Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01987913 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., Верхнеднепровск,, ул. Гагарина, 16 |
Контактна особа: |
Віта Красовицька +380565831136 hospital@vd.dp.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2018 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2018 13:04 |
Очікувана вартість: | 2 888 028,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2018 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2018 15:42 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
23 листопада 2018 15:42 |
Додаток 2 Перелік документів що підтверджують відповідність учасника торгів.docx | |
23 листопада 2018 15:42 |
Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
23 листопада 2018 15:42 |
Додаток 4 Довіреність.docx | |
23 листопада 2018 15:42 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
23 листопада 2018 15:42 |
Тендерна документація.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 22 грудня 2018 22:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000038 ● 3e65efbcef78464d8a6c7c1b6f7c82fd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:13 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2018-11-23-002614-c 23.11.2018 Комунальний заклад «Верхньодніпровська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-10 15:20:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-23-002614-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому пропозиція ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" була відхилена з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям. А саме: Учасник не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору (Невідповідність обсягів поставки газу, зазначеного в договорі, з обсягами, зазначеними в наданих актах). Тоді, як згідно п.2.1 Договору від 23.01.2018 №17-02-18, наданого в якості підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, обсяг газу становив 50000,00 куб.м., а згідно п.4.1 вартість договору – 465050,00 грн. В додатковій угоді № 4 від 02.10.2018 року до договору зазначено, що річний плановий об’єм газу зменшений до 39555 куб.м., а вартість договору – 465014,21 грн. В додатковій угоді №5 від 11.10.2018 року до договору зазначено, що об’єм поставки газу зменшено на 20393куб.м., а вартість 256340,01 грн. Отже, кінцевий обсяг газу за договором становить – 19162 куб.м., а вартість – 208674,20 грн.
Крім того, в протоколі засідання тендерного комітету від 14.12.2018 зазначено про недостатній досвід роботи Учасника для належного виконання договірних зобов’язань, а саме малий обсяг поставки газу за аналогічним договором. Проте, п.3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника вимагалося надати: довідку про виконання аналогічного договору, копію відповідного аналогічного договору та акту, що свідчить про його виконання; відгук або рекомендаційний лист про належне виконання аналогічного договору. Відсутні будь-які вимого щодо об’ємів поставки газу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-15 15:32:45
Надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі товару “ ДК 021: 2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ (в тому числі транспортування магістральними газопроводами))” ( Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-23-002614-c Закупівля на prozorro.gov.ua), (ID моніторингу UA-M-2019-07-04-000038)
На Ваш запит щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі товару “ ДК 021: 2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ (в тому числі транспортування магістральними газопроводами))” ( Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-23-002614-c Закупівля на prozorro.gov.ua), (ID моніторингу UA-M-2019-07-04-000038) комунальний заклад ” Верхньодніпровська центральна районна лікарня ” Дніпропетровської обласної ради ” повідомляє,що з метою забезпечення закладу природним газом з 01.01.2019 р. по 15.04.2019 р. тендерним комітетом були оголошені відкриті торги щодо закупівлі даного товару в обсязі - 198000 м3. (очікувана вартість закупівлі-2888028,0 грн.).
Участь у даній процедурі прийняли 6 учасників:
№1- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ” СЕРВІС ГРУПП ЛТД ”- сума пропозиції за результатом електронного аукціону – 1821060 грн.,
№2 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ”ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ” – 1835440 грн.,
№3 –ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ – 1835450 грн.,
№4- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ”УКР ГАЗ РЕСУРС” – 1975800 грн.,
№5 - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ”ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ” – 1976040 грн.,
№6 - Товариство з обмеженою відповідальністю “Дніпропетровськгаз збут – 2316600 грн.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 14.12.2018 р. було проведено розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону,а саме розгляд ТП ТОВ ” СЕРВІС ГРУПП ЛТД ”.
Відповідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.5 розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям,закріплених у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником передбачена вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді інформаційної довідки про виконання аналогічного договору,копії аналогічного договору та акту про постачання товару ,що свідчить про його виконання. Учасником - ТОВ ”СЕРВІС ГРУПП ЛТД” надано копію договору на постачання природного газу від 23 січня 2018 року № 17-02-18.Термін дії даного договору – з моменту підписання та до 31.12.2018 року,тобто календарний рік. Обсяги постачання природного газу згідно даного договору складають 50.0 тисяч метрів кубічних на загальну суму 465050,0 грн.
Згідно додаткової угоди№1 від 23.01.2018р. до даного договору обсяги постачання газу зменшені до 45,503 тисяч м3 на суму 465040,66 грн. Згідно додаткової угоди№2 також від 23.01.2018р. до даного договору обсяги постачання газу зменшені до 42,703 тисяч м3 на суму 465035,67 грн. Згідно додаткової угоди№3 від 21.08.2018р. до даного договору обсяги постачання газу зменшені до 41,590 тисяч м3 на суму 465026,24 грн. Згідно додаткової угоди№4 від 02.10.2018р. до даного договору обсяги постачання газу зменшені до 39,555 тисяч м3 на суму 465014,21 грн.
Пунктом 1 додаткової угоди №5 від 11.10.2018 р. передбачено наступне:
1. Змінити підпункт пункту розділу3 Договору виклавши його у наступній редакції:
4.1. Зменшити загальну вартість обсягу поставки газу 20,393 м3 на суму 256340,01 грн.
,тобто даною додатковою угодою передбачено зменшення обсягів постачання газу 20,393 метрів кубічних.
Таким чином ,остаточні обсяги постачання природного газу відповідно до додаткової угоди№5 складають: 39555 метрів кубічних – 20,393 метрів кубічних = 39534,607 метрів кубічних.
Учасником ,для підтвердження виконання даного договору в складі тендерної пропозиції надані акти прийому-передачі природного газу від 28.02.2018 р. щодо обсягів поставки у лютому 2018р. природного газу- 8248 метрів кубічних,акту прийому-передачі від 31.03.2018р. щодо поставки у березні 2018 р. - 9721 метрів кубічних ,акту прийому-передачі від 30.04.2018 р. щодо поставки у квітні 2018 року – 1193 метрів кубічних природного газу. Тобто,надані Учасником копії актів прийому – передачі підтверджують виконання даного договору в загальному обсязі 19162 метрів кубічних,що не являється підтвердженням виконання аналогічного договору.
Тому, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ” СЕРВІС ГРУПП ЛТД ” було відхилено відповідно п.1 Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно рішення тендерного комітету від 14 грудня 2018 року .
Крім того,враховуючи досвід роботи з газопостачальними організаціями для забезпечення належного виконання договірних зобов’язань, маючи неодноразові попередження про відключення закладу від газопостачання в зимовий період в зв’язку із відсутністю лімітів природного газу при виконанні інших договорів, з метою безперервного постачання природного газу для забезпечення відповідного теплового режиму соціального об’єкту – центральної районної лікарні,в якій цілодобово надається медична допомога 190 хворим та хворим амбулаторного прийому, а також вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2006р. №1687 «Про затвердження Порядку пооб'єктного припинення (обмеження) газопостачання споживачам ( крім населення )», тендерний комітет комунального закладу “ Верхньодніпровська центральна районна лікарня ” Дніпропетровської обласної ради ” мав бути 100% впевнений у спроможності газопостачальної компанії щодо надання таких об’ємів природного газу.
Копія договору та додаткових угод №1-5 ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
1 835 460,00
UAH з ПДВ
|
1 821 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
2 313 138,96
UAH з ПДВ
|
1 835 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ |
2 888 028,00
UAH з ПДВ
|
1 835 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
2 079 000,00
UAH з ПДВ
|
1 975 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
1 976 040,00
UAH з ПДВ
|
1 976 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" |
2 316 600,00
UAH з ПДВ
|
2 316 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Відхилено |
1 821 060,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 10:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Рішення скасоване |
1 835 440,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2018 15:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Відхилено |
1 835 440,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 09:21
|
|
ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ #34933742 |
Переможець |
1 835 450,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2019 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2019 14:01
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2019 11:45
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2019 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2019 10:38
|
Договір постачання природного газу.pdf | укладений |
12 лютого 2019 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти договору 2.1,2.2 викласти в новій редакції: 2.1. Плановий обсяг постачання газу – до 62000 куб. м (Шістдесят дві тисячі ) куб. м. 2.2. Планові обсяги постачання газу по місяцях: березень -51000,квітень-11000. 2. Пункти договору 3.1. ,3.2. викласти в новій редакції: 3.1. Зменшити суму договору на 1260713,10 грн. за рахунок загального фонду. Загальна вартість даного Договору складає 574736,90 грн. (п’ятсот сімдесят чотири тисячі сімсот тридцять шість гривень 90 коп.)з ПДВ, в тому числі ПДВ – 95789,48 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 19-12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-12/02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункти договору 2.1,2.2 викласти у редакції: 2.1 Плановий обсяг постачання газу- до 58955куб.м. 2.2 Планові обсяги постачання газу по місяцях:березень-45562,квітень - 13393. 2. Зменшити суму договору на 28226,878 грн. Загальна вартість даного Договору складає 546510,03 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 19-12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-12/02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |