Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ваги складські платформні
Очікувана вартість
98 010,00 UAH
UA-2018-11-23-001020-a fae25fb7b70f4527ab48bf5ba55b5c46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 14:21
Очікувана вартість: 98 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Ваги платформні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 17:54
3422052264 7592279315 ТД (Ваги складські платформні).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000086 ● 2d21b91b67304fcca3e10c72a5a44353
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019 10:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.02.2019 № 25

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2019 № 25

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-11-23-001020-a 23.11.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-12 14:27:03

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Ваги складські платформні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-23-001020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З яких причин не відхилено тендерні пропозиції учасників, зокрема Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ» (далі – ТОВ «ВВС-ПРОМ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-СЕРВІС» на підставі п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки засновниками обох товариств є Полуектов Дмитро Володимирович (зареєстрований за адресою: 49000, м. Дніпропетровськ (м. Дніпро), вул. Донецьке Шосе, буд. 119, кв. 65, ідентифікаційний номер - 2782209551)?
Чи укладались додаткові угоди до договору від 27.12.2018 № Л/НХ-181207/НЮ, укладеного з ТОВ «ВВС-ПРОМ»?
Станом на 12.02.2019 згідно договору від 27.12.2018 № Л/НХ-181207/НЮ на яку суму ТОВ «ВВС-ПРОМ» поставлено товару та яку суму Регіональною філією «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» за товар оплачено?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба організації та проведення закупівель інформує Вас, що 23.11.2018 року тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі ваг складських платформних, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2018-11-23-001020-a. 11.12.2018 року на веб-порталі Уповноваженого органу відбувся електронний аукціон. Відповідно до протоколу розкриття, для участі у процедурі закупівлі були подані пропозиції наступних учасників: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Ваговимірювальні Системи-Пром»; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Ваговимірювальні Системи - Сервіс». Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендерної документації учасника, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію – Товариство з обмеженою відповідальністю «Ваговимірювальні Системи-Пром», на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, тендерним комітетом було встановлено відповідність кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам до предмета закупівлі та іншим вимогам, які встановлені тендерною документацією. Зокрема, в складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Ваговимірювальні Системи-Пром» міститься довідка № 291111/18 від 29.11.2018 р., якою учасник підтверджує, що не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави визнати переможцем процедури закупівлі та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір з Товариство з обмеженою відповідальністю «Ваговимірювальні Системи-Пром».

2020-03-03 15:06:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-01-29-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2020 Львів № 22


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 29.01.2020 по 11.02.2020 перевірку закупівель UA-2018-11-23-001020-a, UA-2019-05-10-000323-b, UA-2019-11-01-000312-c, UA-2019-11-08-000596-a, UA-2019-11-08-000981-b, UA-2019-10-23-000913-a здійснених Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
2. Призначити відповідальних за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО і головного державного аудитора сектору перевірок відділу контролю у сфері закупівель Зоряну АТАМАНЧУК.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2020-01-29 13:01:04


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ" 78 000,00
UAH з ПДВ
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Весоизмерительные системы - Сервис" 96 000,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 16:40
Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2018 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 16:40
Статут оригинал..PDF
29 листопада 2018 16:40
Статут завер..PDF
29 листопада 2018 16:40
Сертификат ВП заверенный (3).pdf
29 листопада 2018 16:40
Реквізити ВВС-ПРОМ (2).pdf
29 листопада 2018 16:40
пояснення щодо форми №4-ОПП.pdf
29 листопада 2018 16:40
КП весы на 300 кг.pdf
29 листопада 2018 16:40
Инфо. о сотрудниках (новая).pdf
29 листопада 2018 16:40
Дані про товар (дод. №8).pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 15:25
Технічна специфікація (1).pdf
30 листопада 2018 15:25
Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2018 15:25
СТАТУТ.pdf
30 листопада 2018 15:25
Статистика.pdf
30 листопада 2018 15:25
РЕКВИЗИТЫ ТОВ ВВС-Сервис.pdf
30 листопада 2018 15:25
Протокол загальних зборів.pdf
30 листопада 2018 15:25
Лицензия.pdf
30 листопада 2018 15:25
Договор-Дилер 2018.pdf
30 листопада 2018 15:25
Дані про товар (дод. №8).pdf
30 листопада 2018 15:25
ВИТЯГ.pdf
30 листопада 2018 15:25
Витяг з ПДВ.pdf
30 листопада 2018 15:25
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"

ТОВ "Весоизмерительные системы - Сервис"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"
#39893909
Переможець 78 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 18:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ-ПРОМ"
#39893909
78 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 13:49
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 14:55
Договір.pdf укладений
28 грудня 2018 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 77 999,40
UAH (в тому числі ПДВ 12 999,90 UAH)