ЗВІТ

про виконання договору про закупівлю
Дата формування звіту: 03 січня 2019


1. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-11-23-001995-b
2. Номер договору про закупівлю: 46/18-12
3. Дата укладення договору: 04 грудня 2018 10:00
4. Ціна договору про закупівлю: 49 768 398,00 UAH з ПДВ
5. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
6. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 31024875
7. Місцезнаходження замовника: 03186, Україна, Київ обл., Київ, Левка Мацієвича, 3
8. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВ «ХІДДЕН ЕНЕРДЖІ.ЮЕЙ»
9. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 40117975
10. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону: 04074, Україна, місто Київ обл., Київ, вул. Мукачевська 14 кв16 , тел.: 380682393658

11. Конкретна назва предмета закупівлі 11.1 Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) 12. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором 13. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 14. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи ДК021-2015: 48810000-9 — Інформаційні системи 1 комплект Україна, 01001, місто Київ, Київ, місто Київ до 22 грудня 2018

15. Строк дії договору: не вказанa — 31 грудня 2018
16. Сума оплати за договором: 49 768 398,00 UAH з ПДВ
17. Причини розірвання договору, якщо таке мало місце: відсутні