повідомляє, що замовником прийнято рішення про відміну тендеру ІD UA-2018-11-25-000047-c на закупівлю екскаватора – навантажувача, очікувана вартість якого 3 400 000,00 грн. згідно ДК 021:2015 (43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) по причині: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: по причині: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»