Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 111+120 – км 113+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Construction of the Kobelyaky bypass on the section km 111 + 120 - km 113 + 000 at the reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
Очікувана вартість
240 000 000,00 UAH
UA-2018-11-23-000449-b 8c8090f8b1c14c8b94685d385ba0b39b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 sluzhbador12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
sluzhbador12@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 13 березня 2019 11:32
Очікувана вартість: 240 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200000 UAH
Publication date: 23 листопада 2018 10:53
Enquiries until: 21 грудня 2018 10:00
Complaints submission until: до 27 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 грудня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 240 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1879 метри
Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 111+120 – км 113+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Construction of the Kobelyaky bypass on the section km 111 + 120 - km 113 + 000 at the reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2018 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 14:51
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
22 грудня 2018 14:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 3).pdf
19 грудня 2018 11:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
17 грудня 2018 10:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
23 листопада 2018 13:21
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
23 листопада 2018 13:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 грудня 2018 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2018 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2018 14:51
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 3.pdf
22 грудня 2018 14:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 3).pdf
19 грудня 2018 11:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 2).pdf
17 грудня 2018 10:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (змини № 1).pdf
23 листопада 2018 13:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
19 грудня 2018 11:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
17 грудня 2018 10:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
23 листопада 2018 13:21
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
23 листопада 2018 13:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-23-000449-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 30 січня 2019 13:54
СКАРГА на неправомірні дії та рішення замовника торгів, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Вважаємо, що дії Замовника з відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» є незаконними, а відповідне рішення Замовника, викладене в Протоколі розгляду підлягає скасуванню
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 17:37
Рішення від 01.02.2019 № 1092.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 17:37
Рішення від 18.02.2019 № 1694.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Колегієї № 1694- р/пк-пз від 18.02.2019
Дата виконання рішення замовником: 07 березня 2019 09:16

Документи подані скаржником

30 січня 2019 13:54
Скарга
30 січня 2019 13:54
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

01 лютого 2019 17:37
Рішення від 01.02.2019 № 1092.pdf
21 лютого 2019 19:36
Рішення від 18.02.2019 № 1694.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000044 ● ca8aba2a7ccc4e18bc667c84bde345d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.03.2019 № 17
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 20.03.2019 № 17

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-11-23-000449-b 23.11.2018, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І.САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-26 16:36:45

Щодо роз’яснень змісту висновку

Служба автомобільних доріг у Полтавській області, керуючись частиною 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», реалізує своє право на звернення за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу закупівлі та зобов’язань, визначених у цьому висновку. Просимо роз’яснити наступне:
1. У висновку зазначено, що тендерна документація містить вимогу надання інформації про субпідрядника понад встановлені пунктом 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому вказана стаття передбачає наступне: «тендерна документація повинна містити… у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника... ». При цьому пункт 7 «Інформація про субпідрядника» (у випадку закупівлі робіт) розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» в тендерній документації зазначено відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з вимогою пункту 4 зазначеної статті тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо надати роз’яснення чому включення замовником у додатку 4 до тендерної документації інформації про наявність у субпідрядника учасника закупівлі права на провадження господарської діяльності за видами робіт, визначеними в тендерній документації; види робіт, які передбачається доручити субпідряднику; орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) від ціни тендерної пропозиції, розцінюється як порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а не як реалізація замовником права, наданого йому пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. У висновку про результати моніторингу закупівлі (як і в наказі «Про початок моніторингу закупівель» від 05.02.2019 № 6) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області у якості підстави проведення моніторингу закупівлі вказано наступне: «Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель». При цьому ні у висновку, ні в наказі не зазначено інформації щодо конкретного виявленого порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що стало підставою для початку моніторингу. Таким чином, відсутній необхідний опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, що суперечить частині 3 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, відсутність у наказі опису підстав і відомостей щодо предмету дослідження в рамках моніторингу, позбавило Службу автомобільних доріг у Полтавській області з власної ініціативи надавити пояснення щодо прийняття рішень у відповідності до частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також до Служби автомобільних доріг у Полтавській області не надходило запитів про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, тобто Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області не було реалізовано вказане право на запит, передбачене частиною 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вказані недоліки, просимо роз’яснити чи відповідає зміст та процедура проведеного моніторингу вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
3. У висновку зазначається наступне: «Проведеним аналізом інформації та документів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції встановлено, що з переліку осіб, зазначених у таблиці, документально не підтверджено наявність у учасника трьох працівників – відсутні накази, а саме на: Бадьо Володимира Степановича, Солонинко Володимира Петровича, Лесик Дем’яна Степановича (порядковий номер в таблиці 31, 58 та 84 відповідно). Поряд з цим, встановлено, що троє осіб, а саме: Головко Сергій Олексійович, Щербаченко Оксана Олександрівна, Добоні Олександр Михайлович (порядковий номер в таблиці 1, 2 та 15 відповідно) прийняті на роботу, згідно наказів від 31.07.2015 № 97, від 26.10.2015 № 123 та від 01.02.2017 № 15-1 -0000000110 відповідно не самим учасником, а ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (код ЄДРПОУ – 32851616). При цьому, учасником процедури закупівлі є ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) в особі Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» (код ЄДРПОУ 26579227)».
Представництво «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» у тендерній пропозиції зазначило наявність у нього, окрім вказаних у висновку про результати моніторингу закупівлі, інших інженерів, виконробів, майстрів, водіїв. Вказані у висновку шість працівників працюють в представництві за сумісництвом, але навіть за їх відсутності чисельність кадрів є достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі.
Служба автомобільних доріг у Полтавській області підкреслює, що у тендерній документації були відсутні вимоги щодо чисельності працівників.
З огляду на вказане, просимо надати роз’яснення, що стало підставою для висновку про невідповідність тендерної пропозиції Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» кваліфікаційним критеріям в цій частині.
4. У висновку зазначається наступне: «Крім того, по 59 працівникам (порядковий номер в таблиці: 11-13, 18, 20, 22, 26, 28-30, 33-35, 37-38, 41, 43-44, 46-48, 50-51, 53, 59-62, 64-76, 78-82, 86-93, 95-99) термін контрактів закінчився в період з 2013 по 2017 роки. Так, працівник Онищук Віктор Олексійович (порядковий номер в таблиці 13) прийнятий згідно наказу (розпорядження) від 02.07.2013 №37/15/К за умовами контракту до 31.12.2013. Також, строк контракту по працівнику Чиж Андрій Миколайович (порядковий номер в таблиці 11) закінчився 31.12.2014 (наказ (розпорядження) від 24.09.2014 № 203/К)».
Статтею 39 Кодексу законів про працю України передбачено, що якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 статті 23) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк. Трудові договори, що були переукладені один чи декілька разів, за винятком випадків, передбачених частиною другою статті 23, вважаються такими, що укладені на невизначений строк.
Вказані у висновку 59 працівників працювали за строковими трудовими договорами, які у порядку статі 39 Кодексу законів про працю України є продовженими на невизначений строк.
Відповідно до відомостей, що містяться в електронній системі закупівель, органом державного фінансового контролю не було реалізовано право на запит про надання пояснення замовником, передбачене частиною 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, відповідно до частини 2 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, можуть використовуватися, зокрема, дані учасника процедури закупівлі, що можуть бути отримані органами державного фінансового контролю у порядку, встановленому законом. У висновку відсутні відомості про аналіз органом державного фінансового контролю таких даних.
З огляду на вказане, просимо надати роз’яснення, що стало підставою для неврахування норм Кодексу законів про працю України при винесенні висновку про невідповідність тендерної пропозиції Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» кваліфікаційним критеріям в цій частині.
5. Просимо роз’яснити правовий механізм виконання зобов’язання щодо усунення порушень, визначеного у висновку про результати моніторингу закупівлі, з урахуванням існування укладеного договору між замовником та учасником. Чи буде розірвання договору належним виконанням зобов’язання, визначеного у висновку? Чи існують альтернативні шляхи виконання зобов’язання, визначеного у висновку? Водночас, Служба автомобільних доріг у Полтавській області повідомляє, що вона категорично не погоджується як зі змістом висновку, так і з зобов’язанням, що міститься у ньому.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-03-28 18:34:22

Роз’яснення змісту висновку

Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області (далі – Управління) отримано (26.03.2019 16:36:45) через електронну систему закупівель звернення Служби автомобільних доріг (далі - замовник) щодо роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі від 20 березня 2019 року по предмету закупівлі: Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 111+120 – км 113+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область (код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), очікуваною вартістю 240000000,00 гривень (далі – звернення). За результатами розгляду, повідомляємо наступне.
Управлінням в межах наданих повноважень розпочато моніторинг процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-11-23-000449-b, за результатами якого 21.03.2019 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок).
Зауважимо, що порядок здійснення моніторингу публічних закупівель регламентує стаття 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Щодо питання включення замовником до тендерної документації вимог надання інформації про субпідрядника понад встановлені пунктом 17 частини другої статті 22 Закону.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік обов’язкових складових, які повинна містити тендерна документація.
При цьому, вичерпний перелік вимог щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника визначено пунктом 17 частини другої статті 22 Закону.
Таким чином, статтею 22 Закону встановлено імперативну норму щодо переліку інформації, яку обов’язково повинна містити тендерна документація.
Тендерною документацією замовника (додаток 4 до тендерної документації) встановлена вимога щодо надання учасниками інформації про субпідрядника, окрім іншого: наявності права на провадження господарської діяльності за видами робіт, визначеними в тендерній документації; види робiт, якi передбачається доручити субпiдряднику; орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) від ціни тендерної пропозиції.
В своєму зверненні замовник включену у додатку 4 до тендерної документації інформацію про субпідрядника вважає, як реалізація замовником права, наданого йому пунктом 3 статті 22 Закону. В той же час, по даному питанню замовником в тендерній документації відсутнє посилання на норми законодавства.
При цьому, як зазначалося вище, Законом встановлена імперативна норма щодо переліку інформації, яку обов’язково повинна містити тендерна документація, у відповідності до якої учасники подають свої тендерні пропозиції.
З урахуванням вищевикладеного замовником у додатку 4 до тендерної документації вимагається надання учасником інформації про субпідрядника понад встановлені пунктом 17 частини другої статті 22 Закону.
Щодо питання відповідності змісту та процедури проведеного моніторингу вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель регламентує Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказаним Законом не передбачено відображення в наказі інформації щодо конкретного виявленого порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, що стало підставою для початку моніторингу.
Відповідно до частини другої статті 71 Закону рішення про початок моніторингу приймається за наявності однієї або декількох із таких підстав:
1) дані автоматичних індикаторів ризиків;
2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
При цьому, підставою для проведення моніторингу є «виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель», як і передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо за необхідне довести до відому, що посадові особи Управління в своїй діяльності неупереджено керуються чинним законодавством у сфері здійснення державного фінансового контролю, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією, законами України та відповідними постановами Кабінету Міністрів України.
Законом протягом строку проведення моніторингу закупівлі не встановлено обов’язку запитувати у замовника через електронну систему закупівель пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
З урахуванням зазначеного, Управлінням проведено моніторинг закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо питання підстав для висновку про невідповідність тендерної пропозиції ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) в особі Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті»
Аналіз відповідності тендерної пропозиції ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) в особі Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» на відповідність вимог тендерної документації здійснений на підставі документів щодо процедури закупівлі, розміщених в електронній системі закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі в частині невідповідності тендерної пропозиції ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті) в особі Представництва «Онур Тааххут Ташимаджилик Ішаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті» сформований та оприлюднений в системі електронних закупівель з урахуванням вимог Закону.
Щодо питання роз’яснення правового механізму виконання зобов’язань щодо усунення порушень
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, про що свідчать норми частини другої статті 19 Конституції України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі та її територіальним органам надавати роз’яснення з питань застосування законодавства у сфері закупівель.
Після оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень на що вказують норми абзацу 2 частини восьмої статті 71 Закону.
Окремо слід зауважити, що в зверненні вказано: «Просимо роз’яснити правовий механізм виконання зобов’язання щодо усунення порушень… з урахуванням існування укладеного договору між замовником та учасником. Чи буде розірвання договору належним виконанням зобов’язання, визначеного у висновку?...». При цьому, станом на момент звернення (26.03.2019) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не міститься інформації щодо укладеного договору про закупівлю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку від 21.03.2019 про результати моніторингу закупівлі UA-2018-11-23-000449-b. Служба автомобільних доріг у Полтавській області за результатами розгляду Висновку від 21.03.2019 року про результати моніторингу закупівлі UA-2018-11-23-000449-b «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 111+120 – км 113+000 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область (ДК 021:2015:45233000-9. Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)», зауважує, що твердження, викладене у Висновку щодо виявлення та встановлення порушення вимог чинного законодавства, а саме пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», є хибним, формальним та передчасним, оскільки базується на припущеннях, які не підтверджуються приписами чинних нормативно-правових актів, а зобов’язання щодо усунення таких порушень не відповідає основним принципам здійснення закупівель, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, якими, насамперед, і керувався тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Полтавській області при прийнятті рішення про допущення учасників до аукціону та визначення переможця. Аудиторами не враховано приписів пункту 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо права замовника при розгляді та оцінці тендерних пропозицій звернутися за підтвердженням інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівель, і яка надана учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Таким чином, висновки про результати моніторингу закупівлі UA-2018-11-23-000449-b, оприлюднені в електронній системі закупівель від 21.03.2019 року є помилковими, адже враховують вимоги чинного закупівельного законодавства не у повному обсязі, а вибірково, що є недопустимим. Відтак, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до пункту 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення Висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області оскаржить цей Висновок на підставі зазначених вище заперечень в судовому порядку до Полтавського окружного адміністративного суду, про що повідомить через електронну систему закупівель у встановлений пунктом 10 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» термін, а саме: протягом наступного дня з дня оскарження висновку до суду (дня подання адміністративного позову).

2019-03-28 11:05:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА № 01-09/311 від 05.04.2019
Дата публікації: 05 квітня 2019

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 березня 2019
UA-2018-11-23-000449-b8c8090f8b1c14c8b94685d385ba0b39b
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Рішення скасоване
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 16:06
Електронний підпис
27 грудня 2018 16:06
Електронний підпис
27 грудня 2018 16:05
Фінансова частина.pdf
27 грудня 2018 16:05
Технічна частина.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 16:39
Довідки згідно ст 17.pdf
14 березня 2019 10:53
Тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2019 10:53
Проект договору.pdf
31 грудня 2018 02:06
Банківська гарантія.rar
28 грудня 2018 16:07
Фінансова частина.pdf
28 грудня 2018 16:07
Технічна частина.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 21:16
16-60144.zip
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 6.PDF
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 5.pdf
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 4.PDF
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 3.pdf
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 2.PDF
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 1.PDF

Публічні документи

31 грудня 2018 00:59
12218-7 Альтком p7s.rar

Публічні документи

27 грудня 2018 16:06
Електронний підпис
27 грудня 2018 16:06
Електронний підпис
27 грудня 2018 16:05
Фінансова частина.pdf
27 грудня 2018 16:05
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2019 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) 227 762 000,40
UAH з ПДВ
168 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 203 760 000,01
UAH з ПДВ
197 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 238 345 723,56
UAH з ПДВ
238 345 723,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 239 173 735,22
UAH з ПДВ
239 173 735,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2019 16:39
Довідки згідно ст 17.pdf
14 березня 2019 10:53
Тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2019 10:53
Проект договору.pdf
31 грудня 2018 02:06
Банківська гарантія.rar
28 грудня 2018 16:07
Фінансова частина.pdf
28 грудня 2018 16:07
Технічна частина.pdf

Публічні документи

27 грудня 2018 16:06
Електронний підпис
27 грудня 2018 16:06
Електронний підпис
27 грудня 2018 16:05
Фінансова частина.pdf
27 грудня 2018 16:05
Технічна частина.pdf

Публічні документи

29 грудня 2018 21:16
16-60144.zip
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 6.PDF
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 5.pdf
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 4.PDF
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 3.pdf
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 2.PDF
29 грудня 2018 21:16
Реєстр 1.PDF

Публічні документи

31 грудня 2018 00:59
12218-7 Альтком p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
#83588
Переможець 168 000 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 09:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
#83588
168 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:53
№ 12-05-19 д.у.17.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:52
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2022 11:33
№ 12-05-19 д.у.14.pdf зміни до договору
22 липня 2022 11:30
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2022 17:03
№ 12-05-19 д.у.13.pdf зміни до договору
01 січня 2022 17:02
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 19:14
№ 12-05-19 д.у. № 11.pdf зміни до договору
02 січня 2021 19:14
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2020 20:43
№ 12-05-19 д.у.04 .pdf зміни до договору
08 лютого 2020 20:43
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 12:01
№ 12-05-19 (додаток 2).pdf укладений
05 квітня 2019 10:15
№ 12-05-19 (додаток 1).pdf укладений
05 квітня 2019 10:15
№ 12-05-19 (договір).pdf укладений
05 квітня 2019 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 4.6. договору та змін до банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: № 12-05-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-05-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-05-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 12-05-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-05-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML