Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
38 494,34 UAH
UA-2018-11-23-000323-b c289e4ea804d498ca3e58d7e70ebfb60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Інна Володимирівна

+380444063318 soroka-iv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00156127
Місцезнаходження: 08151, Україна , Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області,
Контактна особа: Сорока Інна Володимирівна
+380444063318
soroka-iv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 12:14
Очікувана вартість: 38 494,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 193,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне
Згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі "Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)"
Дана закупівля здійснюється у відповідності до UA-P-2018-01-02-001457-b.
Строк поставки товарів 30 календарних днів з дати укладання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 упаков
Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт
Діркопробивачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
95 шт
Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 упаков
Скрепки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1400 шт
Ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 упаков
Біндери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 шт
Стрічка клейка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 шт
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
140 шт
Маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Краска штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 упаков
Пружини для переплітання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 упаков
Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_7.xls
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_6б.xlsx
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_6а.xls
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_5.docx
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_4.docx
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_3.docx
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_2а.docx
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_2.docx
23 листопада 2018 10:24
ТД додаток_1.docx
23 листопада 2018 10:24
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 37 020,66
UAH з ПДВ
36 816,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" 37 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2018 14:41
Пер.rar
19 грудня 2018 12:23
Розрахунок_вартості.PDF
19 грудня 2018 12:22
Розрахунок_вартості.xlsx
19 грудня 2018 12:03
Розрахунок_вартості.xlsx
19 грудня 2018 12:03
Розрахунок_вартості.PDF
19 грудня 2018 12:02
Цінова_пропо_2.PDF
10 грудня 2018 14:30
Електронний підпис
10 грудня 2018 14:23
Гарантійний_лист1.PDF
10 грудня 2018 14:23
Довідка_ст.17.PDF
10 грудня 2018 14:23
Довідка_код_доступу.PDF
10 грудня 2018 14:23
Довідка_мат_тех.база.PDF
10 грудня 2018 14:23
Довідка_повяз_особа.PDF
10 грудня 2018 14:23
Опитувальник.PDF
10 грудня 2018 14:23
Гарантійний_лист.PDF
10 грудня 2018 14:23
Довідка_податки_збори.PDF
10 грудня 2018 14:23
Довідка_субпідрядники.PDF
10 грудня 2018 14:23
Довідка_проект_догов.PDF
10 грудня 2018 14:23
Структура_власності.PDF
10 грудня 2018 14:06
Проект_договора.PDF
10 грудня 2018 14:06
Догов_р ( ориг_нал).pdf
10 грудня 2018 14:06
Статут 01.03.18.pdf
10 грудня 2018 14:06
ПРОТОКОЛ _ 25.pdf
10 грудня 2018 14:06
Ориг_нал договору.pdf
10 грудня 2018 14:06
Видаткова.pdf
10 грудня 2018 14:06
Опис.pdf
10 грудня 2018 14:06
Витяг ПДВ 28.11.2018р..pdf
10 грудня 2018 14:06
в_дгук 0965.pdf
10 грудня 2018 14:06
В_дгук.pdf
10 грудня 2018 14:06
Тех.характеристика.PDF
10 грудня 2018 14:06
Цінова_пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ "КПМ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 36 816,54
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 09:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

19 грудня 2018 09:46
Електронний підпис
19 грудня 2018 09:46
Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
36 816,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 09:46
Електронний підпис
19 грудня 2018 09:46
Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 16:07
Звiт 1-19.pdf укладений
28 лютого 2019 16:07
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:25
т-1.pdf укладений
02 січня 2019 12:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 36 816,54
UAH з ПДВ