Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015:50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (Заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
36 872,50 UAH
UA-2018-11-23-002288-c 55793a56b38b4cea8e4002c4d81b0527
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Мірошник

+380501500877
+380501506631
tenderzap@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі запорізької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20509800
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр-т Соборний, 133
Контактна особа: Олеся Мірошник
+380501500877,+380501506631
tenderzap@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 23:59
Початок аукціону: 13 грудня 2018 14:07
Очікувана вартість: 36 872,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 184,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98 одиниця
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний,133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 13:54
ТД_картриджи_НР.doc
04 грудня 2018 13:54
Зміни _ТД.pdf
04 грудня 2018 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 13:54
ТД_картриджи_НР.doc
23 листопада 2018 15:05
ТД_картриджи.doc
04 грудня 2018 13:54
Зміни _ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-23-002288-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 29 листопада 2018 11:56
Скарга-Вимога
Згідно закону України про Державні закупівлі замовник не може обмежити коло претендентів на участь в державних закупівлях та не може встановлювати обмеження в розташуванні офісів виконавців - адже це є дискримінаційними умовами котрі обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону.
Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: офіс виконавця має знаходитись на території міста Запоріжжя, а також необхідно надати документи на оренду приміщення (приватні підприємці можуть надавати послуги за адресою прописки, що не суперечить закону).
Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вище викладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 грудня 2018 16:47
Вітаємо! Дякуємо за Вашу небайдужість до закупівель ПАТ «Укрпошта».
На Вашу скаргу-вимогу повідомляємо, що у технічній специфікації вимога щодо наявності сервісного центру на території міста Запоріжжя обумовлена наступними факторами та потребами. Згідно технічної специфікації мова йде не про офіс виконавця, а про сервісний центр. Знаходження сервісного центру на території міста Запоріжжя обумовлено терміном надання послуг - протягом одного робочого дня с моменту отримання заявки, такий термін встановлено із-за безперервності надання послуг клієнтам, виконання логістичних та адміністративних функцій у підрозділах ПАТ "Укрпошта". Центри обробки пошти працюють цілодобово і постійно потребують заправки та відновлення картриджів для друку штрих кодів, накладних та маршрутних листів. При знаходженні сервісного центру Виконавця за межами міста Запоріжжя таких термінів дотриматись неможливо, оскільки витрати часу на отримання та зворотню доставку картриджів, на виконання робіт та тестування будуть більшими за визначений термін.
Стосовно того, що приватні підприємці можуть надавати послуги за адресою прописки, що не суперечить закону, повідомляємо, якісне виконання повного циклу робіт, зазначених в технічній специфікації, передбачає використання спеціалізованого обладнання, яке за своїми особливостями досить габаритне (заправочна станція, тонерний пилосос і т.п.). Відповідно для його розташування необхідно відокремлене, спеціально обладнане приміщення (системи вентиляції та витяжки). Звичайно, заправку та відновлення картриджів можна виконувати й у жилому приміщенні за адресою прописки приватного підприємства, але, по-перше від цього постраждає якість виконання робіт та буде ускладнений процес тестування картриджів та по-друге, в таких умовах буде неможливо передбачати та враховувати застосування заходів із захисту довкілля. Також при використанні в технології порошкових матеріалів передбачається окреме приміщення для їх зберігання.
Враховуючи вище викладене, ПАТ «Укрпошта» в особі Запорізької дирекції задовольнити Вашу вимогу в повному обсязі не може. Технічна специфікація на закупівлю послуг з заправки та відновлення картриджів буде переглянута й будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію. Ми сподіваємось на подальшу Вашу участь у торгах ПАТ «Укрпошта» та плідну співпрацю
Номер вимоги: UA-2018-11-23-002288-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 14 грудня 2018 17:19
Вимога - скарга на рішення котре містить явні корупційні складові
