Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт інфекційного відділення Славутської центральної районної лікарні ім. Ф.М. Михайлова вул. Соборності, 32 м. Славута Хмельницька область
Очікувана вартість
8 310 382,60 UAH
UA-2018-11-23-001875-b ● 360dadd785354d108a976bc6e84a8bf3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славутська центральна районна лікарня ім. Ф.М. Михайлова |
Код ЄДРПОУ: | 02004410 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, вулиця Соборності 32 |
Контактна особа: |
Каминіна Наталія Миколаївна +380384272793 nata-crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2018 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2018 16:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2018 16:25 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2018 12:38 |
Очікувана вартість: | 8 310 382,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт інфекційного відділення Славутської центральної районної лікарні ім. Ф.М. Михайлова вул. Соборності, 32 м. Славута Хмельницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, вулиця Соборності, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2018 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2018 15:20 |
Додаток_3 зі змінами.docx | |
04 грудня 2018 15:20 |
Тендерна_документацiя зміни 04.12. .doc | |
04 грудня 2018 15:20 |
Таблиця змін 04.12 .docx | |
29 листопада 2018 08:56 |
Тендерна_документацiя зміни .doc | |
29 листопада 2018 08:56 |
Зміни.pdf | |
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_5.docx | |
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_4.docx | |
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_3.docx | |
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_2.docx | |
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_1.docx | |
23 листопада 2018 16:21 |
Тендерна_документацiя проект .doc |
04 грудня 2018 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 грудня 2018 15:20 |
Додаток_3 зі змінами.docx
|
||||||
04 грудня 2018 15:20 |
Тендерна_документацiя зміни 04.12. .doc
|
||||||
04 грудня 2018 15:20 |
Таблиця змін 04.12 .docx
|
||||||
29 листопада 2018 08:56 |
Тендерна_документацiя зміни .doc
|
||||||
29 листопада 2018 08:56 |
Зміни.pdf
|
||||||
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_5.docx
|
||||||
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_4.docx
|
||||||
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_3.docx
|
||||||
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_2.docx
|
||||||
23 листопада 2018 16:21 |
Додаток_1.docx
|
||||||
23 листопада 2018 16:21 |
Тендерна_документацiя проект .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-23-001875-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП ТЕХНОМАРКЕТ, Код ЄДРПОУ:32729353
Дата подання: 29 листопада 2018 15:31
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Під час вивчення тендерної документації по об’єкту закупівлі «Капітальний ремонт інфекційного відділення Славутської центральної районної лікарні ім. Ф.М. Михайлова вул. Соборності, 32 м. Славута Хмельницька область» виявлено наступне.
Пункт 3.5.2. п.п.3. Документації:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
- Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох за кожен рік).»
Даним пунктом замовник вимагає підтвердження учасником наявності восьми виконаних аналогічних договорів!
Згідно аб.4 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв одним з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Таким чином вищевказані дії замовника не відповідають вимогам аб.4 ч.2 ст.16 Закону та порушують вимоги ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права і законні інтереси учасника, пов’язані в його участі у процедурі закупівлі.
Пункт 3.6.2. Документації:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (згідно із Додатком № 2).
З метою досягнення показників, передбачених технічним завданням та проектно-кошторисною документацією на об’єкт, яка пройшла комплексну експертизу, замовником встановлюються такі вимоги до основних матеріалів будівельних матеріалів:» ?????????
Замовником не вказано вимоги до матеріалів, якщо він, звісно, мав намір їх вказувати.
Пункт 3.6.4. Документації:
«Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
2) зведений кошторисний розрахунок;
3) підсумкова відомість ресурсів
4) електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону;
5) інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».
У п.5 вказано вимогу про подання учасником інших документів, проте із тексту Документації не зрозуміло які саме це мають бути документи.
Пункт 5.2.3. Документації:
«На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 30000,00 гривень (тридцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.»
Вимога Замовника щодо можливості покладення на Учасника витрат на оплату послуг Консультанта в сумі 30 000,00 грн. є не чіткою і не зрозумілою, а саме: чи є вона обов’язковою для Учасника-переможця?
Витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі та не можуть бути включені у розрахунок ціни пропозиції учасника.
Відповідно до Документації учасник-переможець може, а не зобов’язаний, оплатити послуги консультантів торгів, проте Закон не передбачає можливості встановлення у тендерній документації додаткових умов для переможця Процедури закупівлі, якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до документації конкурсних торгів.
Відмова учасника-переможця оплатити вказані послуги не несе ніяких негативних наслідків для учасника.
Пункти:
«6.3.1. Проект договору про закупівлю передбачений у Додатку № 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений проект договору.
6.4.8. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
6.4.9. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Виконання вказаних вимог Замовника ускладнюється в зв’язку з певними невідповідностями та неточностями, а саме:
- строк виконання робіт за договором – 2018-2020 роки, а строк дії договору – 31.12.2019р.;
- згідно з ч.6 розділу VІ Документації забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником не вимагається, а проект договору містить цілий розділ ХІ «Забезпечення виконання умов договору»;
- відомості з розділу ІV договору «Порядок здійснення оплати» повинні бути встановлені Замовником та погоджені Учасником, а не навпаки.
Таким чином вимагаємо від Замовника, з урахуванням наведеної вище інформації, привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін та уточнень.
Разом з тим, залишаємо за собою право, передбачене ст.18 Закону щодо подання скарги на рішення, дії чи бездіяльність Замовника до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Пункт 3.5.2. п.п.3. Документації:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
- Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох за кожен рік).»
Даним пунктом замовник вимагає підтвердження учасником наявності восьми виконаних аналогічних договорів!
Згідно аб.4 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв одним з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Таким чином вищевказані дії замовника не відповідають вимогам аб.4 ч.2 ст.16 Закону та порушують вимоги ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права і законні інтереси учасника, пов’язані в його участі у процедурі закупівлі.
Пункт 3.6.2. Документації:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (згідно із Додатком № 2).
З метою досягнення показників, передбачених технічним завданням та проектно-кошторисною документацією на об’єкт, яка пройшла комплексну експертизу, замовником встановлюються такі вимоги до основних матеріалів будівельних матеріалів:» ?????????
Замовником не вказано вимоги до матеріалів, якщо він, звісно, мав намір їх вказувати.
Пункт 3.6.4. Документації:
«Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
2) зведений кошторисний розрахунок;
3) підсумкова відомість ресурсів
4) електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону;
5) інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».
У п.5 вказано вимогу про подання учасником інших документів, проте із тексту Документації не зрозуміло які саме це мають бути документи.
Пункт 5.2.3. Документації:
«На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 30000,00 гривень (тридцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.»
Вимога Замовника щодо можливості покладення на Учасника витрат на оплату послуг Консультанта в сумі 30 000,00 грн. є не чіткою і не зрозумілою, а саме: чи є вона обов’язковою для Учасника-переможця?
Витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі та не можуть бути включені у розрахунок ціни пропозиції учасника.
Відповідно до Документації учасник-переможець може, а не зобов’язаний, оплатити послуги консультантів торгів, проте Закон не передбачає можливості встановлення у тендерній документації додаткових умов для переможця Процедури закупівлі, якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до документації конкурсних торгів.
Відмова учасника-переможця оплатити вказані послуги не несе ніяких негативних наслідків для учасника.
Пункти:
«6.3.1. Проект договору про закупівлю передбачений у Додатку № 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений проект договору.
6.4.8. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
6.4.9. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Виконання вказаних вимог Замовника ускладнюється в зв’язку з певними невідповідностями та неточностями, а саме:
- строк виконання робіт за договором – 2018-2020 роки, а строк дії договору – 31.12.2019р.;
- згідно з ч.6 розділу VІ Документації забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником не вимагається, а проект договору містить цілий розділ ХІ «Забезпечення виконання умов договору»;
- відомості з розділу ІV договору «Порядок здійснення оплати» повинні бути встановлені Замовником та погоджені Учасником, а не навпаки.
Таким чином вимагаємо від Замовника, з урахуванням наведеної вище інформації, привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін та уточнень.
Разом з тим, залишаємо за собою право, передбачене ст.18 Закону щодо подання скарги на рішення, дії чи бездіяльність Замовника до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Скасована
Дата: 29 листопада 2018 15:53
Причина: виправлення неточностей
Номер вимоги: UA-2018-11-23-001875-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ТЕХНОМАРКЕТ, Код ЄДРПОУ:32729353
Дата подання: 29 листопада 2018 15:57
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Під час вивченні тендерної документації по об’єкту закупівлі «Капітальний ремонт інфекційного відділення Славутської центральної районної лікарні ім. Ф.М. Михайлова вул. Соборності, 32 м. Славута Хмельницька область» виявлено наступне.
Пункт 3.5.2. п.п.3. Документації:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
- Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох за кожен рік).»
Даним пунктом замовник вимагає підтвердження учасником наявності восьми виконаних аналогічних договорів!
Згідно аб.4 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв одним з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Таким чином вищевказані дії замовника не відповідають вимогам аб.4 ч.2 ст.16 Закону та порушують вимоги ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права і законні інтереси учасника, пов’язані в його участі у процедурі закупівлі.
Пункт 3.6.2. Документації:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (згідно із Додатком № 2).
З метою досягнення показників, передбачених технічним завданням та проектно-кошторисною документацією на об’єкт, яка пройшла комплексну експертизу, замовником встановлюються такі вимоги до основних матеріалів будівельних матеріалів:» ?????????
Замовником не вказано вимоги до матеріалів, якщо він, звісно, мав намір їх вказувати.
Пункт 3.6.4. Документації:
«Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
2) зведений кошторисний розрахунок;
3) підсумкова відомість ресурсів
4) електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону;
5) інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».
У п.5 вказано вимогу про подання учасником інших документів, проте із тексту Документації не зрозуміло які саме це мають бути документи.
Пункт 5.2.3. Документації:
«На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 30000,00 гривень (тридцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.»
Вимога Замовника щодо можливості покладення на Учасника витрат на оплату послуг Консультанта в сумі 30 000,00 грн. є не чіткою і не зрозумілою, а саме: чи є вона обов’язковою для Учасника-переможця?
Витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі та не можуть бути включені у розрахунок ціни пропозиції учасника.
Відповідно до Документації учасник-переможець може, а не зобов’язаний, оплатити послуги консультантів торгів, проте Закон не передбачає можливості встановлення у тендерній документації додаткових умов для переможця Процедури закупівлі, якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до документації конкурсних торгів, адже вони суперечать статті 3 та статті 22 Закону.
Відмова учасника-переможця оплатити вказані послуги не несе ніяких негативних наслідків для учасника.
Пункти:
«6.3.1. Проект договору про закупівлю передбачений у Додатку № 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений проект договору.
6.4.8. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
6.4.9. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Виконання вказаних вимог Замовника ускладнюється в зв’язку з певними невідповідностями та неточностями, а саме:
- строк виконання робіт за договором – 2018-2020 роки, а строк дії договору – 31.12.2019р.;
- згідно з ч.6 розділу VІ Документації забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником не вимагається, а проект договору містить цілий розділ ХІ «Забезпечення виконання умов договору»;
- відомості з розділу ІV договору «Порядок здійснення оплати» повинні бути встановлені Замовником та погоджені Учасником, а не навпаки.
Таким чином вимагаємо від Замовника, з урахуванням наведеної вище інформації, привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін та уточнень.
Разом з тим, залишаємо за собою право, передбачене ст.18 Закону щодо подання скарги на рішення, дії чи бездіяльність Замовника до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Пункт 3.5.2. п.п.3. Документації:
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
- Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2018 роках, разом із копіями договорів (не менше двох за кожен рік).»
Даним пунктом замовник вимагає підтвердження учасником наявності восьми виконаних аналогічних договорів!
Згідно аб.4 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон): замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв одним з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Таким чином вищевказані дії замовника не відповідають вимогам аб.4 ч.2 ст.16 Закону та порушують вимоги ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права і законні інтереси учасника, пов’язані в його участі у процедурі закупівлі.
Пункт 3.6.2. Документації:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (згідно із Додатком № 2).
З метою досягнення показників, передбачених технічним завданням та проектно-кошторисною документацією на об’єкт, яка пройшла комплексну експертизу, замовником встановлюються такі вимоги до основних матеріалів будівельних матеріалів:» ?????????
Замовником не вказано вимоги до матеріалів, якщо він, звісно, мав намір їх вказувати.
Пункт 3.6.4. Документації:
«Після завершення електронного аукціону, Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицією та зі статусом «На розгляді» повинен упродовж одного робочого дня додатково надати відповідно до поданої ним кінцевої ціни (у форматі pdf, .jpg,) наступні документи:
1) договірна ціна;
2) зведений кошторисний розрахунок;
3) підсумкова відомість ресурсів
4) електронний файл ims, іmd тощо, із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону;
5) інші документи передбачені тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі».
У п.5 вказано вимогу про подання учасником інших документів, проте із тексту Документації не зрозуміло які саме це мають бути документи.
Пункт 5.2.3. Документації:
«На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 30000,00 гривень (тридцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.»
Вимога Замовника щодо можливості покладення на Учасника витрат на оплату послуг Консультанта в сумі 30 000,00 грн. є не чіткою і не зрозумілою, а саме: чи є вона обов’язковою для Учасника-переможця?
Витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі та не можуть бути включені у розрахунок ціни пропозиції учасника.
Відповідно до Документації учасник-переможець може, а не зобов’язаний, оплатити послуги консультантів торгів, проте Закон не передбачає можливості встановлення у тендерній документації додаткових умов для переможця Процедури закупівлі, якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до документації конкурсних торгів, адже вони суперечать статті 3 та статті 22 Закону.
Відмова учасника-переможця оплатити вказані послуги не несе ніяких негативних наслідків для учасника.
Пункти:
«6.3.1. Проект договору про закупівлю передбачений у Додатку № 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений проект договору.
6.4.8. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
6.4.9. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Виконання вказаних вимог Замовника ускладнюється в зв’язку з певними невідповідностями та неточностями, а саме:
- строк виконання робіт за договором – 2018-2020 роки, а строк дії договору – 31.12.2019р.;
- згідно з ч.6 розділу VІ Документації забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником не вимагається, а проект договору містить цілий розділ ХІ «Забезпечення виконання умов договору»;
- відомості з розділу ІV договору «Порядок здійснення оплати» повинні бути встановлені Замовником та погоджені Учасником, а не навпаки.
Таким чином вимагаємо від Замовника, з урахуванням наведеної вище інформації, привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін та уточнень.
Разом з тим, залишаємо за собою право, передбачене ст.18 Закону щодо подання скарги на рішення, дії чи бездіяльність Замовника до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2018 15:14
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступну інформацію стосовно кожного питання:
1. Замовником визначено кваліфікаційний критерій «підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» враховуючи значну суму та об’єм виконання будівельних робіт, складність виконання робіт, задля залучення як найбільше Учасників зі значним досвідом у вказаній сфері.
Крім того, пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Але, задля дотримання та реалізації принципів публічних закупівель – максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, Замовником буде внесено зміни до вимог кваліфікаційного критерію.
2. Стосовно вимог п. 6 розділу 3 ТД - у вказаний пункт внесено зміни та виключено вказану вимогу в Тендерній документації.
3. Щодо завантаження документів після аукціону - Замовником встановлено вказану вимогу задля можливості завантаження інших документів, які Учасники вважають за необхідне завантажити.
4. Стосовно вимог щодо оплати послуг консультанта торгів пояснюємо наступне:
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також, у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
4. Стосовно невідповідності деяких вимог проекту договору (Додаток 3 до ТД) - Замовником внесено зміни в тендерну документацію стосовно строку дії договору та визначено до 31.12.2020 року, а також виключено розділ стосовно забезпечення виконання договору.
1. Замовником визначено кваліфікаційний критерій «підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» враховуючи значну суму та об’єм виконання будівельних робіт, складність виконання робіт, задля залучення як найбільше Учасників зі значним досвідом у вказаній сфері.
Крім того, пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Але, задля дотримання та реалізації принципів публічних закупівель – максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, Замовником буде внесено зміни до вимог кваліфікаційного критерію.
2. Стосовно вимог п. 6 розділу 3 ТД - у вказаний пункт внесено зміни та виключено вказану вимогу в Тендерній документації.
3. Щодо завантаження документів після аукціону - Замовником встановлено вказану вимогу задля можливості завантаження інших документів, які Учасники вважають за необхідне завантажити.
4. Стосовно вимог щодо оплати послуг консультанта торгів пояснюємо наступне:
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також, у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
4. Стосовно невідповідності деяких вимог проекту договору (Додаток 3 до ТД) - Замовником внесено зміни в тендерну документацію стосовно строку дії договору та визначено до 31.12.2020 року, а також виключено розділ стосовно забезпечення виконання договору.
Інформація про відміну
Дата відміни
18 грудня 2018 11:20
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі