Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення Microsoft Windows
Очікувана вартість
999 000,00 UAH
UA-2018-11-23-002251-c 8e9853f277424033af9a0b3dffa5ca3e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Філіпов

+380487389136 yu.filipov@imtp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Морський торговельний порт "Чорноморськ"
Код ЄДРПОУ: 01125672
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці, 6
Контактна особа: Юрій Філіпов
+380487389136
yu.filipov@imtp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2018 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 20:00
Очікувана вартість: 999 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

3 найменування 514 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
514 штука
Програмне забезпечення Microsoft Windows
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Праці буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:01
ДД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-23-002251-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Е-Консалтинг, Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 27 листопада 2018 18:00
Прохання внести зміни до проекту договору
У п. 3.1. Проекті договору (Додаток 4 Тендерної документації) вказано наступне: "Покупець оплачує вартість Товару шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Постачальника у безготівковій формі на підставі виставленого Постачальником рахунку, оформленого відповідно до заявки Покупця на поставку партії Товару, зареєстрованої Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та виданої в установленому законодавством порядку Покупцю, протягом 60 банківських днів з моменту поставки партії Товару та отримання від Постачальника належним чином оформленого рахунку."
Оскільки, відстрочка платежу за іменний товар Microsoft, який не може бути повернутий чи проданий іншому покупцеві (право на товар буде виписане корпорацією Microsoft виключно на організацію Замовника) складає 60 банківських днів, а вартість товару сплачується у долларах США, то законодавство дозволяє для таких угод з відстрочкою платежу застосовувати прив’язку до курсу НБУ (п.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Прохання внести зміни до тексту договору, прив’язавши суму оплати до курсу НБУ на день оплати (в звязку з непередбачуваними коливаннями курсу валюти, в якій здійснюється оплата виробнику програмного забезпечення).
Зазначене прохання в повній мірі відповідає застереженню Замовника щодо зміни істотних умов договору в специфікації до Проекту договору на закупівлю товарів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2018 14:00
Добрий день. Слід зазначити, що закупівля програмного забезпечення Microsoft Windows здійснюється Замовником шляхом проведення допорогової процедури закупівлі. На сьогоднішній день питання допорогових закупівель врегульовано Наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 №35. Відповідно до пп. 6.3 п. 6 Наказу: «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, УМОВИ ДОГОВОРУ, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі». Отже, саме ЗАМОВНИКУ надано право розробляти документацію на проведення допорогової закупівлі, у тому числі умови договору, самостійно, із урахуванням власних потреб

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 996 360,00
UAH
996 360,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 16:57
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 16:57
Техничні характеристики.pdf
30 листопада 2018 16:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 листопада 2018 16:57
кваліфікаційні документи.pdf
30 листопада 2018 16:57
Документи щодо повноважень.pdf
30 листопада 2018 16:57
Витяг ЄДР 301118.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "ЛанТек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
Переможець 996 360,00
UAH
03 грудня 2018 17:46

Документи

03 грудня 2018 17:46
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:45
Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
996 360,00
UAH
Документи

Документи

03 грудня 2018 17:46
Електронний підпис
03 грудня 2018 17:45
Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:07
18_397 А.pdf укладений
17 грудня 2018 16:06