Згідно закону України про Державні закупівлі замовник не може обмежити коло претендентів на участь в державних закупівлях та не може встановлювати обмеження в розташуванні офісів виконавців - адже це є дискримінаційними умовами котрі обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Враховуючи Вимоги замовника нашою компанією було подано весь пакет документів за виключенням тих котрі вимагаються та можуть бути надані обмеженим колом виконавці. Окрім того, Ми в складі пропозиції надали довідку (письмову) про те, що умови договору (терміни, якість ті інші технічні складові від котрих залежить його виконання) - будуть виконані та дотримані 100%. Враховуючи Вище наведене можемо розуміти, що кваліфікаційна комісія мала домовленість з конкретними учасниками, та поведінка комісії містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Вимагаємо: усунути невідповідність та визнати нас переможцями, в іншому випадку вимушені будемо надіслати звернення в вищі інстанції. Окрім того нагалошуємо, що лише запорізька дирекція з проміж інших дирекцій по Україні виставила тендерну документацію з дискримінаційними умовами, що підтверджує вище вказану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2018 13:51
Шановний, Олег Любомирович! ПАТ «Укрпошта» в особі Запорізької дирекції вдячна Вам за участь у відкритих торгах. Ми сподіваємось на співпрацю з вами в майбутньому, але на жаль не маємо змоги прийняти Вашу пропозицію, через відсутність у поданій пропозиції довідки у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність сервісного центру (адреса сервісного центру на території міста Запоріжжя), тонерної станції, тонерного пилососу, програматора чипів, промивної машини, запасів чипів, високоякісного тонеру та чорнил.
Враховуючи вище викладене, ПАТ «Укрпошта» в особі Запорізької дирекції не може задовольнити Вашу вимогу.
Крім того, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право оскаржити рішення тендерного комітету в Антимонопольний комітет України.
Ми сподіваємось на подальшу Вашу участь у торгах ПАТ «Укрпошта» та плідну співпрацю в майбутньому.
Номер вимоги: UA-2018-11-23-002288-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 14 грудня 2018 17:19
Вимога - скарга на рішення котре містить явні корупційні складові
Згідно закону України про Державні закупівлі замовник не може обмежити коло претендентів на участь в державних закупівлях та не може встановлювати обмеження в розташуванні офісів виконавців - адже це є дискримінаційними умовами котрі обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Враховуючи Вимоги замовника нашою компанією було подано весь пакет документів за виключенням тих котрі вимагаються та можуть бути надані обмеженим колом виконавці. Окрім того, Ми в складі пропозиції надали довідку (письмову) про те, що умови договору (терміни, якість ті інші технічні складові від котрих залежить його виконання) - будуть виконані та дотримані 100%. Враховуючи Вище наведене можемо розуміти, що кваліфікаційна комісія мала домовленість з конкретними учасниками, та поведінка комісії містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Вимагаємо: усунути невідповідність та визнати нас переможцями, в іншому випадку вимушені будемо надіслати звернення в вищі інстанції. Окрім того нагалошуємо, що лише запорізька дирекція з проміж інших дирекцій по Україні виставила тендерну документацію з дискримінаційними умовами, що підтверджує вище вказану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2018 13:52
Шановний, Олег Любомирович! ПАТ «Укрпошта» в особі Запорізької дирекції вдячна Вам за участь у відкритих торгах. Ми сподіваємось на співпрацю з вами в майбутньому, але на жаль не маємо змоги прийняти Вашу пропозицію, через відсутність у поданій пропозиції довідки у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність сервісного центру (адреса сервісного центру на території міста Запоріжжя), тонерної станції, тонерного пилососу, програматора чипів, промивної машини, запасів чипів, високоякісного тонеру та чорнил.
Враховуючи вище викладене, ПАТ «Укрпошта» в особі Запорізької дирекції не може задовольнити Вашу вимогу.
Крім того, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право оскаржити рішення тендерного комітету в Антимонопольний комітет України.
Ми сподіваємось на подальшу Вашу участь у торгах ПАТ «Укрпошта» та плідну співпрацю в майбутньому.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-23-002288-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 04 грудня 2018 13:59
Скарга
Додатково на Вашу відповідь повідомляю, що Ваші думки є упередженими і не містять достойної інформації. Ще раз наголошуємо про термінову потребу в усуненні дискримінаційних вимог. Ви як замовник поставили Вимогу - виконання замовлення протягом 1 робочого дня. Ми як Виконавець пропонуємо 1: це додаткові безктоштовні підмінні картриджі, що забезпечать своєчасне виконання замовлення, 2: використання послуги Фулфілмент, що дозволяє обслуговувати клієнтів за межами територіального знаходження сервісного центру. Отож своїми діями Ви зменшуєте конкуренцію. Окрім того, виконання в дома чи в офісі - немає ніякого значення. Ви ж як замовник контролюєте під час виконання послуг необхідну якість. Отож Ми вимагаємо усунути прояви корупційних зловживань та не послаблювати конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 07.12.2018 № 12516.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2018 19:56

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ 22 540,39
UAH з ПДВ
22 540,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІН-ВЕРСІЯ 25 807,32
UAH з ПДВ
25 807,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 35 280,00
UAH з ПДВ
35 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 11:35
додаткова довідка.pdf
04 грудня 2018 10:13
2.pdf
04 грудня 2018 10:13
1.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 11:30
цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2018 11:30
технічна специфікація.pdf
12 грудня 2018 11:30
техніка безпеки.pdf
12 грудня 2018 11:30
Статут.PDF
12 грудня 2018 11:30
проект договору.pdf
12 грудня 2018 11:30
Опис новий ІН-Версія.PDF
12 грудня 2018 11:30
матеріально технічна.pdf
12 грудня 2018 11:30
лист гарантія.pdf
12 грудня 2018 11:30
захист довкілля.pdf
12 грудня 2018 11:30
додаток 7.pdf
12 грудня 2018 11:30
додаток 5.pdf
12 грудня 2018 11:30
додаток 2.pdf
12 грудня 2018 11:30
договір оренди.PDF
12 грудня 2018 11:30
Довідка зі статистики.PDF
12 грудня 2018 11:30
відгук.PDF
12 грудня 2018 11:30
Витяг з ЄДР.PDF
12 грудня 2018 11:30
Виписка ТОВ ІН-ВЕРСІЯ.PDF
12 грудня 2018 11:30
Аналогічні договори.pdf
12 грудня 2018 11:30
Vutyag_PDV.pdf
12 грудня 2018 11:30
Rishenya2.pdf
12 грудня 2018 11:30
Protokol.pdf
12 грудня 2018 11:30
Prikaz2.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 19:35
ПДВ.jpg
12 грудня 2018 19:35
Паспорт 2.jpg
12 грудня 2018 19:35
Паспорт 1.jpg
12 грудня 2018 19:35
ИНН.jpg
12 грудня 2018 19:35
Выписка 2.jpg
12 грудня 2018 19:35
Выписка 1.jpg
12 грудня 2018 19:35
паспорт ИНН Попов А.В._.pdf
12 грудня 2018 19:35
Витяг з ЕДР 09_2017.rtf
12 грудня 2018 19:35
видгук ЗОДКЛ 2018.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ

ТОВ ІН-ВЕРСІЯ

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3161301295
Відхилено 22 540,39
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 13:28
ТОВ ІН-ВЕРСІЯ
#37129488
Переможець 25 807,32
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 15:36

Документи

14 грудня 2018 13:28
Електронний підпис

Документи

14 грудня 2018 15:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІН-ВЕРСІЯ
#37129488
25 807,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:57
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 15:33
Договір №19-2227 від 26.12.18.pdf укладений
27 грудня 2018 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 25 807,32
UAH з ПДВ