Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Братів Соловйових, 12а, в с. Вербівка Городищенського району – будівництво»
Очікувана вартість
5 603 186,00 UAH
UA-2018-11-23-002797-c 2e492e7a44494051b0e9c08a5abd5c97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Липкань Андрій Борисович

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 11:28
Очікувана вартість: 5 603 186,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Братів Соловйових, 12а, в с. Вербівка Городищенського району – будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19531, Україна, Черкаська область, село Вербівка, Городищенський р-он, вул. Братів Соловйових, 12а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 16:04
Проект договору амбулатории.doc
23 листопада 2018 16:04
Додаток 2.rtf
23 листопада 2018 16:04
ТД - Вербівка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альянс-трансбудсервіс 5 299 779,94
UAH з ПДВ
4 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ - ТОРГ - 2005" 5 311 820,40
UAH з ПДВ
4 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНИЙ ГАРАНТ 5 328 036,00
UAH з ПДВ
4 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРИК ГРУП" (ТОВ "ЕЛЕКТРИК ГРУП") 4 904 580,00
UAH з ПДВ
4 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОСЬ-ЯЛТА 5 146 390,14
UAH з ПДВ
4 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСЕРВІС - ПЛЮС - Ц" 5 584 411,20
UAH з ПДВ
5 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АБК "ЕЛЕКТРО-БУД" 5 556 116,98
UAH з ПДВ
5 556 116,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2018 23:29
кошторис 1.pdf
09 грудня 2018 23:29
4.imd
08 грудня 2018 14:09
Статут.pdf
08 грудня 2018 14:09
Проект Договору.pdf
08 грудня 2018 14:08
Накази на працівників.pdf
08 грудня 2018 14:08
Ліцензія.pdf
08 грудня 2018 14:08
Кошторис.pdf
08 грудня 2018 14:08
Календарний графік.pdf
08 грудня 2018 14:08
Договір ЦПХ.pdf
08 грудня 2018 14:08
Довідка ст17 ч2.pdf
08 грудня 2018 14:08
Довідка ст17 ч1.pdf
08 грудня 2018 14:08
Довідка про субпідряд.pdf
08 грудня 2018 14:08
довідка мтб.pdf
08 грудня 2018 14:08
Відгук.pdf
08 грудня 2018 14:08
3.imd

Публічні документи

08 грудня 2018 18:57
кошторис ч 6.pdf
07 грудня 2018 18:46
Статут.pdf
07 грудня 2018 18:46
Протокол.pdf
07 грудня 2018 18:46
паспорт.pdf
07 грудня 2018 18:46
накази на працівників.pdf
07 грудня 2018 18:46
наказ на директора.pdf
07 грудня 2018 18:46
кошторис ч 5.pdf
07 грудня 2018 18:46
кошторис ч 4.pdf
07 грудня 2018 18:46
кошторис ч 3.pdf
07 грудня 2018 18:46
кошторис ч 2.pdf
07 грудня 2018 18:46
кошторис ч 1.pdf
07 грудня 2018 18:46
календарний графік.pdf
07 грудня 2018 18:46
довідки 2.pdf
07 грудня 2018 18:46
довідки 1.pdf
07 грудня 2018 18:46
Гарантия_7749.zip
07 грудня 2018 18:46
відгук.pdf
07 грудня 2018 18:46
витяг із установчих.pdf
07 грудня 2018 18:46
аналог договір 1.pdf
07 грудня 2018 18:46
Licence.zip
07 грудня 2018 18:46
Dovirenist_Rizhiy.zip
07 грудня 2018 18:46
194.imd

Публічні документи

07 грудня 2018 18:49
Техзавдання.pdf
07 грудня 2018 18:49
Статут.pdf
07 грудня 2018 18:49
Стаття 17.pdf
07 грудня 2018 18:49
Наявність обладнання.pdf
07 грудня 2018 18:49
Кошториси.zip
07 грудня 2018 18:49
Довідка 4ОПП.pdf
07 грудня 2018 18:49
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2018 18:49
Банківська гарантія.zip
07 грудня 2018 18:49
15.imd

Публічні документи

09 грудня 2018 17:12
Електронний підпис
09 грудня 2018 17:11
84 Вербівка.imd
09 грудня 2018 17:10
Вербівка.PDF
09 грудня 2018 17:09
Статут (2).PDF
09 грудня 2018 17:09
скан.pdf
09 грудня 2018 17:09
План графік.pdf
09 грудня 2018 17:08
наказ, згода.PDF
09 грудня 2018 17:08
Ліцензія.PDF
09 грудня 2018 17:08
ЕЛЕКТРИК документи.pdf
09 грудня 2018 17:08
ЕЛЕКТРИК документи 3.pdf
09 грудня 2018 17:07
ЕЛЕКТРИК документи 2.pdf
09 грудня 2018 17:06
Довідка + договір.PDF

Публічні документи

09 грудня 2018 23:38
Електронний підпис
09 грудня 2018 17:58
Електронний підпис
09 грудня 2018 17:57
Повноваження.rar
09 грудня 2018 17:57
Листи та довідки.rar
09 грудня 2018 17:56
Кваліфікація досвід.rar

Публічні документи

08 грудня 2018 17:17
Кошториснадокум.rar
08 грудня 2018 17:17
Докум.RAR

Публічні документи

07 грудня 2018 17:17
кошторис.rar
07 грудня 2018 17:17
інші документи.rar
07 грудня 2018 17:17
гарантія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альянс-трансбудсервіс

ТОВ "СОЮЗ - ТОРГ - 2005"

ТОВ БУДІВЕЛЬНИЙ ГАРАНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРИК ГРУП" (ТОВ "ЕЛЕКТРИК ГРУП")

ТОВ РОСЬ-ЯЛТА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСЕРВІС - ПЛЮС - Ц"

ТОВ АБК "ЕЛЕКТРО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альянс-трансбудсервіс
#38161784
Переможець 4 149 999,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 18:00

Документи

12 грудня 2018 18:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2018 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альянс-трансбудсервіс
#38161784
4 149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2018 18:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:57
Довідка КБ-3 від 29.05.2020 договір 1 Вербівка.pdf укладений
24 вересня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 14:14
Дод. угода 10 дог.1 Вербівка зміни до договору
14 травня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 13:24
ДУ 9 дог1 Вербівка зміни до договору
14 квітня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 14:49
ДУ 8 дог 1 Вербівка.PDF зміни до договору
07 квітня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 11:53
Дод угода _ 7 _Вербівка.pdf зміни до договору
15 січня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 17:05
Дод угода_6_Вербівка.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 16:52
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 15:41
вербівка.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 15:35
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 16:44
угода 4 дог 1 від 28.12.2018.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 16:42
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 11:30
ДУ 3 Вербівка.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 10:26
Протокол.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 10:24
ДУ 2 Вербівка.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 10:24
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 18:09
ДУ 2 Вербівка.pdf зміни до договору
19 квітня 2019 18:08
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:43
ДУ 1 Вербівка.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 16:54
Договір укладений
28 грудня 2018 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в новій редакції. Додатки 2, 3, 4 до Договору будуть викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів 4.1, 4.2 розділу 4 Договору. Внесення змін до пункту 5.1 розділу 5 Договору. Внесення змін до пункту 10.2 розділу 10 Договору. Внесення змін до розділу 8 Договору. Внесення змін до розділу 14 Договору. Додатки 1, 2, 3, 4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів 4.1, 4.2 розділу 4 Договору. Внесення змін до пункту 5.1 розділу 5 Договору. Внесення змін до пункту 10.2 розділу 10 Договору. Внесення змін до розділу 8 Договору. Внесення змін до розділу 14 Договору. Додатки 1, 2, 3, 4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки 3, 4 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.4 ст.36 Закону України Про публічні закупівлі внесено зміни до п.5.1 р.5 Виконання робіт та п.10.2 р.10 Строк дії договору. Внесено зміни до додатку 3 План фінансування будівництва та додатку 4 Календарний графік виконання робіт до Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пунктів Договору 4.1. та 4.2., Додатку 1, Додатку 2, Додатку 3, Додатку 4
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строки дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «п.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». Внести зміни до додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 3 965,62320 тис.грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 47,0472 тис.грн. з ПДВ»; Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт- датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 травня 2020 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного договору»; «П.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 травня 2020 року»; Додатки 2,3,4 до Договору будуть викладені в новій редакції додатково
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору в частині зміни назви Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації на Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (відповідно до пункту 1.1 розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 28.02.2020 № 125). 1. Ціна цього Договору становить 4 012,67040 тис. грн з ПДВ (чотири мільйони дванадцять тисяч шістсот сімдесят гривень сорок копійок з ПДВ). 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 3 965,62320 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 3 563,3645 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 402,25870 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 47,0472 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 47,0472 тис. грн; Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Внести зміни до Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та Підрядника та викласти їх в новій редакції: Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації, 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223, р/рUA818201720344271029184094996, р/рUA798201720344281029174094996, р/рUA778201720344291029164094996, р/рUA808201720344201029167094996, Державна казначейська служба України м. Київ, Код ЄДРПОУ 40422357, тел.(0472) 37-23-93, 50-04-78. Підрядник: ТОВ «Альянс-трансбудсервіс», провул. Корнійчука, 17, оф. 5, м. Черкаси, 18015, р/р UA583543470000026000051509454 в ЧФЗАТ КБ «Приватбанк», МФО 354347, р/р UA578201720355379011700703706, Державне казначейство України МФО 820172 Код ЄДРПОУ 38161784, ІПН 381617823017, тел. (0472) 31-40-11, 38-30-38. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 7. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 9. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 10. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 11. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 3 965,62320 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 3 563,3645 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 402,25870 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 47,0472 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 47,0472 тис. грн; Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва) до Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору становить 4 012,67040 тис. грн з ПДВ (чотири мільйони дванадцять тисяч шістсот сімдесят гривень сорок копійок з ПДВ). 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 3 965,62320 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 3 616,17710 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 349,4461 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 47,0472 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 47,0472 тис. грн; Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 3. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва) до Договору та викласти його в новій редакції. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2018 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 4 012 670,40
UAH (в тому числі ПДВ 668 778,40 UAH)