Ваги складські платформні
Очікувана вартість
98 010,00 UAH
UA-2018-11-23-001020-a fae25fb7b70f4527ab48bf5ba55b5c46
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт замовника: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа замовника: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 14:21
Очікувана вартість: 98 010,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Ваги платформні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 листопада 2018 17:55
Електронний цифровий підпис
23 листопада 2018 17:54
3422052264 7592279315 ТД (Ваги складські платформні).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000086 ● 2d21b91b67304fcca3e10c72a5a44353
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-02-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-02-08 10:09:21
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.02.2019 № 25

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2019 № 25

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-11-23-001020-a 23.11.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-12 14:27:03

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Ваги складські платформні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-23-001020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З яких причин не відхилено тендерні пропозиції учасників, зокрема Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ» (далі – ТОВ «ВВС-ПРОМ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-СЕРВІС» на підставі п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки засновниками обох товариств є Полуектов Дмитро Володимирович (зареєстрований за адресою: 49000, м. Дніпропетровськ (м. Дніпро), вул. Донецьке Шосе, буд. 119, кв. 65, ідентифікаційний номер - 2782209551)?
Чи укладались додаткові угоди до договору від 27.12.2018 № Л/НХ-181207/НЮ, укладеного з ТОВ «ВВС-ПРОМ»?
Станом на 12.02.2019 згідно договору від 27.12.2018 № Л/НХ-181207/НЮ на яку суму ТОВ «ВВС-ПРОМ» поставлено товару та яку суму Регіональною філією «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» за товар оплачено?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 лютого 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця», , Україна, Львів, вул. Гоголя, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Ваги платформні, 98010UAH, 42920000-1, ДК021, 30, шт
  3. Інформація про оприлюднення: fae25fb7b70f4527ab48bf5ba55b5c46, 2018-11-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 08 лютого 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: дотримання Регіональною філією «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерні пропозиції учасників ТзОВ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ» та ТзОВ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-СЕРВІС», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.12.2018 № Л/НХ-181207/НЮ, інформація, розміщена Замовником в електронній системі закупівель щодо закупівлі у 2018 році ваг. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що під час проведення закупівлі подано тендерні пропозиції двох учасників: ТзОВ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ» (ЄДРПОУ 39893909) та ТзОВ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-СЕРВІС» (ЄДРПОУ 36053387). Водночас, згідно інформації, розміщеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засновником обох підприємств є громадянин України Полуектов Дмитро Володимирович (зареєстрований за адресою: 49000, м. Дніпропетровськ (м. Дніпро), вул. Донецьке Шосе, буд. 119, кв. 65, ідентифікаційний номер - 2782209551). Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Згідно пункту 16 частини 1 статті 1 Закону пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак, зокрема фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі. Також, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині 7 статті 28 цього Закону. Таким чином, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТзОВ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ» та ТзОВ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-СЕРВІС», чим порушив вимоги пункту 7 частини 1 статті 17 та пункту 3 частини 1 статті 30 Закону. 21 лютого 2019., 22 лютого 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляді тендерних пропозицій, укладанні та виконанні договору, оприлюдненні інформації щодо закупівлі щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 7 частини 1 статті 17 та пункту 3 частини 1 статті 30 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону № 922, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Весоизмерительные системы - Сервис" 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 16:40
Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2018 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 16:40
Статут оригинал..PDF
29 листопада 2018 16:40
Статут завер..PDF
29 листопада 2018 16:40
Сертификат ВП заверенный (3).pdf
29 листопада 2018 16:40
Реквізити ВВС-ПРОМ (2).pdf
29 листопада 2018 16:40
пояснення щодо форми №4-ОПП.pdf
29 листопада 2018 16:40
КП весы на 300 кг.pdf
29 листопада 2018 16:40
Инфо. о сотрудниках (новая).pdf
29 листопада 2018 16:40
Дані про товар (дод. №8).pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 15:25
Технічна специфікація (1).pdf
30 листопада 2018 15:25
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2018 15:25
СТАТУТ.pdf
30 листопада 2018 15:25
Статистика.pdf
30 листопада 2018 15:25
РЕКВИЗИТЫ ТОВ ВВС-Сервис.pdf
30 листопада 2018 15:25
Протокол загальних зборів.pdf
30 листопада 2018 15:25
Лицензия.pdf
30 листопада 2018 15:25
Договор-Дилер 2018.pdf
30 листопада 2018 15:25
Дані про товар (дод. №8).pdf
30 листопада 2018 15:25
ВИТЯГ.pdf
30 листопада 2018 15:25
Витяг з ПДВ.pdf
30 листопада 2018 15:25
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"
#39893909
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 18:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"
#39893909
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 грудня 2018 14:55
Договір.pdf укладений
28 грудня 2018 14:54

Актуальні тендери

До пошуку