Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій" |
Код ЄДРПОУ: | 01995261 |
Місцезнаходження: | 27311, Україна , Кіровоградська обл., село Стара Осота, вул. Центральна, 232, с. Стара Осота, Олександрівський р-н, Кіровоградська обл. |
Контактна особа: |
Іванна Ігорівна Шпильова +380980742080 sanosot@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2018 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2018 15:24 |
Очікувана вартість: | 1 119 388,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 596,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2018 13:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2018 13:46 |
тендерна документація газ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-02-000010 ● d62057bc116547e6805db4a534779833
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2021 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.02.2021 № 20
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 01.02.2021 № 20
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-11-23-001690-с 23.11.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-04 16:10:32
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Газове пальне (природний газ)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-11-23-001690-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 03.01.2018 № 19-097 (далі - Договір), укладеного за результатом проведення даної процедури закупівлі, враховуючи те, що згідно з додатковою угодою від 04.02.2020 № 7 до Договору, дана додаткова угода є невід'ємною частиною Договору і діє до 31.03.2020, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов'язань за цим Договором.
У разі, якщо умови Договору виконано, просимо надати пояснення стосовно відсутності в електронній системі закупівель, оприлюдненого, відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), звіту про виконання договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-08 13:06:14
Пояснення на запит
На запит Східного офісу держаудитслужби (Кіровоградська обл.), уповноважена особа у проведені тендерних закупівель КНП «Староосотский дитячий обласний протитуберкульозний санаторій Кіровоградської обласної ради» повідомляє, що останні розрахунки згідно актів прийому-передачі природного газу було здійснено 05.02.2020р. - платіжні доручення № 134 від 05.02.2020р. та №149 від 05.02.2020р., згідно з додатковою угодою №7 від 04.02.2020р. визначається, що Договір діє до 31.03.2020р., про те станом на 31.03.2020р. закладом не було отримано Акти звірки розрахунків в зв’язку з чим, Замовник на маючи наміру прострочив строки оприлюднення звіту про виконання договору та порушив ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018р.).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-15 15:24:48
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Газове пальне (природний газ)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2018-11-23-001690-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо Вас надати документальне підтвердження коливання ціни природного газу на ринку у січні 2019 року, як це передбачено пунктом 2 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), що стало підставою для внесення змін до пункту 3.2 розділу 3 договору від 03.01.2019 № 19-097, укладеного з ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» в частині збільшення ціни газу на підставі додаткових угод від 28.02.2019 №2 та від 30.01.2019 № 3.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-16 11:43:10
Відповідь на запит
На Ваш запит КНП «Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій Кіровоградської обласної ради» повідомляє, що укладення додаткових угод №2 від 28.01.2019р. та №3 від 30.01.2019р. здійснювались з ініціативи компанії постачальника ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП». Копії вищезазначених додаткових угод та супровідні листи з експертними висновками на основі яких ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП» здійснювали підняття цін на природний газ додаються.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-19 11:16:08
Повідомлення на висновок
На висновок моніторингу проведеного Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, КНП «Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій Кіровоградської ради» бере на себе зобов’язання більш пильніше проводити процедури закупівель для не допущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі, а саме Звіт про виконання договору абзац 10 частини 1 статті 10, та уважно слідкувати за коливанням цін на ринку природного газу для не допущення порушень, а саме безпідставна зміни ціни за од. товару, пункту 2 частини 4 статті 36 Закону в редакції 27.01.2018р. Закону.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок моніторингу проведеного Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, КНП «Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій Кіровоградської ради» бере на себе зобов’язання більш пильніше проводити процедури закупівель для не допущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі, а саме вчасно оприлюднювати Звіт про виконання договору в терміни установлені законом (абзац 10 частини 1 статті 10), та уважно слідкувати за коливанням цін на ринку природного газу для не допущення порушень, а саме безпідставної зміни ціни за од. товару.
2021-02-19 11:55:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
736 565,97
UAH з ПДВ
|
736 565,97
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" |
779 893,38
UAH з ПДВ
|
779 893,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593 |
Переможець |
736 565,97
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2018 11:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2020 13:37
|
ДУ газ 20.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2020 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 14:00
|
ДУ 20 % газ.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2019 10:08
|
ДУ 4 газ.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2019 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2019 14:49
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
30 січня 2019 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2019 09:42
|
Ду 2 газ.pdf | зміни до договору |
28 січня 2019 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2019 15:05
|
Ду газ1.pdf | зміни до договору |
23 січня 2019 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 14:52
|
Договір газ природній.pdf | укладений |
03 січня 2019 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та адреси замовника. Виправлення технічної помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 19-097 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-097 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 19-097 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-097 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 19-097 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19-097 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про узгодження ланів графіків постачання газу |
Номер договору про закупівлю: | 19-097 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 19-097 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 19-097 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |