Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Роздільнянського районного палацу культури за адресою: Одеська обл., м. Роздільна, вул. Європейська, 36 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 441 611,28 UAH
UA-2018-11-23-000446-c 0cc029bd8f204cc78d23ce615f19a5d1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Атанасова

+380509602371
+380996464164
2014rtke@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП СВТГРР "Роздільнатеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 31640133
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., м. Роздільна, вул.Європейська, 26
Контактна особа: Ольга Атанасова
+380509602371,+380996464164
2014rtke@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 10:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 12:29
Очікувана вартість: 2 441 611,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 208,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Роздільнянського районного палацу культури за адресою: Одеська обл., м. Роздільна, вул. Європейська, 36 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, м. Роздільна, вул. Європейська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 10:04
Додаток 2 (частина 1).rtf
23 листопада 2018 10:04
Додаток 2 (частина 2).rtf
23 листопада 2018 10:04
Додаток 2 (частина 3).rtf
23 листопада 2018 10:04
Додаток 2 (частина 4).rtf
23 листопада 2018 10:04
Додаток 2 (частина 5).rtf
23 листопада 2018 10:04
Додаток 2 (частина 6).rtf
23 листопада 2018 10:04
Додаток проект договору.doc
23 листопада 2018 10:04
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-20-000010 ● 762b303b2d754d0588bbac7f1c5bec7b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2018 15:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2018 Одеса № 354
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 19.12.2018.






Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 20.12.2018 № 354

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-23-000446-c 23.11.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Кутафін Р.О.



Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-20 16:47:00

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Роздільнянського районного палацу культури за адресою: Одеська обл., м. Роздільна, вул. Європейська, 36 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2018-11-23-000446-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати довідка у довільній формі про наявність у учасника обладнання (устаткування тощо) та матеріально-технічної бази (офіси та/або склади та/або інші приміщення, пов’язані з господарською діяльністю, транспортний (-ні) засіб (-би). Вищезазначена довідка повинна містити інформацію згідно таблиці Додатку 3 ТД.
В Додатку 3 визначено, що додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш.) та адреса розташування техніки.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.2 ч. 1 розділу ІІІ та Додатку 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт в якій не зазначено «тип моделей», «строк експлуатації» та відсутня інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш.)?
2) відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати лист – згоду щодо дозволу на обробку персональних даних (згідно Додатку 6 до тендерної документації).
Додатком 6 до ТД визначено форму вищезазначеного листа-згоди та встановлено, що учасник не повинен відступати від даної форми.

Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.2 ч. 1 розділу ІІІ та Додатку 6 до ТД, тоді як учасником надано документ «Згода суб’єкта персональних даних» від 07.12.2018 № 6 який не відповідає формі та змісту визначеній в Додатку 6
до ТД?
3) відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в електронній формі згідно законодавства.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.2 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в електронній формі згідно законодавства?
4) відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 8 до тендерної документації).
Додатком 8 до ТД визначено, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (підстава згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону). Підтвердження відсутності даної підстави надається у довільній формі в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідного файлу в електронній системі закупівель.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.2 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником надано довідку від 07.12.2018 № 20 в якій зазначено, що ТОВ «А-БУДРЕМ» протягом останнього року не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)?
5) відповідно до п. 1.3 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику через електронну систему закупівель у вигляді оригіналу електронного документа (документів) та надання замовнику оригіналів цих документів на паперових носіях за адресою: 67400, Україна, Одеська область, м. Роздільна, вул. Європейська, 26 документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.3 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником-переможцем через електронну систему закупівель не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону?
6) відповідно до п. 1.1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, печатку (у разі наявності), повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.1 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт та гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля без № та дати?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником
ТОВ «А-БУДРЕМ» вимог ТД та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 14.12.2018).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-04 10:08:14

Відповідь на моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Роздільнянського районного палацу культури за адресою: Одеська обл., м. Роздільна, вул. Європейська, 36 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-23-000446-c

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Роздільнянського районного палацу культури за адресою: Одеська обл., м. Роздільна, вул. Європейська, 36 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-23-000446-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань: 1) відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати довідка у довільній формі про наявність у учасника обладнання (устаткування тощо) та матеріально-технічної бази (офіси та/або склади та/або інші приміщення, пов’язані з господарською діяльністю, транспортний (-ні) засіб (-би). Вищезазначена довідка повинна містити інформацію згідно таблиці Додатку 3 ТД. В Додатку 3 визначено, що додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш.) та адреса розташування техніки. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.2 ч. 1 розділу ІІІ та Додатку 3 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт в якій не зазначено «тип моделей», «строк експлуатації» та відсутня інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш.)? 2) відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати лист – згоду щодо дозволу на обробку персональних даних (згідно Додатку 6 до тендерної документації). Додатком 6 до ТД визначено форму вищезазначеного листа-згоди та встановлено, що учасник не повинен відступати від даної форми. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.2 ч. 1 розділу ІІІ та Додатку 6 до ТД, тоді як учасником надано документ «Згода суб’єкта персональних даних» від 07.12.2018 № 6 який не відповідає формі та змісту визначеній в Додатку 6 до ТД? 3) відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в електронній формі згідно законодавства. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.2 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в електронній формі згідно законодавства? 4) відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 8 до тендерної документації). Додатком 8 до ТД визначено, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (підстава згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону). Підтвердження відсутності даної підстави надається у довільній формі в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідного файлу в електронній системі закупівель. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.2 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником надано довідку від 07.12.2018 № 20 в якій зазначено, що ТОВ «А-БУДРЕМ» протягом останнього року не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)? 5) відповідно до п. 1.3 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику через електронну систему закупівель у вигляді оригіналу електронного документа (документів) та надання замовнику оригіналів цих документів на паперових носіях за адресою: 67400, Україна, Одеська область, м. Роздільна, вул. Європейська, 26 документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.3 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником-переможцем через електронну систему закупівель не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону? 6) відповідно до п. 1.1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, печатку (у разі наявності), повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам п. 1.1 ч. 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт та гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля без № та дати? З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «А-БУДРЕМ» вимог ТД та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 14.12.2018). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2018-12-22 11:40:07

ПОЯСНЕННЯ

КП СВТГРР "Роздільнатеплокомуненерго" розглянуло запит про надання пояснень від 20.12.2018 від Південного офісу Держаудитслужби в рамках проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт Роздільнянського районного палацу культури за адресою: Одеська обл., м. Роздільна, вул. Європейська, 36 (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-23-000446-c).
За результатами розгляду зазначеного запиту, повідомляємо наступне:
1. Щодо питання п. 1.:
Відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність у учасника обладнання (устаткування тощо) та матеріально-технічної бази (офіси та/або склади та/або інші приміщення, пов’язані з господарською діяльністю, транспортний (-ні) засіб (-би). Вищезазначена довідка повинна містити інформацію згідно таблиці Додатку 3 ТД. В Додатку 3 визначено, що додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш.) та адреса розташування техніки. Водночас, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином, Замовником було враховано відступлення учасника-переможця від форми Довідки, що наведена в додатку 3 до ТД як формальну (несуттєву) помилку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції.
2. Щодо питання п. 2.:
Відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати лист – згоду щодо дозволу на обробку персональних даних (згідно Додатку 6 до тендерної документації). Додатком 6 до ТД визначено форму вищезазначеного листа-згоди та встановлено, що учасник не повинен відступати від даної форми. Водночас, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином, Замовником було враховано відступлення учасника-переможця від форми Довідки, що наведена в додатку 6 до ТД як формальну (несуттєву) помилку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції.

3. Щодо питання п. 3.:
Відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в електронній формі згідно законодавства. Водночас, учасником було надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином, Замовником було враховано надання Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань замість Витягу як формальну (несуттєву) помилку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції.
4. Щодо питання п. 4.:
Відповідно до п. 1.2 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник повинен надати інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 8 до тендерної документації). Додатком 8 до ТД визначено, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (підстава згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону). Підтвердження відсутності даної підстави надається у довільній формі в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідного файлу в електронній системі закупівель. Учасником надано довідку від 07.12.2018 № 20 в якій зазначено, що ТОВ «А-БУДРЕМ» протягом останнього року не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Водночас, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Також, на веб-сайті Антимонопольного комітету України за посиланням http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=133394&schema=main відсутня інформація про притягнення ТОВ “А-БУДРЕМ” до відповідальності, що передбачена пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
5. Щодо питання п. 5.:
Відповідно до п. 1.3 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику через електронну систему закупівель у вигляді оригіналу електронного документа (документів) та надання замовнику оригіналів цих документів на паперових носіях за адресою: 67400, Україна, Одеська область, м. Роздільна, вул. Європейська, 26 документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону.
21 грудня 2018 року рішенням Уповноваженої особи було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “А-БУДРЕМ” на підставі п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону).
6. Щодо питання п. 6.
Відповідно до п. 1.1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (у разі наявності) та обов’язково містити: №, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або уповноваженої особи, печатку (у разі наявності), повну назву предмету закупівлі, щодо якої учасником складаються вищезазначені документи.Водночас, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Таким чином, Замовником було враховано зазначені помилки учасника-переможця від як формальні (несуттєві) помилки, що не впливають на зміст тендерної пропозиції.


Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-БУДРЕМ" 2 441 611,28
UAH з ПДВ
2 425 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЮГ-БУД 2 441 611,28
UAH з ПДВ
2 441 611,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 22:16
Електронний підпис
07 грудня 2018 22:14
Страхова гарантія.pdf
07 грудня 2018 22:14
Платіжне доручення.pdf
07 грудня 2018 22:14
Довідка щодо санкцій.pdf
07 грудня 2018 22:14
Установчi_документи.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 15:38
Електронний підпис
07 грудня 2018 15:33
(2).pdf
07 грудня 2018 15:33
(1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-БУДРЕМ"

ТОВ УКРЮГ-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-БУДРЕМ"
#41914173
Рішення скасоване 2 425 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 11:06
ТОВ "А-БУДРЕМ"
#41914173
Відхилено 2 425 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 11:32
ТОВ УКРЮГ-БУД
#41413144
Відхилено 2 441 611,28
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 12:13

Документи

14 грудня 2018 22:23
Електронний підпис

Документи

22 грудня 2018 11:32
Електронний підпис

Документи

27 грудня 2018 12:13
Електронний підпис
27 грудня 2018 12:09
відмова УКРЮГ-БУД (2).jpg
27 грудня 2018 12:09
відмова УКРЮГ-БУД (1).jpg

Інформація про відміну

Дата відміни
27 грудня 2018 12:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі